subliem

vlotte levering goede producten

Dit was het eerste wat ik bestelde

Snel en netjes geleverd

top!

top producten snelle levering

Goed spul

Is goed spul voor je haren is wat duurder maar werkt beter dan goedkope ,

Goede klantenservice

Mijn bestelling was niet in orde, buiten de schuld van DoubleF online. Ik heb kontakt opgenomen en het probleem werd direct opgelost. 1 Dag later had ik het juiste artikel al binnen, met zelfs 1 extra. TOP, TOP. TOP.

Zo hoort het te gaan

Vertraagde levering

Levering via DHL is fout gelopen. Pakket verdwenen. Double F heeft dit recht gezet zodat ik alsnog bestelling kan ontvangen. Zeer goed prijssetting.

Prima hoor ik zal zeker weer bestellen.

Komt na wat er wordt beloofd

PRODUCT BESTELD WAT NIET MEER IN NEDERLAND TE VERKRIJGEN IS. PRIMA KAN ER WEER EEN JAAR MEE VOORUIT

Snelle levering en leuke extraatjes. Dank je wel

Goede producten en snelle verzending

Betaalbaar,goede producten en snelle bezorging

Goede prijs en snelle levering

Prijs was zoveel goedkoper dan in de wjnkel

Snelle levering voor een scherpe prijs

Nog nooit iets besteld bij deze firma. Ik ben uiterst tevreden en de prijs ligt ver beneden de winkelprijs! Dus ik zeg TOP

goedkope deal en snel verzonden

2 flesjes haarelixer gekocht voor een spotprijs. Omdat de verzendkosten 4,99 zijn, kocht ik er 2. Zodoende had ik echt een goede deal. Eerst wat slechte reviews gelezen, maar ook wel goede. Mijn ervaring is zeer goed. Mooie prijs, snel verzonden en het echte product ontvangen. Betrouwbare shop naar mijn ervaring.

Ik kreeg me bestellingen heel snel

Nooit iets gekregen

Schandalig, ik wil mijn geld terug

Makkelijk en snelnheel betrouwbaar

Had bestelling binnen dag in huis, Top

Goedkoop en snel

Scheermesjes gekocht die snel werden bezorgd.

Wat ik nodig had kreeg ik snel in huis.

Ik bestelde weer de lipfinity glansstift, deze kun je nergens los kopen. Bestelde er drie en kreeg drie kleuren er gratis bij, niet mijn kleuren, maar ik kan ze altijd kadoo doen. Wel jammer dat ik het pakje moest gaan ophalen, want het makkelijk door de brievenbus gekund.

Prima levering.

Goedkoop in verhouding met andere aanbieders.

Prima webshop, snelle levering

Duidelijke informatie Snelle levering Afterpay

Zeer goede

Over Double F Cosmetica

Bij DoubleFOnline.nl kan je terecht voor al jouw drogisterij, cosmetica, parfum, nagel, afro, kappers en haar-producten. Parfum nodig voor je vrouw, wax nodig voor je zoon, afwasmiddel nodig voor in huis? Alles kan je vinden bij DoubleFOnline.nl! DoubleFOnline op een rijtje: - Goeie klantenservice - Gratis verzending boven de €50 - Goedkope prijzen voor A-merken - Achteraf betalen met Afterpay boven de €25 - Meer dan 10.000 producten beschikbaar Wij staan garant voor een goede klantenservice en producten met een zeer scherpe prijs/kwaliteitverhouding. Wij doen ons uiterste best om altijd de goedkoopste te blijven en onze klanten tevreden te houden.