Fantastische producten

Ik heb vaker besteld en ik blijf me verbazen over de snelheid waarmee de producten worden geleverd. Zo netjes verpakt ook, ik ben echt heel erg blij.

Snel en correct!!

Heel snelle levering en prima producten. Zeker een aanrader!!

Gunstige prijs en snelle levering

Aanrader

Zeer overzichtelijke site, voldoende uitleg, prijs/kwaliteit goed, snelle levering.

Easy and fast

I was looking for Oral-B mouthwash that is not available in Belgium any more. DoubleF had plenty of it. I ordered and received it after 2 days.

Snelle levering, goed product

Heel tevreden, ik vond snel wat ik zocht. Duidelijke foto's en snelle betaling en levering. Prima zo!

Nette en vooral snelle levering.

Snel verstuurd, lage prijzen

Snel verstuurd, lage prijzen voor mijn favo producten

Goedkoop en snel geleverd

Toevallig op de website gekomen en makkelijk om te bestellen.

Good and fast

Good store. Fast delivery and good packing. Product without any damages or etc.

Kan nog geen oordeel geven

Ik heb op 23 augustus een bestelling gedaan maar nog niets ontvangen en ben de donderdag en de vrijdag gewoon thuis geweest en heb camera er is niemand geweest heb op 28 augustus gebeld om 10.15 waar de bestelling bleef er is me toe gezegd dat er een nieuwe bestelling word gedaan daar heb ik een mail over gekregen dus hoop dat die wel bezorgt word dus ik kan nog geen antwoord geven op de beoordeling Vriendelijke groet Marina

Donderdag besteld de dag er na in huis topp!!

Rappe service!!

Lage prijs, snelle levering!

Lage prijs, snelle levering!

Overzichtelijk en snelle levering

De site is overzichtelijk en de bestelling was snel binnen. Goeie service

Prima. Zeer snelle levering. Een verrasend lage prijs.

Prima. Een zeer snelle levering. Een versassend lage prijs.

Verkeerd product ontvangen

Verkeerd product ontvangen, maar geen mail terug of antwoord. Nu een week geleden.

Mijn pakje was snel geleverd, goed ingepakt, goede service dus

Teeykiu

super

Lipsticks die ik gekocht heb doen zeker aan verwachting :) dus ga er denk ik nog meer bestellen en ook andere dingen want snelle levering en super prijs :)

Fijne shop en zeer aantrekkelijke prijzen . Snel geleverd

Is goed alleen bezorg kosten te hoog voor een bri evenbus pakketje ! Prijs was wel weer OKÉ !

Energieweg 4 3771 NA Barneveld

Over Double F Cosmetica

Bij DoubleFOnline.nl kan je terecht voor al jouw drogisterij, cosmetica, parfum, nagel, afro, kappers en haar-producten. Parfum nodig voor je vrouw, wax nodig voor je zoon, afwasmiddel nodig voor in huis? Alles kan je vinden bij DoubleFOnline.nl! DoubleFOnline op een rijtje: - Goeie klantenservice - Gratis verzending boven de €50 - Goedkope prijzen voor A-merken - Achteraf betalen met Afterpay boven de €25 - Meer dan 10.000 producten beschikbaar Wij staan garant voor een goede klantenservice en producten met een zeer scherpe prijs/kwaliteitverhouding. Wij doen ons uiterste best om altijd de goedkoopste te blijven en onze klanten tevreden te houden.