Prima hoesje

Ik ontving een mooi degelijk telefoonhoesje. Snelle levering. Ik gebruik het hoesje nu al een half jaar en ben erg tevreden.

biedt geen service en laat niets meer horen

heb een hoesje besteld wat met een beschadiging binnenkwam. Bericht gestuurd met foto. Ook aangegeven dat ik op het punt stond om langere tijd op reis te gaan en dus geen nieuw hoesje toegestuurd wilde. Er kwam een bericht dat het nieuwe hoesje al verzonden was. Op mijn vraag hoe de beide hoesjes geretourneerd kunnen worden komt geen enkele reactie meer. Inmiddels al meerdere keren gemaild. Snelle reactie als je iets besteld maar geen snelle (of helemaal geen) service bij reclamatie.

Onbruikbare artikels

Het beschermglas dat ik voor onze nieuwe tablet kocht was reeds beschadigd bij levering. Na het verwijderen van de beschermfolie bleken er kleine gaatjes in het glas te zitten, die helaas voor blaasjes zorgden na het plaatsen De hoes die we aankochten bleek ruim 3 cm te klein voor onze tablet. We kregen helaas nog geen reactie op onze klachtmail hierover. Hopelijk worden deze artikelen passend vergoed of vervangen.

Wat vervelend om te horen. Ik heb je zojuist een e-mail gestuurd om erachter te komen wat er aan de hand is en een oplossing te bieden. We komen graag met je in contact zodat we het kunnen oplossen. Met vriendelijke groet, GSM-Hoesjes

Zeer tevreden.

Degelijke hoesjes en snelle levering, een aanrader.

Top Hoesje en snelle services

een geweldig mooi hoesje en een zeer snelle levering

perfecte vlotte service.

alles verliep zoals het moet of zou moeten... product klopt met de afbeelding

Eenvoudige site, volledige info, prima prijs, heel vlugge levering...totaal : dik in orde

Mooi hoesje !

ben er blij mee !

Betelling perfect verlopen: alles ok.

Vlotte bestelling en vlotte levering.

Ik ben erg blij!

Ik heb een geweldig artikel gekocht! Ik ben de verkoper erg dankbaar!

Perfect materiaal.

Levering had ik sneller verwacht.

Leuk hoesje en snel in huis

Netjes verpakt

alles verloopt zeer correct

correct verloop van bestelling en wijziging van order

Positief

Keurige en correcte service. Heel tevreden van het bestelde hoesje.

Mooie hoesjes voor een klein prijsje en snel geleverd.

Alles correct en vlot verlopen

GSM-Hoesjes.be is een betrouwbare webshop. Alles snel afgehandeld en correct verlopen

Snel en goed.

Duidelijke en overzichtelijke website. Snel geleverd.

Goede en correcte service

Goede en correcte service

Alles snel en correct goed in gepakt niets dan lof. Ik zal het zeker aan mijn vrienden vertellen . Bedankt voor de snelle manier van werken niets dan lof.

Foute bestelling gedaan. Werd omgeruild zonder extra kosten. TOP!

Dik in orde

Beaucoup de choix a prix réduit

Cela fait plusieurs années que je commande divers articles chez gsm-hoesjes.be Je suis contente de mes achats, housse robuste, protection écran, etc.

Alles zoals verwacht

Geen negatief komentaar.

Zeer goed ervaring

Zeer goed service en op tijd bezorgd