Goed hoesje, past perfect

Hoesje ziet er mooi uit, telefoon past prima. Handige steekvakjes voor pasjes. Klein minpuntje: de magneetsluiting is wat zwak, gaat te makkelijk los.

Snelle levering van het juiste hoesje.

Het bestelde hoesje werd snel afgeleverd. Het was de juiste formaat en kleur voor een goede prijs. Ik ben tevreden.

nogmaals goed

Naar wens

Mooi hoesje, snel bezorgd. Aanrader.

Snel goed duidelijk

Geen enkele issue gehad. Vlot

gemakkelijk te bestellen

was heel gemakkelijk om te bestellen en een vlotte levering met de postbode.

Duidelijke site, vlotte bestelprocedure.

Snelle service, artikel precies zoals besteld

Makkelijk bestellen, snelle levering!

Snelle levering en korrekt!

juiste en snelle levering.

Doordat de levering later verliep dan voorzien, hebben ze me via de klantendienst goed geholpen.

We hadden een hoesje besteld, dat langer dan voorzien onderweg was. De klantendienst was heel behulpzaam en heeft ervoor gezorgd dat het nog tijdig hier was.

Zeer goed product

Door dat er een fout in mijn adres was geslopen en contact opgenomen met jullie, toch het hoesje heb thuis gekregen. Waarvoor hartelijk dank.

prima hoesje

Snel en efficiënt

prijs kwaliteit in de juiste verhouding

Veel keuze en snelle levering.

Bij aankoop van een nieuwe smartphone vind ik steeds een hoesje dat erop past. Er is veel keuze en een goede prijs-kwaliteit verhouding. Bovendien wordt het snel geleverd.

Goed product voor een lage prijs, snelle levering en prima website.

Heel.mooi en praktische

Goede kwaliteit.

Net wat ik verwacht ...

Vlotte levering !

Hoesje IPhone SE2

Juiste omschrijving product , snelle en vooral GRATIS levering Spijtig punt is wel dat hoesje verhinderd dat iPhone draadloos opgeladen kan worden … iPhone steeds uit hoesje nemen is ook niet goed voor het hoesje zelf .. is min punt dat ook niet vermeld staat op de web site

Een zeldzame correct internet bedrijf.

Bestelling kunnen omruilen na verkeerd bestelling . Fout adres ingevuld , simpele mail en onmiddellijk gecorrigeerd. Top bedrijf.

OK

Hoesje beantwoordt aan verwachtingen.

Prima.

Prima.

uitstekend en zeer snelle levering

precies wat ik verwachtte, prima!

Heel mooi hoesje!

Mooie materie en heel mooi kleur gsm-hoesje. Tegen vuil en vocht met spray beschermd wel.

Helemaal goed.

Snelle levering, over de kwaliteit van het hoesje moet ik afwachten maar de prijs zit helemaal goed.