Sne, duidelijk en correct

Positief

Snelle levering en prima prijs kwaliteit verhouding

Een zeer goed service

Het eerste hoesje gaf mijn telefoon teveel ruimte. Na het zien van de foto's is dat direct gecorrigeerd met het sturen van het juiste hoesje. Alle lof voor de service.

Vlotte levering, hoesje is zoals op vermeld, k ben zeer tevreden van gsm-hoesje.be

Ik kreeg de volgende dag al mijn bestelde hoesje, dus zeer vlotte en correcte levering

OK

Snelle afhandeling. Alles naar wens

Ontgoocheld

naar servis en snelheid levering geen probleem. Naar de kwaliteit van het artikel ben ik niet tevreden. ik zocht achter een hoesje van het merk Samsung. Deze zijn beter van kwaliteit en hebben opties voor de telefoon. Het was niet duidelijk dat het niet van het merk zelf zijn. Beter noteren "voor: en van het merk "van"

perfecte service

omruiling was zeer eenvoudig nadat ik niet tevreden was over het bestelde product

Over alles tevreden

Goed product, snelle levering. Alles dik in orde.

perfect

Besteld, daags nadien geleverd, alles perfect

Goed product en vlotte service

Eindelijk heb ik hier een GSM-hoesje gevonden dat mooi is en goed past. Bovendien is de prijs/kwaliteitsverhouding uitstekend. Voor weinig geld heb je een stevig hoesje dat de smartphone goed beschermt. Daarnaast is er een ruime keuze, zodat iedereen wel wat van zijn/haar gading kan vinden.

prima beschermingvoor de gsm

mooi stevig

Super veel keuze Top levering en je moet niet te lang wachten op je bestelling Een echte aanrader

dik in orde !!!

hoesje besteld.. natuurlijk.. verkeerde maat.. :-( ik bestel gewoon een ander hoesje ( juiste maat ) zonder te zeveren over het verkeerd bestelde . krijg dat juiste hoesje via de post aangeleverd ( binnen de kortste keren ) met een return papierke voor het vorige hoesje. een mooie service !!! dus ik zou zeggen kopen maar.. t'komt altijd goed... ;-) ;-) ;-) wim

Top service, top firma

Goede snelle levering van het produkt. Zeer klantvriendelijk en snelle vlotte terugbetaling indien dubbel besteld. Kortom top firma.

Mooi

gewoon prima

vrijdagavond 2 hoesjes besteld en dinsdagmorgen geleverd, prima kwaliteit van de hoesjes, erg tevreden, aanrader

Opperbest

altijd goede service prima handelaa

x

x

Goede prijs/kwaliteit verhouding

Heel goed vriendelijk en behulpzaam

geweldig

leuk produckt past volledig beschermd de A 51 goed kan niet beter

kwaliteit én snelle levering

Mijn ervaring is zeer positief : -website overzichtelijk : snel gevonden wat ik nodig had -bestelling : probleemloos -snelle levering + communicatie erover : onberispelijk

Mooi en past perfect.

In het echt zo mooi als op de website. Past perfect. Heel tevreden.

Alles goed verlopen

Bestelling, levering verliepen vlot.

Ruime keus

ruime keus, van goedkoop tot duur, voor ieder wat wils