Voor herhaling vatbaar TOP!!!!

Zeer tevreden van onze hoesjes , snelle verzending dikke duim

super

Snelle levering zonder transportkosten .Hoesje ziet er kwalitatief uit ! voor volgende gsm zal ik zekers weer bij hun kopen .

Ondanks een uitgestelde levering door Bpost hebben jullie toch al het mogelijke gedaan.

Prachtig hoesje, mooie kleur!

Hoesje net zo mooi als op de foto.

Duidelijke website, vlotte verzending en het product is volledig naar wens. Het type hoesje was in de fysieke winkels waar ik woon (nog) niet beschikbaar wegens een nieuw model van GSM. Maar op de site had ik zelfs een ruime keuze. Aanrader voor mensen die een hoesje zoeken voor hun GSM. Het hoesje is stevig, stevige magneet om te bevestigen in de wagen en de druk knoppen opzij zijn vlot te gebruiken. Ben zeer tevreden !!

Prefecte en snelle levering van mijn lievelingshoesje

Gemakkelijke site om te bestellen. Snelle levering. Zelfs sneller als de datum die ik per e-mail ontving.

Alles heel vlot verlopen

vlot en correct

het hoesje was wat ik vroeg en het werd vlot en goed verpakt in de brievenbus geleverd

Badass hoesje :)

Super tevreden met mijn aankoop! Ik heb er net een nieuwe telefoon mee :) Ook al veel leuke opmerkingen gehad van mensen rondom me. Lekker stoer, with a Touch of pink

Een passende bescherming voor mijn toestel.

Tevreden over het product, de levering

Beide hoesjes passen perfect en ogen mooi, het hoesje voor mijn gsm is omdat het blinkend is wel gevoelig voor krassen.

tevreden en snelle levering.

alles in orde en de levering zoals beloofd

Goede snelle service

Goede kwaliteit tegen een correcte prijs

Gewoon uitstekende service!

zeer goed top

moderne look goede kwaliteit bedankt waar voor u geld groetjes

Geen perfect gebruik mogelijk

Heb al contact gemaakt met klantendienst, omdat mijn smartphone zeer stevig vastzit in het hoesje, en de smartphone zelf ik er niet meer op een ordentelijke manier kan uithalen. Als je het toestel eruit gaat halen zal er schade zijn aan het hoesje, en wellicht ook aan het toestel. Heb gepoogd het toestel eruit te halen, maar onmiddellijk diende ik vast te stellen dat het plaksel ervoor zorgt dat toestel niet meer kan losgemaakt worden uit hoesje, of je dient te gaan trekken en sleuren en wat zijn dan de gevolgen ?

ik ben tevreden

Snelle levering en goed produkt!

Hoesje dat ik besteld had, was niet voorradig. I

Ik werd daarvan heel snel op de hoogte gebracht. Ik had de vrije keuze om een ander hoesje te bestellen of mijn geld terug te krijgen. Bij de meeste winkels word je verplicht om iets anders te nemen. Hier niet. Daarvoor alleen verdienen jullie al 5 sterren en ook voor de snelle levering.

Passend en handig

Praktisch

Betrouwbaar

Goede ervaring. Correcte afhandeling.

Goede service, snelle levering

Goede service, snelle levering

Vlotte afhandeling

Hel tevreden

Was de eerste keer dat ik een bestelling plaatste en alles verliep zoals beloofd.

Prijs kwaliteit top

Mooi hoedje volgens afspraak en prijs gewoon top.

Friedensstrasse 4 4780 Sankt Vith