Geweldige service

Ok

Stevig hoesje

Stevig hoesje, helaas snelle slijtage. Het hoesje is volledig zwart maar begint al wit te worden op de randen... Heb het nog maar een tweetal weken..

zeer goed

mooi hoesje voor weinig geld levering zeer snel

Heel tevreden.

Snelle levering. En heel snelle terugbetaling bij terugsturen.

goede service, prijs - kwaliteit is ok

Zeer tevreden !!!

Heel tevreden over men tablethoesje !! Zeer goede kwaliteit !Correcte levering.

Snelle en correcte levering.

Het zwarte hoesje neigt eerder naar grijs, maar verder zoals verwacht.

Zeer mooi en kwaliteit vol

Veel keus en mooie hoesjes

Top !

Heel veel keuze en werd geleverd zoals beloofd ... het hoesje zelf is top, ook de kleur is zoals op de website ...

Snel en vlot

Veel keuze, makkelijk te bestellen, snelle levering, voldoet aan aan alle verwachtingen

zeer behulpzaam

GSM-hoesje P20 litle Huwae

zeer goed

vlotte bestelling en afhandeling, levering van het hoesje

De glasbescherming is van ondermaatse kwaliteit, het hoesje is ok.

Het bestelde hoesje past en is ok

Beste Bart, Wat vervelend om te horen. Ik heb je zojuist een mail gestuurd om een oplossing te zoeken. We vernemen graag je reactie zodat we je verder kunnen helpen. Met vriendelijke groet, GSM-Hoesjes

Goed meegevallen

Redelijk

Met 3 betaalkaarten en wat chashgeld geld de magneet moeilijk

Mooie kwaliteit voor een lage prijs

Omschrijving van het artikel stemt overeen met wat ik geleverd kreeg. Leveringsvoorwaarden waren duidelijk vermeld en het artikel werd afgeleverd op het afgesproken tijdstip. Mooie en stevige kwaliteit aan een voordelige prijs.

Mijn bestelling goed ontvangen

maar 2 dagen later dan voorzien... niet erg!

top

Na 1 week had ik mijn hoesje nog altijd niet ontvangen en heb ik hen 3 keer een bericht gestuurd dat ik geen bericht terugkreeg ( niet altijd even vriendelijke berichten van mij)at bleek dat ik hen een verkeerd email adres heb opgegeven. Nu heb ik mijn hoesje ontvangen (prima hoesje trouwens) en hebben ze mij opgebeld om te vragen wat het probleem was(ze hebben zelfs de moeite gedaan om mijn telefoonnummer terug te vinden aan de hand van mijn bedrijfsgegevens) Hierbij wil ik mijn excuses aanbieden en hen bedanken voor deze schitterende service.

Goed passende hoesjes. Goede prijs/kwaliteit verhouding.

mooie kwaliteit

eindelijk een professioneel laadsnoertje dat bekabeling beschermt

Prijs - kwaliteit is dit een zeer goed produkt

Bestelling en levering verliep zeer vlot. Het produkt voldoet aan de verwachtingen voor deze voordelige prijs.

Goed Ontvangen zonder problemen past goed

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Geleverd zoals beloofd

Alles correct uitgevoerd !

Mijn bestelling was niet compleet bij levering ,één mailtje naar klantendienst en zonder vragen alles twee dagen later in de bus. Top service.

Friedensstrasse 4

4780 Sankt Vith