Fantastische service, snel en goede kwaliteit!

Gewoon altijd goed, vriendelijk, snel en meedenkend. Kwaliteit van het werk is perfect. Beveel het aan!

Prettige ervaring, goede service

Fijn om bij hen op locatie te kunnen komen om je spullen te komen brengen en afhalen. Goed resultaat, alles netjes digitaal.

Zeer snelle service

Zeer snelle service en denken goed mee.

Altijd snel en vriendelijk

Ze communiceren snel en duidelijk en het werk is van goede kwaliteit.

Snel, goed, duidelijke pricing

Snel en kundig geholpen. Goede prijs. Prima locatie.

Goede service en kwaliteit

Goede service en kwaliteit

Excellent, fast and personal printing service!

Our organisation repeatedly uses the services of EPS as we are always beyond happy with the printing. However, EPS is one of the few printing services we came across that have a personal approach (as opposed to all the big printers), are able to adjust the printing to all our needs and print in record times when it is needed. We always come back to EPS for their personal service as we know we can rely on them, particularly in printing jobs that are urgent.

Friendly knowledgable staff

I had a great experience talking and getting my questions answered by the staff at EPS. They were very kind and attentive and promptly helped me very quick when there was an issue reported.

Geweldige kwaliteit en service. En heel leuk om mee samen te werken.

Geweldige kwaliteit en service. En heel leuk om mee samen te werken.

Professional, experienced, great print quality and service!

I've worked with several printers throughout the years in different cities for our trade events and EPS is one of the BEST when it comes to service quality and attention to detail. Wout, who project managed our order was absolutely FANTASTIC to work with. If you're looking for a reliable printer in Amsterdam, look no further! They are the best in town.

Mooi digitaal drukwerk en hele goede service

Al een paar decennia is mijn ervaring met EPS heel goed. Ik kom er graag voor digitaal drukwerk of bijzondere print projecten. De kwaliteit van het drukwerk en de persoonlijke service van EPS zijn super!

Persoonlijke aanpak en professionele service

Ik ben ontzettend onder de indruk van de diensten die EPS Amsterdam al 8 jaren voor ons levert. Hun aanpak is werkelijk uniek - een perfecte combinatie van persoonlijke aandacht en professionele service. Het is duidelijk dat ze het belang van perfectionisme begrijpen en dat merk je aan elk detail van het werk dat ze leveren. Daarnaast ben ik zeer te spreken over de flexibiliteit. In een wereld waarin deadlines en planningen vaak strak zijn, hebben ze bij EPS laten zien dat ze bereid zijn om mee te bewegen en aanpassingen te doen wanneer dat nodig is. Dit heeft ons al vaak enorm geholpen en ons een gevoel van vertrouwen gegeven dat we met de juiste partners werken. En laten we niet vergeten hoe vriendelijk en gastvrij het team is. Elke interactie met de mensen bij EPs voelde als een aangename en positieve ervaring. Ze begrijpen het belang van klantrelaties en dat blijkt echt uit hun benadering. Kortom, ik kan Eps Amsterdam niet genoeg aanbevelen. Voor iedereen die op zoek is naar een partner die niet alleen uitstekend drukwerk levert, maar ook een ongeëvenaarde klantenservice biedt, zijn ze absoluut de beste keuze.

Behulpzaam en goede kwaliteit

Goed advies tijdens de selectie- goede communicatie- snel en perfecte kwaliteit van het boekje

Zelfs de opmaak hebben ze heel mooi voor mij gemaakt

Mooi drukwerk; goede communicatie; prima verhouding prijs/kwaliteit

Voor mij als uitgever van een publicatie in eigen beheer is EPS Amsterdam een uitkomst. Overleg over de keuzes waar je voor staat verloopt goed. Er is een ruim assortiment aan (ook gerecycled) papier voor het binnenwerk en de omslag. De afwerking is perfect. De service is prima. Hierdoor kun je snel en gemakkelijk een oplage bij laten drukken. Dit alles bij een gunstige prijs.

Supersnel, goede kwaliteit en zeer klantvriendelijk

EPS hielp mij uit de brand ondanks hun eigen drukte. In een korte tijd had ik precies wat ik nodig had. Hele fijne communicatie en super snel goed werk EN super aardig! Dank jullie wel.

Goede persoonlijke hulp bij het uitzoeken van papiersoorten die passen bij ons product.

Voor een magazine zochten wij een goede en kwalitatieve drukkerij in Amsterdam. Die hebben wij gevonden! Erg tevreden met de proefdrukken, wij zijn heel benieuwd naar de eerste officiële druk.

Fijn bedrijf, goede service en mooi drukwerk

EPS is een fijn bedrijf waar nog persoonlijke aandacht wordt gegeven. De prijs / kwaliteit verhouding is uitstekend en de kwaliteit van het drukwerk top!

Hele fijne communicatie!

Snelle communicatie en contact via email en telefoon. Erg fijn voor last-minute bestellingen.

Kwalitatief hoogstaand en persoonlijke aandacht

EPS denkt altijd met mij mee wat betreft materiaal en wensen van de opdrachtgever. Ook wordt er goed gecommuniceerd als er iets onduidelijk is over het aangeleverde document voordat er op drukken wordt over gegaan. Kortom: deze drukker moet je hebben!

Een drukkerij die met je meedenkt

Ik kijk terug op een prettige samenwerking. Nooit was een vraag te veel. Altijd spannend om het eind resultaat te zien, dus ik was zeer blij met de adviezen en steun die ik kreeg, zodat ik geen verrassing tegen kwam bij het ophalen van mijn boekjes.

vakwerk afgeleverd

Drukwerk van EPS is vakwerk. Opdracht wordt snel verwerkt. EPS denkt met de opdrachtgever mee en komt met ideeën hoe het eindresultaat zo goed mogelijk kan worden.

Geweldige service en prettig persoonlijk contact

Denken ontzettend goed mee, niets is te gek. Persoonlijk en snel contact. Zijn ook heel goed bereikbaar per auto en OV, om drukwerk zelf op te halen. Meermaals samengewerkt en dat blijf ik doen.

Uitstekende kwaliteit en snelle service

Uitstekende kwaliteit en snelle service, met goed advies. Wij zijn blij met EPS als partner

geweldig

op tijd en naar verwachting!