Snelle levering goed product

zeer snel geleverd, band is zeer goede kwaliteit misschien handig om een handleiding toe te voegen.

• Levertijd

Snelle service en goede kwaliteit artikelen

Ik ben enthousiast over de artikelen van Technet, begon met Xiaomi smartphone, robotmaaier en nu de dashcam. Ik zou dat niet doen als de kwaliteit niet goed zou zijn.

Sehr schnelle Lieferung, guter Kundensupport

Sehr schnelle Lieferung, guter Kundensupport

Snel, goedkoop en zeer tevreden

Snelle levering, duidelijke communicatie, juiste product omschrijving op de site, voor de juiste prijs

1A original Ware, sehr schnelle Lieferung

Original Xiaomi Ersatzfilter bestellt , unschlagbarer Preis , super schnelle Lieferung . Sehr gute Kommunikation Danke euch

Sehr unzuverlässig

Ich bin sehr verärgert, meine Fritteuse war kaputt und ich brauchte schnellstens eine neue, es hieß in der Bestellung (wenn vor 20Uhr,nächsten Tag Lieferung)sie kam erst vier Tage später. Ich bin sehr enttäuscht und verärgert!

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Nein

Einfach & unkompliziert

Ich habe Zubehör für mein Tablet bestellt. Das Paket wurde innerhalb kürzester Zeit versendet. Dann habe ich einige Zeit nichts gehört, weil der Zusteller lange gebraucht hat. Ich habe bei Techpunkt nachgefragt. Diese haben sehr schnell geantwortet und auch den Zusteller kontaktiert. Das Paket kam dann innerhalb kurzer Zeit an, obwohl ich es einige Tage nicht verfolgen konnte. Nachdem Techpunkt die Zustellbestätigung bekommen hat, fragten sie bei mir nochmal nach in alles passt, was ich sehr nett fande.

Snelle levering, duidelijke uitleg, netjes verpakt.

• Levertijd

Zeer snel en goed geleverd top

Goede service geen gezeur

Ik heb een drone gekocht voor mijn, er bleek iets te missen. Direct de volgende dag werd het opgestuurd maar ook hier bleek iets niet te kloppen. Weer een mail en vandaag kwam het laatste ook binnen precies voor de verjaardag. Super goed verlopen service maar wel wat slordig anders was het een 10

Goed apparaat

Past perfect en werkt prima,

Schnelle Lieferung, alles wie beschrieben, sehr gute Internetseite

• k.A.
  • k.A.

Product binnen een dag geleverd

• Levertijd

Bin sehr zufrieden, würde wieder bei der Firma einkaufen

Lieferung war in Odnung- Danke

Perfekter Service

Ware verfügbar und geliefert, wie bestellt und das blitzschnell, Danke

product als omschreven, snel en ok, top !

Snel

Heb via Google de site gevonden en daar het product gevonden wat ik zocht,

Waar voor je geld

Leveren volgens afspraak

Ideal product and service

Website - easy and efficient Ordering - simple Delivery - now this is where it goes a bit dark. They were severely let down by DPD delaying a 2 day delivery by 5 days.

Leuke gadgets. Werkt ook goed.

Wacht op reactie!

Als ik een technische vraag stel krijg ik onmiddellijk antwoord. Als dan blijkt dat ik een onbruikbaar product heb besteld voor mijn toepassing en hierover een vraag stel om te retourneren krijg ik GEEN antwoord. Dat is een gemiste kans voor een tevreden klant te hebben. Ik ga die 2 sensoren sowieso houden, dat is intussen beslist. Maar ik heb niet wat ik wil en er is radiostilte. Ik wil dus een plantensensor die ik kan koppelen met Home Assistant. ( heeft niks te maken met bluetooth) Eddy

• Levertijd

Snelle levering en goede info over levermoment

Uitstekend.

Heb veel plezier van de aangeschafte Xiaomi tv. Bedankt voor de correcte en snelle levering.

• Levertijd

Erstbestellung - zügig bearbeitet und verlässlich geliefert

s.o.

Bestelling was snel geleverd en goed ingepakt. Heel blij mee.

Anthonie Fokkerstraat 59 C

3772 MP Barneveld

Over Techpunt

Wij zijn Rico en Berend van den Brink, twee ondernemende broers die nu het zesde jaar van Techpunt (het vorige XiaomiProducts), QCY Nederland en VIOFO Benelux in gaan.  Al die tijd zetten wij ons in om de nieuwste en kwalitatief hoogste producten in de markt te zetten. Wij zijn er trots op om dit vrijwel altijd tegen de laagste prijs te kunnen doen! Graag nodigen wij u uit om een kijkje te nemen op onze website en onze producten verder van dichtbij te bekijken.