Great

The reply was very quick to an info request of mine. Also the dispatch of the order was very quick.

Schnelle Lieferung, Top Ware!

Super Shop!

Ich warte noch auf meine Lieferung

Alles war okay

Vlotte afhandeling van bestelling

Hele vlotte afhandeling van de bestelling, alles zoals aangegeven en gepland. Goede prijs/kwaliteit en goede klantenservice, leveringstermijn zoals aangegeven.

• Levertijd

Top product en snelle levering

Een “ tweede kans” product besteld. Behalve dat de doos enigszins hier en daar wat gebruikssporen had was er verder helemaal niets mis mee. Heldere communicatie via website. Ik zou een aankoop zeker aan bevelen

Zoals het hoort

Wat verwacht ik van een webshop? Heldere website, producten divers op voorraad, faire pricing tov aliexpress, gemakkelijk bestel/betaalproces, prettige communicatie, snelle verzending, degelijke verpakking, track en trace aanwezig. Daar is allemaal aan voldaan, dus daarom de 5 sterren voor mijn bestelling. Ik heb 's avonds een xiaomi pad 5 hoesje besteld. Is de volgende ochtend meteen verstuurd en lag de volgende dag bij mij in de brievenbus. Verder dus niets op aan te merken!

• Levertijd

Viel versprochen, nichts gehalten!

Ich werde nicht mehr bei Techpunt bestellen, da die Ware (ich wollte sie bei einer Motorradtour zusammen mit einer teu'ren Kamera verwenden), obwohl die Lieferung großspurig am 04.08.22 angekündigt wurde, weder am 04. (Donnerstag) noch am 05. (Freitag) und auch nicht am 06.08. (Samstag) bei mir war. Eine Lieferung am 08.08. (Montag) ist zu spät (die Tour beginnt vormittags), ich kann nichts mehr mit dem Produkt und auch mit der Kamera anfangen und werde beides zurückschicken. Das ist wirklich ärgerlich!

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Nein

Zeer goed!

Snel geleverd. Goed product voor een redelijke prijs.

perfecte afwikkeling

Snel en goede levering

• Levertijd

Alles Top und schnell abgewickelt.

Gefallen hat mir die schnelle Abwicklung und Bekanntgabe der Tracking ID.

Uitstekende klantenservice

Ik heb een verkeerd product gekocht, stuur een e-mail, en de volgende dag was het pakketje teruggestuurd. Dikke tien.

Parfait

Commande filtre de remplacement moins cher que sur les autres sites. Les frais de port sont un peu élevés mais comme la livraison est express,on n'est pas déçu d'avoir mis le prix ( produit reçu 48h après la commande sur le site)

Scherpe prijs, snelle levering

Een tvstick 4 k van xiaomi aangeschaft. Scherpe prijs. Twee dagen later op te halen bij een servicepunt. Snelle levering.

• Levertijd

Goede webshop, onderdelen zijn makkelijk te vinden, niet duur en vlot geleverd!

Gewoon goed

Prijs kwaliteit is goed en ook een snelle levering echt een aanrader

• Levertijd

Snelle levering en goede kwaliteit

Techpunt maakt belofte waar, voor 20.00 besteld, volgende dag in huis. Prima kwaliteit materialen, tegen een mooie prijs.

• Levertijd

Schließe lässt sich nur schwer einstellen!

Schnelle Lieferung

Nice

Fast delivery

• N/A

Réactif, produit conforme, bien emballé

Évaluation pas complète car pas tout en francais

my package was lost

...

• Would you recommend us? No

Horlogebandje is goed aangekomen

Horlogebandje is wel goed aangekomen, maar 1 dag later dan eerst was meegedeeld.

Very good

Fast delivery

Perfekt, schnell, zuverlässig, sehr zu empfehlen

Perfekt, schnell, zuverlässig, sehr zu empfehlen

Not good

Hi for the quality of item it’s good but for delivery not at all because they (post NL) put my parcel in a warehouse far from my house, and in fact they never came to my house because on that particular day I never left the house. Please take note of this and review your delivery matters. Thank you

Over Techpunt

Wij zijn Rico en Berend van den Brink, twee ondernemende broers die nu het zesde jaar van Techpunt (het vorige XiaomiProducts), QCY Nederland en VIOFO Benelux in gaan.  Al die tijd zetten wij ons in om de nieuwste en kwalitatief hoogste producten in de markt te zetten. Wij zijn er trots op om dit vrijwel altijd tegen de laagste prijs te kunnen doen! Graag nodigen wij u uit om een kijkje te nemen op onze website en onze producten verder van dichtbij te bekijken.