Snel verzonden. Laagste prijs. Wel opvallende is dat er tegenwoordig niet meer een verpakking om het product wordt gedaan, maar de productverpakking zelf met een verzendlabel. Dat doet amazon nu ook viel mij op. Techpunt dus ook. Prima. Minder verpakkingsmateriaal is minder onnodig vervoer en vervuiling. Ik ben voor!

Fast shipping, good quality goods

Fast shipping, good quality goods

Levertijd

Pakketje nog steeds niet ontvangen ! Gsm besteld 5 dagen verder nog steeds niets gezien !

• Levertijd

Jammer dat ze niet reageren op de opmerking bij je bestelling, voor de rest goed

• Levertijd

Livraison rapide et produit impeccable

Prima levering

Voorbeeld voor anderen

Duidelijke website. Doen wat ze beloven. Bestelling snel geleverd.

• Levertijd

Great service and fast delivery.

Website not as user friendly as I would like but great service and very prompt delivery.

prima website en snelle levering

Techpunt bleek de goedkoopste aanbieder van de robotstofzuiger die ik zocht. De site geeft een goede beschrijving van de producten. Bestelling werd keurig de volgende dag in goede staat afgeleverd. Top!

Prima bedrijf

Snelle en correcte levering met uitgebreide bezorg mogelijkheden. Goede communicatie via email.

Normaal in mijn ogen

Heb bestelling online gedaan en deze is goed verpakt en op tijd verzonden.

• Levertijd N.v.t.

Sehr schneller Versand

Sehr schneller Versand, alles top

Vaccum broke within 6 months. During repair, part of product is missed and they haven't return it

verschrikkelijk. The vacuum robot broke within 6 months. During repair, part of the product is missed and they told me it's sourced and it is on the way to me, but I haven't returned it after 3 months. After I remind them several times they "humiliate" me by saying they can give me a 10-euro coupon IF I ASK for it. Maybe the procedure is finished from their side and they do not care about the bad result.

Snel goed en eerlijk!

Ik was op google aan het zoeken naar een filter, voor mij Mi pro air filter, Ik ging voor de paarse, het pakket was snel verstuurd via PostNL, en kwam netjes verpakt aan. Het is gewoon een orginele Mi filter met chip!!!. De volgende filter zal ik zeker weer hier bestellen. Bedankt Techpunt.

• Levertijd

Très bon prix, livraison expresse et article impeccable, parfait!

J’ai acheté un vidéo projecteur (Xiaomi mi projector 2 pro) pour un prix imbattable, mais je dois avouer que j’étais un peu inquiète de ce que j’allais recevoir, et dans quels délais… Or tout est arrivé très vite et en parfaite conformité, jusqu’ici je suis ravie de mon achat!

insatifaction reception commande

Commande effectuée par internet de 9 produits aqara qui etaient tous en stock lors de la commande. Recu 5 jours plus tard uniquement 1 produit sur les 9 commandés, ils seraient en PRECOMMANDE!!!!!! AUCUN DELAI D'INDIQUE, AUCUN MAIL RECU POUR M'AVERTIR.

• Nous recommanderiez-vous? Non

Duidelijk, snel en correct

Ik bestelde een elektrische schroevendraaier, twee smart alarmklokken en een slimme luidspreker (overigens tegen een scherpe prijs) en ontving deze minder dan 24 uur later. Te bedenken dat ik in België woon en deze uit Nederland moesten komen. Ben zeer tevreden.

• Levertijd

Snel besteld en snel bezorgd en bovenal een tevreden nieuwe klant.

Goede en snelle leverantie en een betrouwbare webshop. Wat wil een mens nog meer.

Wordt niet uitgeleverd

Na een week nog niets gehad. Terwijl op voorraad.

Top bedrijf

Vond er een leuke aanbieding besteld ging effe wat mis ,maar ja we blijven mensen gebeld en het was super opgelost de volgende dag het pakket binnen

• Levertijd

Ordered smartband and worked fine and delivered

Like the title

Snelle levering, prima product

Product netjes en snel geleverd in de brievenbus. Top

• Levertijd

Mooie prijs en snelle levering

Het bestellen van het gewenste product ging gemakkelijk. De prijs van het product was goed, was namelijk in de aanbieding en vond ik nergens goedkoper. Product werd een dag later bezorgd.

• Levertijd

Snel geleverd en bezorgd in normale verpakking. Produkt prima!

Zeer goede ervaring.

Snelle verzending en alles was goed verpakt. Goede afhandeling.

Over Techpunt

Wij zijn Rico en Berend van den Brink, twee ondernemende broers die nu het zesde jaar van Techpunt (het vorige XiaomiProducts), QCY Nederland en VIOFO Benelux in gaan.  Al die tijd zetten wij ons in om de nieuwste en kwalitatief hoogste producten in de markt te zetten. Wij zijn er trots op om dit vrijwel altijd tegen de laagste prijs te kunnen doen! Graag nodigen wij u uit om een kijkje te nemen op onze website en onze producten verder van dichtbij te bekijken.