Service goed, bezorgen goed en het apparaatje ook geweldig goed.

Zending

Heel traag tot nu toe niets antvangen

Mala experiencia.

Compre un scooter electrico xiaomi, el producto parece muy bueno, lo recibí y venia uno diferente, pierde mucha fuerza y la batería le dura poco., Tienen mala calidad de productos.

• ¿Nos recomendarías? No

Prima product, snelle levering

Xiaomi Smart Band 8 Pro gekocht. Voldoet prima. Snelle levering.

• Levertijd

Snelle levering en goede service

Wij hadden een nieuw spatbordje besteld voor onze electrische step, maar kregen de verkeerde geleverd. Na 1 telefoontje en een vriendelijke Rens te hebben gesproken hebben we de volgende dag de juiste toegestuurd gekregen en hebben de verkeerde terug kunen sturen! Super bedankt voor de goede service en snelle levering van hetgeen wat we nodig hadden.

Toestel kan Disney Plus niet updaten

Ik wacht nog steeds....

Voor 20u besteld, volgende dag geleverd? Volgende dag aangemeld bij postnl, dat wel, maar daar blijft het bij. Nochtans was alles in voorraad. Mailtje gestuurd, antwoord gekregen: "Moet nog verstuurd worden, naar verwachting deze week". Zet dan aub niet op uw website "volgende dag in huis", dat geeft een hele slechte indruk.

Pices of trottinete

Cool and at time the orders so fast thank you

Bestellung wurde nach Deutschland innerhalb 2 Tagen geliefert

Bestellung aufgegeben, zwei Tage später wurde sie bereits zugestellt. Sehr professionell und kundenfreundlich. Anfragen wurden innerhalb kürzester Zeit bearbeitet und beantwortet. Gerne wieder :)

vlotte levering, deskundig advies

Ik twijfelde over een activity-tracker en kreeg een logisch en goed advies. Dat apparaatje had ik de volgende dag in huis.

Heel blij mee!

Snelle levering. Keurig ingepakt. Alles compleet. Blij met de Mi8 en extra bandjes. (de screenprotectors voor de Mi8 zijn niet zo best, daar stuur ik jullie nu een berichtje over)

Zeer snel levering

Snel proces, product is om cadeau te geven. Was een specifieke vraag, dus hoop dat het bevalt.

snelle bezorging

snelle bezorging

prima ervaring

De luchtreiniger die wij besteld hadden was niet direct leverbaar, na telefonisch contact voor een andere gekozen, de order werd omgezet en twee dagen later de zending ontvangen.

• Levertijd

Duidelijke omschrijving op de website van het product en bezorgt zoals beloofd.

aanrader

makkelijk bestellen en razendsnel bezorgd

Alles tip top in orde

Niets op aan te merken. Kwaliteit, snelheid van verzenden, verpakking enz enz

Alles top

Snelle levering, goed verpakt en scherpe prijs

HIGHLY RECOMMENDED

I can recommend TechPunt with full praise! The ordering process is efficient and uncomplicated, the email confirmations and the customer service response more than fast, and the delivery by DPD from NL to Munich even faster. I am delighted.

Kapot product en communicatie onvoldoende

Had een Xiaomi plantsensor max besteld, zou gewoon pakje zijn maar bleek bij bezorging in een enveloppe te zitten en door de brievenbus te zijn geduwd. Bij installeren bleek dat de Bluetooth niet werkte dus per mail gemeld en retourlabel aangevraagd en teruggestuurd. Moest zelf de retourkosten betalen, wat idd prima is zolang deze bij kapot product alsnog geretourneerd worden. Na 2 dagen zonder communicatie stond het aankoopbedrag met verzendkosten ineens op mijn rekening. Geen mailtje of andere vorm van communicatie gehad. Alsnog mailtje gestuurd met verzoek tot het terugbetalen van de retourverzendkosten, deze werden direct overgemaakt. Op zich allemaal netjes ware het niet dat je zelf actie moet ondernemen en er dan pas, wel snel, geregeld wordt. Eigen communicatie had wel passend geweest.

Ik ben erg blij

Ik raad deze online winkel aan, snelle levering binnen één dag, niet drie dagen, zelfs vier dagen moet je wachten om bij andere verkopers te bestellen, de producten zijn volledig geleverd. Koel.

Schnelle Lieferung und guter Preis

Der Stift ist kein Fake, was man vielleicht denken könnte, war in der Originalverpackung eingeschweißt und funktioniert einwandfrei. Lieferung war schnell, innerhalb von 3 Tagen war der Stift da. Der Preis ist 20% unter dem, was Xiaomi dafür haben will und vollkommen in Ordnung.

• k.A.

Alles OK

Artikel wie beschrieben, schneller Versand, alles in bester Ordnung-Danke!

De Xiaomi Mi band 8 voldoet redelijk De hartslagmeter geeft lager aan. Een gebruiksaanwijzing zou handig zijn. Foor bv een qr code die daarnaar verwijst ipv naar de fabrikant. Koppelen van gegevens gaan alleen indie je het andere programma gelijktijdig hebt aan staan. Niet naderhand .

Prima tot nu toe.

Ik heb drie van de vier onderdelen ontvangen,het vierde onderdeel was nog niet leverbaar tot nu toe en heb er alle vertrouwen in dat dat nog gaat plaats vinden.

Over Techpunt

Wij zijn Rico en Berend van den Brink, twee ondernemende broers die nu het zesde jaar van Techpunt (het vorige XiaomiProducts), QCY Nederland en VIOFO Benelux in gaan.  Al die tijd zetten wij ons in om de nieuwste en kwalitatief hoogste producten in de markt te zetten. Wij zijn er trots op om dit vrijwel altijd tegen de laagste prijs te kunnen doen! Graag nodigen wij u uit om een kijkje te nemen op onze website en onze producten verder van dichtbij te bekijken.