Au top!

Très satisfait

Correcte levering!!

Correcte levering , alleen wat lang moeten wachten

• Levertijd

Snelle levering en goede informatie over bestelling en verzending. Ik had al een standing fan de 1c en deze is gekoppeld aan Google home maar helaas werkt deze fan 3 er niet op.Integratie wilt gewoon niet lukken. Voor de rest een zeer prima product.

Betrouwbaar

Gewoon zoals het moet zijn en lopen. Tevens goede prijs.

Klantgericht

Mijn bestelling werd goed en snel geleverd. De bestelling was eenvoudig en verliep soepel

• Levertijd

Keurig geleverd en goede prijs

Keurig, snel geleverd en goede prijs!

• Levertijd

Duidelijke shop. Eenvoudige bestelprocedure. Betrouwbare en snelle levering.

Excellent customer service

Seamless purchase process and speedy delivery with excellent customer service. Could not fault.

tres satisfait, ponctuel et efficace

tres rapide et ponctuel

Good

You ask me for a review but it’s the 27 of June and I have not received what I ordered. DPD are the WORST Courier service out there, apart from Hermes. My order is stuck in a DPD warehouse for 3 days, WHY?

perfect!!

‘s avonds dashcam besteld, volgende dag in huis, zeer volledige en vriendelijke communicatie via telefoon en mail. absolute aanrader

• Levertijd

Schlecht

Ich war noch nie gefragt über eine pozitive bewertung bevor ich habe die Ware bekommen. Also die Bewertung bis jetzt ist sehr schlecht, ich habe am 17.06 bestellt und heute am 26.06 die ware sind immernoch im Niederlanden

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Nein

Top banden Compressor en zeer snelle levering

Na bestellen direct dezelfde dag nog kunnen ophalen. Zeer blij met de Xiaomi Xiaomi Portable Electric Air Compressor 1S.

• Levertijd

Uitstekende ervaring bij dit bedrijf

Via Tweakers op zoek naar een xiao mi dashcam. Enige aanbieder techpunt. Online besteld en de volgende dag in huis. Tijdens de stappen in het verzend proces goed op de hoogte gehouden via mail. Levering conform afspraak. Helemaal top

super

very fast delivery and product OK

Fast and good delivery

Very fast shipping and good product

Parfait

Tout est arrivé vite et de bonne qualité

Site Web excellent

Très réactifs et efficace. Service clients au top pour régler efficacement vos problèmes.

Uitstekende klantenservice en product.

Het apparaat is heel goed, de prijs is nog beter. Goedkoper is nergens te vinden. Snel geleverd.

Topservice

Goede en snelle service

Alles hervorragend

Preis Leistung super! Schnelle Lieferung, alles problemlos

uitstekende dienstverlening

Snelle en foutloze levering. Nog beter zou het zijn als er een handleiding in het Nederlands was toegevoegd.

• Levertijd

Op tijd en lijkt goede kwaliteit

Allemaal in orde

• Levertijd

Snel geleverd en werkt prima

Dag na bestellen is het geleverd en voldoet aan de verwachtingen

Over Techpunt

Wij zijn Rico en Berend van den Brink, twee ondernemende broers die nu het zesde jaar van Techpunt (het vorige XiaomiProducts), QCY Nederland en VIOFO Benelux in gaan.  Al die tijd zetten wij ons in om de nieuwste en kwalitatief hoogste producten in de markt te zetten. Wij zijn er trots op om dit vrijwel altijd tegen de laagste prijs te kunnen doen! Graag nodigen wij u uit om een kijkje te nemen op onze website en onze producten verder van dichtbij te bekijken.