Pakje niet geleverd

Zij zijn "vergeten" mijn bestelling te leveren bij PostNL. Na 1 week moest ik zelf bellen en herinneren, momenteel komt er een nieuwe bestelling aan.

sehr schnelle Lieferung und sehr schneller, hilfsbereiter Kundenservice

Ich hatte einen Ventilator und 3 Thermometer bei Techpunt bestellt, da es der einzige Anbieter mit der schwarzen Variante war. Lieferung kam bereits nach 2 Tagen mit DPD aus Holland, Respekt dafür! Leider fehlten im ersten Paket die Thermometer, aber nach einer kurzen Mail hat der Kundenservicebereits nach einer Stunde geantwortet, den Sachverhalt geklärt und bereits nach 2 weiteren Tagen waren die fehlenden Artikel da. Preis, Lieferzeit und Kundenservice sind wirklich vorbildlich und eine absolute Empfehlung. Ich bestelle definitiv wieder!

Kundenfreundliches Unternehmen

Ich habe bereits zwei Mal bei Techpunt den Xiaomi Ventilator bestellt. Bei erst Mal hat soweit alles funktioniert , obwohl die Lieferung länger als erwartet gedauert hat. Man lernt allerdings den Verkäufer erst kennen , wenn es um Rückgabe geht. Hier hat mich das Unternehmen durchaus überzeugt. Man hat sich zeitnahe gemeldet und die Reklamation annerkant und ohne Problem auch die Rücksendungkosten erstatet. Ich habe auch neue Ware wie von mir gewünscht relativ schnell bekommen und bin glücklich. Die Kommunikation über den Bestellstatus und Lieferungverfolgung konnte besser sein ( wobei im Vergleich zu erste Bestellung hat sich schon verbessert) Was ich gerne verbessern wurde ich die Zahlungsart das mir gefehlt hat und zwar "auf Rechnung" aber vermutlich liegt das daran , dass es aus anderem Land kommt. Fazit : ich würde bei Techpunt wieder bestellen.

A heroic shop.

It has become very difficult to find the Xiaomi induction stoves in Germany, but Techpunt makes them available! Good service, very good prices. I will reccommend Techpunt.

Bestelde een dashcam.....blij!

Bestelde een dashcam, deze werd binnen een dag geleverd. Bestelling te volgen via T&T. Aftersales prima, de vragen werden vlot beantwoord en ik bestelde nog een aanvullend artikel. Blij!

• Levertijd

Snelle levering, product werkt prima

Besteld en snel geleverd, klasse

• Levertijd

Snelle levering en prima service

Ik had een xiaoma mi tv besteld waarvan de afstandbediening het niet deed. Even een email gestuurd en nieuwe afstandbediening gehad die het deed.

ALLES BESTENS

Ich bin mit allem sehr zufrieden!

Juiste levering nog niet ontvangen

Gang van zaken: - Zondag product besteld - Dinsdag een compleet ander product ontvangen (direct terug verzonden) - Donderdag nog het juiste product niet ontvangen (wel een Post NL aanmelding) - Gemaild en te horen gekregen dat het product "net uitverkocht is" en de mail van een collega niet goed verzonden was - Donderdag akkoord gegeven op ouder ander product met de vraag om het prijsverschil terug over te maken - Momenteel vrijdag en bezorgtijd wederom onbekend. Waarschijnlijk wederom nog niks bij Post NL afgegeven. In afwachting of er überhaupt een product ontvangen zal worden en het verschil in prijs terug overgemaakt gaat worden Helaas dus een teleurstellende bestelling!

Super schnelle Lieferung nach Deutschland

Niemals hätte ich davor gerechnet, dass meine Bestellung so schnell verarbeitet und geliefert wird.. Ich bin wirklich begeistert.

Nicht so schnell wie angekündigt

Hat einen Tag länger gedauert als die Ankündigung auf der Webseite. Bis 20h bestellt …

Reklamation läuft seit Januar ohne Ersatzlieferung

Die gelieferte Ware ist wirklich toll, damit bin ich sehr zufrieden. Abzug gibt es für die Reklamation eines Produktes,welches nicht geliefert wurde aber bezahlt ist. Ich warte jetzt seit 6 Monaten auf eine Lieferung. Das ist eigentlich untragbar. LG Katja

Goede ervaring maar één verbeteringspunt

Ik heb en Xiamoi redmi Watch 4 gekocht. Alles is goed gelopen maar de beeld laat altijd zien de zwarte versie, zelfs als de zilver versie is geactiveerd. Dat zal volgens mij naar foutjes leiden.

• Klantenservice N.v.t.

Alles bestens!

Günstigster Preis für das Produkt, schnelle Lieferung - vielen Dank!

Het overdragen aan derde partijen (post NL)verloopt niet vlekkeloos.

Zie boven wat is vermeld.

• Levertijd

Besteld en snelle bezorging zonder problemen en op tijd.

Besteld en snelle bezorging zonder problemen en op tijd. Product werkt ook naar behoren.

Geweldig vlotte service

Bluetooth adapter besteld en de volgende dag al in de brievenbus, geweldige service!

Xiaomi 4 ultra

я купил электросамокат Xiaomi 4 ultra. почему я захотел купить именно у вас?, из-за новой ножки, я даже отказался от поворотных огней. к моему сожалению фотографиям верить нельзя. НАДО ЖИТЬ ЧЕСТНО!

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Nein

Snel en goed geleverd

Mijn bestelling werd snel en goed afgehandeld

• Klantenservice N.v.t.
  • Levertijd

Alles bestens und sehr schnelle Lieferung

Hat alles super geklappt - vielen Dank und weiter so !

Great store with all the latest Xiaomi products

Awesome store with the latest Xiaomi products with a great price. Their service is top notch and always fast. Really recommended!

Goede ervaring, goede communicatie

Elek.step gekocht voor nette prijs, over kwaliteit kan ik nu nog niets zeggen maar hij oogt mooi en degelijk en hij doet het goed. Levering was snel. Wellicht tot een volgende keer.

Reibungslos

Zügig geliefert und problemlos abgewickelt

Op tijd gecommuniceerd en geleverd

techpunt 10/10 postnl 4/10

de artikelen die reeds werden geleverd zijn allemaal dik in orde en daar ben ik zeer tevreden over, alleen bij postnl daar loopt heel wat mis . ik heb voor levertijd een slechte score gegeven niet omwille van techpunt maar om de prutsers van postnl, mijn excuses daarvoor

Anthonie Fokkerstraat 59 C

3772 MP Barneveld

Over Techpunt

Wij zijn Rico en Berend van den Brink, twee ondernemende broers die nu het zesde jaar van Techpunt (het vorige XiaomiProducts), QCY Nederland en VIOFO Benelux in gaan.  Al die tijd zetten wij ons in om de nieuwste en kwalitatief hoogste producten in de markt te zetten. Wij zijn er trots op om dit vrijwel altijd tegen de laagste prijs te kunnen doen! Graag nodigen wij u uit om een kijkje te nemen op onze website en onze producten verder van dichtbij te bekijken.