Alles kwam op tijd, het product is goed, ik raad het aan.

Alles kwam op tijd, het product is goed, ik raad het aan.

• Levertijd

Alles is perfect gegaan dus zeer tevreden

• Levertijd

Super ervaring met Techpunt.

Snelle levering en goedkoopste prijs.

Erster Einkauf bei Techpunt

Superschnelle Lieferung! Guter Preis!

Scherpe prijzen, snelle levering

Zeer tevreden met mijn aankoop(smart speaker). Nergens goedkoper en product snel geleverd. Een aanrader dus!

snel en accuraat

snel en accuraat

Super vendeur

Grace a eux, j'ai pu acheter le rameur que je souhaitais, le kingsmith WR1 à un prix imbattable. Bravo, service client du tonnerre, envoi rapide et sérieux dans le traitement de ma commande. Rien à redire.

Super behulpzaam en altijd snel binnen

We hadden pas een horloge besteld maar dat was in de verkeerde kleur. Door 1 belletje naar het bedrijf werd het netjes en snel opgelost. Altijd erg behulpzaam en altijd netjes en optijd binnen. Ik ben erg tevreden over techpunt.

• Levertijd

Super snel, dag later al ontvangen en redelijke rijs voor werkende stukken

• Levertijd

Items are missing from the order

Items are missing from the order - I am complaining that only 1 out of 2 items has been delivered. They reply that it is a mistake, but because I have complained, I am told that I must not shop with them again. They punish their customers for their own mistakes.

• Would you recommend us? No

Scherpe prijs en snel verzonden Top!

Leuke artikelen mooie prijzen prima!

excellente expérience d'achat sur TechPunt pour la valise classique Xiaomi 20

Mon expérience d'achat sur TechPunt pour la valise classique Xiaomi 20 a été excellente ! Le processus était fluide, le produit est de grande qualité et la livraison a été rapide. Je suis très satisfait de mon achat et je recommande vivement TechPunt pour leurs produits et leur service clientèle exceptionnel !

Volgende keer weer bestellen bij jullie.

Responsive support service

I bought the projector as a gift for my wife, but it turned out to have a slight defect. I needed to exchange my projector as soon as possible. The store employees did their best. I am very pleased and will return for more purchases. Thanks a lot.

• Levertijd

Snel en correct geleverd.

Het bestelde product is conform de omschrijving, op de website, snel en correct geleverd.

• Levertijd

Snelle communicatie en levering. Top!

• Levertijd

Very good performance. Fast delivery. Naive german catalog.

Techpunt was the only shop that could deliver the parts that I ordered. Internet shop works fine and motivates to order other parts.

Slot was defect bij levering

Bij aankomst was het slot al afgebroken. Heb meteen een email gestuurd. Nog geen reactie. Ik wacht nog op reactie.

• Prijs N.v.t.
  • Levertijd N.v.t.

Ik heb 2 smartwatches besteld en twijfelde over de aankoop, maar keurig voor 1 mijn geld retour gekregen dus de service is erg goed, zeer tevreden

• Levertijd

Duidelijk, Vriendelijk, Snel geleverd.

Een belletje voor informatie heeft me overtuigd en heb het horloge direct besteld. Een dag later werd het afgeleverd. Beter kan niet.

Zeer goed.

Opnieuw een bestelling geplaatst bij Techpunt en weer was het perfect. Het product, de omschrijving op de website en de keurige op tijd verzending.

Super tevreden

Heel tevreden over techpunt! Mijn bestelling is goed aangekomen met alles er in en ik ben heel blij met mijn Xiaomi redme note 13! Alleen jammer dat de man van PostNL het pakje zomaar aan de voordeur legde alhoewel ik onmiddellijk naar de voordeur ging toen hij aanklopte ! Te meer daar er expliciet op de site stond dat er een handtekening nodig was! Mijn man riep nog door het venster dat we moesten tekenen maar de chauffeur reed gewoon verder! Onze auto stond op de oprit hij zag dus dat we thuis waren! Maar daar kunnen jullie waarschijnlijk niets aan doen Ik promoot 'Techpunt.nl'. In familie en vrienden Fijne zondag nog mvg Gerda Verheecke

• Levertijd

All informations were on time by e-mail, the item is working good, no complains.

Good

Good

Chargeur livré sans câble

J'ai commandé une base de chargement pour un robot aspirateur. Le prix et le modèle convenaient très bien, bravo pour ça, mais j'ai été très surpris qu'un tel tel produit puisse être livré sans son câble de branchement, qui n'est pas standard. J'ai pu le remplacer mais j'aurais préféré que cela soit clairement signalé à l'avance

• N/A
  • N/A

Anthonie Fokkerstraat 59 3772 MP Barneveld

Over Techpunt

Wij zijn Rico en Berend van den Brink, twee ondernemende broers die nu het zesde jaar van Techpunt (het vorige XiaomiProducts), QCY Nederland en VIOFO Benelux in gaan.  Al die tijd zetten wij ons in om de nieuwste en kwalitatief hoogste producten in de markt te zetten. Wij zijn er trots op om dit vrijwel altijd tegen de laagste prijs te kunnen doen! Graag nodigen wij u uit om een kijkje te nemen op onze website en onze producten verder van dichtbij te bekijken.