Eenvoudig in gebruik met app.

Correcte service!

Vlot en correct!

• Levertijd

1 adviespunt, waarom extra betalen met euro of visacard, PayPal en nog een paar... Verder duidelijke informatie

• Levertijd

Zou hier zo weer bestellen. Super snelle levering. Zeker betrouwbaar.

• Levertijd

luchtreiniger = topproduct !

luchtreiniger = topproduct aan een faire prijs !!!

zo als het hoort!

Goed prijs Eenvoudig besteling proces Op tijd in huis Ben tevreden met mijn Mi-Band 5

Prima prijs/prestatie

Duidelijke, overzichtelijke website. Mooie en leuke producten, goed beschreven en met afbeeldingen ondersteund. Snelle levering van het bestelde.

Simply The Best,...

Snell , Serieus, Goede Prijzen, Mooie Aanbod,... (kan verbeteren),wat betreft kleuren en modellen!!! Allen een min punt,... Verzend kosten, moet naar beneden , of volledig geschoord, tenminste voor Nederland en Belgie, zeggen boven 50 euro aankoop waarde,... zoals andere online winkels!!! Anders,... Waarde van aankoop + Vervoer kosten,... Komt duurder dan aan andere bedrijfen !!!

Snelle levering duidelijke shop

MI band 5 gekocht goed product Eerder al een 4 aangeschaft

• Levertijd

Snelle levering, makkelijke te navigeren site

Makkelijk te navigeren, artiekel selectie te maken en de betaling gaat ook soepel. Inderdaad de volgende dag geleverd (voor 3 uur besteld). Mooi Aqara devices waar de temp/humid sensors wel werken en gebruikt kunnen worden als trigger voor een automatiserings regel. Goede handleidingen en meteen Engels gesproken. Koppelen gaat dankzij de gesproken instructies nog sneller en makkelijker dan Philips Hue. Jammer dat men niet kon vertellen wanneer er andere devices van aqara komen (zoals rook sensor, gordijnrail, stofzuiger, etc) maar als Xiaomi geen routemap aangeeft dan ..... ;)

Prettige webshop

Snel besteld goede prijzen en snel geleverd

Snelle levering, goed product

Screen protector werd snel geleverd, past perfect op de telefoon.

• Levertijd

Goede service en veel op voorraad dus direct op te halen

Groot assortiment van Xiaomi producten tegen goede prijzen en veelal direct leverbaar.

helemaal top!

bestellen is makkelijk, je loopt zo door alle items heen. spullen werden vlot geleverd. ben zeer tevreden. Ga zo door!

Perfect snelle levering

Ben erg tevreden en kom zeker terug.

• Levertijd

goede prijs en snelle levering

eenmaal besteld snelle levering. Duidelijk mailverkeer mbt stand van zaken.

Sneller service en

Dashcam besteld volgende dag in huis netjes geleverd.

Kan niet beter.

Snelle verzending, en product netjes geleverd. Top bedrijf!

• Levertijd

Snelle levering, doen wat ze beloven

Zo op het eerste oog , goede kwaliteit, heb het nog niet uitgeprobeerd, maar ziet er goed uit

Soepel en netjes geleverd

Overzichtelijke site, bestelproces werk vriendelijk. De bestelling is snel geleverd en de communicatie was prima op orde. Product is ook naar tevredenheid.

snelle levering, goede producten

uitstekend

• Levertijd

Goede service en prima klantcontact

Doordat ik gps tracking belangrijk vind, was ik ontevreden met de Xiaomi GTR smartwatch. De GTR kan tracken, maar is niet zo nauwkeurig als me vorige smartwatch vanwege de batterij besparende processor (lees ik na andere reviews). Ik heb de klantenservice gevraagd dat het niet goed werkte. Mail terug gekregen met tips om te updaten, maar ik was nog steeds niet enthousiast. Horloge mocht ik retourneren, binnen 2 dagen het geld terug. - Niet veel duurder dan Chinese webshops. - De zekerheid dat het in huis komt, zonder extra kosten. - Binnen 1 dag in huis.

• Levertijd

Fijn bedrijf met ook uitstekende aftersale

Afgelopen jaar heb ik 3 dronetjes gekocht, Kwaliteit is prima, kinderen spelen er regelmatig mee. Een drone ging defect, XiaomiProducts kwam snel met een goede oplossing.

• Levertijd

Kan geen slecht woord zeggen over xiamoproducts.nl De aangeboden producten zijn prijs/kwaliteit gewoon goed. Ik kocht hier Aqara producten. De bestelde items zaten in een bubble enveloppe terwijl ik een doosje had verwacht maar de producten zelf waren niet beschadigd dus waarom niet besparen op verpakking wanneer het kan?!

• Levertijd

Top bedrijf en producten voor scherpe prijs

Ik had al maanden marktonderzoek achter de rug toen ik besloot voor een Xiaomi robotstofzuiger te gaan. Ik ben bekend met Qiaomi producten en de kwaliteit bevalt me goed. Via Qiaomiproducts vond ik een ruim aanbod, snelle levering, algeheel fijne website en de scherpste prijs. Ik kon goed de verschillende modellen vergelijken en koos uiteindelijk voor een nieuw model uit 2020. Bedrijf laat via mails goed weten wat je kunt verwachten van de levering. En mijn pakket kwam fijn via PostNL op de afgesproken datum. Wat een heerlijk apparaat om in huis te hebben. Ik ben zeer tevreden!

Over XiaomiProducts

Wij zijn Rico en Berend van den Brink, twee ondernemende broers die nu het vierde jaar van XiaomiProducts, QCY Nederland en VIOFO Benelux in gaan.  Al die tijd zetten wij ons in om de nieuwste en kwalitatief hoogste producten in de markt te zetten. Wij zijn er trots op om dit vrijwel altijd tegen de laagste prijs te kunnen doen! Graag nodigen wij u uit om een kijkje te nemen op onze website en onze producten verder van dichtbij te bekijken.