Helemaal goed!

Product is top, zoals ik inmiddels verwacht van xiaomi. Goede kwaliteit voor een fatsoenlijke prijs Klantenservice geeft snel en duidelijk antwoord op gemailde vraag. Ik ben zeer tevreden

Fijne webshop dik tevreden

Fijne webshop al voor meerdere producten gebruikt. Tegenwoordig wil ik alles Smart gebruiken, en alles bijhouden door middel van een app.

Zoals het hoort

Geleverd volgens aangegeven termijn, op de hoogte gehouden van moment van verzending. Product netjes verpakt en product voldoet aan verwachting. Enige minpuntje was de handleiding in het Pools oid.

GOEDE SERVICE, VRIENDELIJK, GOED EN CORRECT GELEVERD

Twijfel je om bij dit bedrijf iets te bestellen? Dat hoeft niet! Correcte klantenservice, goede prijzen, goede producten en correcte en nette levering, gewoon doen dus!

gewoon super

alles was snel geleverd , maar er ontbrak een kabel , maar deze is snel nageleverd ! Dus een tevreden klant !

Snelle levering, vriendelijke klantenservice

• Levertijd

Snelle verzending, goede kwaliteit.

Prettige winkelervaring.

• Levertijd

Ik was net te laat om het de volgende dag in huis te hebben dus dat was een beetje jammer maar ook mijn eigen fout. Ik vind het zelf prettiger om bij dit bedrijf te bestellen dan op een chinese site, de service is prima en ze zijn goed te bereiken bij vragen.

• Levertijd

Ik ben zeker tevreden met de Dashcam, absoluut.

• Levertijd

Tot nu toe, ik heb de band nog niet zo lang, ben ik heel tevreden.

Fijne band, prettig om te dragen, goed display.

• Levertijd

degelijk product, zo lijkt het en snel geleverd.

Op basis van de aanbeveling van de ANWB deze camera aangeschaft. Ziet er goed uit. Vraag me alleen af hoe de parkeerbewaking kan werken als de usb aansluiting afsluit nadat contact is verbroken. USB aansluiting loopt immers over het contact.

Prima prijzen, snelle levering

Gezocht naar filter voor mijn luchtzuiveraar. Ook bij Alie gekeken. Deze site bood hetzelfde product aan. Iets duurder, maar wel met een normale levertijd. Prima service. Ik had het filter de volgende dag al in huis.

Topproduct

Deze compacte aircompressor was niet voor niets de favoriete gadget van Bright. Handzaam apparaat, gemakkelijk mee te nemen en pompt mijn fietsband in seconden op. In deze webshop bovendien voordelig en vlot verzonden.

Prima ventilator!

Goede ventilator die goed en eenvoudig te bedienen is zowel met de app als op het apparaat zelf. Maakt weinig geluid.

• Levertijd

Bestelling vlot verlopen en een snelle levering

goede winkel.

Uitmuntend

Zeer snelle levering, duidelijke communicatie en zeer tevreden over het product

• Levertijd

N goed overzicht qua prijs en artikelen

snel en makkelijk te bestellen. Goedkoper in aanschaf en vandaag bestellen, morgen in huis. Ben zeer tevreden over mijn aankoop.

• Levertijd

Alles goed verlopen, had de bestelling thuis op de aangegeven datum.

Heb voor de eerste keer besteld en ben zeer tevreden, ga in de toekomst nog zeker aankopen doen. Is aan te raden, goede service.

snelle complete levering

de vervangende Xiaomi bandjes voor de Mi band 4 passen perfect

Tot nu alleen lof

Duidelijke communicatie snelle levering als product op voorraad is. Bovendien pre order wordt op tijd gemeld als er vertraging is. Prima webshop

prima geregeld

dashcam besteld en de volgende dag in huis gewoon zoals beloofd

Prima aankoop

Via webshop besteld, zelf opgehaald in Barneveld. Geen echte winkel faciliteiten, alleen afhaal. Goed verlopen, vriendelijke medewerker en tevreden over product.

• Levertijd

Kan altijd iets mis gaan

Maar als dat dan direct goed opgelost wordt is dat top.

Over XiaomiProducts

Wij zijn Rico en Berend van den Brink, twee ondernemende broers die nu het vierde jaar van XiaomiProducts, QCY Nederland en VIOFO Benelux in gaan.  Al die tijd zetten wij ons in om de nieuwste en kwalitatief hoogste producten in de markt te zetten. Wij zijn er trots op om dit vrijwel altijd tegen de laagste prijs te kunnen doen! Graag nodigen wij u uit om een kijkje te nemen op onze website en onze producten verder van dichtbij te bekijken.