Positief

Snelle levering en informatie

Prima levering en communicatie.

Zeer snelle levering

Lage prijzen en bijna altijd was de levering in 24uur. Zeer grote fan van Xiaomi Ik ga de Mi Smart Clock kopen als hij hier verkocht wordt.

• Levertijd

Goed product voor een goede prijs

Een goed produkt, blijft prima in het oor zitten en goed geluid

• Levertijd

Goed aanbod, prijs en klantenservices

Mooie website en bedrijfslocatie (zelf pakket opgehaald), prijs en klant gerichtheid vallen positief op

Prima levering.

• Levertijd

Prima ervaring met de webshop.

Mijn bestelling kon ik gemakkeliijk plaatsen op de overzichteijke site. De bestelling is dirfect verzonden en de volgende dag volgens afspraak geleverd.

mooi product

Mooie stille ventilator voor een zeer scherpe prijs, van de zomer moet blijken of hij het goed blijft doen. Snelle levering!

supergewelding

heel fijn en heel duidelijk

• Levertijd

Snelle bezorging, snel telefonisch advies, Deerma waterspray mob niet over tevreden.

Het nachtlampje: deze geeft teveel licht voor waar het voor willen gebruiken. Verder een degelijk lampje. Nu nog geen bestemming ervoor. De Deerma waterspray mob: niet over tevreden: te korte steel, moet gebukt staan om te dweilen. Dweilt zwaar. Mijns inziens alleen geschikt voor kleine oppervlaktes, b.v. een badkamer. Ik zou deze niet meer aanschaffen. Aanbevelen: de twee door mij gekochte producten zou ik een ander niet aan bevelen. Het bedrijf: lijkt mij uitstekend.

• Levertijd

snelle levering en robuust apparaat

De levering was zeer snel het apparaat is zeer robuust. goed geluid en mooi beeld. aan te bevelen

Goed en snel

Zeer snelle levering

Een 1e klas luchtzuiverings apparaat

Het apparaat gaat getest worden In het lokaal van een school. Ik hoop en verwacht met goed resultaat. Bedankt voor de snelle levering.

Goedkoop en snel

Als verschillende keren wat bij XiaomiProducts besteld. Al die keren is geleverd conform de gewekte verwachtingen.

Gemakkelijk te bestellen en snel geleverd

Gemakkelijk te bestellen en snel geleverd

• Levertijd

Super handige tool voor een zeer aantrekkelijke prijs.

Werkt prima, heeft een oplaadbare batterij, gebruiksvriendelijk, klein van formaat, vederlicht en is zeer redelijk van prijs. Het enige nadeel is het kleine schermpje ... zonder bril (+ 1.5) kan ik het niet lezen.

Snel

Vlot duidelijk

Prima stofzuiger

Zeer tevreden met deze aankoop. De stofzuiger heeft veel zuigkracht, installatie was super simpel

• Levertijd

Super snelle levering en een schitterend product.

Binnen now times was de speaker thuis en met de home app snel helemaal gekoppeld en goed gezet. Heel het gezin heeft er van genoten. Ik weet niet hoevaak Hey Google door huis galmde en met de mooiste vragen. Ook zag ik dat je een equalizer in de home app hebt zitten, zodat je de Bass en Treble harder en zachter kan zetten. En man wat een heerlijk geluid zit erin.

• Levertijd

Scherp geprijsd en snel geleverd

Het product kan ik nog niet beoordelen, omdat ik het pas enkele dagen in gebruik heb. Eerste indruk is goed.

• Levertijd

product voldeed niet aan de verwachtingen, retour,

Het Product voldeed niet aan de verwachtingen (niet in staat huidige apps te instaleren). Wel snel antwoord op de mail naar de klanten dienst, vermoedelijk is het een mindere reeks met oude software en een pak beperkingen in functie van google (device was niet in staat apps te downloaden, is een 4K streamer en kon geen disneyplus instaleren en alle recente apps)) want de chipset laat het niet toe , tenzij via allerlei instalaties en tuning (maar daarvoor koop je geen streamer)) Er was een voorstel om het toestel terug te sturen en nieuwe soft erop te instaleren, heb ik niet gedaan aangezien ik vermoed dat er later nog problemen zouden op duiken. Ik heb retournering gevraagd van mijn geld. (ik moet dit dd nog ontvangen, maar vermoedleijk nog te vroeg) Gezien mijn ervaring heb ik het op matig gezet, aangezien het toestel opgezte is als ene smartphone en totaal verouderd is kwa SW, ik had liever wat meer betaald (ik had al en zwaarder model betseld in die gedachte) en een out of the box working solution gehad. Ik ga om die reden geen aanbeveling doen, dus ik moet het verplichte veld wel op nee zetten , mss beter hier een derde keuze te zetten van NVT

Super snel bezorgd!

Heb 3 Yeelight S1 besteld. Ik ben er tot nu toe super blij mee! Super makkelijk te installeren. Oneindig kleur variatie. Scenes gemakkelijk te bedienen. Ik stream games op internet dus is het super vet om allerlei kleuren te combineren. Via de app en via google assistent bedien ik de LEDs.

Zeer positief.

Het assortiment en de snelheid van leveren heeft bij mij een zeer positief gevoel achter gelaten. Dit is mijn eerste Xiaomi apparaat en bestelling bij "XiaomiProducts" maar waarschijnlijk niet de laatste keer.

Erg tevreden!!

Voor wat betreft de levering van het product kan ik zeggen dat dit binnen een dag is bezorgd. De luchtreiniger werkt uitstekend. Zelf ben ik allergisch voor huisstofmeid en pollen maar na het aanzetten van het apparaat heb ik geen last meer van niezen of hoesten. Dit had ik eerder moeten aanschaffen, top!

Goed spul, prima prijs

Gewoon prima artikel gekocht. Service ook goed. Snelle levering, chapeau!

Over XiaomiProducts

Wij zijn Rico en Berend van den Brink, twee ondernemende broers die nu het vierde jaar van XiaomiProducts, QCY Nederland en VIOFO Benelux in gaan.  Al die tijd zetten wij ons in om de nieuwste en kwalitatief hoogste producten in de markt te zetten. Wij zijn er trots op om dit vrijwel altijd tegen de laagste prijs te kunnen doen! Graag nodigen wij u uit om een kijkje te nemen op onze website en onze producten verder van dichtbij te bekijken.