Great product, great price and fast delivery.

It was my first experience with a Xiami product and I'm happily impressed. The product is great and very easy to use.

Tip top

Bestelling en levering verliepen vlotjes. Product van zeer goeie kwaliteit !

Goede mediaspeler

Snelle verzending, goede mediaspeler. Snel geinstalleerd

Prima service na bestelling

Product netjes verpakt en een dag na bestelling in huis.

• Levertijd

Snelle levering en goed product

Product werd snel geleverd in een mooie verpakking. Snel geinstalleerd en werkt prima.

• Levertijd

Zeer snelle levering Product voldoet boven alle verwachting

Zeer tevreden.

Prima product. Zeer snelle levering.

20.000 maH powerbank

• Levertijd

Niet goed; geen geld terug!

Eken 5 deurbel gekocht; nooit goed gewerkt en batterijen al na één keer opladen stuk. Tot 2 keer op eigen kosten opgestuurd ter reparatie. Niet te repareren en een maand zonder deurbel. Toch wordt volgehouden dat het een prima product is....... Geen geld terug -dat wordt geweigerd- maar weer een nieuwe, die het ook niet goed doet

• Prijs N.v.t.
  • Levertijd N.v.t.

Slecht

Kreeg een gebrickte box opgestuurd. Zelf moeten reparen, geflashed met de originele ROM. ( Die de 'helpdesk' niet had.. ) MQX Pro 4k speelt dus erg slecht HD af op 4K resolutie. Nu dual boot. Met Libreelec draait Kodi als een trein. Andere woorden. 'Out of the box' doet het niet wat word geadverteerd.

• Levertijd

Snel geleverd, alles werkt top

Hadden alles wat ik nodig had om mijn badkamer slimmer te maken. Snel geleverd en redelijke prijs.

• Levertijd

Snel, gemakkelijk en betrouwbaar.

Fijne betrouwbare webshop,geen addertjes onder het gras, gewoon goed. Levering zoals altijd binnen één dag geregeld. Xiaomi producten zijn van een hoogwaardige kwaliteit.

• Levertijd

Goed product en zeer snel in huis! Top.

Kwalitatief goed product. Levering zeer goed.

Zeer snel

duidelijke site Bestelling verliep goed zeer snelle levering

• Levertijd

Goede snelle service en activitytracker boven verwachting mooi. Doet het heel goed

Alles prima!

alles correct verlopen!

Alles correct verlopen

• Levertijd

Ik kocht de xiaomi 4 fitbit voor mijn tweeling v 9, ze zijn er wild van, bedienen zelf de bandjes, app via ipad. Ook nt te groot voor hen 14 cm. Top!

• Levertijd

Fast shipping and good communication

3 days shipping and great price! Almost same as AliExpress but faster, better communication and safer

• Levertijd

Super product voor een mooie prijs

Het horloge werkt prima. Zeer mooi en helder scherm. Gemakkelijk te bedienen, en een zeer scherpe prijs.

Super en snel

Snelle en goede levering. Producten hebben een goede prijs en werken perfect!

• Levertijd

super snel geleverd en goede prijs kwaliteit verhoudingen

het product was op voorraad snel geleverd , werkt aanbehoren goede prijs kwaliteit verhouding

Correct

Klantenservice in orde!

• Levertijd

Online besteld, gekozen voor gratis ophalen, 1 kort telefoontje en 'n half uur later was ik een blije eigenaar...

Fijne weegschaal

Fijne weegschaal die goed connectie maakt met mijn telefoon. Meet veel gegevens. Enige minpunt vind ik dat de weegschaal verbonden moet zijn met je mobiele telefoon om de gegevens te registreren. Het zou handig zijn dat wanneer je op de weegschaal staat de gegevens opgeslagen worden en wanneer je deze verbindt met je smartphone dat ze dan overgezet worden.

• Levertijd

Snelle levering, Engels product beschrijving erbij. Goede producten.

Over XiaomiProducts

Wij zijn Rico en Berend van den Brink, twee ondernemende broers die nu het vierde jaar van XiaomiProducts in gaan.  Al die tijd zetten wij ons in om de nieuwste en kwalitatief hoogste producten in de markt te zetten. Wij zijn er trots op om dit vrijwel altijd tegen de laagste prijs te kunnen doen! Graag nodigen wij u uit om een kijkje te nemen op onze website en onze producten verder van dichtbij te bekijken.