Prima smartwatch

Gezocht naar een fitnesstrainer en smartwatch en kwam bij de Xiaomi 5 uit als een prima product. En dat klopt helemaal.

Werkt zoals verwacht

Levertijd volgens afspraak. Producten netjes verpakt inclusief handleiding. Helaas kwam alleen de magic cube met een batterij waar al 20% uit was.

Snelle levering, goede producten

De website is overzichtelijk. Snelle levering. Goede producten. Kortom zeer tevreden.

• Levertijd

vlotte levering. 4/64gb besteld en 4/128gb ontvangen. werkt als verwacht. bijgeleverde eenvoudige afstandbediening is te beperkt. vind ik geen probleem want ik gebruik een flymous met keyboard erbij. ziggogo app gewoon te installeren via app store. store denkt dat het apparaat een google pixel telefoon is.

• Levertijd

Een aantal nieuwe horlogebandjes besteld voor mijn Xiaomo 4. Mooie bandjes en snel geleverd.

• Levertijd

Robot is not optimised for Netherlands

So I just bought my "smart pot" to raise up some sativa, and you can actually choose sativa or indica from the list, but when you click on it, it says that you kinda cannot choose it to put in a grow list. Otherwise everything is ok, but this thing is very disappointing, only 0.5 stars because of it.

• Вы бы порекомендовали нас? No

Gewoon goe

Gewoon goed

• Levertijd

Heb een binne band besteld binne een dag was jij er al en is top

• Levertijd

Top product en snel geleverd!

Het product is van erg goede kwaliteit, al helemaal als voor deze prijs! Daarnaast was de levering erg snel.

Snelle levering en kwaliteit

Enig minpuntje is het monteren van de volle banden heb je wel wat kracht nodig , met hulp lukt het best

Nette en snelle levering

Handige website, goed product, snelle en nette levering.

• Levertijd

Eerst keer dat ik bestel goed en snel. Na dat ik toch nog 1 apparaat meer nodig had meteen besteld en de volgende dag binnen. Echt zeer goed.

• Levertijd

De website is duidelijk en overzichtelijk Ik had een paar vragen over een product en heb hierop snel feedback gekregen. Mijn pakket werd ook snel en correct afgeleverd.

Goed geregeld

Snel en goed geregeld. Volgende dag binnen. Top.

goed assortiment, snelle levering

Ze leveren Xiaomi-producten voor een goede prijs, het bespaart je het lange levertraject wanneer je rechtstreeks vanuit China zou kopen. Goed assortiment, goede prijs, snelle levering.

• Levertijd

Snelle verzending en geweldige producten

Makkelijk te bestellen. Goede informatie bij de producten en goede prijzen. De levering is zeer snel en ook heel netjes gedaan.

Snelle en goede levering

Snelle levering niet compleet maar volgende dag nagestuurd.

• Levertijd

Alleen maar positief wat ervaren heb

Best cadeautje

The best gift ever for an boy, I bought it for my son, he is very happy also was my husband)

• Levertijd

Goede prijzen voor Xiaomi producten.

Geen 5 sterren omdat er later geleverd is dan aangegeven was. Hierdoor zelf ook nog bij postnl een dag later in moeten geven. Verder prima, klantenservice nog geen ervaring mee.

good products - poor communication

Hello, it's some weeks now I bought some products and recently I received all except one. I want to express my dissatisfaction on the no-communication at all I had for the delivery. I have to admit that clients service team reply fast, within 24 hours, but without any valuable information. After several weeks I placed the order, I can see my order (123897) marked as sent, but I still expect one item but I don't know for when. I wanted to buy some more things (action camera, etc) for my holidays but I really don't know when I will receive them and I know that nobody will inform me on that. Thank you.

• Would you recommend us? No

Tot nu toe een goede ervaring. Maar de bestelling is nog niet afgerond vanwege dat het bestelde artikel niet voorradig is.

Snelle levering.

Ik had de mondkapjes in maat M en L besteld. Allebei zijn en beetje aan de kleine kant, maar wel te gebruiken.

• Levertijd

Heel goede ervaring super snel geleverd

Ik heb hele goede ervaring en een super snelle levering

Bestelling niet ontvangen

Ik heb een dashcam A800S besteld op de website. Ik heb die voorlopig nog niet aangekregen. Ik ben wel blij met de snelle reactie van de medewerkers die een onderzoek zijn gestart naar mijn pakketje. Ik hoop dat ze deze snel terug vinden. Zodat ik mijn dashcam krijg.

Over XiaomiProducts

Wij zijn Rico en Berend van den Brink, twee ondernemende broers die nu het vierde jaar van XiaomiProducts, QCY Nederland en VIOFO Benelux in gaan.  Al die tijd zetten wij ons in om de nieuwste en kwalitatief hoogste producten in de markt te zetten. Wij zijn er trots op om dit vrijwel altijd tegen de laagste prijs te kunnen doen! Graag nodigen wij u uit om een kijkje te nemen op onze website en onze producten verder van dichtbij te bekijken.