eerste ervaringen zijn gewoon goed

Net een paar dagen de mi band 5 in bezit. Heel makkelijk in gebruikt en te connecten met telefoon en mi app.

• Levertijd

Snelle levering en goed product.

Webcam gekocht en die werkt goed, snelle levering.

• Levertijd

Scherpe prijs, snelle levering, maar bij problemen minder goede service

Afgelopen keer heb ik een tweetal producten besteld. De bestelling was keurig binnen de geadverteerde tijd (1 dag) bezorgd. Helaas was één van de twee producten niet wat ik besteld had. Jammer, maar een foutje kan iedereen overkomen. Hiervan melding gemaakt waarop gevraagd werd een foto te maken van het verkeerd geleverde product. Je kunt dit argwanend vinden, maar ook in deze vraag kon ik me wel vinden. De consument kan het ook verkeerd hebben. Om het foutief geleverde product te retourneren, werd verwezen naar de procedure op hun website en wordt er niks gezegd over de kosten van het retourneren. Dit zou betekenen dat ik kosten moet maken om het foutief geleverde product te retourneren. Hierop gevraagd of ze mij een verzendlabel willen toesturen. Deze heb ik gekregen. Ik vind dat ze zelf direct kunnen een verzendlabel aanbieden. Daarnaast vind ik het zeer slecht dat het juiste product niet direct na melding (met foto) naar me is opgestuurd. Dit werd pas gedaan na ontvangst van het geretourneerde product. Nu moet de klant een week wachten i.p.v. één dag. Als mijn bestelling direct goed was geleverd, zou mijn beoordeling 4/5 sterren zijn geweest, maar helaas ging er iets fout en dan komt service om de hoek kijken. Op dat vlak kan er m.i. flink wat verbeterd worden: 1. Bied direct kosteloze retournering aan (indien fout aan winkelzijde) 2. Stuur het product direct na en wacht niet tot het foutieve product eerst is ontvangen.

snelle levering, goed product

Bestelling en levering ging makkelijk en snel. Tot zo ver tevreden over de weegschaal!

Vlugge levering

Mijn bestelling was op 2 dagen geleverd

was goed geregeld

snelle levering en een prefect produkt

• Prijs N.v.t.

geweldig

ben zeer te vrede met het product en de levertijd

Keurig

Batterijen gekocht , prima prijs ivm anderen en conform afspraak geleverd.

• Levertijd

Goede producten tegen een mooie prijs én supersnel in huis! Aanrader!

• Levertijd

Mijn eerste stappen naar Smarthome via Aqara.

Ga stap voor stap te werk en bestudeer wat mogelijkheden het systeem in de toekomst kan bieden.

• Levertijd

Goede kwaliteit voor een goede prijs en snel bericht van de klantenservice

Fijne dashcam

Makkelijk te installeren dashcam en snel geleverd

• Levertijd

Uitstekend voor wat het moet doen!

Installeren is een fluitje van een cent. Het is echter wel aan te raden dat je een gmail account hebt. Uiteraard eerst van reviews gezien en gelezen. Mijn keuze is op de stick gevallen omdat het puur om TV kijken gaat en niet om te gamen. Een oude smart TV dat wat smarter wordt is het principe en dat is ook gelukt. Geen problemen met oververhitting of zo. Ziggo GO erop gezet en voila. Mensen kunnen klagen over dat het traag kan zijn, voor mij valt het reuzen mee....vooral voor deze prijs. 100% tevreden!!!

• Levertijd

Snelle en vlotte levering van super product

S avonds besteld vanuit België. Dag later in voormiddag geleverd. Daar kunnen veel webshops nog van leren!!!

Xiaomi TV-stick werkt echt super

Xiaomi Mi TV-stick gekocht om van mijn tv-scherm in de auto een smart-tv te maken. Plug en Play, werkt allemaal heel eenvoudig en zonder problemen, alles fijn in het Nederlands. Ben een Apple-liefhebber en werk nooit met Android-achtige, maar moet toegeven dat dit super werkt.

Klantvriendelijke club

Prettige club. Vriendelijke en duidelijke communicatie. Veel keuze en zeker niet duur

• Levertijd

Goedkoop, handig en werkt goed

De eerste ervaring was positief. Initiëren ging soepel, gekoppeld met Google Home, ook prima. Wat filmpjes op Youtube gekeken, prima. Wat apps geinstalleerd soepel Maar film kijken met Amazon Video viel wat tegen, veel pauzes voor buffering, ondertiteling die niet synchroon loopt. Na drie kwartier maar omgeschakeld naar mijn Smart TV en de film rustig afgekeken. Ondertussen op diverse monitoren aangesloten, werkt elke keer zo plug en play. Dat is wel super. Later nog een film via Amazon gekeken en die ging wel weer goed. Kortom voor het geld een handig apparaatje. De afstandbediening is natuurlijk helemaal super.

• Levertijd

Ik heb de Xiaomi Mi TV Box S aangeschaft. Het is echt plug&play. HDMI kabel en afstandbediening zaten er allemaal bij. 2 AAA batterijtjes ontbraken maar gelukkig had ik die op voorraad. Geen probleem. En dan zo'n klein kastje. Het is zo uit het zicht te plaatsen. Apps downloaden kan via spraak. Dat gaat razendsnel. Echt ongelofelijk. Ik ben er erg blij mee.

Super.

Ik als 65 plusser vind het ‘n zeer gebruiksvriendelijk stappenteller. Telt heel precies je stappen en gemakkelijk te bedienen. Alleen maar positief.

• Levertijd

After sales ook goed. Telefonisch contact mogelijk.

Bij mijn eerste bestelling was iets niet goed gegaan. Direct gebeld en het was meteen opgelost. Prijs/kwaliteit kan ik op dit moment nog niet zeggen van de bestelde producten. De smartphones (4 stuks van xiaomi) in ons gezin voldoen in ieder geval prima en verwacht dit ook van de andere producten.

• Prijs N.v.t.
  • Levertijd

Super snelle levering en topbedrijf

100% top

Super goede service

Product werkt goed ,Android kastje

Het Android kastje werkt goed, en ben erg tevreden. Prijs is ook goed.

Goed product

Even rommelen om de x96mini op een oudere LCD TV goed werkend te krijgen ... maar werkt goed nu!

• Levertijd

Prima prijzen, goede kwaliteit, lage verzendkosten

Het bandje van mijn MiBand4 was kapot gegaan: het oogje was ingescheurd. In mijn zoektocht naar een nieuw bandje heb ik deze Nederlandse webshop gevonden, die het bandje in een ongetracrerde envelop kon verzenden (met track en trace kan ook als je dat wil, maar dat is duurder natuurlijk). Dezelfde dag werd mijn bandje nog verzonden en de volgende dag werd hij bezorgd. Ik ben er erg blij mee en het bandje voelt degelijker aan dan het origineel.

Over XiaomiProducts

Wij zijn Rico en Berend van den Brink, twee ondernemende broers die nu het vierde jaar van XiaomiProducts, QCY Nederland en VIOFO Benelux in gaan.  Al die tijd zetten wij ons in om de nieuwste en kwalitatief hoogste producten in de markt te zetten. Wij zijn er trots op om dit vrijwel altijd tegen de laagste prijs te kunnen doen! Graag nodigen wij u uit om een kijkje te nemen op onze website en onze producten verder van dichtbij te bekijken.