order nog niet compleet wegens onbegrijpelijk foutieve levering

vlot maar niet foutloos, neiging tot onnodig vragen stellen.

• Levertijd

Goede producten voor een lage prijs

Ik heb de "Xiaomi Redmi Powerbank 20000mAh Fast Charge 18W" besteld ongeveer twee weken geleden en hij werkt fantastisch. Hij is makkelijk op te laden, hij is mooi en hij wordt niet heet zelfs als je hem een hele dag gebruikt. Zodra alles 100% is opgeldan gaat hij vanzelf uit :) Je krijgt er geen stekker bij (maar voor deze prijs is dat nouwelijks een minpuntje). De powerbank was maar 22,50! Hij werkt beter dan duurdere, minder sterke powerbanks die ik heb gehad. Echt een aanrader dus! Mijn vriendin heeft de "Xiaomi Haylou GT1 Pro" draadloze oortjes besteld. Ze werken erg goed en zijn maar 17,50! Ik heb duurdere, draadloze oortjes gekocht van 5x die prijs die minder goed werkten dan deze! Hier komt ook geen stekker bij, dus vergeet dat niet :) Overal echt een aanrader, zeker voor deze prijs!! Xiaomi blijft de value king!!

Snelle en correcte levering

2 bandjes gekocht voor mijn stappenteller. Prijs is goed dus hoef niet meer in China te bestellen en weken te wachten

• Levertijd

Snelle levering. Goed product. Volgens mij mij de goedkoopste. Je kunt in combi met de snelheid best

Zie boven.

• Levertijd

Snelle levering van een goed en goedkoop product.

Goedkoop product.

Super service en levering

Super snelle levering en ruime keuze.

• Levertijd

Goede service, en vlotte levering

Goede service en vlotte levering

Top 9,99/10

Een bestelling gedaan op donderdag, en vrijdag geleverd. Alleen bij de remschijf voor M365 Pro en Pro 2 Steps zaten slechts 4 vijsjes bij (ipv 5), maar ik kon die van de originele gebruiken.

• Levertijd

Verkeerde iten in het pakket

Ik had een tas besteld en kreeg een draagtas.

• Levertijd

Verbinding is heel slecht tot stand te brengen.

Vind de kwaliteit niet denderend. Verder is de verbinding wifi zwak en valt iedere keer uit.

Goed!

Duidelijk site, en een goede kwaliteit voor weinig geld.

Snelle levering goed product

• Levertijd

Super goede winkel om te bestellen

Product is top, ziet er mooi uit en (op 1 ding na) werkt het super. Ik hoor nagenoeg geen verschil tussen de stand met en zonder ruisonderdrukking

• Levertijd

Kindje voelt zich nu veiliger op de step bij me toppie

• Levertijd

Gewoon goed zoals het hoort

Prima product tegen een mooie prijs. Snel en goed verzonden.

Excellent product

Love is great suction power use it on the 3rd setting its not too loud. The moping function is great as well

eerste ervaring is goed maar...

Ik heb het product dashcam 70mai S-1 gekocht (Europese versie) maar daar is geen nederlandse taal op in te stellen. Nu heb ik daar naar gezocht maar dat kan niet op deze versie en omdat ik niet zo goed ben in de engelse taal vindt ik dat een reden om het product terug te sturen. Heb het product alleen uitgepakt maar nog niet gebruikt, het wachten is op de micro-kaart. Hoe dat moet kan ik niet vinden, dus waar kan ik de uitleg vinden. Bij het zoeken kwam ik uit bij de pro-versie die maar € 5,00 duurder is en waar de taal nederlands wel is in te stellen. Hoe bieden jullie ondersteuning in deze ???

• Levertijd

Snelle levering en eenvoudige installatie

Mooi strak design en eenvoudige bediening met de App. Helder display en goede instellingsmogelijkheden.

• Levertijd

Tres rapide et produits impecable :)

Achat facile et sans probleme..tres satisfait !

• N/A

Schlechter gehts nicht

Kaputtes Teil bekommen

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Nein

Alles was ok

Alles goed ontvangen en tevreden

• Levertijd

Een geweldig boxje, Jammer van de Chinese handleiding.

Een mooi boxje met een goed geluid, jammer dat de handleiding in het Chinees is en ook online is er geen handleiding te vinden is. Gelukkig werkt de box redelijk intuïtief waardoor je ook zonder handleiding vrij snel door hebt hoe het werkt. Het boxje zou inderdaad een mooi relatiegeschenk kunnen zijn, die door haar prijs binnen de meestal geldende regels gewoon vrij gegeven mag worden, maar dan moet Xiaomi wel eerst iets aan de vertaling van haar handleiding doen!

• Levertijd

Wat ze zeggen doen ze ook. Snelle levering, zeer tevreden.

• Levertijd

Niet de juiste product ontvangen

Mocht de order "naar wens" zijn verlopen dan kunt u dit laten weten door een beoordeling achter te laten. Mijn bestelling in "niet naar wens ontvangen", mag ik dan geen beoordeling achterlaten? Ik heb een type s26 besteld vanwege de vorm van de artikel, maar heb de s20 ontvangen, wat een ander vorm heeft en dus niet vast! Jammer! Bestelling was wel netjes binnen 48 uur ontvangen, dat was redelijk positief.

• Levertijd

Excellent price and very good delivery

Competitive price, Fast and good communication about the order. Correct delivered delay

Over XiaomiProducts

Wij zijn Rico en Berend van den Brink, twee ondernemende broers die nu het zesde jaar van XiaomiProducts, QCY Nederland en VIOFO Benelux in gaan.  Al die tijd zetten wij ons in om de nieuwste en kwalitatief hoogste producten in de markt te zetten. Wij zijn er trots op om dit vrijwel altijd tegen de laagste prijs te kunnen doen! Graag nodigen wij u uit om een kijkje te nemen op onze website en onze producten verder van dichtbij te bekijken.