Artikel werd volgende dag geleverd, netjes verpakt, keurig wat ik besteld had. Oplader en beide accu’s werken naar behoren. Tevreden klant.

verkeerde levering.

Wij hadden een robot stofzuiger besteld, helaas hebben wij een andere ontvangen dan dat wij besteld hadden. Dit moet nog afgehandeld worden. Over het product kan ik dus nog niet oordelen. Verder reageerde de klantenservice wel snel.

Niet al te best

- EKEN V5 doorbel gekocht. - Was volgens mij wel eens gebruikt of Dead On Arrival en werkte niet. - Na vele emails, die overigens snel en corrct werden afgehandeld, terug gestuurd en om een nieuwe gevraagd. - Verzendkosten teruggekregen, mooi dus. - Andere deurbel ontvangen, maar die wilde niet werken op mijn Samsung Galaxy Note 8 smartphone. - Dus weer maar terug gestuurd. - Even later mijn centjes van de bel terug gekregen echter zonder de gemaakte retourkosten van €6,75 - Heb maar niet meer om gevraagd, omdat ik het wel gehad had. Résumée: De deurbel sucks, maar de service is redelijk, zou beter kunnen door ook de retour-verzendkosten terug te betalen.

Guter und schneller Versand von Xiaomi Produkten

Ich habe mir einen Xiaomi Car-Charger mit 37W für meinen MI 11 bestellt, da mein alter Car-Charger nicht genügend Leistung gebracht hat. Das Ding läuft sehr gut und lädt auch mit ordentlich Leistung auf. Hat im Vergleich zu den üblichen Car-Chargern von anderen Händlern eine gute Leistung, da andere meist maximal nur 18-27W anbieten. Ich werde zukünftig für Xiaomi Produkte sehr gerne öfter zum niederländischen Händler XiaomiProducts greifen.

Leuke producten

Leuke producten snel verzonden. Aftersales kan beter, product dat niet goed werkt kan je niet zonder kosten retourneren. Ze testen de producten eerst zelf, in andere omstandigheden, waarna je het terugkrijgt en vervolgens bij defecten weer moet betalen voor verzending.

Limite de l'arnaque

Envoi de la mauvaise référence du produit. Pas de communication pour au minimum, me faire rembourser la différence. Je déconseille très très fortement d'acheter sur ce site J'ai au final payer un article qui n'est pas celui que je voulais, quasi 20% plus cher qu'ailleurs

• Nous recommanderiez-vous? Non

Gewoon goed

Geen probleem. En goed op de hoogte gehouden van verzending

Gewoon goed

Producten van kwaliteit .

Uitstekend!

Niets aan te merken., scherpe prijzen levering volgende dag zoals beloofd!

Supersnelle levering

Mi band 5 + extra bandje besteld. Goede website, supersnelle levering. Tip: plaats gebruiksaanwijzing ook op de site. 1 ster voor klantenservice omdat ik daar niet mee te maken heb gehad.

Kamera Bild ist sehr gut, Ton sehr schlecht oder Mikrofon defekt

Kundenservice sehr schlecht, Lieferung sehr lang und nicht vollständig, nach zwei Wochen, immer noch nicht alles geliefert. Kamera hat sehr schlechten Ton, oder sie ist defekt, Kundendienst reagiert nicht. Echt schade.

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Nein

Slecht

Nog steeds niets ontvangen terwijl op de website stond dat het op voorraad was, ook post nl heeft nog steeds niets ontvangen

Snel geleverd en kwaliteit

Mijn oude Motorola vervangen door de Xaomi Poco X3 nfc. Snel apparaat met Android 11 tegen een schappelijke prijs

Breede keuze XIAOMI Producten en betaalbaar

Kan goed concurreren met Aliexpress , en smartproducten zijn voor regio EU ingesteld. Wat de compatibiliteit met MI app versimpelt, ook de contact ivm advies was vlot, duidelijk en vriendelijk. Als XIAOMI liefhebber zal ik vaker hier in shop kijken als direct via china bestellen. snelle levering van de bestelling, zal zeker vaker kopen

• Levertijd

ontevreden over dienst na verkoop

Eerste keer bij Xiamo besteld. Artikelen werden snel geleverd. Echter bleek 1 artikel niet naar behoren te werken. Klantendienst gecontacteerd, nodige informatie doorgestuurd en artikel diende retour te worden gestuurd op eigen kosten. Indien toestel effectief defect zou zijn, werd dit terugbetaald. Artikel is door Bpost retour gekomen, terwijl het correcte adres vermeld werd op het label. Opnieuw contact opgenomen met de klantendienst. Deze keer was de klantendient totaal niet klantvriendelijk, werd er ook geen oplossing noch aandacht besteed aan de dubbele transportkost die ik nu dien te betalen! Ik bestel een artikel dat dient te werken!!!! Werkt het niet, wens ik een nieuw toestel te ontvangen maar wil ik niet onbeantwoord blijven en extra kosten te hebben! Ik was tevreden van mijn aankoop, zelfs na het constateren van het defect! Maar ik wens een oplossing en een klantvriendelijke en behulpzame klantendienst! Ik hoop alsnog een nieuw toestel te ontvangen!

• Levertijd

Hinterrad für den xiaomi mi pro 2 zu dünn.

Zunächst war ich beeindruckt von der Qualität des Reifens. Doch als ich es montieren wollte, bemerkte ich das dass Rad in der Mitte zu dünn ist. Bremsscheibe passt nicht in die Bremse rein. Habe mein altes Rad in der Mitte abgemessen. Es war paar Centimeter dicker als das neue Rad von Ihnen. Ist das Rad von den älteren Versionen des Xiaomi Mi Scooters? Denn ich besitze den Xiaomi Mi pro 2. Grüße.

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Nein

Dik tevreden

Goede producten voor een goede prijs

• Levertijd

Je bent een heel goed bedrijf. Ik ben tevreden over je, je toont interesse in je klant.

Bedankt voor alles..

Amazing

The package arrived on time and unharmed, product is exceeding expectations.

• N/A

Bestelling volgende dag in huis zoals aangegeven en via mail goed op de hoogte gehouden

Snel geleverd.

Goed product. Voldoet aan de verwachting en voor een goede prijs.

• Levertijd

Scherpe prijs, maar slecht verpakt

Goede prijs en snel verzonden, alleen teleurstellend verpakt. In plaats van een kartonnen doos zat mijn Mi Box in een bubbeltjes enveloppe

Alles top

Snel geleverd. Goed product. Nog betere prijs

Doet wat het moet doen.

Goedkoop en goede camera. Werkt goed met iOS.

Wrong Delivery

Fast delivery. Wrong item sent. Easy return.

Over XiaomiProducts

Wij zijn Rico en Berend van den Brink, twee ondernemende broers die nu het vierde jaar van XiaomiProducts, QCY Nederland en VIOFO Benelux in gaan.  Al die tijd zetten wij ons in om de nieuwste en kwalitatief hoogste producten in de markt te zetten. Wij zijn er trots op om dit vrijwel altijd tegen de laagste prijs te kunnen doen! Graag nodigen wij u uit om een kijkje te nemen op onze website en onze producten verder van dichtbij te bekijken.