Je auto sneller dan het geluid, correct tegen een goede prijs verkopen

Ik had mijn auto op Marktplaats gezet, gelijk werd ik gebeld door AutodealsXL gebeld of mijn auto op hun site mocht staan. Vrijdag gedaan, Maandag morgen gebeld met een goed bod. gelijk afspraak gemaakt om te brengen, na de afspraak een duidelijk contractie gekregen. Auto afgeleverd bij de garage die hem gekocht had en alles netjes afgerond. Kortom een aanrader....

Super service!

Ik heb mijn auto ingeruild en een 'nieuwe' gekocht bij AutoXL. Na een proefrit te hebben gemaakt, heb ik er voor gekozen om de auto te kopen. AutoXL wilde alleen nog de multiriem vervangen dus ik kon de auto niet direct meenemen. Bij het vervangen van de multiriem kwamen ze achter nog een aantal defecten. Zij hebben er voor gezorgd dat alles in de auto is vernieuwd en om de tijd te overbruggen heb ik een leenauto mee gekregen. Daarnaast hebben ze ook nog eens een servicebeurt gegeven voor aflevering van de auto. Kortgezegd, super service en vriendelijke medewerkers!

Heel nuttig en professioneel!

Na twee telefoontjes heb ik mijn auto goed kunnen verkopen!

Heel goed en snel geholpen

Goede ervaring snel en vriendelijk te woord gestaan. Auto snel kunnen verkopen dankzij auto deals xl. En goede prijs ontvangen voor mijn auto. Alles netjes afgehandeld

Frisse mensen die adequaat reageren

Onmiddelijke respons, snel handelen, goede dealer gevonden auto verkocht tegen goede prijs. Zeer betrouwbaar!

Top service!

Goede en prettige ervaring met AutodealsXL. Snel een garagebedrijf gevonden!

Fantastisch snel geregeld en fijne communicatie

Door een misverstand bij de autodealer werd er goed met ons meegedacht waardoor alles toch nog snel geregeld was. Top aanbieder. Zeker een aanrader

Erg prettig

Een zeer goede en prettige ervaring met AutodealsXL. Een snelle en correcte afhandeling. Ik zal tzt zeker weer kontact zoeken met AutodealsXL.

Prima contact

Alles fijn verlopen

Prettig en snel zaken gedaan!

AutodealsXL heeft bemiddeld in de aan- en verkoop van mijn auto. Mijn ervaring is dat ze heel betrouwbaar en vriendelijk zijn. Van harte aanbevolen!

Vriendelijk en goed bereikbaar

Aardige verkopers. Uiteraard krijg je een inkoopprijs geboden, dus verwacht niet de wereld qua prijs. Maar verder verliep het proces prettig. Je moet wel bereid zijn je auto zelf af te leveren bij de (locale) grage waar de automaat verkocht wordt.

Alles netjes volgens afspraak

Ik heb inmiddels een zeer goed ervaring met AutodealsXL. Al eerder heb ik mijn Volvo V60 via AutodealsXL verkocht. En nu dan de Suzuki Jimny. Alles is netjes verlopen. De koper hield zich aan zijn afspraak. De werkwijze van AutodealsXL werkt prima. Ger Koelman

Top geregeld

Snel een garagebedrijf gevonden en reëel bod gekregen. Bij het garagebedrijf een snelle en correcte afhandeling . Een aanrader. Mijn volgende eventuele verkoop gaat weer volgens autodealsxl.

Nette snelle afhandeling

Ik had mijn auto al een paar weken op marktplaats te koop staan en kreeg nie ter gewenste biedingen . Autodeals XL benaderde mij om mee te helpen de auto te verkopen door er biedingen op te laten doen door handelaren. Ik was een beetje argwanend maar alles werd rustig en vriendelijk uitgelegd en ik ging akkoord . De volgende dag werd ik gebeld door AutodealsXL met de hoogste bieding die zeer netjes was en de auto was dus verkocht . Per mail kreeg ik meteen een koopovereenkomst waarin ook alles nog eens duidelijk werd uitgelegd. Ik heb zelf contact opgenomen met de koper en de auto is na 3 dagen netjes volgens afgesproken tijd opgehaald. De koper, Nijhof automotive was ook erg vriendelijk, betaling en vrijwaring netjes en professioneel afgehandeld .

Goede communicatie, heldere uitleg en goede deal, super snel

Perfect!!!!! Alles zeer professioneel verlopen

Mijn eerste keer dat ik via AutodealsXL dit gedaan heb. Zeer vriendelijke mensen, uitstekend en snel contact. Houden je goed op de hoogte van verloop. Duidelijke afspraken. Ook het verkopen wordt snel en duidelijk afgehandeld.

Snel betrouwbaar en 100% afwikkeling

Geen praatjes maar serieus overleg. Betrouwbaar voor koper en verkoper

Blij met de snelle afhandeling en goede prijs

Zeer blij verrast. Enthousiaste medewerkers die echt meedenken en hebben geholpen voor een snelle afhandeling en een mooie prijs.

Helemaal top

Prima afspraken, goede prijs. Direct geld op je rekening. Geen kopers aan je eigen deur. TOP. Zeker een aanrader.

Ik kan niet anders zeggen dan dat ik een hele goede ervaring heb met AutodealsXL

Ik kan niet anders zeggen dan dat ik een hele goede ervaring heb met de wijze waarop uw bedrijf handelt. Alles was zeer snel geregeld. Zou het zeker aan beleven in mijn vriendenkring/kennissenkring.

Fijne ervaring

Supersnel verkocht voor een goede prijs! Ik ben echt positief verrast.

Ongekend slecht bedrijf

Vreselijk bedrijf. Mijn ervaring met deze toko stamt uit mei maar kan het niet laten mijn ervaring alsnog te delen. Bellen je naar aanleiding van een advertentie op Marktplaats of Autoscout en je komt er niet meer vanaf, blijven mailen, bellen en zelfs whatsappen. Ene Mike gesproken, hele opdringerige man. Heb uiteindelijk nog gehapt ook. “Je hebt te maken met ons beste en leukste autobedrijf waarbij nog nooit iemand teleurgesteld is vertrokken” Ik zal de details besparen maar totaal 4,5 uur in de auto gezeten voor niks. Kopende partij trok de keutel in zonder gegronde redenen en AutoDealsXL laat je, ondanks belachelijke commissies die ze vragen want dit wilde “kopende” partij dan nog wel delen, volledig in de kou staan. Verpest geen seconde aan deze lui en verkoop je auto lekker zelf of ruil hem in.

Wij zijn bekend met dit verhaal en vinden het spijtig voor u dat u hier 7 maanden later nog steeds mee bezig bent. Wij betreuren hoe dan ook de situatie, en het matcht ook niet met de beoordelingen van hiervoor. Uiteraard heeft een verhaal 2 kanten, hierbij die van ons: Om te beginnen hebben wij inderdaad geen enkele negatieve ervaringen met het autobedrijf, ook de afgelopen 7 maand niet na de uwe. Wij garanderen dat het geboden bedrag op locatie wordt betaald, dit is ook de reden dat wij werken met verkoopovereenkomsten waarin staat dat de auto wel eerlijk omschreven moet zijn en kloppend is. Dan gaat dit niet over kleine krassen/gebruikerssporen waar geen spuitwerk nodig is voor herstel, maar wel over grootschalige dingen. Het autobedrijf heeft de auto op locatie bekeken en kwam tot de volgende conclusie: De auto heeft meerdere keren schade gehad waarbij de reparaties niet goed zijn uitgevoerd. Op het achterscherm is er niet goed gespoten en bladert de blanke lak er af. Het voorscherm bij de naaf is het kaal tot de grondverf en er zit een plek van ongeveer 5cm waar de blanke lak af is. Tijdens de proefrit maakt de compressor een raar geluid dus die zal ook vervangen moeten worden (dit is ook een aardige kostenpost). Wij hebben gecommuniceerd (samen met u) in de verkoopovereenkomst dat de auto geen noemenswaardige gebruikerssporen of gebreken heeft en dus begrijp ik dat het autobedrijf er in dit geval vanaf ziet om de auto voor het afgesproken gedrag over te nemen. Met vriendelijke groet, AutodealsXL

Vriendelijk en transparant

AutodealsXL benaderde mij omdat ik mijn auto via Marktplaats wilde verkopen. Ik werd heel vriendelijk te woord gestaan en toch dacht ik: "Welk addertje zit er onder het gras?" "Moet ik hier wel aan meewerken?" Toch gedaan en geen moment spijt gehad. Binnen 24 uur hadden ze een autodealer gevonden die geïnteresseerd was in mijn auto en ook nog voor een nette prijs (!). Ik ben super enthousiast over deze organisatie. Alles wordt goed geregeld, snelle communicatielijnen en ze doen wat ze beloven.

super alles als wat verteld is klopt

Prijs afgesproken en mijn auto ingeleverd bij de garage waar de deal was mee gesloten . Binnen 15 min gel op rekening dus erg tevreden. Geen handje klap gewoon de afgesproken prijs

Heel goed en precies zoals afgesproken

Eigenlijk had ik er niet zoveel vertrouwen in . Ikhad verwacht dat de koper toch nog wel wat van de prijs af wilde halen! Maar de verkoop ter plaatsen ging voorspoedig en naar tevredenheid.