Duidelijk en professioneel !

Duidelijke en professionele benadering . Ze komen hun afspraken na en luisteren naar de wens van de klant. Goed gevoel overgehouden aan de samenwerking !!!

Helemaal geweldig zeer tevreden

Het is allemaal gegaan zoals afgesproken

Snel en correct afgehandeld

Zeer betrouwbaar!

Duidelijke, snelle en correcte dienstverlening!

Auto snel verkocht

in eerste instantie was ik een beetje achterdochtig, maar dat was niet nodig. De auto was snel verkocht door autodealsXL. Ook geen onderhandeling over de prijs bij aankomst bij de garage!

Duidelijke communicatie en prima geregeld

Hartstikke fijn hoe jullie 2 partijen samen hebben gebracht. Ik kreeg een mooie prijs voor mijn auto en de communicatie was erg duidelijk. hartelijk dank daarvoor. groeten, Ester

Ik ben gebeld, mijn auto stond op marktplaats. Mocht AutodealsXL de auto op hun site plaatsen en voor mij verkopen? Dit mocht van mij, en nog geen 2 uur later werd ik gebeld met een bod. Dit bod was het bedrag wat we in gedachten hadden, en nog in onze eigen woonplaats ook. Dezelfde middag vond de verkoop van de auto plaats. De afhandeling met het kopende autobedrijf ging ook goed.

Zeer tevreden met AutodealsXL

Zoals beloofd heeft aitodealsXL binnen 24 uur voor mij een koper gevonden voor de prijs die ik vroeg. De verkoop verliep zoals afgesproken zonder gezeur. Aanrader!

Snel verkocht met een net autobedrijf

Mijn fiat 500x binnen een dag verkocht. Netjes afgehandeld.

Prettig en betrouwbaar

Netjes en prettig in de communicatie en een prima aanbod voor onze auto binnen een dag.

Goede prijs- geen gedoe - persoonlijk contact

zeer vlot mijn auto verkocht voor een nette prijs

Ik ben zeer tevreden over de vlotte en nette manier van werken van AutodealsXL Mijn auto was binnen 48 uur verkocht en door mij zelf afgeleverd aan de koper, de auto werd vlot geinspecteerd en na goedkeuring onder het genot van een kop koffie ter plekke overgeschreven en betaald. Andre de Graauw

Uitstekend!

Autodealsxl had binnen 24 u een veel mooier bod dan andere sites. Afhandeling ging heel soepel en erg goed geregeld. Doen echt hun best, gaan een stapje verder dan anderen om je aan een goed en snel bod te helpen. De telefoongesprekken die ik had waren leuke gesprekken. De koper kwam uit Groningen, mijn auto ophalen in Eindhoven was geen probleem.

Goed geregeld!

Snel en goed geregeld. Communicatie soepel, hou alleen rekening met het brengen. Dit wordt goed aangeven, maar kost in de praktijk wel even wat tijd :)!.

Alles goed en snel geregeld

Alles werd precies zoals afgesproken geregeld. Ook alle benodigde papieren waren prima in orde en zonder problemen afgehandeld met garage.

Alles uit handen genomen

Snel en correct gehandeld. Kan iedereen aanbevelen. Dank jullie wel.

Vriendelijk en nette service; kwamen snel met een goed bod

Vriendelijke en nette benadering door Auto Deals XL. Kwamen binnen één dag met een bod wat marginaal onder onze minimum prijs lag. Goed geregeld en goede service

Alles netjes geregeld

Alles was netjes geregeld zeer tevreden

Duidelijk, eerlijk en afspraak is afspraak

werd gebeld door een medewerker nadat deze mijn auto bij marktplaats had gezien. Hij legde de werkmethode uit. Kreeg hierover, nadat ik akkoord ben gegaan met het voorstel, een mail met de gemaakte afspraken. Dag later werd ik gebeld met een lager bod als dat ik had ontvangen. Helaas. Dank je voor jullue inzet!

Snel schakelen en een goede prijs

Snel , gemak , goede prijs ontvangen

Betrouwbaar En fijne service

Een heel fijn contact dat erg betrouwbaar over kwam. Een hele goede service en geen punten die nog naar boven kwamen.

Veel beter dan verwacht

Ik had mijn auto te koop gezet op Marktplaats, nadat inkoopsites van ANWB en OSW niet aan mijn beoogde verkoopprijs kwamen. Volgende dag kreeg ik een telefoontje van AutdealsXL. Of zij in hun netwerk mochten kijken of er interesse was voor mijn auto. Ik gaf aan daar weinig vertrouwen in te hebben, gezien mijn ervaringen elders. Maar ze hebben mij aangenaam verrast: binnen een paar uur had ik een acceptabel bod. En ook de verdere afhandeling verliep op rolletjes.

They got better than the price I asked for!

Great fast results. A must!

Maken belofte waar

Mijn auto stond op marktplaats . Toen ik gebeld eerst of autodeals XL de auto mocht aanbieden aan garagebedrijfen en wat mijn minimum prijs was. De dag erop konden we de auto al brengen naar een garagebedrijf , dit was wel 2 uur rijden maar zij betaalde de afgesproken prijs . Dit was meer als ik inruil kon krijgen . Je moet wel eerlijk vertellen wat de mankementen zijn .

Mooi concept ..nette deal

Duidelijke zaak ,nette benadering met een snelle en correcte afwikkeling ..