snel, makkelijk, duidelijk

Snel proces, en het afgesproken bedrag is direct uitbetaald.

De collega van XL heeft goede zaken gedaan en was nooit opdringerig.

Super snel geregeld

Zeer prettig in omgang en prima geregeld

Behoorlijk goed, met een minpuntje

Er was een detail aan de verkoop (staat van de banden) niet goed gecommuniceerd door autodeals xl. Algemeen zou ik oppassen om al te positief plaatje te schetsen. Uiteindelijk heb ik 500€ minder gekregen dan mij was voorgespiegeld en dat is echt veel geld. Uiteindelijk dus niet echt volop tevreden.

Snel en efficiënt

Toch niet de “ gegarandeerde prijs” gekregen 😬 Ik ben achteraf tevreden met de prijs die ik met de dealer bedongen heb, maar het koopcontract is niet gegarandeerd! Tip: Ik zou wel een nuance aanbrengen in de gegarandeerde prijs...

Snel verkocht en veel hulp gehad

AutodealsXL belde mij op maandagmorgen op omdat ik mijn auto in 't weekend op Autoscout24 had gezet. Of ze die via AutodealsXL mochten aanbieden. Dat allemaal gratis voor mij. Op woensdag hoorde ik het hoogste bod en ik twijfelde.... toen bood hij aan nogmaals met koper te bellen en er kwam nog een paar honderd euro bij. Op vrijdag de auto afgeleverd bij de koper (dat was wel ver uit de buurt en met trein terug). Prima verlopen dus. Uiteindelijk ruim 2000,- meer ontvangen dan bod via www.wijkopenauto's.nl. De moeite waard dus om via AutodealsXL te verkopen.

Vriendelijke mensen komen afspraken na zou ze iedereen aanbevelen

Afspraak is afspraak!

Nadat ik gebeld was door Autodeals XL of zij de auto gratis mochten plaatsen en promoten, dacht ik nog "zal wel niets worden, maar het is toch gratis". De volgende dag werd ik gebeld met de mededeling dat zij de auto voor mijn prijs konden verkopen. Een veel betere prijs als bijv. "Wij kopen auto's". Het was wel een eindje rijden naar de betreffende autohandelaar, maar daar werden vervolgens alle afspraken heel netjes nagekomen. Conclusie: boven verwachting!

Snelle en duidelijke handelswijze.

Ik werd op donderdag gebeld door Erik met de vraag of onze auto door hen mocht worden aangeboden ter verkoop. Vrijdag belde Alex met een bod, en dezelfde middag was onze auto verkocht. We hebben deze zelf afgeleverd bij autobedrijf Kroonenburg in Zwaag. Fijne mensen daar.

Redelijke prijs, snel afgehandeld

Redelijke prijs, snel afgehandeld

binnen een week auto verkocht en alles geregeld gewoon top

op deze manier snel van je auto , en alles top geregeld door autodealsxl

Sterke eerlijke communicatie

Voorstel was aannemelijk en oprecht, zij gingen op zoek naar een afnemer en belofte binnen 24 uur een bod

Snel, prettig en een goede prijs

Snel, prettig en een goede prijs

Simpel en snelle service

Ik werd benaderd door Autodeals xl om te vragen of mijn auto op de site mocht zodat autodeals xl kosteloos mijn auto wilde aanbevelen om op ruimere schaal kopers aan te trekken. Ik kan niets anders zeggen dat het allemaal heel makkelijk ging en mijn auto was binnen 2 weken verkocht. Contact tussen mij als verkoper werdt geregeld met een koper en alles ging heel vloeiend. Mijn ervaring is dus wat ik verwachtte en autodeals xl heeft zeker voor die goede ervaring gezorgd.

Prima geregeld, zoals afgesproken!

Naar aanleiding van een Marktplaatsadvertentie door AutodealsXL benaderd. Een prima bod ontvangen voor onze Fiat. Volgende dag bij het autobedrijf afgeleverd volgens afspraak. Ook daar prima afgewekt. Ga zo door AutodealsXL,👍

Zeer snelle reactie die tot vlotte verkoop leidde

Vriendelijke beantwoording aan de telefoon . Ze doen wat ze beloven!

Prettig en snel .

Snel , netjes ,en correct afgehandeld

Snel, vriendelijke en goed bod

Prima geholpen en een goed bod voor de auto gekregen. Ook de afhandeling bij de betreffende koper verliep goed. Zijn hiermee super tevreden en komen zeker terug :)

uitstekende afspraak mee te maken

Auto verkocht zoals ik mij dat voorstelde. Prijs die ik wilde en zeer snel geregeld.

Top- klasse!

Cx5 in 1 dag bij jullie: verkocht!! Slechts een p honderd onder mijn minimumprijs! 1500 boven de inruilprijs v Hyundai op een Kona full electric Alles top geregeld Aflevering bij autobedrijf v as Apeldoorn ook klasse!! Ben erg blij met jullie “ tussenkomst!!”

Prima ervaring

Kende AutodealsXL niet, maar ben zeer positief verrast. Heb mijn auto middels Autodeals beter en sneller kunnen verkopen

Netjes, duidelijk en snel!

Duidelijke uitleg over dienstverlening, auto tegen gewenste minimale prijs verkocht.

Uitstekende service en afhandeling

Ik werd heel snel na het plaatsen gebeld met het verzoek of Autodeals mocht bemiddelen in de verkoop van mijn auto. dat ius uitstekend en zeer snel gedaan. Afspraken zijn perfect nagekomen en ik heb een goede, eerlijke prijs gekregen voor de auto. Top...

Prima manier om auto te verkopen zonder rompslomp.

Prima geholpen. Duidelijke en betrouwbare afspraken en zeer tevreden

Snel en prima biedingen

Direct aan de slag gegaan om de auto te verkopen. binnen een dag 3 biedingen. Prima gedaan