aangename verrassing

Nadat ik mijn wagen te koop had geplaatst werd ik door AutodealsXL op een nette professionele manier benadert. Na kort overleg heb ik de auto ook via deze site aangeboden waarna na 2 dagen een serieus bod kwam van een betrouwbare auto handelaar waaraan ik hem heb verkocht.

Snel, gemakkelijk

Ik had mijn auto te koop staan. Hierop werd ik gebeld met de vraag of ze mijn auto mochten aanbieden bij autohandelaren in 't land. Hier had ik mee toegestemd en na het weekend had ik een bod ontvangen waar ik tevreden mee was. Hierop volgend ben ik naar betreffende zaak gegaan en heb ik mijn auto na een korte testrit verkocht voor de vooraf afgestemde verkoop prijs. Hierdoor heeft het mij geen moeite gekost om mijn auto te verkopen en is heel het proces eenvoudig verlopen. Ik ben meer dan tevreden!

Zeer goede resultaten en professioneel

Een verademing met een andere kopen auto’s. Correct en adequaat contactpersoon en een zeer keurige autohandelaar. Was zo geregeld en naar ons een goede prijs eruit gehaald

Bereid tot het uiterste

Er kwamen een aantal biedingen die wij te laag vonden, maar er werd doorgezocht tot het juiste bod! Nette, duidelijke en snelle communicatie.

super

alles is heel goed verlopen

Boven verwachting goed

Ben van huis uit voorzichtig aangelegd, dus ging met enige scepsis het gesprek met AutodealsXL aan. Uiteraard de nodige reviews gelezen en toen de 'gok' gewaagd. Ik ben in contact gebracht met een degelijk autobedrijf dat een eerlijk bod had gedaan. Ook daar de nodige research naar gedaan, maar kon niets 'verdachts' ontdekken. Uiteindelijk heel snel en heel netjes de overdracht afgehandeld. Ik ben er van overtuigd dat het enorm uitmaakt wie ze op je afsturen. Ik heb misschien geluk gehad met een gerenommeerd autobedrijf. Hoe het ook zij, ik ben 100% tevreden.

Ik ben er superblij mee hoe het gegaan is auto moest snel weg dus dat kwam goed uit binnen een dag geregeld super

Meteen verkocht

Ik werd benaderd door auto deals XL. Ik was in het begin een beetje sceptisch. Dit verdween meteen. De volgende dag was mijn auto al verkocht en zonder onzin biedingen. Erg tevreden!

Snelle en correcte afhandeling van de verkoop

Vriendelijke en correcte afhandeling van de verkoop van de auto en de afspraken nagekomen.

Heel goed verzorgd

Alles was heel snel en goed geregeld , prima bedrijf.

Reageren snel en betrouwbaar

Zeer positieve ervaring met AutodealsXL. Prijs was snel rond en alles is snel geregeld

Erg klantvriendelijk

Na een paar uur een advertentie online te hebben staan werd ik gebeld of de advertentie ook door autodeals xl mocht worden aangeboden. Uiteindelijk ook via deze weg verkocht. Erg helpend dus met de verkoop van auto's.

Snel Auto verkocht door AutodealsXL

Ik werd gebeld of ze mijn auto mochten aanbieden op hun site. Na 1 dag al gebeld met een goed bod. Alles snel geregeld en ben enorm tevreden. Mocht je je auto aan willen bieden ga dan naar AutodealsXL.

Prime geregeld

Ik wist niet wat ik moest verwachten toen ik werd gebeld door AutodealsXL. Maar ik ben aangenaam verrast door de snelle verkoop, zonder problemen, van mijn auto.

Bemiddeling op initiatief van AutodealsXL tot stand gekomen. Afspraken gemaakt via medewerker AutodealsXL. Afhandeling door koper, garagebedrijf. Alle aspecten snel en professioneel doorlopen. Zeker een aanbeveling waard.

ik zou het gelijk weer doen.

ik zou het gelijk weer doen een auto verkopen via autodealsXL zij vonden mijn auto op autotrack en vroegen of ze het mochten plaatsen op hun site, ze hebben nog duidelijkere omschrijving toegevoegd en de auto was in één middag verkocht. de service vind ik uitstekend ook van de koper.

geweldig

Precies gegaan zoals ze tijdens het eerste gesprek beloofd hadden👍👏

Was helemaal top, goed contact gehad en ze hebben echt hun best gedaan!

Goede ervaring, ze hebben echt alles geregeld en met goed overleg en het beste advies wat ze kunnen geven. Ben er zeer tevreden over hoe zij alles geregeld hebben

verrast door snelle verkoop tegen prima prijs

Mannen hadden snel een goede deal voor mij gevonden. Beter dan ik had verwacht.

Proffesioneel

Medewerkers van AutodealsXL zijn duidelijk in de communicatie en de afhandeling was snel en volledig.

Alles verliep perfect ik beveel autodealxl zekers aan.

Ik werd zelf benaderd door bedrijf nadat ik me auto op MP had gezet. Na mijn toestemming hebben ze mijn auto op hun netwerk gezet. En na een uurtje kreeg ik al een telefoontje dat er een mooi bod was. Dit was is na wat overleg een perfect bod. Als ik weer een auto zou verkopen zou ik ze zeker weer benaderen. Bedankt autodealxl.

Goed voor de verkoper.

De verkoper hoeft buiten de auto brengen niets te doen.

Reageert op advertentie geef ik mijn nummer bellen ze niet meer, jammer

Heb adv. geplaatst vragen ze met een bericht om mijn nummer, wachten wachten en ze bellen je niet, toch jammer as ls ze goeie reviews hebben. Moet ik dat geloven of hebben ze de hele familie reviews laten zetten?

Prima afspraken mee te maken

Prima mensen om afspraken mee te maken , en duidelijkheid geven

Gewoon netjes, helder en eerlijk

Ze waren over de gehele linie helder en super netjes