Het kostte wat tijd maar toch een opbrengst waar we tevreden mee zijn.

In eerste instantie leek een verkoop niet te lukken. Na enkele pogingen om tegen een iets lagere prijs aan te bieden zijn we een ook voor ons aanvaardbare prijs overeengekomen. Via een keurige verkoopovereenkomst zijn de afspraken vastgelegd. De aflevering, overschrijving, vrijwaring en betaling zijn snel en perfect geregeld. Kortom een goede samenwerking en een goed resultaat.

Goed bedrijf

Alles vlot en snel geregeld naar tevredenheid

Betrouwbaar en eerlijk

Mijn auto had ik zelf te koop aangeboden op een autoverkoop website. Ik was al eerder benaderd door een tussenhandelaar maar dat leverde geen betrouwbare resultaten op via internet. Met enig wantrouwen heb ik met AutodealsXL mijn auto tekoop aangeboden. Vriendelijke aan de telefoon en duidelijke afspraken. Na 3 dagen was mijn auto verkocht voor het bedrag wat wij hadden afgesproken. De communicatie verliep prettig, ook met de kopende partij. Een hele prettige ervaring. Een 10 geef ik niet snel maar bij deze!

Geweldige ervaring, auto in een dag verkocht

Had mn twijfels toen ik gebeld werd door rick, maar binnen een dag een geweldig bod, en volgende dag ayto afgehaald zonder gedoe,gelijk betaald en vrijw. bewijs, klasse

Maken hun belofte waar.

Nadat ik mijn te verkopen auto op Marktplaats had gezet, werd ik benaderd door AutodealsXL met de vraag of de auto gratis op hun site geplaatst mocht worden. Akkoord gegaan en binnen 24 uur was er een bod waarmee ik tevreden was. Auto binnen 3 dagen afgeleverd bij de aankopende partij(voorwaarde van de overeenkomst). Snel en accuraat.

Heel makkelijk en duidelijk

Ik werd gebeld door AutodealXL en vond het eerst vreemd. Maar kosteloos, dus toch geprobeerd. Ervaring was erg goed, want auto was 2 uur later verkocht! Autodealer is afhankelijk van de opkopers, die van mij was erg serieus en netjes in de afhandeling. Geld stond direct op de rekening. Een volgende keer zou ik het weer zo doen.

perfect geregeld, was binnen korte tijd verkocht!

Is snel en prima verlopen, echt een succes!

Snelle en accurate afhandeling verkoop

Door bemiddeling van autodeals XL, zeer snelle afhandeling en goede verkoopprijs!! 3e partij (auto T & O) zeer net en eerlijk autobedrijf!! Chapeau!!!!

prima bemiddeld!

met voortvarendheid gehandeld ! prima!

Jullie hebben ons erg goed geholpen met de verkoop van de auto!

Was wel verbaasd over het telefonisch contact/ benadering... vertrouwde het in de eerste instantie niet. Maar nadien vriendelijk en duidelijk.

S’ochtends ben ik gebeld nog diezelfde dag s’ middags was de auro verkocht

Zorgvuldig correct en ositief

Perfecte professionele verkoopservice

Ik werd op een maandag gebeld door dit bedrijf. Allereerst zeer sceptisch over het bedrijf, want ik kende het helemaal niet. Heb ze toen gevraagd mij een mail te sturen met de uitleg. Naderhand toch ervoor gekozen om het via AutodealsXL aan te bieden en dinsdag stond de auto al aangeboden. Woensdag werd ik meteen gebeld met een serieus bod. Na een onderhandeling die AutodealsXL geregeld had de auto voor een top prijs verkocht. Alles netjes op papier gezet, auto naar het bedrijf gebracht, ter plaatse overgeschreven en de betaling ontvangen. Ik kan niks anders dan AutodealsXL aanbevelen. Zelf had ik niet zo snel mijn auto voor een top prijs verkocht!

Super, snel en deskundig

Zou het zo weer doen , ze zoeken op km en model. Dus snel geregeld

Snel, correct duidelijk en betrouwbaar

Na een deceptie van de ANWB inkoop auto was deze ervaring een totaal andere ! TOP

Zeer goed, duidelijk communicatie +!afspraken

Auto binnen 24 uur verkocht voor de door mij opgegeven prijs. Afhandeling bij de aankopende garage ging vlotjes En zonder problemen.

Snel en goed geregeld

Geen kleine lettertjes of andere biedingen als je met de auto komt

Slecht.

Autodealerxl neemt contact met mij op. Auto wordt verkocht aan garage op een half uur rijden. Duidelijk aangegeven wat de staat van de auto is. Eenmaal met 2 auto's aangekomen bij garage, wordt ik niet netjes te woord gestaan door dealer en hij ziet hij van de koop af. Hij vind wat krasjes eerder schade. We worden het niet eens en gaan met auto terug naar huis. Ondanks een verkoopovereenkomst. Hierna neem ik direct contact op met dit bedrijf en leg de situatie uit. Ik krijg geen enkele reactie terug!! Zij laten mij met 2 auto's rijden naar een garage 30 minuten verderop. Is er een geschil en hoor je vervolgens helemaal niets meer. Hier trap ik niet meer in!

Alert, zakelijk, correct

Aanvankelijk sceptisch. Daarna verbaast over aanpak. Uiteindelijk tevreden met het resultaat.

Duidelijk en professioneel !

Duidelijke en professionele benadering . Ze komen hun afspraken na en luisteren naar de wens van de klant. Goed gevoel overgehouden aan de samenwerking !!!

Helemaal geweldig zeer tevreden

Het is allemaal gegaan zoals afgesproken

Snel en correct afgehandeld

Zeer betrouwbaar!

Duidelijke, snelle en correcte dienstverlening!

Auto snel verkocht

in eerste instantie was ik een beetje achterdochtig, maar dat was niet nodig. De auto was snel verkocht door autodealsXL. Ook geen onderhandeling over de prijs bij aankomst bij de garage!

Duidelijke communicatie en prima geregeld

Hartstikke fijn hoe jullie 2 partijen samen hebben gebracht. Ik kreeg een mooie prijs voor mijn auto en de communicatie was erg duidelijk. hartelijk dank daarvoor. groeten, Ester