Snel en eerlijke handel!

Ik was er wat huiverig voor, maar in 1 woord geweldig. Het bedrag gekregen dat ik er voor hebben wilde en verdere afhandeling met degene waar ik mijn auto aan verkocht heb ging ook vlekkeloos.

Uitstekende en snelle verkoop!

Vriendelijke en correcte benadering, auto binnen een dag verkocht door tussenkomst autodealxl.

Goede ervaring met Autodeals XL, ervaring inkoper auto slecht

Ondanks dat wij een beetje sceptisch waren heeft autodeals xl hun verwachtingen waar gemaakt. Alles werd helder en duidelijk gecommuniceerd. Verder zijn wij erg klantvriendelijk geholpen. Helaas hecht de inkopende hier minder waarde aan. Na een rit van 2,5u werden wij meer dan een half uur in de wacht ruimte geplaatst. Dit terwijl van ruim van te voren volgens afspraak onze aankomst tijd hadden doorgegeven. Vervolgens werden wij niet geheel klantvriendelijk geholpen. Voor ons gevoel zijn wij besodemieterd om een klein knopje in de auto wat gewoon te repareren was en netjes erbij zat. Hiermee probeerde ze eerst €300,- van de prijs af te krijgen en uiteindelijk hebben we het kunnen korte tot €100,-. Zelf navraag gedaan bij onze merkdealer en hier bleek inderdaad dat het onzin was om het knopje te vervangen. Nogmaals autodeals xl heeft gedaan wat er is afgesproken echter de inkopende partij maakte er misbruik van.

Goed geregeld

Hier komt men tenminste de afspraken na.

Snel en correct

Heel goed en gaat zoals zij het uitleggen niets op aan te merken. Ook bij het garagebedrijf gaat alles volgens afspraak ( garage op de Hoek in Lemmer).

Makkelijk en zorgeloos

Ik werd benaderd door hun, zij hebben mijn auto voor mij volledig gratis en zonder verkoopverplichting geveild, waarna het verkopen ook zeer eenvoudig verliep.

Snelle service.

Goede ervaring waren de auto in dagen kwijt voor een redelijk bod

Nette benadering

Het was snel en vlug af gehandeld

Goede en vriendelijke service.

Onderhandelen goed en goede service:)

Heldere communicatie, duidelijke afspraken, snel geregeld

correcte mensen, niet opdringerig, duidelijk voorstel en duidelijke afspraken. Ook de overdracht van de auto verliep geheel correct.

prima geholpen bij de verkoop van de auto

Wist niet dat dit bestond. Zij vonden mij op marktplaats en een koper in hun bestand. Snel en soepel.

Afspraak=afspraak; geen WijKopenAutos-praktijken !

Na een vervelende ervaring met de bandenschoppers van WijKopenAutos (prijs was 25% lager in werkelijkheid dan website-aanbod) kwam ik op AutoDealsXL terecht. Ook al duurde het bijna 1 week, ik kreeg een aardig bod en dat bleek in de praktijk ook te kloppen. Gisteren is de Aygo verkocht aan een keurig bedrijf, die de auto van boven tot onder inspecteerde... en de bieding gestand deed.

Perfect geholpen vriendelijk en super snel

Auto binnen 4 uur verkocht en voor een goeie prijs zeer vriendelijk geholpen en directe actie in een woord alles TOP

duidelijke informatie

Mijn auto stond te koop. Ik werd gebeld en men gaf duidelijke info zoals zij werkten. Prima afspraken gemaakt en komen afspraken na

Zeer positief

Had in het begin mijn twijfels maar afspraken waren duidelijk en zijn volledig nagekomen. Prima bemiddeling. Auto verkocht in 2 dagen.👍

Betrouwbaar, eerlijk en oprecht.

Autoverkoop is precies verlopen als was afgesproken. Deal met eerlijk en oprecht Autobedrijf Swart Heemskerk. Volgende keer weer naar AutodealsXL !

snel, makkelijk, duidelijk

Snel proces, en het afgesproken bedrag is direct uitbetaald.

De collega van XL heeft goede zaken gedaan en was nooit opdringerig.

Super snel geregeld

Zeer prettig in omgang en prima geregeld

Behoorlijk goed, met een minpuntje

Er was een detail aan de verkoop (staat van de banden) niet goed gecommuniceerd door autodeals xl. Algemeen zou ik oppassen om al te positief plaatje te schetsen. Uiteindelijk heb ik 500€ minder gekregen dan mij was voorgespiegeld en dat is echt veel geld. Uiteindelijk dus niet echt volop tevreden.

Snel en efficiënt

Toch niet de “ gegarandeerde prijs” gekregen 😬 Ik ben achteraf tevreden met de prijs die ik met de dealer bedongen heb, maar het koopcontract is niet gegarandeerd! Tip: Ik zou wel een nuance aanbrengen in de gegarandeerde prijs...

Snel verkocht en veel hulp gehad

AutodealsXL belde mij op maandagmorgen op omdat ik mijn auto in 't weekend op Autoscout24 had gezet. Of ze die via AutodealsXL mochten aanbieden. Dat allemaal gratis voor mij. Op woensdag hoorde ik het hoogste bod en ik twijfelde.... toen bood hij aan nogmaals met koper te bellen en er kwam nog een paar honderd euro bij. Op vrijdag de auto afgeleverd bij de koper (dat was wel ver uit de buurt en met trein terug). Prima verlopen dus. Uiteindelijk ruim 2000,- meer ontvangen dan bod via www.wijkopenauto's.nl. De moeite waard dus om via AutodealsXL te verkopen.

Vriendelijke mensen komen afspraken na zou ze iedereen aanbevelen

Afspraak is afspraak!

Nadat ik gebeld was door Autodeals XL of zij de auto gratis mochten plaatsen en promoten, dacht ik nog "zal wel niets worden, maar het is toch gratis". De volgende dag werd ik gebeld met de mededeling dat zij de auto voor mijn prijs konden verkopen. Een veel betere prijs als bijv. "Wij kopen auto's". Het was wel een eindje rijden naar de betreffende autohandelaar, maar daar werden vervolgens alle afspraken heel netjes nagekomen. Conclusie: boven verwachting!

Snelle en duidelijke handelswijze.

Ik werd op donderdag gebeld door Erik met de vraag of onze auto door hen mocht worden aangeboden ter verkoop. Vrijdag belde Alex met een bod, en dezelfde middag was onze auto verkocht. We hebben deze zelf afgeleverd bij autobedrijf Kroonenburg in Zwaag. Fijne mensen daar.