Gewoon goed, geen gezeur en duidelijk!

Snelle reactie, eerlijk, duidelijke communicatie. Zonder problemen verkocht.

8 maanden geleden heel mooie nissan quasqai met automaat gekocht mijn nissan ingeruild geweldige auto ben zeer tevreden

Super goede ervaring met het gehele traject

Zeer snel verkocht.

Heeft ons goed geholpen

Toen ik een belletje van hen kreeg nadat ik onze auto op marktplaats gezet had, was is sceptisch. Na het lezen van reviews ben ik het gesprek aan gegaan, en het bleek dat ze onze auto zouden aanbieden bij merkdealers. Zonder kosten voor mij of verplichtingen. We kregen een bod, dat beter was dan dat we tot nu toe via marktplaats kregen. Top! Heb vaker contact met hen gehad, en dat was dik in orde. Aanrader!

Goed contact, duidelijk en transparant

Nav advertentie op AutoScout24 nam het bedrijf XL contact op. Nadat zij eerst hadden uitgelegd het hoe of wat, was er al na 1 dag een goed bod. Netjes een overeenkomst in de mail. Prima bedrijf, duidelijk en transparant.

Top auto snel verkocht zonder gedoe.

Benaderd door auto xxl nadat ik mijn auto op marktplaats had gezet. Goede communicatie geen kosten en binnen 4dagen de auto voor een nette prijs verkocht . Geen gedoe ,belachelijke biedingen of geluk zoekers

Snel, zonder gezeur.

Had mijn auto te koop gezet waarna autodeals mij benaderde om de verkoop over te nemen. Was eerst sceptisch maar binnen 2 dagen geregeld voor bijna de (vraag)prijs. Simpel, komen naar keuze je auto ophalen of je kunt hem zelf brengen. De volgende dag geld op de rekening en klaar.

Mijn ervaring met Autodeals XL was top

Goede ervaring alles was volgens afspraak

prima en duidelijke service/afspraken

Duidelijke informatie en terugkoppeling op (on)mogelijkheden. Bij verkoop snelle bevestiging.

Goede en snelle afwikkeling

Heldere procedure, snelle bemiddeling, correcte afwikkeling

Je auto sneller dan het geluid, correct tegen een goede prijs verkopen

Ik had mijn auto op Marktplaats gezet, gelijk werd ik gebeld door AutodealsXL gebeld of mijn auto op hun site mocht staan. Vrijdag gedaan, Maandag morgen gebeld met een goed bod. gelijk afspraak gemaakt om te brengen, na de afspraak een duidelijk contractie gekregen. Auto afgeleverd bij de garage die hem gekocht had en alles netjes afgerond. Kortom een aanrader....

Super service!

Ik heb mijn auto ingeruild en een 'nieuwe' gekocht bij AutoXL. Na een proefrit te hebben gemaakt, heb ik er voor gekozen om de auto te kopen. AutoXL wilde alleen nog de multiriem vervangen dus ik kon de auto niet direct meenemen. Bij het vervangen van de multiriem kwamen ze achter nog een aantal defecten. Zij hebben er voor gezorgd dat alles in de auto is vernieuwd en om de tijd te overbruggen heb ik een leenauto mee gekregen. Daarnaast hebben ze ook nog eens een servicebeurt gegeven voor aflevering van de auto. Kortgezegd, super service en vriendelijke medewerkers!

Heel nuttig en professioneel!

Na twee telefoontjes heb ik mijn auto goed kunnen verkopen!

Heel goed en snel geholpen

Goede ervaring snel en vriendelijk te woord gestaan. Auto snel kunnen verkopen dankzij auto deals xl. En goede prijs ontvangen voor mijn auto. Alles netjes afgehandeld

Frisse mensen die adequaat reageren

Onmiddelijke respons, snel handelen, goede dealer gevonden auto verkocht tegen goede prijs. Zeer betrouwbaar!

Top service!

Goede en prettige ervaring met AutodealsXL. Snel een garagebedrijf gevonden!

Fantastisch snel geregeld en fijne communicatie

Door een misverstand bij de autodealer werd er goed met ons meegedacht waardoor alles toch nog snel geregeld was. Top aanbieder. Zeker een aanrader

Erg prettig

Een zeer goede en prettige ervaring met AutodealsXL. Een snelle en correcte afhandeling. Ik zal tzt zeker weer kontact zoeken met AutodealsXL.

Prima contact

Alles fijn verlopen

Prettig en snel zaken gedaan!

AutodealsXL heeft bemiddeld in de aan- en verkoop van mijn auto. Mijn ervaring is dat ze heel betrouwbaar en vriendelijk zijn. Van harte aanbevolen!

Vriendelijk en goed bereikbaar

Aardige verkopers. Uiteraard krijg je een inkoopprijs geboden, dus verwacht niet de wereld qua prijs. Maar verder verliep het proces prettig. Je moet wel bereid zijn je auto zelf af te leveren bij de (locale) grage waar de automaat verkocht wordt.