Snel en goed geregeld.

Kan het iedereen adviseren die snel zijn auto wilt verkopen. Wij zijn dik tevreden over hoe het gegaan is. Onze auto verkocht voor de prijs die wij in gedachten hadden.

Beste deal van het jaar voor mij.

Beste, autodeals XL top wat jullie voor mij hebben gedaan zat al een hele tijd te klooien met het verkoop ging al fout bij een andere bedrijf waar de deal al was gesloten maar ik vind het gewoon top dat jullie het in een paar uur dit hebben kunnen fiksen nogmaals bedankt en ken ik mensen die hun auto willen verkopen dan beloof ik dat ze dat via jullie gaan doen .nogmaals bedankt en top.mvg,Amit

Duidelijk en efficiënt.

Ik had mijn auto op marktplaats te koop staan en werd gebeld door autoXL. Na wat overleg een prijs gekregen die voor mij acceptabel was. Het auto bedrijf wat mijn auto kocht accepteerde de auto direct. De verder afhandeling was zo gebeurd. Een dikke duim!

Perfect super geregeld

Na een kort telefonisch gesprek met Autodeals XL foto's geplaatst en binnen 4 uur werkbus verkocht tegen een marktconforme prijs. Verder goed en duidelijke overeenkomst met de koper (garagehouder). Uiterst tevreden volgende keer weer na Autodeals Xl.

Snel en practice

Ik werd gebeld of autodeals xl mijn auto voor mij mocht verkopen en na een duidelijke uitleg ben ik hiermee akkoord gegaan. Binnen een paar uur werd ik gebeld voor een mooie deal. Hiermee ben ik akkoord gegaan en nadat ik het koop contract kreeg opgestuurd was na een controle op m’n auto de deal snel beklonken.

Goed advies en vriendelijk

Auto goed en snel verkocht!!

Autodeals wilde graag mijn auto, die te koop stond, aanbieden aan hun klanten. Goede afspraken gemaakt over de hoogte van de verkoopprijs. Binnen een paar dagen werd ik gebeld met een goed bod. Dit geaccepteerd en de auto weggebracht naar de garage die de auto gekocht had. Het verkoopbedrag via Ideal direct en controleerbaar op mijn rekening gezet. Garagehouder blij met de mooie auto en ik met het verkoopbedrag. Goede deal voor alle twee de partijen, dank Autodeals!!!

Klasse

Vriendelijke ontvangst, en snel vakkundig, afgewikkeld.

Gecontracteerd bij hun, na een dag een goede bod van een serieuze partij gekregen, mijn auto in een week verkocht.

Perfect garage

Goede service Goede prijs

Snel en behulpzaam

zeer goed

prettig telefonisch contact en verder prima geregeld kan bijna niet beter

Zeer goed geholpen met de verkoop van de auto

Ik kende AutodealsXL totaal niet toen ze mij belden en hun bemiddeling aanboden. Hun bemiddeling heb ik als zeer correct en behulpzaam ervaren. Heldere en duidelijke communicatie en afspraken werd stipt nagekomen! Ik raad AutodealsXL dan ook zeker aan als je je auto wil verkopen!!

Auto aangeboden en in een telefoongesprek alle belangrijke zaken besproken. Hierna nog wat foto's opgestuurd en binnen 3 uur hadden we al een prima bod. Ook de afhandeling daarna gewoon prima geregeld.

Dankzij de expertise van autodeals xl mijn auto moeiteloos verkocht.

Ik werd benaderd door autodeals xl met de vraag of zij mijn auto mochten bemiddelen binnen hun netwerk. Binnen een paar dagen was de deal rond. Deskundige organisatie met vriendelijke medewerkers. Ik raad autodeals xl aan als u uw auto wil verkopen

Ik ben heel erg tevreden over de manier hoe het gegaan is

Klantvriendelijk, helder verhaal, snel handelen, professioneel en komen afspraken na.

Uiteindelijk auto verkocht voor een prima bedrag.

Prima regeling

Komen hun woorden na absolute goede samenwerking

Prijs lager dan verwacht, verliep vlot

Iets minder service; moest auto wegbrengen en prijs viel lager uit dan verwacht.

vriendelijk, snel en goed

Ik heb verschillende mensen aan de telefoon gehad toen ik een auto in de verkoop had. Allemaal aardig, snel en komen afspraken na. Auto netjes verkocht via AutoXL!

Ik ben zeer tevreden.

Goede service. De hele afhandeling was goed, en vriendelijk omgang van het personeel.

Top afspraken nagekomen

Mij gestuurd naar betrouwbaar autobedrijf

Vriendelijk en komen afspraken na

Gewoon top

Super netjes geholpen en alles goed geregeld

Vriendelijke, eerlijke en fijne service!

Ik werd door het bedrijf benaderd om mijn auto via hun platform te verkopen. De meneer aan de telefoon stond mij vriendelijk en duidelijk te woord. Hij nam de tijd. Ik heb mijn auto sneller op een andere manier kunnen verkopen maar ook dit werd mij gegund en daar werd niet moeilijk over gedaan. Kortom top service!