Netjes en snel

Kort zakelijk gesprek, snel geregeld en niet eerst een mooie beloftes via een site en bij inleveren 30% lager taxeren zoals bij ‘ik wil van mijn auto af’ steevast het geval is....

Top en professioneel bedrijf. Keurige medewerkers.

Heel soepel verlopen.

Duidelijk en vriendelijke benadering

Snelle afwikkeling verkoop. Groot netwerk. Goede afhandeling en bemiddeling met koper.

Prima geregelt en afgehandelt.

Zeer goede ervaring met dit bedrijf. Een aanrader.

Nette benadering en snelle respons

Klantgerichte benadering en communicatie over de telefoon. Prettig en niet opdringerig. Reactie binnen 2 dagen. Prima en snelle verkoop !

Wat ze beloven , is ook zo

Ik had er eigenlijk niet zoveel vertrouwen in .dacht aan lage onzin biedingen. Maar het bod was serieus. En levering prima geen gezeur .zou zo weer via jullie verkopen beter dan marktplaats Bedankt

Snelle duidelijke en goede service.

Benaderd via Marktplaats door AutodealsXL. Kwamen met een duidelijk en overzichtelijk voorstel. De auto snel en voor een mooi bedrag kunnen verkopen. Volgende keer zou ik zeker weer in zee gaan met AutodealsXL

Autodeals heeft mij in contact gebracht met de koper van mijn auto.

Ik heb de ondersteuning van Autodeals als prettig ervaren. Niet opdringerig maar begripvol.

Prima en snelle service

In korte tijd twee auto’s aangeboden en beiden waren binnen enkele dagen weg voor een redelijk bod. Goede en sympathieke begeleiding van AutodealsXL

Prima !

prima afspraken en keurige behandeling !

Goed, maar let op!

Snelle acties, betrouwbaar. Maar het blijven auto verkopers/kopers. Dus let heel goed op dat je echt elk krasje opnoemt bij de verkoop van je auto, want je rijdt naar de verkoper en dan begint het met dit krasje, dat krasje.... ik heb geboden op je auto, maar de beschrijving is niet volledig geweest, dus ik bied minder..... of ik doe het niet. Betaling en overschrijving bij koper was prima.

Duidelijke snelle afwikkeling

Ik ben met AutodealsXL een bedrag overeengekomen, waarvoor zij een overeenkomst hebben gemaakt tussen mij en de koper. De koper heeft gebeld wanneer hij de auto kwam halen en binnen 10 minuten had ik het bedrag op de bankrekening en het vrijwaringsbewijs in de mailbox. Prima geregeld.

Gemakkelijk en snelle service

Ik werd benadert door het bedrijf en dezelfde middag was mijn auto al verkocht.

Verrassend resultaat

Prima contact, betrouwbaar.

Zeer fijne manier om je auto te verkopen

AutoDealsXL nam contact met ons om n.a.v. Mijn advertentie op Marktplaats. Na ca. 10 dagen kwam er een mooi aanbod, die hoger was dan onze eigen deal met onze dealer

zorgzaam en betrouwbaar mensen

In begin was moeilijk om te geloven aan die mensen met mij contact genomen Maar in heel korte periode ze kunnen mijn auto iets boven van mijn vraag prijs verkopen !!! Dat was het prima job !!! Jongens bedankt

Als je auto met zo’n weinig energie verkoopt is dat top

Binnen no time geregeld en verkocht voor het bod , bedankt !!!

Prima bedrijf

Goed bedrijf

Goede service en afspraken

Goed gegaan zoals afspraak

Auto snel volgens goede afspraken verkocht.

Telefonisch contact verliep prettig en gemaakte afspraken werden nagekomen. Op locatie werd de geboden prijs inderdaad, zonder verder afdingen, betaald.

zeer prettige ervaring tov andere bedrijven

ik heb een erg goede ervaring over gehouden aan de verkoop van mijn auto. heldere vragen goede service en conform afspraak geen afdingen op locatie.

Vriendelijke en adequate manier om je auto te verkopen

Het contact met AutodealsXL was steeds vriendelijk en goed, absoluut niet opdringerig. Reële benadering van de mogelijkheden en uiteindelijk, waar het om gaat, heeft dit geleid tot een snelle verkoop van de auto voor een prima prijs.

Super netjes behandeld en een goede deal kunnen sluiten

Prima geholpen door Autodealsxl en de garage

Onze ervaring met Autodealsxl is helemaal positief. Ze hebben ons snel en goed geholpen onze auto te verkopen bij een prima garage. Alles was in enkele dagen geregeld zonder enig probleem. We raden ze van harte aan.