Duidelijk en persoonlijk.

Duidelijke site waarbij je direct weet waar je aan toe bent. Je komt niet meer voor een verassing te staan. Daarna duidelijke en persoonlijke begeleiding. Je wordt steeds goed op de hoogte gehouden.

Goed geregeld en geen gezeur

Snel en correct

Snelle professionele aanpak

Snel en netjes afgehandeld

Snel en netjes afgehandeld

Correct en snel

Vlot en volgens gemaakte afspraken

Binnen 5 dagen was mijn auto verkocht. In eerste instantie had ik er niet op gerekend dat ik door een bemiddelaar opgebeld zou worden. Ik hield de boot ook een beetje af omdat ik deze partij niet kende. Nadat ze mij terugbelde met een bod dat ik afwees, en daarna met een aantrekkelijker bod ben ik telefonisch met ze in zee gegaan. ook gevraagd hoe het proces in zijn werk gaat. Prima uitleg echter was er wel een verrassing toen ik de gemaakte afspraken op papier kreeg. De afspraakte kloppen, dat wel. Wat ik miste was iets over algemene voorwaarden, nergens een woord over , ook niet tijdens het telefonisch contact ondanks dat ik specifiek vroeg naar de procedure en een aantal "wat als...." vragen. In de Algemene voorwaarden staat eenzijdig genoemd dat schade tijdens de testrit door koper de verkoper verantwoordelijk is. Waat mij het meest verbaasde was dat in geval de deal niet door zou gaan de verkoper een "boete" mag betalen van 10%. De auto werd na de testrit netjes terug gebracht en de koper was, na inspectie, akkoord. de verdere afhandeling ging zoals afgesproken. Voordat ik mijn koffie op had was ik in het bezit van een vrijwaringsbewijs en stond het afgesproken bedrag op mijn bankrekening. Prima geregeld. Mijn advies is toch om de algemene voorwaarden in het gesprek aan te stippen en als verkoper de wagen eerlijk te beschrijven zodat er geen verrassingen zijn. Al met al kan ik het zeker aanbevelen.

Prima service en prettig contact

Snelle en goede service

Doen wat ze zeggen

Doen wat ze zeggen en hebben goed bemiddeld

Heel vriendelijk en duidelijk in hun uitleg

Ik werd gebeld of ze mijn auto mochten aanbieden. Dat ging heel fijn, nadat alles duidelijk was uitgelegd en dat er voor mij geen kosten waren. Alles zeer soepel verlopen en netjes afgehandeld met de koper van mijn auto

Deal snel gesloten

Snelle reactie, snel verkocht

Niet de prijs die je wellicht zou willen, maar wel snel en keurig de verkoop geregeld!

Niet de hoofdprijs, wel prima geregeld!

Via Autodealxxl krijg je eigenlijk de prijs die je anders als inruil zou krijgen maar dan bij een andere garage. Makkelijk dus en zonder gedoe.

aangename ervaring met voordeel tot een betere verkoop.

Ben gebeld, en was een beetje wantrouwig. Kostte echter geen geld, en er werd een mooie deal afgesproken met een koper van een grotere auto handel bedrijf. Het voertuig was in korte tijd, voor een net bedrag verkocht. Kan autodeals.xl aanbevelen, als men zijn auto wil verkopen.

Fijne en snelle service

De benadering door autodealsxl was erg vriendelijk. De verkoop verliep vlot en zonder problemen.

Ben zeer tevreden

Wij zijn zeer tevreden met de verkoop van onze VW transporter door AutodealsXL , korte lijnen , serieuze partners en snelle afwikkeling ! Wij hebben een gewenst bedrag gekregen , in tegenstelling tot de spotbiedingen van handelaren via andere advertentie's

Direct ,goed en vertrouwd

Ik werd benaderd om de verkoop van mijn bedrijfsbus uit handen te geven..Ach ja waarom ook niet (stond al enige tijd te koop via marktplaats). Binnen 24 uur verkocht voor een prijs die hoger lag als ik in gedachten had..Top!

Betrouwbaar en adequaat

Wellicht duidelijker zijn richting verkopende partij wat ze doen. Voor particulieren is het bij aanvang nog een beetje onduidelijk. Maar auto was snel verkocht binnen een uur en daarna is de afhandeling duidelijk en betrouwbaar.

Snel en rieel bod snelle afhandeling

Betrouwbaar en een goede prijs

Bij het eerste contact was ik wat wantrouwend. Maar uiteindelijk is de auto via Autodeals verkocht, naar volle tevredenheid en met een goed verkoop contact. Als je als verkoper eerlijke informatie verstrekt weet je waar je aan toe bent. Alleen moest ik zelf wel de auto wegbrengen.

Doortastend en betrouwbaar bedrijf

Nadat ik mijn auto op Autotrack en wat andere websites had geplaatst werd ik gebeld of ik gebruik wilde maken van de diensten van AutodealsXL. En eerlijk gezegd was ik een beetje huiverig omdat je nu eenmaal niet weet met wie je in zee gaat maar ik moet zeggen dat de benadering en communicatie erg prettig is verlopen. Zij brengen vraag en aanbod zeer efficiënt bij elkaar. En uiteindelijk met de kopende partij is ook alles prima gegaan, auto weggebracht, ter plekke op de brug nagekeken, afgesproken bedrag overgemaakt, vrijwaringsbewijs ontvangen (kun je meteen online checken bij RDW) en tenslotte een lift naar het station gekregen. Zeer professionele en vlotte afhandeling!

Zeer tevreden.

Goede uitleg hoe zij werken. Hielden contact en snel zaken kunnen doen naar volle tevredenheid!

Goede communicatie

Geen mooiere beloften dan waargemaakt kan worden, tijdige communicatie en met goede inzet

Klasse

Prima benaderd en alles goed geregeld