Top!!

Prima behandeling

Correcte benadering, werkelijk goede begeleiding en afhandeling

Uitstekend geregeld

Mijn auto in één dag naar wens verkocht en twee dagen later afgeleverd bij autobedrijf. Prima service ook bij dit bedrijf. Afspraken werden zonder enig probleem nagekomen. Uitstekende service van Autodeals en autobedrijf.

Afwikkeling snel en conform afspraak

Communicatie verliep vlot en makkelijk. Gemaakte afspraken werden keurig nagekomen en gecheckt. Zelfs aftersales contact werd niet vergeten.

Mijn auto was via Autodeals XL binnen 1 dag verkocht, top service

Alles goed geregeld en het geld stond er meteen op.

gekregen wat ik wilde

er zijn een aantal aanbiedingen gedaan, deze ware niet naar wens. ik heb toen een bedrag genoemd dat ik minimaal wilde hebben, een paar dagen later was de deal rond

Zeggen wat ze doen, en doen wat ze zeggen

Het hele proces vanaf het eerste contact tot en met de auto afstaan ging allemaal prima!

Duidelijk,snel en eenvoudig.

Ik werd gebeld naar aanleiding van een marktplaats advertentie met de vraag of zij onze auto op hun website mochten aanbieden. Binnen 1 dag een realistisch bod en een week later de auto ingeleverd en het geld direct ontvangen. Als je eerlijk bent over de staat van de auto kun je verder geen problemen krijgen. Prima bedrijf.

Auto voor reële prijs snel verkocht

Duidelijk, snel en niet opdringerig.

Deal zonder phoe ha.

Correct en doen wat beloofd

Zonder gepush vrijblijvend snel zaken doen

Enig sceptie die ik had bij benadering werd snel door bemiddelaar Erik weggenomen die het spel uitlegde en mij de werkwijze toelichtte hoe t een e.e.a werkte bij AUTODEALS.XL Had slechte ervaring met andere sites waar veel beloofd werd maar niet waargemaakt. Ze laten je komen naar t bedrijf of komen langs en bedenken alle soorten redenen/zaken om de genoemde prijs maar te kunnen drukken zelfs met alle aangeleverde echte relevante duidelijke en eerlijke informatie incl.fotos van de aangeboden auto. Nee lijkt top site . Lekker snel Vandaag adv.geplaatst op MP en werd al door diverse MP 'vis'-handelaren koopjesjagers benaderd maar concreet via deze site binnen 3 uur reëele prijs ontvangen heel dicht bij vraagprijs (vraagprijs was ook marktconform voor deze auto en reëel gesteld) Bevestiging van koop schriftelijk ontvangen na het telefonisch gesprek en gegevens inmiddels uitgewisseld. Zaterdag wordt de auto aan hen overgedragen en direct uitbetaalt/'t geld wordt dan ook direct gestort op mijn rekening met vrijwaringsbewijs ter plekke. Kortom: no nonsence zaken doen met reëele prijzen/géén droomprijzen maar marktconform .....iets anders dan al die telefoontjes van MP 'vissers'/handelaren

Snel en goed geregeld.

Prima bedrijf

Goed geregeld.

Ik had mijn auto op MP gezet en werd gebeld door Autodealsxl, met de vraag of de auto ook bij hun op de site mocht. Gratis! Jaja dacht ik gelijk, maar na uitleg had ik zoiets, we zullen wel zien. Die middag werd ik al gebeld met een goed bod, twee dagen later is de auto verkocht. Kortom de volgende keer gaat de auto gelijk naar autodeals.nl

sympathieke benadering en eerlijk zaken doen

Het contact met Alex was professioneel en het aanbod en de afhandeling was volgens afspraak en correct . Ook een groot voordeel was het korte tijdbestek, binnen een paar dagen is de koop rond.

Ik had nog nooit gehoord van deze website, Auto snel verkocht voor de door mij gerichte verkoopprijs..

Correct vriendelijk to the point en geen bull shitt

Als je weet hoe de handel in elkaar steekt en niet het onmogelijke wil, bemiddelen zij tussen jou en de handel. Eenmaal de deal gesloten is er geen bull shitt het gaat zoals afgesproken. Geen klachten alleen maar lof.

Erg blij met de hulp!

Mooi en betrouwbaar concept! M’n auto voor de gewenste prijs verkocht aan een vakgarage.

Prima en betrouwbaar bedrijf

Een verademing in vergelijking met opkopers als wijkopenauto’s en ikwilvanmijnauto af. Keurige en afgesproken prijs. Ze doen wat ze beloven.

Precies waar ik bang voor was

- Prijs overeen gekomen. (Onder mijn ondergrens) - Gevraagd dit is het geen geintjes als ik bij de garage kom? Antwoord NEE - Wij met 2 auto’s naar Lichtenvoorde ( 150km) - komen daar aan. Er mankeerde van alles aan mijn auto. - nu kreeg ik er €350 minder voor en dan was hij nog heel coulant. Ja ja - ik had er heel veel problemen mee. Als het dichterbij mijn woonplaats was dan was ik direct omgedraaid. Het gaat me nog niet eens om het geld maar om de afspraak. Nu blijkt dat mijn gevoel toch juist was. Zeer teleurstellend

Wij hebben een reactie opgevraagd bij het autobedrijf omdat wij ook teleurgesteld zijn, zeker ook om reden dat meneer ons niet even heeft gebeld (tijdens of na de aflevering) om wellicht gezamenlijk tot een oplossing te komen; wij zijn nergens van op de hoogte gebracht. Hieronder de reactie van het betreffende autobedrijf. Beste Alex, Dat is heel vervelend maar absoluut niet terecht. De klant komt hier met de auto en de volgende niet opgegeven gebreken waren aan de auto: -2 gladde banden (terwijl ik de dag ervoor de klant aan de telefoon heb gehad i.v.m. een winterset die hij nog had en erbij wilde verkopen. Ik had daar geen interesse in en heb gevraagd hoe de staat van de huidige zomerbanden waren. Deze waren prima volgens de klant maar de achterbanden zijn gewoon glad.) -Barst in de voorruit -Barst in het tellerglas. -Kromme schijven. (ik heb een klein rondje met de auto gereden en tijdens het remmen trilde het stuur extreem. Ik heb de klant dit ook verteld en hij gaf dit ook toe) Ik heb hem ook gezegd dat de kosten een stuk hoger zijn maar heb er maar € 350,- afgetrokken. Met vriendelijke groet,

Super service en komen na wat ze zeggen

Een partij die moeite doet om partijen bij elkaar te brengen👍🏻 Deze groep mensen hebben een gemeenschappelijk belang namelijk alle partijen tevreden te stellen, en niet zoals andere autokopers alleen hun eigenzakken vullen consumenten vertrouwen in de maatschappij te laten verliezen🤬 Echt waar deze mensen doen wat ze zeggen en maken het waar 👍🏻

Gemakkelijke weg om via deze tussenpersoon een auto te verkopen

Via een reactie om een marktplaats advertentie benaderd door AutodealsXL. Eerst wat huiverig ivm mogelijk extra kosten of addertjes onder het gras. Echter hier was totaal geen sprake van. Positief dus met een realistische prijs voor de auto. Bij een akkoord tussen beide partijen stellen ze de verkoopovereenkomst op en het enige wat je hoeft te doen is de auto te brengen naar de koper.

Oprechte eerlijke ondernemers die luisteren naar de klant. Ze zijn vooral niet opdringerig en bij hun is nee ook een antwoord. Alla is precies zo gegaan zoals ze zeilden, en jij maar hoopt als klant. Echt een prima bedrijf om via hun je auto te verkopen.

Vriendelijk personeel, maken waar wat ge zegen

De afspraken die gemaakt zijn met Alex waren helder en duidelijk. -Naar ons over de verkoop van de auto, bepalen van de prijs zonder dat de koper de auto daadwerkelijk gezien heeft en toch zekerheid geven door Alex over de afgesproken verkoopprijs. - Over de koper, autobedrijf HEVA, klopte helemaal met wat Alex ons vertelde. Vriendelijke eigenaar die ons geholpen heeft, stelde ons gerust over het de te betalen vraagprijs. Onze bank was wat langzamer met verwerken daarom duurde het wat langer. Toen we vertrokken hadden mijn vrouw en ik een goed gevoel over deze manier van verkopen. Wij tevreden met de prijs en HEVA kon zijn klant tevreden stellen met onze auto. Achteraf blij dat jullie ons benadert hadden. De website van jullie heb ik al doorgegeven aan onze schoonzoon en mijn werkgever, omdat ook zij bezig zijn met het verkopen van hun auto. Groetjes Bert theelen.

binnen 2 uur verkocht

Pefect geregeld, heren complimenten

Goede aanhoudend en vriendelijk contact, MET RESULTAAT !!!

Door het aanhoudend contact, toch nog verkocht voor mijn prijs. Had ik niet verwacht, maar door hun prestatie een transactie .... !!