Supersnel verkocht

Om 10:00 uur aangemeld, om 15:00 uur verkocht. Fantastisch geregeld. Iedereen tevreden.

Duidelijk reëel

perfecte en de juiste communicatie!!

ben zeer correct en met een duidelijk verhaal benadert. en ook daarop volgend zeer goed gecommuniceerd.

Correcte en soepele afhandeling

Nadat wij de auto van onze overleden vader op marktplaats hadden gezet werd ik benaderd door AutodealsXL met de vraag of ze de auto ook op hun site mochten plaatsen. Het was gratis dus heb dat toegestaan. Binnen 24 uur had ik een heel net bod binnen waar wij mee konden leven. Net voordat we de deal rond wilden maken stond er echter iemand aan de deur die hetzelfde bedrag bood en de auto direct meenam. Als dit niet was gebeurd waren we in zee gegaan met AutodealsXL. Zeer correcte manier van handelen die 100% transparant is. Een aanrader!

Klasse!

In het begin erg sceptisch achteraf totaal niet nodig geweest. Geen geleur en gezeur aan de deur en vanaf minuut 1 transparant en duidelijk

Nette medewerkers

Erge professionele jonge mannen zijn daar werkzaam.

Boven mijn verwachting

Dank zij autodealsXL heb ik een zeer goede deal kunnen sluiten met de koper van mijn Volvo V60. Deze koper hield zich netjes aan de schriftelijke afspraak, opgesteld door autodealsXL. De gene die ik aan de telefoon had was zeer duidelijk en vriendelijk. Als ik een keer een auto ga verkopen, laat ik autodealsXL bemiddelen. Ger Koelman

ter plekke het bedrag toch omlaag

ter plekke werd verteld dat de wagen toch een schade had waar de gehele achterbumper gespoten moest worden aangezien ze geen schades op de autos wilde bij verkoop, de schade was een hele kleine kras van 3 cm en de remmen waren minder als verwacht. kortom 500 euro van het bedrag af... de wagen is binnen 3 dagen verkocht dus niks gespoten gewoon zo in de verkoop en mij 500 euro mis laten lopen. auto dealers blijven auto dealers.. ten alle tijden uit op de beste deal voor zichzelf, wij hadden al de hele dag vrij genomen en bijna 300 km heen en terug gereden dus toch maar gedaan. de deal is rond en de prijs is vast werd er beloofd, toch niet zo vast dus. wel een beetje een tegenvaller, maar wel verkocht

Betrouwbaar snel en goede deal

Had nog nooit van autodeal xl gehoord. Maar ben er super tevreden over. Heb er een goede deal door afgesloten. Dus beslist een aanrader

Goed en snel

Netjes en correct met een voorstel gekomen voor mijn auto.

Prijs mag altijd beter

Prima afhandeling

Duidelijk en vriendelijk

Ben proactief gecontacteerd over de auto. Ze legde duidelijk uit hoe het werkte en waren erg transparant. Kreeg een goede mail en uiteindelijk snel geregeld. Al met al een goede service en vriendelijke mensen.

Efficiënt

Ff bellen, ff regelen, duidelijk contract, ff afleveren, boter bij de vis, en klaar

Super service!

Na een aantal keer contact te hebben gehad, hebben we een mooie deal kunnen sluiten.

Prima service en geen adders onder het gras

Alles liep gesmeerd en er was snel een match. Enige nadeel is dat je de auto zelf moet brengen en dan naar de andere kant van het land. Dat kost een dag.

Helemaal Prima

Snel verkocht en op nette manier onderhandelt

Netjes en super snelle aktie

Is keurig gegaan. Alles ging vlot. Ik heb een goed gevoel eraan overgehouden. Vrijwaring en betaling ter plaatse. Erg fijn.

Maken waar wat ze beloven

Ik was in eerste instantie nogal sceptisch wegens eerdere slechte ervaringen met andere auto-verkoopsites. De mannen van AutodealsXL beloofden binnen 24 uur een faire prijs en ik was positief verrast! Uiteraard heb ik niet de hoofdprijs ontvangen, maar ja, de kopende garage moet ook nog wat geld verdienen. Dus al met al een mooie deal gesloten binnen 24 uur. Goed geholpen door zeer vriendelijke mensen zonder opdringerig te zijn. Ook bij de kopende garage geen discussies achteraf. Auto ingeleverd, administratie afgehandeld en meteen het geld op je rekening. Een aanrader!

Ging gesmeerd en zonder problemen.

Via AUTODEALXL de auto naar tevredenheid verkocht.

zeer goed

snelle reactie en vriendelijk geholpen

Mijn auto in de avond op marktplaats gezet, vervolgens daarna benaderd door autodeals XLmet de vraag of ze mijn gegevens mochten gebruiken en een koper voor mijn auto konden gaan zoeken. Natuurlijk wilde ik dat wel! Geheel kosteloos. De volgende ochtend verkocht! De koper zat maar 7km bij mij vandaan. Ik moest hem wel even brengen.Tevens heeft autodeals ook een klein probleem die ik met de koper had, perfect opgelost voor me. Heel tevreden klant, jammer dat ik 50 euro advertentiekosten kwijt was via marktplaats.

Ik werd heel goed geholpen en ze hebben mijn auto snel verkocht.

Enthousiaste mensen, ze hielden contact met mij en toen hebben zij nog meer moeite gedaan want ik ging op vakantie. En ze hebben mijn auto dan ook voor mijn vakantie verkocht, alles goed geregeld.

Positief verrast

Ik had eerlijk gezegd verwacht dat er een of ander bodembod zou komen, maar de biedingen waren acceptabel voor mij als particulier.

Mocht ik nog eens een auto willen verkopen, dan zeker via jullie. Vriendelijk personeel, duidelijke uitleg hoe jullie werken, kosteloos en binnen 2 dagen verkocht. Een aanrader voor iedereen!

Verrassend positief

Ik werd gebeld door AutoDealsXL of ze mijn advertentie van Marktplaats mochten plaatsen... Ik dacht meteen: welk adddertje zit hier onder het gras? Dat addertje bleek er niet te zijn. Ze helpen auto's kopen en verkopen en werken puur als tussenpersoon die er direct tussenuit gaat op moment dat vraag en aanbod aan elkaar gekoppeld zijn. Goede communicatie, snelle afhandeling en auto inderdaad verkocht met de afgesproken prijs.