Ideaal!

Geen gedoe, duidelijk, betrouwbaar en snel

Afspraak is afspraak

Goed contact, netjes en afspraken nagekomen

Heel net bedrijf

Ik was een beetje sceptisch in de eerste instantie, maar ze hebben mij perfect geholpen. Binnen 2 dagen mijn auto verkocht zonder Jan en alleman op de stoep te krijgen. De volgende keer door ik graag weer zaken met hun.

prima contact, snel en correct op basis van blijvende zakelijke relatie

Aantal auto's kunnen kopen/verkopen niet altijd even goedkoop maar wel een breed aanbod. plezierig contact met binnendienst

Gewoon goed

Auto verkocht deal snel gesloten en realistisch bedrag gekregen via een bod

Ik kan niet meer zeggen dan "geweldig" het contact met autodealxl was goed en onderhandelen ging echt super snel, zou het iedereen aanraden die zijn auto wil verkopen.

Goed geholpen

Goed geholpen om mij in contact te brengen met een garage die het hoogste bod voor mij auto gaf. En dat geheel kosteloos.

Super snel mijn auto verkocht door autodeals.xl

Belletje gehad van Autodeals.nl hadden mijn advertentie gezien en of ze deze voor mij mochten verkopen Heb er mee in gestemd en een dag later was deze verkocht voor de prijs wat ik wou De auto gebracht naar de koper die alles keurig netjes heeft afgehandeld Iedereen die hier aan heeft meegewerkt een dikke pluim Bedankt allemaal, mv.gr

Grandioos bedrijf en vooral Mike!

Ik als autobedrijf koop altijd van Mike. Mike, Mike, Mike, dankzij jou hebben wij vaak een strike!

geweldig geen moeite

ben benaderd via mijn advertentie op marktplaats. en daarna is alles in vogelvlucht gegaan. prima overleg over de verkoopprijs. en goede overeenkomst. al met al zeer tevreden. Dank jullie wel Autodeals Xl

Eenvoudig en snel

AutodealXL levert goede service en doet wat ze beloven. Vlot mijn auto verkocht voor een goede prijs.

Goede afhandeling

Snel en correct

Geweldige bedrijf

met dit bedrijf contact gehad binnen 1 dag was mijn auto verkocht zoals telf afgesproken

Goede begeleiding en heldere communicatie

Gebruik gemaakt van hun netwerk van autobedrijven. Binnen een week de auto verkocht tegen een marktconforme prijs.

Goed gegaan eerlijke

Heel snel en correct geholpen

Snel contact gehad en keurig af gehandeld snel en rechtvaardig geholpen door deze site een aanrader om zo je auto te verkopen

Is goed

Ging vlot en netjes

Snel geregeld

Prima service kan ik iedereen aanbevelen die zonder gedoe van zijn auto afwil

Onverwacht goede ondersteuning bij de verkoop van de auto van mijn vader

Alles ging soepel en prima

Verkoop van mijn auto ging snel en soepel. Ben 100% tevreden.

Gewoon heel goed

In het begin sceptisch. Maar na een telefoontje en grondige uitleg verder een hele goede afhandeling van de verkoop. Het contact met de kopende partij was ook heel goed. Al met al dus heel blij met de mannen van AutodealsXL. Wellicht een suggestie: verander de naam, die wekt weinig vertrouwen.

Alles mooi geregeld. Hebben me zelfs na 2 dagen gebeld of alles was geregeld.

Alles was prima gegaan.

Prima verlopen autoverkoop maar beetje vreemde benadering in 1e instantie

Prima verlopen autoverkoop van prijsafspraak tot aflevering en betaling, maar toch beetje vreemde benadering in 1e instantie

Snel, efficiënt maar niet altijd fijn voor de verkoper.

De auto werd door jullie snel verkocht tegen een redelijke prijs. Dat was fijn. Dat we de auto zelf moesten brengen en bv geen geld kregen voor vervoer terug (wat andere bemiddelaars wel doen) was jammer. Daarnaast was de afspraak dat de koper direct zou betalen. Dat gebeurde niet, we moesten wachten tot het overgemaakt was. Niks mis mee, maar communiceer daar dan wel eerlijk over.

Rinia van Nautaweg 3 9061 AA Gytsjerk