De liner werd snel geleverd. Het stoppertje van de hoes bleek echter stuk. Telefonisch is het bedrijf gemakkelijk bereikbaar, waarna Renée een nieuw stoppertje heeft opgestuurd.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Snelheid, informatie, levering

niet echt

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Snelle en goede levering

• Zou u ons aanbevelen? Ja

2 sterren: slechter dan verwacht

Staan en blijven artikelen op site staan die niet geleverd worden omdat ze op zijn. Krijg ook geen antwoord op mijn mail.

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Pluspunten

Prima service in Zaandam het grote verschil in prijs van mijn schoenen werd gecompenseerd . Echt top .

Hou de prijzen van concurrenten goed in de gaten .

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Hele goede en persoonlijke service. Gemaild met een vraag over een artikel. Ik werd gelijk terug gebeld en kreeg goed advies van een medewerker. Product netjes ontvangen, zonder verzendkosten.

Geen. Ga zo door!

2 sterren: slechter dan verwacht

Tent op zaterdag besteld en betaald. Op maandag op de website opgezocht welke levertijd er op stond. Producht stond er niet meer op. Een slechte zaak dat dat zo kan!! Geen goede reclame voor uw website. Ik ben nu niet snel geneigd nog iets via jullie te bestellen. Volgens uw telefoniste komt dit nameljjk nog al eens voor! Werk aan de winkel dus. Met vriendelijke groet,

• Zou u ons aanbevelen? Nee

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Ik wilde een nieuw snowboard dus ben eerst een keer langs gegaan om me te oriënteren. Ik werd toen goed geholpen en er is me uitgelegd welk snowboard het best bij mij past qua wat ik wil. Later die week terug gegaan om het board en de bindingen alsnog te kopen. Weer heel vriendelijk geholpen door andere medewerker, en hij heeft ook de bindingen op mn board gezet zoals ik dat wilde. Goede service!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Zeer snelle levering. En campingtafeltje bamboe onbeschadigd ontvangen en voor een goede prijs. Ben er heel blij mee en zal zeker weer iets bij Liv-outdoor bestellen.

Pluspunten

Webshopartikelen voorraad up to date houden.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Snelle levering. Vriendelijke medewerkers.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Geen bevestiging ontvangen van retourzending.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Alles verliep gesmeerd, door ons bestelde product was niet uit voorraad leverbaar maar dat werd perfect opgelost met een zeer werkbaar alternatief! En dat op zondag! Chapeau!

NVT

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

S`avonds vishengel besteld , de volgende dag opgestuurd en een link om het pakket te volgen erbij gekregen. En het werd keurig op tijd afgeleverd. Mij prima bevallen en zal het zeker aanbevelen.

Geen.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

snelle service, goede info en feedback

Meer foto's van product

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Was al enige tijd opzoek naar Coleman Sling stoel. Contact gezocht met de klantenservice. Werd me verteld dat de groene ook op voorraad was. ‘S middags besteld. Volgende dag geleverd. Super service en een mooie prijs.

Géén

2 sterren: slechter dan verwacht

Pluspunten

De prijs is prima

Als je bereidingsbakjes verzend in een te grote doos met daarin anadere artikelen en geen opvulmateriaal gebruikt. Komen deze plat en ingedeukt aan.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Heel tevreden!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Goede communicatie. Snelle afhandeling.

Kan er geen bedenken

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Snelle levering. Goeie prijs

Geen bericht over bezorging gehad waardoor ik niet wist of en wanneer het product kwam. De bolderkar die ik bestelde rolde na twee dagen uit elkaar omdat alle bouten van de moertjes liepen. Was op vakantie waardoor ik iets anders moest demonteren om m6 boutjes te verzamelen om de bolderkar weer in elkaar te zetten omdat de boutjes er ongemerkt vanaf zijn gegaan.

Over Liv-Outdoor

Filter op Taal