Goeie kwaliteit kleding

Ben in afwachting van de service Maar heb goede hoop Veder zeer duidelijk En goed contact

Gerust hart

De helm die ik besteld had bleek te klein. Ik heb deze teruggestuurd en meteen de grotere besteld. Ik was er gerust in dat de eerste zou terugbetaald worden.

Makkelijk besteld en snel geleverd

Snel goed en voordelig

Zoals de beschrijving gewoon goed

Overzichtelijke webshop, snel geleverd!

Duidelijke webshop, ruime keuze en snelle levering. Gewoon zoals het hoort

Mooie duidelijke site, snelle levering Ook het telefonisch contact na de levering was zeer prettig!

Mooie spullen voor een mooie prijs

Twee motorspijkerbroeken gekocht online en kwam netjes aan.

Top site

Helm besteld keurig optijd geleverd. Bleek de verkeerde maat te zijn. Teruggestuurd en binnen twee dagen geld teruggestort en super bedrijf. Helaas deze helm niet meer in een grotere maat.

snelle bezorging goede service

Goede pasvorm. Regenjas past goed over motorjack.

Goede pasvorm. Regenjas past goed over motorjack.

Topwinkel

Waar voor je geld

Zeer correct en perfect afgeleverd

Prima zaak

Hadden een mooie prijs voor het artikel wat ik wilde.

Gewoon goed

Snelle levering, perfecte schoenen. Mooie en goede kwaliteit

Super snel bezorgd en super kwaliteit. Heel blij mee.

Staan altijd klaar

Prima, geen uitleg nodig.

Volledig naar verwachting!

Onvoldoende

Op 6 oktober een bestelling gedaan en betaald voor de verjaardag van onze zoon op 9 oktober jl. het pakket is de 13e begin van de avond pas op de post gegaan. Vandaag maar eens gebeld want het is inmiddels de 17e en ik heb nog niets binnen. Jammer. Het meisje aan de telefoon was wel heel aardig en behulpzaam.

Bestelde product op afgesproken tijd en goede staat geleverd.

Goede service.

Goed geholpen

Onlangs hier geweest voor een nieuwe vizier voor mijn helm. Helaas had ik nog het oude model helm en pasten de vizieren niet. Medewerker heeft een zoektocht gehouden om een onderdeel te vinden zodat het alsnog paste maar helaas niet op voorraad. Alsnog goed geholpen!

Snel en goede prijzen

Overzichtelijk en een snelle levering tegen concurrerende prijzen

Super tevreden over snelle levering en goede kwaliteit.

De helm binnen 1 week ontvangen. Hij voldoet aan mijn verwachtingen. Goede prijs kwaliteits verhouding. Over alles heel tevreden.

geen klachten

xxx

Regenpak is snel en op tijd afgeleverd

vrijdag avond besteld woensdag in huis.

ik heb met mijn helm zeker het gevoel dat deze door meerdere keren was gedragen. folie zat niet strak op het vizier stof op de helm dat kan niet als deze in de doos zit. doos zag er wat gehavend uit. ik vermoed dat ik en demo helm heb gehad. is niet erg.maar de prijs was daar niet naar. de prijs betaal je elders ook voor de helm . ik ben van shark evoline3 naar shark evo es gegaan dus vandaar de online bestelling ik wist zeker dat ik hem paste maar volgende keer ga ik toch liever naar de winkel i.p.v online.