Netjes en keurig verpakt Bestelling de volgende dag in huis

Prima heel tevreden!

Mooie zadeltas prima prijs-kwaliteit verhouding.

3 maanden levertijd

Helm besteld op 01-03-2020, na veel berichtjes gestuurd te hebben uiteindelijk een andere helm geleverd op 24-05-2020, dus niet tevreden.

Prima en snelle service

Had het snel in huis en de spullen zijn kwalitatief zeer goed

Kwam op tijd binnen.

Helemaal tevreden

Vriendelijke en professioneel geholpen. Eerlijke prijs betaald

Nvt

Nvt

Enige minpunt is communicatie bij latere levering door omstandigheden. Dit had beter gekund gezien ik er zelf achteraan moest. Verder goede prijs, netjes verpakt en fijne producten, waar voor mijn geld!

Zeer goede hulp en advies

Altijd al goede ervaring gehad met hulp en advies bij aanschaf motorkleding. Vorige week vizier van helm verloren met bevestigingspunten aan de helm. Dit is verholpen ( na sleutelwerk) met onderdelen van een andere helm. Uiteindelijk alleen vizier betaald. Hulde voor de sevice.

Naar tevredenheid, veel keus

Mooie spullen, veel keus, snelle levering.

Afspraken zijn allemaal nagekomen...

Duidelijke heldere website..

SUPER

had jas voor mijn zoon besteld, ruim op tijd, maar hoorde niets en zijn verjaardag naderde snel. Gebeld, hun gelijk gebeld met hun groothandel, die de jas dezelfde dag zou versturen en zo kon ik de jas de volgende dag ophalen en op tijd!! Dank voor jullie begrip en snelle aktie !! groet Rina

Hele snelle levering!

Dainese D-Mach in Stealth black besteld. Binnen een week geleverd, echt top!

Goede product binnen duurde wel iets te lang

Vrijdag besteld laarzen Joba derde paar al woensdag pas binnen vindt ik best wel lang maar blij met product en keurig geleverd

Goede collectie, goede prijs.

Motorpak en helm besteld. Kwamen als goedkoopste uit de bus voor het zelfde materiaal. Product was goed verpakt, snel verzonden en zoals omschreven.

Snel

Snel, makkelijk en alles was in orde

GEWOON GOED!

Alles was top geregeld

Goed bedrijf doen wat ze beloven

Groot assortiment met een gunstige prijs. Geven een juiste klantbeleving.

Jas, broek en laarzen besteld. Toen ik het pakket binnen kreeg was jammergenoeg een rits van één van de laarzen kapot. Retour gedaan, en er worden nieuwe opgestuurd. 2 à 3 werkdagen levertijd is ook 2 à 3 dagen levertijd Gelijk passende winter- en zomerhandschoenen besteld, ook keurig geleverd. Kortom, zéér tevreden

Alles snel geleverd

Betaalbaar goede motor kleding.

Te lang wachten op bestelling

Geachte, Te lang wachten op bestelling, op de site was het in stock! Maar in realiteit dus niet, vandaar de lange wachttijd. Meerdere mails gestuurd, uiteindelijk andere motor handschoenen moeten nemen!

Nette site om door te lopen naar het gewenste product.

Product levering duurde wat langer dan op de site stond. Keurig geholpen via telefoon. 2 dagen later product geleverd.

Bezorging volgens opgave website en super netjes verpakt

Matige levering qua tijd.

Zetten op de de site voor vijven besteld volgende dag in huis. Nou tel daar maar 4 dagen bij op.

mooie laarzen voor een goede prijs