Opzich goed, communicatie kan veel beter.

Ik heb motorhandschoenen online besteld. Dit ging prima. Alleen het leveren duurde een week langer dan de 2 a 3 werkdagen. Dit kwam, nadat ik zelf gebeld had omdat de handschoenen niet op voorraad waren. Dit stond er echter wel toen ik de handschoenen bestelde. Dit zou beter gecommuniceerd moeten worden. Met vriendelijke groet, Tom van Miltenburg.

Jas gekocht. Heeft men abusievelijk mn mailadres fout overgenomen. Kan gebeuren. Product kwam keurig in n doos en beschermende folie aan.

Goede prijs, leveringstermijn niet naar afspraak

Als je iets koopt online en er staat dat je binnen 2-3 werkdagen het product mag verwachten dan moet daar ook zo mee om worden gegaan. In mijn situatie ging het om de aanschaf van een paar handschoenen die mij nog even langer de mogelijkheid gaven om door te rijden. Na 4 werkdagen en nog steeds koude handen ging ik zelf maar eens verhaal halen. Na vijf dagen zag ik een eerste reactie op mijn informatieverzoek (waarom ik product nog niet had mogen ontvangen). Lang verhaal in het kort.....kwam doordat ReVit tijdelijk niet uitleverde. Realiseerde me dat zoiets onmacht is maar toch beïnvloed het uitblijven van communicatie hierover in mijn richting mijn gevoel en dus beoordeling.

Bestelling was goed doorlopen. Product thuisgestuurd gekregen klopte 100% echter...

Ben helemaal tevreden over de motorkledingoutlet op 1 punt na en dat is het moment van verzending. Dit liet best lang op zich wachten, vergeleken met de hedendaagse tijd waarin we leven. Maar 5 dagen na de bestelling pas iets ontvangen vind ik wel lang duren

Snelle levering scherpe prijs. Top!

Top!!

Correct en goed.

Zeer fijn om te bestellen . Geen woorden maar daden daar hou ik van . Chaupo.

Rits van laars was stuk maar perfecte opvolging

De rits van een laars werkte niet en daar kan motorkleding outlet eigenlijk zelf niets aan doen. Dus retour en dat verliep wel degelijk zeer correct. Open transparante communicatie en na 3 dagen het geld teruggestort. Eigenlijk ben ik heel tevreden wat betekent dat ik bij een volgende aankoop ook motorkleding outlet dezelfde kansen geef aan eenieder anders.

Prettig geholpen door dit bedrijf

Goed geregeld

Broek besteld, werdt keurig afgeleverd !

Supergoede ervaring!

Kerstkado tijdig besteld voor de zoon, maar levering was supersnel! Goed verpakt. Ik weet zeker dat onze zoon in de wolken zal zijn met zijn kerstkado. MotorkledingOutlet.nl is zeker een aanrader!

Een Rev’it Eclipse jas gekocht. Na betaling bleek de jas pas weer in het voorjaar leverbaar. Ik had geen interesse om hier op te wachten en vroeg ze of men geld terug te storten. Dit begrepen ze en was geen probleem. De dag nadien was het jasje onverwachts binnengekomen en werd meteen opgestuurd. Ik ben er blij mee!

Dadelijk na ontvangst "geinstalleerd", aangepast en zat perfect. Zeer snelle levering. Kwalitatief!

Snelle levering, ruime keus

Bestelling was snel binnen.

Fijne service

Goed en fijn geholpen. Tijd genomen.

Snel Verzonden, helaas te klein maar vriendelijke man gesproken en uitgelegd Hopelijk volgende keer slagen Groetjes Mary Broekhoff

Goede kwaliteit

heldere webshop Systeem is goed alleen te laat benoemd dat de verzenddagen langer duurde

Verkeerd pinlock voor mijn helm besteld, telefonisch gemeld. Voordat deze verzonden werd hebben zij de juiste pinlock gezocht en verstuurd. Ben regelmatig op de hoogte gehouden. Top.

Betrouwbare winkel met snelle levering.

Goede prijzen en snelle levering. Betrouwbare winkel voor een motorrijder.

Gewoon zoals het hoort

Vlotte levering Helaas niet helemaal geleverd zoals ik had besteld. Werd naar volle tevredenheid en wederom vlot opgelost Zal hier zeker nog eens bestellen

Product netjes ontvangen.

Soms wat chaotisch contact maar altijd vriendelijk. Product netjes opvangen. Bedankt, ik de tevreden :)

Zondags motorlaarzen besteld en woensdag netjes thuis bezorgd.

Snel en verzorgd verzonden/ontvangen. Product voldoet aan de omschrijving. Keurig geprijsd Top dus

Zeer snel en professioneel

Goede service!

Een besteld helmvizier bleek niet het correcte artikel, maar MotorkledingOutlet deed al het nodige om het juiste vizier te leveren. En dit binnen een zeer aanvaardbare termijn. Echt knap!

Duidelijke terugkoppeling, snelle levering

Duidelijk snel en betrouwbaar