Goed contact, mindere kwaliteit van product (leeftijd)

Verouderde helm van 4 jaar ontvangen. Dit was vooraf niet vermeld. Contact hierover goed verlopen kon de helm terug sturen echter had dit alleen vooraf gecommuniceerd moeten worden. Of een betere prijs of gedeelte van de prijs terugstorten na rato van de helm. Dit laatste was niet mogelijk. Hoop gedoe wat eigenlijk niet nodig was geweest.

Super geregeld

Zeer snelle levering en de cashback van TomTom was binnen 48 uur op onze rekening.

Mijn regen motorbroek zoals afgebeeld. Blij mee. Duurde wel lang voor hij werd verzonden .

Grootspraak

Ze adverteren met van alles. Alles zou op voorraad zijn, puntje bij paaltje is dat niet zo. Ook is de webshop los van de winkels.

Vlot geleverd

Bestelde broek past goed en prijs is prettig

Goed , artikel is snel gekomen

Had en TomTom gekocht , is snel gekomen , en zelfs de cachs back is goed gegaan.

Super snelle levering

Makkelijk en goed de bestelling kunnen plaatsen. En keurige levering.

Scherp geprijsd

Overzichtelijke site, scherpe prijs, super mooie helm, snel geleverd.

Vlotte levering. Duidelijke communicatie

Uitgebreide website en toffe motorkleding en helmen

zeer goede service

Kwam met een paar probleempjes en die werden meteen opgelost. zelfs kregen we te drinken aangeboden

Vlotte en correcte afhandeling van mijn bestelling.

Doe zo voort!

Prima levering en klanten service

Prima levering en klanten service

Beantwoording vragen

Snelle reactie op vragen en aansluitende opvolging daarvan

Goed geregeld

Schoenen waren goed aangekomen. Enigste nadeel vind het erg lang duren tot het product in huis is. Mag wel wat sneller( persoonlijk) Verder top.

zu empfehlen nur der versand ist teuer

Levering duurde even, maar het was het wachten waard. Er is alleen een inhouding omdat er geen informatie is gegeven over de leveringsproblemen, alleen op aanvraag.

Top service, ondanks de latere levering van Revit

Mee denken en alsnog mijn handschoenen optijd binnen voor mijn rit. Helaas Duurde de levering van Revit iets langer. Maar prima opgelost. persoonlijk contact en vriendelijke mensen.

Geduld is een schone zaak

10 dagen tussen online bestelling plaatsen en bericht dat pakket gereed is voor verzending is wel wat lang. Maar goed, het pakket is aangekomen in goede conditie, en jack van goede kwaliteit. Eind goed al goed zullen we maar zeggen.

Goed product netjes geleverd

Goed product netjes geleverd

Prima spul nette aflevering.

Prima spul netjes afgeleverd.

Pakket is nog steeds niet geleverd.

De communicatie met dit bedrijf is erg zwak en klant onvriendelijk.

Nog altijd niets ontvangen

Ik krijg melding dat het verzonden is en daar stopt het dan, al week aan t wachten, heb het maandag nodig... Dan moet je niet op website zetten 1 tot 3 werkdagen

Eerste x besteld bij motorkleding outlet, bestelling mooi ingepakt en correcte levering

Top service, een aanrader voor iedereen

Top ervaring en erg vriendelijk

Als je goed zoek dan vind je echt leuke spullen met aardig wat kortingen.

Perfekte service, snel en efficiënt

Perfekte service, snel en efficiënt, correcte prijs !