Perfekte service, snel en efficiënt

Perfekte service, snel en efficiënt, correcte prijs !

Aantal problemen maar netjes opgelost

Het heeft even geduurd voordat mijn helm binnen kwam ivm problemen bij de leverancier. Enkele keren om een update gevraagd en uiteindelijk het aanbod gekregen om een andere helm uit te zoeken. Er werd snel geantwoord en de medewerkers dachten goed mee. Had alleen gewild dat ze mij op de hoogte hadden gebracht van de problemen ipv het feit dat ik hun moest contacteren.

Top geholpen

Tomtom gekocht in een mooie aanbieding. Goed geleverd, en geholpen met de cashback via Tomtom.

Gewoon uitstekend

Vriendelijke verkopers, vragen je altijd of we het kunnen vinden en goed advies. Wij bezoeken geen andere motorkleding zaak.

Probleemloos

Voor mooie prijs een Tomtom gekocht, snel geleverd en netjes verpakt.

Mooie korting met supersnelle levering

Reeds meerdere aankopen verricht en steeds snel en goede service.

Sneller dan verwacht

Netjes verpakt

Snel en volgens afspraak, wat wil je nog meer?

Levering bestelde helm snel en correct. Product 100%, onbeschadigd en fabrieksnieuw. De persoonlijke noot van de dame die de zending klaargemaakt heeft kan ik ook wel waarderen.

super snellebezorging en overzichtelijke website

Snel en goed passend

Geen problemen gehad

Geweldig mototjack

Jack is nog beter dan verwacht. Zl er veel plezier aan beleven

Makkelijk te bestellen en levering volgens afspraak

uitstekend

het product was binnen 2 dagen bezorgd en voldoen volledig aan de verwachting. Goede informatie over de bestelstatus.

Top Service, vriendelijk en met kennis van zaken.

Top Service, vriendelijk en met kennis van zaken.

Levertijd op de site was 2-3 werkdagen, maar dat werd 5 dagen. Verder prima hoor.

Top bedrijf

Alles snel geleverd

Patience is a virtue

Medewerker in winkel niet best op de hoogte en nalevering duurde lang, maar alles kwam goed.

Top geholpen uiteindelijk en volgende dag in huis!

Bestelde product zou toch niet op voorraad zijn maar de computer had toch gelijk en de riem was aanwezig: gelijk volgende dag in huis! Daar word ik blij van. Kunnen andere webshops van leren!

Onbetrouwbare levertijd zonder communicatie

Idem

Teleurgesteld als gevolg van verkeerde levering (fout producent) maar Monique heeft het voortreffelijk opgelost. Kon niet boos worden op haar. Een winnaar.

niet op voorraad

2022 een Seca Fluo regenjas in de winkel gepast, maar mocht een maatje groter. Helaas was deze niet op voorraad en via de website ingeschreven dat ik een bericht kreeg als het product in mijn maat beschikbaar was. Helaas bleef het bericht uit , maar was inmiddels wel beschikbaar op de website. --> dit zou meer geautomatiseerd mogen worden. Na bestelling een snelle levering, goede verpakking en precies dat wat ik zocht voor een acceptabele prijs

goeie service en communicatie

goed geholpen en snelle en correcte afhandeling. Top

Snel

Snelle levering, alleen jammer dat er andere prijzen opzitten dan ik heb betaald.

Duidelijke site, snelle levering

Duidelijke site, snelle levering