top

Top verkoper

De gehele scooter opgeknapt. Nieuw uiterlijk en een onderhoudsbeurt. Snel verzonden alles netjes ingepakt en verpakt. En snel geleverd. Ik beveel dit bedrijf/ deze verkoper . Zeker aan.

Snel

Onderdeel snel en goed geleverd

Geweldig bedrijf

Goedkoop en super snelle verzending. Ben 1000% te vreden over dit bedrijf

Avonds besteld, volgende middag geleverd, past 100 procent, een originele verpakking , Accu gekocht

goede service

Super geweldig bedrijf

Zeer snelle levering en kwaliteit producten. Echt een aanrader om hier je onderdelente bestellen.

Wat een snelle levering echt top!

Snelle verzending en zeer vriendelijke prijzen in vergelijking met andere aanbieders

Treeplank besteld voor mijn senzo deze was 20 euro goedkoper als bij de concurrentie. En de volgende dag geleverd. Ik zal mijn volgende bestelling zeker weer bij retroscooteronderdelen.nl plaatsen.

Goed en snel

Gewoon goed!

Snelle service, snel verzonden en kwaliteit

Goed en snel geleverd,

Gevraagde materialen goed vindbaar en snel geleverd, stilstand van scooter tot een kleine tijd beperkt gebleven.

Dik tevreden!

Het bestelde onderdeel was de volgende dag al in huis en werkt perfect. Ik ben dik tevreden! 5*

goed bevonden

prima geregeld

Had 2 speciale o ringen nodig voor mijn injector, gelukkig verkochten ze die hier los, na telefoonisch contact kon ik het mooi de volgende dag afhalen scheelt weer injector kopen voor 50 euro en scooter rijdt weer als een zonnetje

Levering was correct, snel en goed verpakt

Snel en goed!!!

Duidelijk en handig bestellen. Prijs is ok en snel geleverd!

accu is snel geleverd tegen een geweldige prijs.

Snel geleverd en keurig verpakt

De kappenset werd snel geleverd en was keurig verpakt in bubbeltjes plastic

Snel geleverd.

Onderdelen snel in huis en ziet er goed uit.

goed snel bijna alles aanwezig

goedkoper, snel levering , bijna alles leverbaar , zeer tevreden

Goede prijs snelle levering

Twee pakkingen tandwielhuis besteld, goede prijs, goede kwaliteit en snel geleverd, top!

Goede ervaring

Snel en goede producten geleverd

snel gelevert

snel gelevert ruime aanbod