Snel geleverd,en een goede prijs!!

Nogmaals zeer goede service,en snel geleverd.

snelle reactie en levering!

had snel een relais nodig voor mijn motor en besteld, gebeld en de volgende dag al binnen, top!!!

Goed bedrijf,

Had een verkeerd scherm besteld, ze hebben voor mij een ander gezocht en om geruild. top zaak!

Zeer goede service!!

Op tijd bezorgd, helaas was er iets kapot geleverd, na contact werd er zonder problemen een nieuwe gestuurd.

Zeer goed!

Achter drager gekocht. Alles duidelijk, meerdere mails met duidelijke info, en product zeer goed verpakt met meer dan genoeg beschermings materiaal, hier kunnen andere wat van leren ! Dik tevreden.

Zeer goed.

Vlotte en snelle bediening en afwerking.

Gewoon goed

Producten goed en snel geleverd

Service zoals bedoeld

Duidelijke webshop, checkout prima en betrouwbaar, Uitlaat past prima.

Foutje bij levering was na een mailtje heel snel rechtgezet. Goed product correcte prijs en snelle levering

Snel en niet duur

Snelle verzending, goed verpakt!

Spullen voor mijn Chinese scooter besteld, alles in één pakket supersnel binnen in prima verpakking. Onderdelen passen prima (uitlaat, luchtfilter en zadel) Aanrader!

Alles perfect verlopen

Gewoon perfect

Goed.advies

Goede telefonische hulp mbt onderdelen. Snelle bezorging.

Correcte en snelle levering, bedankt

Correcte en snelle levering

Precies

Precies het onderdeel gekregen wat ik zocht tegen een goede prijs

Snelle levering van mijn ECU. Echter kon ik deze niet gebruiken en heb ik gevraagd of deze terug mocht sturen. Dit was geen probleem. Dat is toch een super service.

Wij hebben helaas geen vraag gezien, wellicht kan je je vraag nog een sturen?

Op tijd en wat ik moet hebben is gewoon goed

Vond een buddyseat online… bestelde hem en kreeg de volgende dag waar ik om gevraagd had

Wat kan ik zeggen. Het lijkt niet zo bijzonder maar ze bieden wat ze beloven en leveren zoals afgesproken. Helemaal. Fijn

Wir haben unsere Bestellung nicht bekommen und keine Antwort auch

Leider haben wir unsere Bestellung nicht bekommen. Wir haben vielmalls geschrieben aber keine Antwort bekommen. Die Situation hat sich geändert. Wir warten auf Unsere Bestellung. Danke!

Sie haben nicht die korrekten Adressdaten eingegeben, daher war es der Postgesellschaft leider nicht möglich, das Paket anzubieten. Wenn Sie die korrekten Adressdaten per E-Mail senden, können wir die Bestellung erneut an PostNL senden.

Super snelle levering

Super snelle levering

In een zin geweldig

Bij deze firma kunt u onderdelen vinden die bij geen enkele andere winkel te vinden zijn

Afspraken goed nagekomen.

Zij komen na wat zij beweren. Dat zie ik geregeld anders. TOP.

Zeer slechte zaak

Zeer slechte zaak, telefonisch alles behalve netjes te woord gestaan en slecht geholpen

Goede firma

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.