Uitmuntend

Vrijdag avond onderdelen besteld. Zaterdag werd het al geleverd! Dat is echt fantastisch.

Snel geleverd, prima webshop

Snel geleverd, goede prijzen

Top blij met jullie

Snelle verzending en super geholpen zeker volgende x weer bij jullie bestellen

Hallo. Vrijdagavond laat mijn bestelling geplaatst en maandagmiddag al binnen. Beter kan het niet. Een goed voorbeeld voor andere webshops. Volgende keer bestel ik weer bij u. Top.

Super winkel

Eindelijk een winkel gevonden die onderdelen verkoop voor mijn China gy6 scooter. Ben zeer content met jullie. Helaas was de koplamp unit te klein maar het binnenwerk paste gelukkig wel. Dus heb nu weer licht op mijn scooter. Dank u. En gelukkig kon het snel geleverd worden.

goede kwaliteit en snelle levering

ik had de scooter kappen binnen 1 dag in huis. de kwaliteit was perfect. zeer tevreden over retroscooteronderdelen.nl

Windscherm RSO

Windscherm RSO is niet het originele voor een IVA S5 past niet goed trek schuin heb er spijt van maar is nu te laat ! Ander en beter !

Fast delivery

Product conform, fast delivered

Goede en snelle service !

Heb de stukken gevonden die ik zocht , zelfs meer en heb ze snel toegestuurdt gekregen. Een echte aanrader!

super

correcte afspraken en levering

Snel geleverd,en een goede prijs!!

Nogmaals zeer goede service,en snel geleverd.

snelle reactie en levering!

had snel een relais nodig voor mijn motor en besteld, gebeld en de volgende dag al binnen, top!!!

Goed bedrijf,

Had een verkeerd scherm besteld, ze hebben voor mij een ander gezocht en om geruild. top zaak!

Zeer goede service!!

Op tijd bezorgd, helaas was er iets kapot geleverd, na contact werd er zonder problemen een nieuwe gestuurd.

Zeer goed!

Achter drager gekocht. Alles duidelijk, meerdere mails met duidelijke info, en product zeer goed verpakt met meer dan genoeg beschermings materiaal, hier kunnen andere wat van leren ! Dik tevreden.

Zeer goed.

Vlotte en snelle bediening en afwerking.

Gewoon goed

Producten goed en snel geleverd

Service zoals bedoeld

Duidelijke webshop, checkout prima en betrouwbaar, Uitlaat past prima.

Foutje bij levering was na een mailtje heel snel rechtgezet. Goed product correcte prijs en snelle levering

Snel en niet duur

Snelle verzending, goed verpakt!

Spullen voor mijn Chinese scooter besteld, alles in één pakket supersnel binnen in prima verpakking. Onderdelen passen prima (uitlaat, luchtfilter en zadel) Aanrader!

Alles perfect verlopen

Gewoon perfect

Goed.advies

Goede telefonische hulp mbt onderdelen. Snelle bezorging.

Correcte en snelle levering, bedankt

Correcte en snelle levering

Precies

Precies het onderdeel gekregen wat ik zocht tegen een goede prijs