Snelle levering van mijn ECU. Echter kon ik deze niet gebruiken en heb ik gevraagd of deze terug mocht sturen. Dit was geen probleem. Dat is toch een super service.

Wij hebben helaas geen vraag gezien, wellicht kan je je vraag nog een sturen?

Op tijd en wat ik moet hebben is gewoon goed

Vond een buddyseat online… bestelde hem en kreeg de volgende dag waar ik om gevraagd had

Wat kan ik zeggen. Het lijkt niet zo bijzonder maar ze bieden wat ze beloven en leveren zoals afgesproken. Helemaal. Fijn

Wir haben unsere Bestellung nicht bekommen und keine Antwort auch

Leider haben wir unsere Bestellung nicht bekommen. Wir haben vielmalls geschrieben aber keine Antwort bekommen. Die Situation hat sich geändert. Wir warten auf Unsere Bestellung. Danke!

Sie haben nicht die korrekten Adressdaten eingegeben, daher war es der Postgesellschaft leider nicht möglich, das Paket anzubieten. Wenn Sie die korrekten Adressdaten per E-Mail senden, können wir die Bestellung erneut an PostNL senden.

Super snelle levering

Super snelle levering

In een zin geweldig

Bij deze firma kunt u onderdelen vinden die bij geen enkele andere winkel te vinden zijn

Afspraken goed nagekomen.

Zij komen na wat zij beweren. Dat zie ik geregeld anders. TOP.

Zeer slechte zaak

Zeer slechte zaak, telefonisch alles behalve netjes te woord gestaan en slecht geholpen

Goede firma

Keurig geleverd wat er besteld is

Perfect snel geleverd en goed product

Perfect snel geleverd en goed product spijtig de leveringsvoorwaarden evenduur als bestelling maar ik had maar een klein artikel van 10€

4 juli besteld ,nog niets gehad

Ik heb extra betaald om aan huis te leveren! Nu zou mijn bestelling geleverd zijn in een ophaal adres in de Visserstraat. Ik ben hier al 3 keer geweest en Post Nl nog altijd niks geleverd. SCHANDALIG:extra betaald en 13/7 nog steeds niets geleverd. Heb gisteren een mail naar jullie gestuurd namat geen antwoord gekregen. En telefonisch niet te bereiken.jullie hebben mijn gsm nummer ook.Laat dan toch tenminste iets weten aub?

Wij hanteren 1 tarief voor België, u heeft hiervoor niet extra betaald. We hebben contact opgenomen met PostNL om te vragen wat er gebeurt is, wij hebben hier nog geen reactie op mogen ontvangen. Excuus voor het ongemak.

Besteld artikel zo snel mogelijk binnen. Helemaal Top. Alleen de bezorg service ahd het pakketje gewoon voor de deur gezet en dat is jammer.

top

top

Besteld en supersnel in huis, en het werkt prima. Aanrader

Prefect

Ik heb sommige onderdelen van deze site gekocht. Alles waren prefect maar ik heb alle mijn bestellingen niet ontvang.

Vlotte en voordelige bezorging.

Goed product geleverd gekregen maar een slecht aftersales

Ik heb een CDI met afstandsbediening bestel en geleverd gekregen. Nadat ik deze had gemonteerd bleek de afstandsbediening niet te werken. Dit bleek uiteindelijk aan de batterij te liggen, die was leeg. Hierop heb ik per mail contact gezocht met Retroscooteronderdelen.nl om te vragen voor een nieuwe batterij. Maar totaal geen reactie mogen ontvangen van dit bedrijf. Dus dan maar zelf naar de winkel om zo een speciale 12 volt batterij te kopen. Kosten € 4,- (per 2 verpakt). Jammer dat ze het zelf niet hebben opgepakt en een batterij aan mij hebben verstuurd.

Goede prijs/ kwaliteit verhouding

Bestelling goed afgehandeld

Zeer positief, nogmaals snelle levering

Perfekt

Super Ware zum guten Preis und sehr schneller Versand, gerne wieder