Verkeerde dag afgeleverd

Aangegeven dat het pakket op dinsdag moest worden afgeleverd. Kreeg hem op zaterdag.

Was goed

spullen worden snel en netjes geleverd

Goede spullen voor een nette prijs en snel geleverd

Snel geleverd een set voetplaatjes voor de Vespalook scooter. Mooi materiaal en niet duur.

Goed product netjes ingepakt dat zonder schade opgestuurd kan worden prijs van producten zijn ook be

Geen probleem gehad allemaal goed verlopen zo als het ook hoor te gaan. Producten zijn altijd wat beschrijving zegt en laat zien op de foto's

Heb het nog steeds niet binnen

Heb het nog steeds niet binnen

Door drukte bij PostNL duurt het langer voor de pakketjes worden bezorgd, helaas hebben wij hier geen invloed.

matig

levering nog niet ontvangen na 5 dagen

Helaas is het pakket door drukte bij PostNL vertraagd, dit ligt helaas buiten onze macht.

Makkelijk bestelling plaatsen en snel geleverd.

Maanden zitten zoeken naar een km teller hier eindelijk gevonden dan ook maar een nieuwe bankje en kussen gekocht kost namelijk niet de wereld. Zo is het ook nog leuk je China scooter te repareren Een wat denk je de volgende dag in huis. Top bedrijf Aanbeveling bij scooter bedrijven in de buurt zijn al er uit via de tamtam Die konden namelijk niks vinden of hebben we niet!!

Super voordelig en snel geleverd

Snel en zeer voordelig geleverd.

goed en snel

Ze hebben goed meegedacht en mijn fout hersteld.

Zeer snel en correct

Gewoon weer goed

Bestelling snel en correct geleverd. En onderdelen voor een normale prijs te koop.

super afhandeling

Goede prijs, snelle levering

Top bedrijf komt zijn afspraken na

top service

Snelle levering, alles compleet en goeie prijs. Alleen wel jammer dat er pas gratis verzending is boven de €100.

Goed contact met fijne afhandeling

Via de site bestellen en achteraf betalen kan volgens de site wel maar kan (in ons geval) niet. Na goed contact met meneer het opnieuw gedaan en meteen betaald en snel in huis.

De geleverde artikelen passen allemaal perfect.

Snel geleverd,goed verpakt,en de geleverde artikelen passen allemaal zeer goed, Ik vind ook dat de website voor wat wij nodig zijn voor onze Fosti Brommer goed duidelijk is.

Makkelijk en snel

Kon de bestelling de volgende dag al ophalen, helemaal top!

Goede ervaring met dit bedrijf

Goede en snelle service, reageren snel en zijn goed bereikbaar.

onderdeel werkt niet

Ondanks dat het onderdeel redelijk op tijd bezorgd werd maar de berichtgeving daarover slordig was kreeg ik een onderdeel dat niet werkt. Aangezien het een elektronisch onderdeel is bestaat hier op geen garantie.

goede en snelle levering

spullen snel en goed verpakt thuis

Ze doen wat op de website vermeld staat.

Bij hun geen fouten maar ik zelf heb verkeerd besteld en het moet weer retour.

top

Uitstekende service.