goede en snelle levering

spullen snel en goed verpakt thuis

Ze doen wat op de website vermeld staat.

Bij hun geen fouten maar ik zelf heb verkeerd besteld en het moet weer retour.

top

Uitstekende service.

Snelle verzending, en tevreden over de onderdelen.

Heel tevreden

Alles verloopte zoals gepland,zal zeker nog kopen aan jullie.vriendelijk bedankt,Deceuninck Peter

Fantastisch service

Ik zou retro scooter onderdelen. Nl zeker een aanrader voor iedereen gr wim custom scooters

Netjes geleverd

Alles netjes binnen Geen bevestiging mail en het duurde wat lang

Makkelijk bestellen, snel ontvangen

Zeer goede service

Correct snel vriendelijk eerlijk bedrijf ....top!!!!!!

Snelle levering en goede kwaliteit

Snel en keurig op de aangekondigde dag en tijd geleverd

Alles lief gut

Hab bestellt ware kam an .Konnte auch zurückschicken.

Natürlich ist eine Rückgabe möglich. Leider hatten wir letzte Woche Probleme mit dem Mailserver, können Sie die E-Mail erneut versenden.

Een geleverde, maar niet passende, uitlaat mocht ik terugsturen en binnen een week werd het aankoopbedrag geretourneerd. Klasse.

Goede prijs goeie service

Ik heb recent onderdelen gekocht. Ik ben zeer tevreden met de onderdelen service en de snelheid waarmee ik het in huis had.

Prettig

snelle hulp en levering

Er was iest fout gegaan maar het zo snel opgelost super.

Pro-actief, klantvriendelijk en goede service en advies

Motor van de scooter van mijn dochter was kapot. Goed advies gekregen. Snel telefonisch contact. Zelfde dag is de motor verstuurd. Prijs was goed in vergelijking met andere aanbieders.

Zeker een aanrader bestelling werd geleverd zoals ze zeggen 10 punten geef ik ze

top

snel

I recommend this company

The product arrives on time.

Heel klant gericht bedrijf

Was op zoek naar plaat delen voor mijn schade scooter. Werd zeer vriendelijk te woord gestaan en naderhand terug gebeld om aan te geven wat er geleverd kon worden. De door mij benodigde delen werden via, een printscreen, per mail toegestuurd zodat ik de juiste delen kon bestellen. Dat heb ik gedaan en de delen waren de volgende dag verstuurd. Zoveel aandacht voor en niet eens zo n grote order, verdient een compliment naar de verkoper. Nogmaals bedankt.

Voordelig en snel geleverd.

Broekweg 131 3131HD Vlaardingen