Leuke schoenen snelle levering

Duidelijke en overzichtelijke site, ruim aanbod mooie kinderschoenen.

Netjes

Ik kocht schoentjes voor mijn kleindochter, keurig en erg snel geleverd, dankjewel!

Helemaal dikke prima!

Sandalen uit de sale besteld voor mijn dochter. Heel keurig stond erbij dat het normaal 1-3 werkdagen duurt voordat de bestelling binnen is en bij producten uit de sale wat langer. Maandag besteld en vrijdag waren ze binnen. Helemaal tevreden en mijn dochter is ontzettend blij. Jullie winkels in Bussum en Hilversum zijn ook heel fijn. Je word er keurig geholpen!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Goede passervice in de winkel, online verloopt goed en toen er laatst in de winkel een maatje niet aanwezig was kreeg ik een code zodat ik geen verzendkosten had om dat maatje online te bestellen. Heel fijn!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Verkopen degelijke schoenen

Kleine collectie, maten snel uitverkocht en via website een trage levering en onduidelijke communicatie ( bericht van zending verstuurd betekent dat ik het al kan ophalen in winkel?)

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Goede service snelle levering

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Mooie kwalitatieve schoenen. Snelle fijne online service

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Goed verzorgd snelle zending duidelijk

Geen verbeterpunten ...zo doorgaan

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Goede en snelle levering.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

Geen enkele alleen slechte ervaring.

Medewerkers in de Bijenkorf Rotterdam verbeteren. Meer klant en probleemoplossend gericht. Medewerkers die de klanten bellen een telefoon cursus aanbieden hoe de klant aan te spreken. Maar na al de reviews te lezen stelt deze schoenen bedrijf niet veel voor. Duidelijk beeld.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Leuk assortiment, veel keuze, je wordt altijd goed geholpen in de winkel. De verrassing die de kinderen krijgen bij een aankoop (automaat met muntjes) zijn erg in trek bij mijn jongens!

Nóg meer keuze is altijd welkom :)

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Snelle en goede service

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

grote collectie, voldoende maten

ga xo door!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Leuk assortiment, we komen graag in de winkel en worden altijd heel goed geholpen.

Het liefst sneller opsturen, nu moesten we een paar dagen wachten (misschien kwam dit ook door de vakantie) Dan bestel ik volgende keer toch sneller bij een ander met snellere levering.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Betrouwbaar, mooie schoenen en goede communicatie.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

In de winkel in Nijmegen nemen ze altijd de tijd voor je. Erg leuk met de kinderen. Goed advies en voor elke prijs een leuke en mooie schoen. Nu een online bestelling gedaan van een sandaal die we vorig jaar ook gekocht hadden. Na 1 dag werd ik al gebeld en heb de bestelling in de winkel opgehaald. Zeer tevreden!

Als er geen verzendkosten gerekend zouden worden bij een online bestelling, zou het helemaal perfect zijn.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Snelle levering, goede prijs

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Goede kwaliteit en service

Wat meer kortings

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Op de site waren 2 maten beschikbaar.deze beiden besteld en betaald. Dagen later..nog steeds niets ontvangen..ineens een email dat 1 maat niet beschikbaar was " was niet door de kwaliteitseisen gekomen" gewoon verkeerde voorraad dus of al elders verkocht.in het emailtje stond niets over het andere paar en wanneer dat dan wel bezorgd ging worden.hierover gemaild en na 4 dagen nog steeds geen enkele reactie daarop.klantenservice gebeld en die is ook maar binnen minimale tijden open.en nog steeds wacht ik dus alsnog op het andere paar wat dan wel zou moeten komen..of we krijgen hierover misschien ook wel een email dat het niet aanwezig is..zal me niets verbazen. Kortom; slechte service in ALLE opzichten

Over Strating Kids

Filter op Taal