Goede service!

Tijd geleden kipling sandalen gekocht, bandje stuk gegaan achter de hak. Mocht ze terug sturen. Kreeg tegoed bon. Zo andere schoentjes kunnen bestellen voor mijn dochter.

Fijne overzichtelijke webshop, snel gevonden wat ik zocht. En leuk na inschrijven van de nieuwsbrief een code ontvangen voor verzenden die ik meteen kon gebruiken, snel en netjes geleverd. Helemaal super! En blije dochter met nieuwe schoentjes. Echt een aanrader!

prima schoenen, prima prijs, vlot bezorgd

Fijne goed zittende sandaaltjes voor mijn zoontje, die snel zijn bezorgd en goedkoper waren dan elders.

Heel goede ervaring

Jullie zijn Hulpzaam en lief. ik geef jullie een dikke 10

Online besteld in de winkel opgehaald, vakkundig geholpen met het kiezen van de juiste maat.

Voelt doet aan de omschrijving

Werd netjes op de hoogte gebracht van de verzending en alles netjes op tijd

Ontevreden ivm verkeerde levering

Kreeg 2 verschillende type schoenen geleverd (linker en rechter schoen waren verschillend). Moest retourneren, hoop dat ik deze week de juiste schoenen geleverd zal krijgen... Ondanks deze teleurstelling waren de sandalen gelukkig wel de juiste maat en soort vandaar dat ik toch wel een aanbeveling geef.

Snelle levering, leuke schoenen

Met zorg ingepakt

ervaren personeel en vriendelijke service

Ik koop graag de schoenen voor mijn zoon bij Strating Kids. Voetjes worden digitaal opgemeten en fijne hulp bij het vinden van een goed passende schoen of hij nou klein of groot valt. Via internet zie je dat er niet vanaf. En toen de schoen er in zijn maat/kleur er niet meer was, kregen we een code, zodat we ze zonder verzendkosten gewoon thuisbezorgd kregen.

Bestelprocedure is prima verlopen! De bestelde schoenen bleken in dezelfde week in de uitverkoop te zijn gegaan. Op mijn mail hierover kreeg ik snel reactie en dit is verder keurig afgehandeld!

Verschillende ervaring met personeel

Bij de ene medewerker moet je zelf de voetmaat opmeten van je kind, terwijl de ander op afstand meekijkt en adviseert. Hierbij kwamen we op een andere maat, dan eerder zelf gemeten. Bij de eerste medewerker werd geadviseerd schoenen online te bestellen en thuis te passen. Terwijl de andere medewerker geen problemen heeft met het helpen zoeken naar de juiste schoen.

Ruim assortiment en goede service

De maattabellen en uitleg op jullie site maakt schoenen kopen voor ons kind een stuk makkelijker! Vervolgens is er ook nog veel om uit te kiezen. De bezorging duurde niet heel lang ondanks de vele pakketten die nu moeten worden bezorgd. Top!

Bezorging duurde te lang

Schoenen zijn mooi en prijs is goed maar de bezorging duurde langer dan geanticipeerd.

Snelle levering, top!

Duidelijke website, snelle levering! Een aanrader!

Snelle levering, goede prijs

Snelle levering en product zoals omschreven op de foto. Waren zelfs goedkoper dan andere websites!

Snelle service . Zeer tevreden van schoenen . Alles naar wens verlopen .

Alles verliep netjes, alleen was de winkel mij vergeten te bellen dat de sandalen er waren, verder nette service!

Prettig

Schoentjes kwamen goed aan en per mail goede begeleiding

Leuke schoenen

Leuke collectie, kwalitatief goede schoenen. Wel kan de terugkoppeling bij retouren verbeterd worden.

Fijne prijs voor prachtige schoenen

Wij zijn erg tevreden over de sandalen van onze dochters. Online besteld voor een fijne prijs (in de sale, goedkoper vonden we ze nergens) en ze lagen keurig klaar in de winkel een aantal dagen later. Wij zijn al jaren vaste klant, de beste schoenenwinkel voor snel groeiende kindervoetjes.

uistekend

snelle en goede service

Snelle levering, goede informatie over de bestelling en verzending. Snelle levering. Voor herhaling vatbaar.

Uitstekend!

Slippertjes voor mijn dochtertje besteld en ondanks de drukte en Corona werd het pakketje super snel bezorgd! Slippers zijn boven de verwachtingen

Snel en betrouwbaar!

Bestellen was eenvoudig, netjes gebeld door de winkel dat het klaar lag met mogelijkheid om te ruilen in de winkel indien de maat niet goed zou zijn. Fijn!