Snelle levering, zeer fijne webshop!

Goede ervaring

Wederom tevreden

Al een aantal keer schoenen besteld. Keurig geleverd. Klantenservice ook goed bereikbaar en vriendelijk.

Zeer slecht, rits beide schoen na drie weken kapot, fabrieksfout, wordt niet opgelost!,

Vriendin heeft vergelijkbare ervaring met haar dochter. Klantonvriendelijk!,

Fijne schoenenwinkel!

Er zijn altijd wel leuke kinderschoenen of -sneakers afgeprijsd. Ik laat ze altijd gratis in de winkel bezorgen. Mochten de schoenen niet goed zitten, dan kunnen ze meteen gratis retour gestuurd worden. De vriendelijke medewerkers zijn ook altijd bereid om te helpen. Let wel op als je de mail verwacht waarin staat dat je je bestelling kan ophalen, die belandt altijd in mijn spam folder.

Super blij met mijn bestelling!

Bijna overal zijn ze uitverkocht, maar bij Strating kids was er nog 1 paar Dr. Martens in mijn maat beschikbaar. Binnen enkele werkdagen had ik ze binnen en ben er super blij mee! Goede communicatie met het bedrijf en super levering! Via E-Mail goed op de hoogte gehouden over met levering en betaling.

Super service!

Erg vriendelijke medewerkers en een goede service!

Netjes en snel

Gewoon helemaal tevreden.

Fijne website

Mooie collectie en snelle service.

Snelle service, prima kwaliteit!

Handige website, voldoende keuze. Snelle levering en prima kwaliteit. Kortom; een tevreden klant!

Goede snelle service

Makkelijk bestellen, snel in huis, snel en makkelijk retour te sturen

Goede en snelle service.

Snelle levering Dr Martens boots voor onze kleindochter die elders uitverkocht waren.

Nette en snelle verzending.

Na de bestelling kon ik de schoenen snel ophalen in Huizen.

Via de website eenvoudig te bestellen. Snelle levering en idem service bij de gedeelde retourzending. Kortom: prima.

Goede prijs, snelle levering, groots verpakt

Mooie aanbieding voor stoere schoenen voor mijn dochter. Levering was snel, verpakt in een meer dan twee keer zo grote doos, maar netjes opgevuld. Blij dat ze passen.

Goede service en reactie naar aanleiding van mailcontact.

Doordat de feestdagen tussen de bestelling en levering zat duurde het iets langer wat heel logisch is. Reactie op mijn mail was netjes en snel beantwoord. Ook na retour snel reactie! Heel fijn!

Snelle levering, goede retourservice

Zeer tevreden over service, helaas schoenen te klein. Zou er zeker nog een keer bestellen.

Snelle bezorging en goede service!

Mijn bestelling snel ontvangen. Fijne website!

Super goede klantenservice

Ze hebben mij heel goed geholpen om de dr Martens voor mijn dochter in de juiste maat nog op tijd in huis te hebben.

Great Shop good prices good quality

Great selection of kids shoes. Quick delivery. Very happy.

Super service en fijne schoenen

Schoenen waren snel geleverd en passen perfect.

Excellent value and service

Bought 2 pairs of helli kelli boots for my daughter. Great value and She loves them.

Behulpzaam en goede schoenen voor mijn kinderen

Zelf ook altijd schoenen gekregen bij deze winkel en nu koop ik daar voor mijn eigen kinderen. Top zaak en fijne webshop.

Slecht

Zaterdag online besteld gisteravond laat pas track en trace gekregen. Te laat om aanwezigheid thuis te regelen, dus is het pakket bij de buren afgeleverd.

Via google bij deze pagina gekomen, besteld en de volgende dag al in huis. Zeer tevreden. Ook fijn dat je achteraf betalen kan, zouden ze overal moeten doen, goeie service.