Persoonlijk, snel en goed ontvangen

Telefoontje ontvangen dat de bestelling klaar lag in de winkel. In de winkel de mogelijkheid gekregen om de voeten op te meten en de schoenen te passen onder leiding van vriendelijk personeel.

Fijne

Netjes en snel alles binnen

Ruime keus snelle levering

Zeer fijne webshop met ruime keus en snelle correcte levering.

een hele snelle levering van prachtige schoenen!!

een hele snelle levering van prachtige schoenen!

Top webshop!

Goede en snelle service. Mooie, kwalitatief goede schoenen

Gewoon goed!

Schoenen besteld, door de winkel gebeld toen ze er waren. Bij het ophalen prima geholpen.

Dikke prima

Normaal ging ik altijd naar Almere, de fysieke winkel, maar omdat die dicht is, ben ik genoodzaakt om het via internet te doen. (wel echt balen dat die dicht is by the way) En dat is ook helemaal prima. De schoenen had ik snel in huis, en alles klopte! Dus dikke prima!!

Mooie schoenen voor goede prijs.

Makkelijk online bestellen. Bezorging duurde paar dagen, niet zo snel als de Wehkamp. Wel mooie laarzen en goede beschrijving mbt maat

Bestellen is simpel via de site. Bestelling zeer snel in huis.

Perfecte service. Online besteld, goede webshop en 1 dag later telefoontje dat ik het in de winkel op kon halen.

Denken altijd mee

Fijne hulpvaardige dames

heel goed

snelle levering, leuke schoenen en ik zal het zeker ook aan anderen aanraden om hier te bestellen.

Goed!

Mooie schoenen en ruim assortiment! Online voorraad alleen niet bijgewerkt. De schoenen die ik besteld had bleken pas later toch niet leverbaar.

Slecht

Bestel ik schoenen die online staan, betaal ik, krijg ik daarna te horen dat ze zijn ze uitverkocht

Leuke collectie en snelle verzending

Leuke laarsjes en snel in huis. Voor herhaling vatbaar

Na 5 dagen geen schoenen, geen antwoord

De oproep of ik ze wil beoordelen komt ver voor de bestelling er is. Na 5 dagen geen schoenen, geen bericht. Gister gemaild, geen antwoord.

Een paar schoenen online besteld en per bericht mijn geld retour, aangezien ze de schoenen niet meer hadden. Dat betekent dat online voorraad niet op orde is. Verder geen persoonlijk contact hierover. Jammer.

Ontzettend slecht

Online laarzen besteld. Krijg ik na 5 dagen een mail dat ze niet door de keuring van het magazijn komen om verstuurd te worden wegens verkleuring. Vraag ik of ze alsnog opgestuurd kunnen worden, is dit akkoord. Krijg ik vervolgens een mail met de mededeling dat ze uitverkocht zijn. Sorry, maar dit vind ik echt service van niks.

Online besteld, netjes verpakt en info over de 1e kinderschoentjes. 2 paar besteld voor onze tweeling. Deze schoenen waren flink afgeprijsd en de goedkoopste. Super fijn als je alles 2x moet kopen! Ik kreeg een ontvangstbevestiging van de bestelling, maar pas 3 dagen later dat het verzonden was. Het had voor mij iets sneller gemogen in verhouding met andere webwinkels. Maar dat mag de pret niet drukken.

Goede service, snel binnen bij vestiging

De kinderschoenen die ik online had besteld waren snel binnen.

Goede service, snelle levering

Snel opgebeld dat de schoenen in de winkel waren. Vriendelijk geholpen. Mooie laarzen, goede kwaliteit.

Winkelbediende met kennis van zaken

Het winkelpersoneel heeft kennis over de juiste schoen die bij je past. Ze zijn vriendelijk en behulpzaam.

Mooie schoenen, snelle service

Zeer snelle levering. Matentabel op de site zeer handig. Pakket in de winkel laten afleveren. Zeer vriendelijk geholpen. Mooie schoenen.

Product niet geleverd

Een paar kinderschoenen besteld, na 5 dagen nog geen verzendbevestiging. Daarop een contactformulier ingevuld. Een dag later een geautomatiseerde mail dat ze verkocht waren. Terwijl ze nu weer online staan. Tot op heden geen geld terug gekregen en ook geen antwoord op mijn mail.

Fijne zaak, erg klantgericht

Snelle levering, extra info inzake babyschoentjes in de doos.