Uitstekend!

Slippertjes voor mijn dochtertje besteld en ondanks de drukte en Corona werd het pakketje super snel bezorgd! Slippers zijn boven de verwachtingen

Snel en betrouwbaar!

Bestellen was eenvoudig, netjes gebeld door de winkel dat het klaar lag met mogelijkheid om te ruilen in de winkel indien de maat niet goed zou zijn. Fijn!

Altijd trendy schoenen en deskundig advies

Bij elk bezoek slagen we er altijd wel in om de juiste schoenen voor onze oudste zoon te kopen. Het is helemaal niet zo een grote schoenenzaak. Waarschijnlijk houden ze de trend goed in de gaten en kopen ze divers in. Verder krijg je altijd op maat advies en zijn de prijzen van de schoenen normaal. Ons zul je zeker nog vaker terugzien!

Ruim assortiment, servicegericht en klantvriendelijk

Overzichtelijke webshop met goede informatie (met name maattabel). Levertijd kwam niet overeen zoals gesteld op hun webshop hierover een e-mail gestuurd, welke zeer vlot werd beantwoord. Bestelling liep wat vertraging op vanwege de Corona situatie, waarvoor alle begrip. Bestelling inmiddels ontvangen en voldoet volledig aan de verwachtingen.

Snelle levering, zeer fijne webshop!

Goede ervaring

Wederom tevreden

Al een aantal keer schoenen besteld. Keurig geleverd. Klantenservice ook goed bereikbaar en vriendelijk.

Zeer slecht, rits beide schoen na drie weken kapot, fabrieksfout, wordt niet opgelost!,

Vriendin heeft vergelijkbare ervaring met haar dochter. Klantonvriendelijk!,

Fijne schoenenwinkel!

Er zijn altijd wel leuke kinderschoenen of -sneakers afgeprijsd. Ik laat ze altijd gratis in de winkel bezorgen. Mochten de schoenen niet goed zitten, dan kunnen ze meteen gratis retour gestuurd worden. De vriendelijke medewerkers zijn ook altijd bereid om te helpen. Let wel op als je de mail verwacht waarin staat dat je je bestelling kan ophalen, die belandt altijd in mijn spam folder.

Super blij met mijn bestelling!

Bijna overal zijn ze uitverkocht, maar bij Strating kids was er nog 1 paar Dr. Martens in mijn maat beschikbaar. Binnen enkele werkdagen had ik ze binnen en ben er super blij mee! Goede communicatie met het bedrijf en super levering! Via E-Mail goed op de hoogte gehouden over met levering en betaling.

Super service!

Erg vriendelijke medewerkers en een goede service!

Netjes en snel

Gewoon helemaal tevreden.

Fijne website

Mooie collectie en snelle service.

Snelle service, prima kwaliteit!

Handige website, voldoende keuze. Snelle levering en prima kwaliteit. Kortom; een tevreden klant!

Goede snelle service

Makkelijk bestellen, snel in huis, snel en makkelijk retour te sturen

Goede en snelle service.

Snelle levering Dr Martens boots voor onze kleindochter die elders uitverkocht waren.

Nette en snelle verzending.

Na de bestelling kon ik de schoenen snel ophalen in Huizen.

Via de website eenvoudig te bestellen. Snelle levering en idem service bij de gedeelde retourzending. Kortom: prima.

Goede prijs, snelle levering, groots verpakt

Mooie aanbieding voor stoere schoenen voor mijn dochter. Levering was snel, verpakt in een meer dan twee keer zo grote doos, maar netjes opgevuld. Blij dat ze passen.

Goede service en reactie naar aanleiding van mailcontact.

Doordat de feestdagen tussen de bestelling en levering zat duurde het iets langer wat heel logisch is. Reactie op mijn mail was netjes en snel beantwoord. Ook na retour snel reactie! Heel fijn!

Snelle levering, goede retourservice

Zeer tevreden over service, helaas schoenen te klein. Zou er zeker nog een keer bestellen.

Snelle bezorging en goede service!

Mijn bestelling snel ontvangen. Fijne website!

Super goede klantenservice

Ze hebben mij heel goed geholpen om de dr Martens voor mijn dochter in de juiste maat nog op tijd in huis te hebben.

Great Shop good prices good quality

Great selection of kids shoes. Quick delivery. Very happy.

Super service en fijne schoenen

Schoenen waren snel geleverd en passen perfect.