Weer vlotte levering Macleans

De Macleans tandpasta kon de volgende dag -op mijn verzoek- worden afgehaald. Perfect dus! Goede prijs en zeker als je afhaalt betaalbare verzendkosten. Herhaling waard.

Snel

Ben zeer tevreden.

Super snelle levering!

Van bestelling tot bezorging binnen 24 uur! Top.

Zeer Goed.

Normaliter schrijf ik geen reviews, maar ditmaal zou het niet faire zijn er niet een achter te laten. Voor de Stuntpakker als winkel zelf alleen maar lovende kritieken en zou ik normaliter een 10 geven!!! De tijd tussen bestellen en bezorgen is zo snel dat ik dat bij geen andere concurrent heb meegemaakt. ( behalve Bol, maar daar betaal je dan ook 10,= euro per jaar extra voor; selectvracht). Alles is zeer netjes verpakt en ze hebben aanbiedingen tegen prijzen die voor de minima ook aantrekkelijk zijn. Het enige minpuntje betreft eigenlijk het pakketbedrijf die zij inhuren om hun bestellingen te laten bezorgen. En dan ook nog voornamelijk over de VERSCHILLEN in benadering, klantvriendelijkheid en afhandeling van sommige Nederlandse chauffeurs/bezorgers met een Niet-westerse achtergrond; ( allochtonen) tegenover die van hun Nederlandse collega's . (Voordat de discriminatiekaart weer getrokken gaat worden vermeld ik er gelijk maar bij dat ik zelf van gemengde afkomst ben). Ik begrijp dat je als bezorger voorzichtig moet zijn vanwege Covid-19 , maar deze allochtone jongemannen bellen aan, droppen het pakket voor je deur en gaan zittend vanaf hun bus kijken of je het pakket oppakt. Zodra je de voordeur opendoet zwaaien ze nog en zie je alleen nog een rookpluim en een paar achterlichten. Als rug-patiënt zeer vervelend bij zwaardere pakketten maar vooral zeer onpersoonlijk. Je voelt je een paria en ik vraag me af wat ze doen als ik onverhoopt niet thuis zou zijn of als het pakket beschadigd zou zijn. Daar valt zeker nog wat winst te behalen. Iemand die echt corona zou hebben gaat geen pakjes aannemen en is daar niet eens toe in staat! En als je dan echt zo bang bent draag je als bezorger een mondkapje maar dat doen ze ook niet. Na tweemaal dezelfde ervaring met dezelfde bezorgdienst maakt dat mijn totaal beoordeling een 8 is voor het totaalpakket.

Super snelle bediening

Super snel bediend en ook nog uitstekende kwaliteit

Snelle en correcte levering

snelle en correcte levering

Snelle levering alles goed verzorgd

prettige leverancier, communicatie zeer goed, komt afspraken na

zeer goed

Duidelijke site op internet- goede prijs- en een vlotte levering

Goede prijs, snelle levering.

Na een klein misverstand is mijn bestelling alsnog op de kortst mogelijke termijn naar volle tevredenheid compleet afgeleverd. Fantastisch

Snelle service, goede producten en prijzen en snel antwoord van de klantenservice!

Zeer tevreden Mijn bestelling is op tijd bezorgd bij mijn huis adres. Precies bezorg tijd heb mijn pakket door DHL medewerker heb ontvangen. Dankjulliewel

Zeer tevreden!

zeer tevreden over mijn eerste bestelling. Goede producten, mooie aanbiedingen en snelle levering!

Geweldig goed, een zeer tevreden klant.

Zeer goede ervaring met stuntpakker. Nl Alles is super goed verlopen, producten netjes geleverd, en een hele persoonlijke benadering in de brieven erbij. Ik vond het super fijn en bestel de volgende keer zeker weer opnieuw bij jullie. Bedankt voor de fijne omgang.

Supersnel geleverd.

Snelle service!

Goedkoop en super snel geleverd!

De bestelling was snel geleverd.

Ik ben zeer tevreden.

Ik ben heel erg tevreden .

leuk assortiment - vlotte levering

Als je die naam ziet denk je... is dat nou wat ? Stuntpakker... Maar zeer tevreden ! Snel geleverd en supergoed verpakt

Super (prijs, snelheid van leveren, de website, enzovoorts)

Alles liep als een trein.

Snelle levering en goede service. Voor herhaling vatbaar

Ik had een pakketje besteld met 4 verpakkingen gel. Hiervan waren er 2 stuk.......... Heb meteen een mail gestuurd en werd vervolgens dezelfde middag teruggebeld. Ik werd erg goed te woord gestaan en ze gingen meteen zorgen voor 2 nieuwe verpakkingen. De volgende dag had ik ze al binnen. Hartelijk dank nog daarvoor!!! Echt super goede service!!!

Keurig

Bestelling geplaatst. Administratieve afwerking was correct en de levering snel en netjes verpakt.

Prima geregeld heel tevreden ,zal mijn bevindingen door vertellen.