Goede website en dito service

Wat ik besteld heb is goed, en wat moet je er verder nog van zeggen. Dus goed is goed.

Scherpe aanbieding en snelle levering.

Goed bedrijf met scherpe aanbiedingen en snelle levertijd.

Goed geregeld☺☺☺

Duidelijk informatie, snelle levering toppie.

snel geleverd en zeer goedkoop.

Het product voldoet voor 100 procent aan mijn verwachting.Puik ga zo door.

Dik tevreden😊

Super geregeld

Bestelling snel en goed afgeleverd bij afhaalpunt. Goede en duidelijke communicatie via mail.

Goede en vooral snelle levering

Niets op aan te merken!

goede ervaring

Het was goed zaken te doen met Stuntpakker.nl We zijn heel goed geholpen.

op een prettige manier de fout van DHL opgelost

Excellent Customer Service

I have ordered quite a few times from this company as despite me being in the uk they are the only company in europe who sells what I want. The item I purchased is due for delivery on tuesday but all I can say is they are a very friendly and efficient company and I will definately order from them again in the future.

Ik ben tevreden over de snelle levering.

De levering was op een prettige snelle manier.

Alles op tijd geleverd

Alles op tijd geleverd

Goedkoop en snelle levering!!

Haarkleuring L'Oréal per pak zeker € 7,00 goedkoper. Dat scheelt een hoop geld! Volgende dag bezorgd.

geweldige aanbiedingen

snelle levering. Goede aanbiedingen.

geweldig

s,avonds besteld en de volgende middag al in huis ,nou snel wil je het hebben top hoor was een foutje van mijn kant met de email een telefoontje en gelijk opgelost zeker de moeite waar om hier te bestellen zeer positieve ervaring

Geweldig ,pakket ging fout door schuld van DHL ,Heb gebeld ,jullie hebben teruggebeld en alles super opgelost

Goede ervaring, snelle leverong

Prima snelle service!!

De bestelling is snel opgepakt en keurig afgeleverd!

zeer klantvrienelijk

Doordat DHL er weer eens zooitje van had gemaakt, heb ik contact gehad met Mark Sanders. Hij heeft mij heel vriendelijk te woord gestaan en heeft hierover contact gehad met DHL. Stuntpakker is een zeer klantgerichte bedrijf. Leeft mee met je probleem (en probeert er ook wat aan te doen) Zal dan ook zeker weer bij Stuntpakker bestellen. Mits het niet door DHL wordt geleverd.

Snelle levering, goede verpakking

Werd keurig op tijd geleverd. Zorgvuldig verpakt; doos niet onnodig groot.

Slechte verpakking, goede service

Ik had 10 potjes ginseng creme besteld. Doordat de verpakking tijdens het vervoer niet stevig genoeg bleek te zijn waren van vier potjes de dekseltjes kapot gegaan. Toen ik dit meldde bij de klantenservice kreeg ik zonder gedoe 4 nieuwe potjes nagestuurd. Een prima service dus.

Uitstekend!

Goedkoop en snelle levering. Precies wat je zoekt.

Ondanks de feestdagen snel geleverd.

Snel bezorgt voor een nette prijs.

Gelukkig maar met deze foam

Ruikt lekker en doet wat het belooft: krullen! Thanks alot!