1ste kennismaking

alles correct en stevig ingepakt thuis ontvangen. snelle levering (1 dag na bestelling)

Nog nooit zo’n snelle levering meegemaakt.

Voor het eerst artikelen besteld. Allemaal erg goedkoop maar nog steeds A-merken. Binnen 30 minuten na bestelling ontving ik al een track and trace code. En het was toen ver in de avond. De volgende dag werd het pakket net na het middaguur bezorgd. Grote klasse. Ik ga hier vaker bestellen. Kijk alleen nog eens naar de mailtjes met de lichtblauwe achtergrond. Kies beter contrasterende letterkleuren want op een telefoon is dat echt onleesbaar.

Snele levering, goedkoop ,goed product.

De volgende dag thuis,goed product

Geweldige service

Snelle levering volgende dag al in huis

Echt goed en alles oké

Prima en snelle levering.

Prima en snelle levering.

snel en netjes

gewoon goed en snel bezorgd

Mooie aanbieding

Mooie prijs en snel geleverd.

Goede prijs en snelle verzending

Bamboe ondergoed. Goede prijs en snel verzonden.

Eficiencia

Muy agradable

• ¿Nos recomendarías?

Goed geregeld en snel

scherpe aanbieding en vlot geleverd

Leuke en diverse producten tegen een scherpe prijs én vlot geleverd. Top!! Ga er zeker vaker bestellen.

Heel snelle service binnen 24 uur geleverd!

Ik heb het heel positief ervaren. Het zag er pikobello uit. Ik ben er erg blij mee van de bestelde artikelen.

Fijne webshop

Ik zocht al een lange tijd naar een product dat nergens meer te verkopen is in Nederland. Uiteindelijk gevonden op stuntpakker.nl Eerst een beetje sceptisch maar uiteindelijk zeer tevreden! Voortaan maar lekker hier men spulletjes bestellen. Gister besteld en de volgende dag al in huis! Top! Dikke 5+! Tip aan het bedrijf: Update jullie website! Doordat deze niet goed functioneert komt de website ongeloofwaardig over

Zeer netjes opgelost

Nadat mijn bestelling dagen lang niet terug te vinden was bij de koerierbedrijf heeft een medewerker van de stuntpakker mijn bestelling persoonlijk bezorgd. Al met al uitstekend opgelost en vriendelijke klantenservice.

Zo als beloofd binnen een dag werd er geleverd, ben daar zeer tevreden over

Product was stuk goedkoper dan bij andere aanbieders, ik was benieuwd of het wel exact zelfde produkt was en inderdaad!

Deze deodorant heeft bij jullie gekocht is niet meer in winkels te krijgen daarom was ik blij dat ik het bij jullie kon kopen

Snelle levering en goede produkten !

Was nu de 2de maal dat ik bij Stuntpakker aankocht en ben zeer tevreden ! Het klaarmaken en verzenden is super ! Had 's avonds laat besteld en 's anderendaags in de voormiddag al geleverd. Dat kan je van zeer weinig online winkels zeggen ! Het enige minpuntje is misschien dat het assortiment een beetje beperkt is. Zo had ik bv. nog enkele dingen willen aankopen maar bij die onderwerpen waren geen aanbiedingen of produkten zonder aanbieding (dit mag/kan toch ook ?). Toch 5 sterren voor klaarmaken, kwaliteit en supersnelle levering !

Geweldige service

Heerlijk snel geleverd. Top ❗️❕

Super snel

Eerste bestelling via deze webshop is super snel en netjes geleverd. Na aankoop ook nog een kortingscode in de mailbox. Voor mij zeker voor herhaling vatbaar.

Super snelle levering inhoud klopt En breed assortiment

Snelle levering en alles compleet

Snelle levering en alles compleet

Voldoet aan de verwachtingen

Ben zeer tevreden over het bestellen en de levering.

Goede producten voor een mooie prijs

Snelle levering! Goede producten