Snelle levering en goede producten

Producten waren in de winkels niet meer te koop hier gelukkig wel! We hadden alles snel in huis.

Netjes verpakt en geleverd wat ik bestelde

Ik kreeg de bestelling verpakt en keurig wat ik bestelde geleverd.

Snel geleverd via DHL

Makkelijk besteld, volgende dag bij DHL en dan bij Blokker afhalen. Volgende keer voor die ene € meer toch maar thuis laten bezorgen…

Goede kwaliteit van producten Duidelijke uitleg Zeer snelle levering

Wat een enorm snelle service en uitstekende klantvriendelijkheid

Ik heb ‘s avonds een bestelling geplaatst en de volgende ochtend had ik al bericht binnen. ‘S middags heb ik gelijk mijn bestelling af kunnen halen. Ik kreeg zelfs van een medewerker de vraag of ik een kopje koffie lustte. De bestelling kreeg ik van de eigenaar en dit is een zeer vriendelijke man. Kortom: TOPSERVICE!

Alles toppie gegaan bestelling contact levering <3

Super om te horen Anita! Bedankt en graag tot de volgende keer! Vriendelijke groet, Team Stuntpakker.nl

Altijd netjes geleverd en op tijd. Prima bedrijf!

Dank je wel Theo, we zijn blij met de 10! Vriendelijke groet, Team Stuntpakker.nl

Supertevreden!!

Eenvoudig bestellen in de webwinkel, Snelle levering. En super voordelig!

Dank je voor je review, wat fijn om te lezen. Heel graag tot de volgende keer! Vriendelijke groet, Team Stuntpakker.nl

Snelle en goede service

Snelle en goede service! En voordelig gewinkeld

Bedankt Petra voor je review, we zijn er blij mee. Heel graag tot de volgende keer! Vriendelijke groet, Team Stuntpakker.nl

Verkeerde produkt gekregen

De levering was supersnel, alleen kreeg ik niet wat ik besteld had. Ik had navullingen besteld voor de airwick freschmatic in de geur, home made cookies en ik kreeg 3 vanille geleverd. Jammer.

Beste Cisca, Allereerst nog dank je wel voor je bestelling maar wat vervelend om te lezen dat je per ongeluk de verkeerde geur hebt ontvangen. Onze excuses hiervoor want dit is natuurlijk nooit de bedoeling geweest. We vinden het wel erg jammer dat je ons dit niet hebt laten weten toen je de bestelling ontving. We hadden het graag opgelost. Nogmaals excuses en nog een hele fijne dag gewenst. Met vriendelijke groet, Team Stuntpakker.nl

Snel geleverd voor een goede prijs

De Swartzkopf haarverf gebruikt en het is goed gelukt

Super Willem, heel erg bedankt voor je review! Vriendelijke groet, Team Stuntpakker.nl

Snel en correct

Snel en correct

Goed om te horen, dank je wel voor je review! Vriendelijke groet, Team Stuntpakker.nl

Zijn SUPER

Overzichtelijke site, goede prijzen voor merk artikelen. Jammer van de zeer slechte, frustrerende bezorging door DHL. Na melding van de gestoorde bezorging perfect opgelost door meneer Mark van Stuntpakker.

Beste Pieter, Fijn dat het allemaal is goed gekomen! Heel erg bedankt voor uw beoordeling en het compliment! Met vriendelijke groet, Team Stuntpakker

Fantastisch, geweldig,uitstekend personeel

Ik heb een bestelling geplaatst van dove vloeibare Handzeep silk en original bij het ontvangst bleek het niet te kloppen de bestelling ik heb meteen gebeld en ben supervriendelijk te woord gestaan door claudia. Het probleem werd meteen opgelost doordat het product dezelfde middag (vrijdag) nog bij jullie weg ging heb ik zaterdag de bestelling alweer kunnen ophalen bij het dhl-punt. Echt service een 10 met een griffel. En extra complimenten naar claudia supervriendelijk aardig en komt haar woord echt na, bij veel bedrijven is dit niet het geval Mvg helmien fijneman

Nou wat een ontzettend fijne review! Heel erg bedankt daarvoor, fijn dat we het zo naar uw tevredenheid hebben kunnen oplossen en heel graag tot de volgende keer! Vriendelijke groet, Team Stuntpakker.nl

Top prijzen Top service

Overzichtelijke site Transperante kosten Duidelijk Prima prijs Snelle service

Heel erg bedankt voor de mooie beoordeling, we er super blij mee! Vriendelijke groet, Team Stuntpakker.nl

Houdbaarheid van tandpasta Sensodyne

In de aanbieding van de sensodyne tandpasta wordt niet vermeld dat deze houdbaar zijn tot maart 2023. Het betreft 11 tubes. Na mijn commentaar omtrent bovengenoemde heeft Stuntpakker alert en zeer correct gereageerd.

Beste Johanna, allereerst nog dank u wel voor uw bestelling maar jammer om te lezen dat u niet tevreden bent. We vinden het ook jammer dat u geen contact met ons opgenomen hebt om dit op te lossen. U mag ons altijd alsnog een mail hierover sturen. We denken graag mee! Vriendelijke groet, Team Stuntpakker.nl

Snel en compleet geleverd tegen been scherpe prijs

compleet geleverd tegen been scherpe prijs

Super om te horen, heel erg bedankt voor je review en graag tot de volgende keer Jan! Vriendelijke groet, Team Stuntpakker.nl

Perfecte, Correcte levering volgens de afspraken.

Dit was wat ik nodig had.

Ontzettend bedankt voor je review, we zijn super blij met de 10! Heel graag tot de volgende keer! Vriendelijke groet, Team Stuntpakker.nl

Prima prijs en snel geleverd

Op zoek naar Sensodyne tand en tandvlees bescherming kwam ik uit bij stuntpakker.nl Ik kon nergens goedkoper terecht ( ook niet bij de bekende drogisterijen met de aanbiedingen) dus besteld en keurig op tijd in huis gekregen met een 10% korting bon voor de volgende bestelling. Keurig hoor dat je gewaardeerd wordt als klant, top. Een aanrader dus.

Dank je wel Robert voor je super toffe review! We zijn er blij mee en heel graag tot de volgende keer! Vriendelijke groet, Team Stuntpakker.nl

Leuke prijzen, snelle levering.

Voor het eerst besteld bij Stuntpakker.nl. Spannend omdat ik deze wegshop niet kende, maar boven verwachting netjes geleverd en ook nog eens voor een leuke prijs!

Beste Derya, wat een ontzettend leuke reactie! Heel erg bedankt en graag tot de volgende keer! Vriendelijke groet, Team Stuntpakker.nl

Uitstekend!

Niets dan lof over deze firma!

Ah super bedankt Gerda, echt heel fijn dat je zo tevreden bent over ons! Vriendelijke groet, Team Stuntpakker.nl

www.stuntpakker.nl is zéker aan te bevelen.

Website werkt prettig, afhandeling bestelling snel en goed.

Heel erg bedankt voor uw review. We zijn er blij mee! Graag tot de volgende keer! Vriendelijke groet, Team Stuntpakker.nl

Verkeerde kleur, wel juiste kleurnummer

Ik gebruik altijd Loreal Excellence 9.3. Van deze verf heb heb ik 2 verpakkingen besteld via Stuntpakker. Na het kleuren is mijn haar in plaats van zeer licht goud blond, DONKER geworden. Na contact met de klantenservice is dit zeer goed opgepakt. Dat de kleur dit keer anders bij mij heeft uitgepakt is voor iedereen een raadsel, maar het aankoopbedrag krijg ik teruggestort. Ik ben hier zeer tevreden over en zal zeker weer bij Stuntpakker bestellen. De bestelling was eenvoudig en ik kon het de volgende dag al ophalen bij ons service point.

Goede website, veel keus,leuke prijzen, snelle en goedverzorgde levering en als nodig bereikbaar. Heb meerdere malen een bestelling geplaatst en altijd prima inorde!

Ontzettend bedankt voor uw beoordeling. Daar zijn we super blij mee, heel fijn om te horen! Vriendelijke groet, Team Stuntpakker.nl

Super snelle levertijd!

Aantrekkelijke prijzen en super snelle levering! Ik zal hier zeker vaker bestellen.

Hoi Tim, wat een super toffe review, daar zijn we heel blij mee en heel graag tot de volgende keer! Vriendelijke groet, Team Stuntpakker.nl