Prima, vandaag besteld volgende dag in huis. Klopt helemaal eerste keer hier besteld zal hier vaker terug komen bedankt allemaal.

Top service!

Ik had haarverf besteld. Maar kreeg per abuis de verkeerde kleur bezorgd. Dit werd super opgepakt en kreeg snel de juiste opgestuurd met een retourlabel voor de retourzending. Al met al heel fijn contact via de klantenservice gehad en prima opgelost! Aanrader!

Goede en snelle service

Makkelijk en overzichtelijke site waardoor ik snel de bestelling rond had. Stuntpakker heeft het pakket snel samengevoegd en snel opgestuurd en de volgende dag had ik het allemaal al binnen! Super!

super goedkoop en zeer snelle verzending

erg blij met mijn aankoop. producten zijn goed en zeer aantrekkelijk geprijst. verzending is top de volgende dag in huis.

Snel, makkelijk en goed geprijsd

Bamboo heren onderkleding besteld, werd snel geleverd en bleek prima kwaliteit. Direct meer besteld. Aanrader.

Positieve ervaring

Helemaal top zoals consument mag verwachten. Van bestellen tot afhalen volgens afspraak. Hier mogen andere bedrijven voorbeeld aan nemen ipv schuilen achter non argumenten.

the place to be

Uitstekende communicatie en efficiënte afhandeling van de bestelling

Doet de naam eer aan!

Uiterste tevreden over de wijze waarop mijn bestelling is aangenomen en verwerkt. De informatie over de zending was optimaal en de zending is ondanks deze drukke periode snel verwerkt en bezorgd.

Snel goedkoop en betrouwbaar levering

Snel goedkoop en betrouwbaar

prima. doen wat ze beloven.

Duidelijke omschrijving. Goede prijs, snelle levering. Zo hoort het gewoon.

snel geleverd, netjes verpakt, zeer tervreden

1-ste bestelling hier gedaan. Afhandeling qua betaling ging uitstekend. De goederen waren netjes gepakt in een doos en het is snel geleverd. Zeer tevreden.

Snelle service en goede prijs

Ik heb besteld op de site en ging bestellen aankoop gedaan zo,n snelle verzending echt mijn petje af in de drukke tijden

Top snel geleverd en netjes verpakt en in goede staat ontvangen

Douchegel besteld voor een hele goede prijs, snel geleverd en heel goed verpakt, in de doos extra karton ivm heel houden van de flessen en als extra versteviging voor het verzenden. Ik ga hier zeker weer bestellen.

Een dikke 10

Ik heb vaker besteld bij deze webshop en ben een tevreden klant, zo ook mijn moeder, die via mij besteld. Prachtige aanbiedingen! Vandaag mijn bestellingen binnen gehad Netjes verpakt. Wat ik zo leuk vindt is, dat op de pakbon, netjes genoteerd is wie de bestelling heeft ingepakt en door wie gecontroleerd Dit geeft een mooi beeld van het feit, dat er moeite gedaan wordt om het hele proces zo goed mogelijk te laten verlopen.

Uitstekende dienstverlening en mooie aanbiedingen

Het bestelproces en betaalproces op de website is eenvoudig en de website zelf is heel overzichtelijk. Zoals de naam van de website al aangeeft, kan je hier echt stuntkoopjes doen. De levering vond al na 1 dag plaats! Kortom, deze website is een echte aanrader! Doe zo verder!

Prima ervaring

Boodschappen doen voor normale prijzen. Vlot bezorgd en keurig verpakt. Aanrader.

Gedaan wat beloofd was!

Voor de eerste keer iets bij Stuntpakker besteld , voor mij n onbekende firma, afwachten dus. Het bestelde kwam een paar dagen goed aan. Hulde dus, Stuntpakker heeft gedaan wat het beloofde!!! Hoe mooi is dat?

Zeer snelle levering

Product in winkels bijna niet te vinden , op deze site wel , besteld en de volgende dag al bezorgd !!

Duidelijke website leuke prijs

Leuke aanbiedingen voor echt een kleine prijs snel geleverd kort om een betrouwbare site om vaker wat te bestellen

Besteld en Geleverd. Period.

Besteld en Geleverd. Period.

Snel bezorgd goed verpakt

Uitstekende shop

Verkoopt over de datum spullen en reageert niet

Probleem gehad met winkel maar is netjes opgelost

Beste Geert, Gelukkig hebben wij zojuist contact gehad en wat een vervelende samenloop van omstandigheden. Wij hebben jouw mailtjes echt nooit ontvangen anders hadden wij dat al direct opgelost! Zoals net aan de telefoon al besproken, zullen wij nooit artikelen uitleveren die over datum zijn of zelfs maar een korte THT hebben, maar in jouw geval is dit artikel er tussendoor geglipt. Jouw aankoopbedrag is al gecrediteerd. Nogmaals mijn welgemeende excuses. Vriendelijke groet, Team Stuntpakker.nl

Ik ben op de hoogte gebracht dat het bestelde nog op zich laat wachten.

Zie boven staande

Goedkoop en snel

Pakket dag na bestelling ontvangen.Heel goedkoop.Zeer tevreden

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.