supermakkelijk besteld en snel geleverd. aanrader voor iedereen

vrijdag s besteld en op zaterdag geleverd. goed verpakt. prima zo

Te lang gewacht op mijn bestelling

Kreeg eerst een bericht wij staan morgen voor de deur tussen.. en .. Gewacht tot 22.00, volgende dag hetzelfde.. en toen was het weekend dus maandag nieuwe bericht ontvangen we staan vandaag voor de deur tussen .. en .. tot die tijd gewacht.. niks. Ging ik even uit huis en toen kwamen z leveren dus te laat want in de bericht stond een ander tijdstip. Dus pakket meegenomen en niet bij de dichtbijzijnde Dhl shop achtergelaten, maar ene die wat verder is.. ook nog niet gelijk maar de volgende dag na 17.00 uur. HEEL SLECHT DIT!

Geachte mevrouw Gajadhar-Balkaran, Allereerst hartelijk dank voor uw bestelling maar natuurlijk erg vervelend om hier op Kiyoh uw review te lezen. Uiteraard meteen in de Track & Trace van DHL gedoken om te zien wat er allemaal gebeurd is.... Ik zie dat u op woensdag 20-5 uw bestelling bij ons heeft geplaatst Deze hebben wij ook zo goed als direct verwerkt en klaar gezet voor de chauffeur van DHL. Deze heeft hem even na 16 uur bij ons opgehaald en naar het sorteercentrum van DHL gebracht. Doordat het de dag erna hemelvaart was loopt uw pakket direct 1 dag vertraging op en zou deze normaliter op vrijdag geleverd gaan worden. Vervolgens is er een sorteerfout gemaakt door DHL (terecht gekomen op een verkeerd depot dat niet bij u in de buurt is). Daarvandaan gaat uw pakket weer naar een centraal depot (in Utrecht) en daarna naar het depot in uw omgeving. Dit is allemaal op zaterdag en zondag gebeurd en maandagmorgen is het de auto van de bezorger in gegaan en die is rond 17:54 uur bij u aan de deur geweest maar was u helaas niet aanwezig. Zoals ik reeds in mijn mail aan u persoonlijk heb laten weten betreuren wij deze gang van zaken en vinden het erg jammer dat wij, als Stuntpakker.nl, negatief beoordeeld worden. Het is ons bekend dat alle bezorgdiensten in Nederland (en daarbuiten) het, sinds het uitbreken van het Coronavirus, bovengemiddeld druk hebben met in sommige regio's VEEL te druk! Uiteraard betreuren wij het dat ook onze dienstverlening daar onder te lijden heeft. Nogmaals (en ook namens DHL) onze excuses voor uw ongemak, vriendelijke groet, Mark Stuntpakker.nl

super

vandaag besteld ,dag later geleverd,Top

Good deal

Nice assortment of products and sharp prices. Will order again :)

Prima bedrijf.

Prima ervaring met dit bedrijf, snelle levering, goede prijzen.

Zeer snelle levering en netjes verpakt.

Top evaring

Top geregeld en netjes bezorgd.

Prima!!!

Ik ben erg tevreden met de zijden kussenslopen, die ik bij Stuntpakker besteld had. Ze zijn mooi en werden snel bezorgt.

Ik werd na de bestelling keurig op de hoogte gehouden van het pakket en heb het opgehaald op een DHL punt. Super.

Super snelle en fantastische service!!!!

Mijn pakket was tijdens transport door DHL beschadigd. Voor de beschadigde producten hebben de stuntpakkers meteen een goede oplossing gevonden. Zonder dat ik er om had gevraagd is het kapotte product vervangen en kreeg ik mijn geld terugbetaald. Bij mijn nieuw direct geplaatste bestelling zat een persoonlijk schrijven, zeer attent. Top actie Top service en Mark Sanders heeft er een fan bij!

Snelle levering, efficiënt ingepakt en super goede prijs

Gaan we zeker vaker bestellen

Top!!

Na het plaatsen van mijn bestelling had ik het de volgende dag, netjes verpakt, in huis! Er zat een nette brief bij met een kortingscode. Uitstekende service stuntpakker!

Geweldige en snelle service

Heel snel geleverd en keurig verpakt! Een dikke 10 met een griffel! Groetjes Marlon

Voor herhaling vatbaar

Blij verrast, had mijn twijfels maar deze waren dus onterecht.

fantastische service direct antwoord

Perfecte service het wordt zelfs naar Zweden verzonden.Bedankt, Verzend kosten waren duur maar daar kunnen jullie niets aan doen.

Toppie

Volgende dag netjes in huis, juiste product ontvangen. Zoals ik bol.com ken

Na 1 dag is de bestelling al geleverd, keurig.

Geweldige service!

Door een fout van dhl werd mijn pakket 20km verderop bezorgd. Dhl vond dat ik het maar moest gaan halen en anders pech had. De stuntpakker heeft ondanks dat het hun extra ging kosten wegens retourkosten en weer verzendkosten het super opgelost! Alsnog mijn pakket netjes thuis gekregen. Ik ben ontzettend tevreden!

Zéér tevreden

Eerste keer online besteld met jullie (stuntpakker ) heel tevreden snelle en correcte afhandeling

Uitstekend!

Supersnelle levering(volgende dag) en prima prijzen. Ik ga zeker vaker bestellen bij Stuntpakker.nl.

Ondanks Corona volgende dag in huis mooie prijs

Zeer goede ervaring, snel en volledig geleverd

Zeer goede ervaring, snel de dag na bestelling al geleverd, in deze drukke Coronatijd! En volledig en goed verpakt geleverd. Ook een email met track en trace van stuntpakker en DHL ontvangen voor ingeschatte tijd van levering. Schwarzkopf shampoo inmiddels gebruikt: fijne shampoo, conditioner erna gebruiken is niet nodig geweest. Haarverf van Nectra moet ik nog uitproberen, dus nog geen oordeel.

Blij dat ik bij Stuntpakker heb besteld! :)

Goede prijzen, dezelfde kwaliteit als in de winkel, veel keuze & kreeg ik een couponcode voor extra korting! :) Ik blijf terug komen! :)

Snelle levering en duidelijke info

Prima eerste ervaring bij deze webshop

Ik vond het top, snelle levering en keurig verzorgt

Echt geweldig, zo snelle levering en keurig afgeleverd