Goeie aanbieding / snel geleverd/ dikke 10 voor stuntpakker

was mijn 1e bestelling. Was blij verrast hoe snel en zorgvuldig de bestelling is verzorgd. dikke 10 voor jullie.

Ah wat super leuk om te horen, heel erg bedankt en graag tot de volgende keer! Vriendelijke groet, Team Stuntpakker.nl

Super snel en netjes geleverd

Volgende dag in huis, en netjes verpakt

Ontzettend bedankt voor je review Dorien! Vriendelijke groet, Team Stuntpakker.nl

Snel en makkelijk te bestellen En snel geleverd

Goed om te horen, dank je voor de 10 en graag tot de volgende keer! Vriendelijke groet, Team Stuntpakker.nl

Duidelijke communicatie, vlotte levering

Duidelijk wanneer geleverd zou worden. Netjes verpakt.

Dank je Heidi, we zijn blij met je review! Vriendelijke groet, Team Stuntpakker.nl

Snelle levering.

Bedankt voor je review Ineke! Vriendelijke groet, Team Stuntpakker.nl

Dank je wel Jo en graag tot de volgende keer weer!

Zo besteld, zo bezorgd

Makkelijk bestellen, snel bezorgd.

Bedankt voor de beoordeling met een 10! Daar zijn we heel blij mee! Vriendelijke groet, Team Stuntpakker.nl

Bedankt voor de snelle levering

Goede prijs, goed verpakt en snel geleverd. BEDANKT. Een aanrader.

Jij ook bedankt en heel graag tot de volgende keer! Vriendelijke groet, Team Stuntpakker.nl

Positief

Snelle levering en goede prijs

Bedankt Bert voor je bestelling en je review! Vriendelijke groet, Team Stuntpakker.nl

dik ok

supervlugge service, goed verpakt en dik OK. Voor herhaling zeker vatbaar.

Super leuk om te horen, heel graag tot de volgende keer! Vriendelijke groet, Team Stuntpakker.nl

Ik heb voor het eerst besteld en ben zeer tevreden. Het pakketje kwam optijd binnen en onbeschadigd afgeleverd. De producten waren ook onbeschadigd.

Bedankt voor je boordeling Richard. We zijn er blij mee en heel graag tot de volgende keer! Vriendelijke groet, Team Stuntpakker.nl

Snelle levering en communicatie over levering is erg goed. Prijs van onze producten is ook top.

Super bedankt voor je bestelling en voor je review André! Vriendelijke groet, Team Stuntpakker.nl

Ik ben heel erg tevreden!

Het product is heel erg goed en het was eerder binnen dan verwacht!! Ik ben zeer tevreden!!

Fijn om te horen, dank je wel! Vriendelijke groet, Team Stuntpakker.nl

Correcte en snelle levering

Produkt zoals omschreven Scherpe prijs Correcte en snelle levering

Bedankt voor je review. We zijn er blij mee! Vriendelijke groet, Team Stuntpakker.nl

Goeie aanbiedingen en snel in huis!!

Zoals beloofd :) Dank je voor je review en graag tot de volgende keer! Vriendelijke groet, Team Stuntpakker.nl

Snelle goede service

De bestelling ging vlot en de levering ook Ben zeer tevreden

Super om te horen dat je tevreden bent! Vriendelijke groet, Team Stuntpakker.nl

Goede prijs voor een goed product

Fijn om te horen, dank je wel! Vriendelijke groet, Team Stuntpakker.nl

Zeer snelle service

Vandaag besteld, de volgende dag in huis. Super!

Heel erg bedankt voor je review!! Vriendelijke groet, Team Stuntpakker.nl

Zeer snelle service

Vandaag besteld, de volgende dag in huis. Super!

Lekker vlot

Website en betalen werkt uistekend; volgende dag keurig bezorgd - Dank jullie wel!

Jij ook bedankt Han, voor je bestelling en voor je review! Vriendelijke groet, Team Stuntpakker.nl

Snel geleverd alles ging perfect!

Heel fijn om te horen en bedankt voor de 10. We zijn er erg blij mee en heel graag tot een volgende bestelling! Vriendelijke groet, Team Stuntpakker.nl

Goede prijzen, duidelijke communicatie, snel geleverd.

Goede prijzen, duidelijke communicatie, snel geleverd.

Onwijs bedankt voor het mooie cijfer! Heel graag tot de volgende keer! Vriendelijke groet, Team Stuntpakker.nl

Gwn Goed

Prijs, Levering, kwaliteit alles volgens verwachting. Misschien wel boven verwachting. Dat is rariteit, ook wel eens fijn. Waarom geen 10, altijd ruimte overhouden voor net iets beters.

Jij blij, wij blij! Onwijs bedankt voor je review en heel graag tot de volgende keer! Vriendelijke groet, Team Stuntpakker.nl

goedkoop topproducten

ik bestel voortaan altijd bij jullie!!!

Ahhh wat tof! Echt super om te lezen en heel graag tot de volgende keer! Vriendelijke groet, Team Stuntpakker.nl

Makkelijke site en binnen 2 dagen geleverd

Onwijs bedankt voor je review en graag tot de volgende keer! Vriendelijke groet, Team Stuntpakker.nl