Perfrect

Ik heb gevonden wat ik zocht en voor een redelijk prijs. Bezorging was ook heel erg snel. Ik zal weer shoppen bij Stuntpakker.nl

Ontevreden over het product maar kan niet terug sturen

Ik ben ontevreden over mijn product en wil de ongeopende producten terug sturen. Wat volgens de website mogelijk moet zij. Ik stelde de vraag per email maar krijg geen antwoord.

Geachte mevrouw Huysman, Helaas heeft u niet gereageerd op ons verzoek om uw beoordeling te herzien. Gelukkig heeft u (zoals u schreef in uw e-mail van 13 november jl.) onze reacties terug gevonden tussen de vele echte spammails in uw mailaccount. Uiteraard reageren wij wel op alle mails die wij ontvangen en proberen altijd, samen met de klant, een oplossing te vinden voor een eventueel probleem. Zo hebben wij samen met u ook besproken dat u de producten gewoon retour kunt sturen en wij het aankoopbedrag van die producten terug storten zodra wij deze retour hebben. Ook wij vinden het vervelend als u een product besteld wat niet voor u geschikt blijkt te zijn. Vriendelijke groet, stuntpakker.nl

Goede prijs/kwaliteit

Weinig op aan te merken, aantrekkelijke prijzen, goed verzorgd.

Betrouwbaar & snelle levering.

Mijn parfum zoals toegezegd de volgende dag al in huis. Eerlijke prijzen!

Supper

Super en zeer interessant

Echt top

Bestel en volgende dag in huis, netjes een mail dat het bij de buren lag, top service

Uitstekende service en snelle levering.

Het bestellen van het product gaat makkelijk en snel. Ben zeer tevreden met de service die wordt geleverd.

Goede, snelle service

Product voldoet aan de verwachtingen. Snelle bezorging.

Prima, snel geleverd.

Correct en snel geleverd.

Binnen een dag in huis. Alles prima naar wens.

Ik zal hier zeker vaker bestellen!

Alles prima en naar tevredenheid

snel en adequaat

Klasse

Correct, snel en een goede prijs, dat wil toch iedereen!

Snel geleverd voor een scherpe prijs

Ik vond wat is zocht en in voldoende aantallen.

Super makkelijke site en zeer snelle service 👍🏻

Voordelig, makkelijk en snel.

Prima, netjes verpakt, snel bezorgd

Goede prijs, spullen netjes verpakt in een klein doosje, niet in een veel te grote doos zoals je nog weleens ziet. DHL vind ik niet ideaal (DHL komt vaak later dan beloofd / soms zelfs helemaal niet), ik heb liever Post NL. Dit keer kwam DHL wel op de beloofde dag, maar wel een uur na het tijdslot.

Probleemloos

Eenvoudig besteld en na twee dagen, zoals beloofd, in huis.

Prima bedrijf

Snelle lever8ng, prima product

Precies volgens afspraak!

Je word goed op de hoogte gehouden en volgens afspraak geleverd!

Goede prijs en de volgende dag al geleverd.

Matig.

Besteld en betaald 5 stuks, geleverd 3 stuks. Nadat ik een mail heb gestuurd, alsnog 2 geleverd.

Nogmaals onze excuses. Ik hoop dat wij door onze snelle manier van oplossen toch bewezen hebben dat dit helaas een menselijke fout was. Vriendelijke groet, Stuntpakker.nl

Netjes op tijd en compleet geleverd

Snelle levering en in goed staat afgeleverd

Snel, vakkundig en goedkoop.

Bestelling is netjes en snel geleverd. Geen aanmerkingen.

Niets ontvangen

Transporteur DHL WAARDELOOS Geeft aan: niemand thuis Hele dag gewacht , wederom niets Deze week al 4x toezegging DHL(Andere leveranciers) Niets ontvangen

Helaas is er bij de bezorging van uw bestelling absoluut iets mis gegaan. Zoals reeds met u besproken hebben ook wij hierover een klacht neergelegd bij DHL. Nogmaals onze excuses, vriendelijke groet, Stuntpakker.nl

Het is een geweldige site.

Ik vond het soepel gaan het kwam ook snel binnen en ik ben er super blij mee het is een goede en betrouwbare site! Dank u voor de service

Prima snelle bezorging en compleet

Snel besteld,snel betaald snel geleverd en snel gebruikt (douchegel)