Uitmuntend

Goeie producten. Kwaliteit. Levering top.

Supersnel geleverd, makkelijk bestellen en zeer aantrekkelijke prijzen

Altijd snelle service

Prima prijs kwaliteit verhouding en snelle bezorging.

Dank Els dat je ons zo'n mooie beoordeling hebt gegeven! Worden we blij van :) Vriendelijke groet, Team Stuntpakker.nl

toppers

eerste keer besteld . goede producten en snelle levering was foute bestelling wat aan mij lag maar netjes mail wat ik dan zou willen en met advies. blije klant

Wat lief van je om dat te zeggen. Super fijn om te horen dat je blij met ons bent. Heel erg bedankt en graag tot de volgende keer! Vriendelijke groet, Team Stuntpakker.nl

snel besteld en snel in huis

Ah super om te horen! Bedankt voor de mooie review! Vriendelijke groet, Team Stuntpakker.nl

Zeer snel en goed

Makkelijk besteld. Gunstige prijs en snelle levering

Top toch? :) Heel erg bedankt voor je review Djieto! Vriendelijke groet, Team Stuntpakker.nl

Prima site, snelle levering. Aanrader

Joepie! We hebben een 10 gekregen :) Heel erg bedankt! Vriendelijke groet, Team Stuntpakker.nl

Correct en product zoals omschreven en geleverd zoals vermeld

Het product is zoals het moet zijn. Heel goed verpakt tegen schade enzo en geleverd op tijd zoals aangegeven super ervaring ik bestel zeker nog opnieuw

Dat horen wij graag, heel erg bedankt voor je mooie beoordeling en graag tot de volgende keer! Vriendelijke groet, Team Stuntpakker.nl

Stuntpakker is perfect.

Ik ben erg blij dat ik mijn toiletartikelen (body lotion en douchegel) bij Stuntpakker heb besteld. Ze waren erg goed en goedkoop. Ik kreeg de spullen ook erg snel binnen. Daar ben ik erg blij mee. Ik heb niks te klagen.

Heel erg bedankt voor de mooie review, toevallig spraken we elkaar net nog over de telefoon :) Fijn weekend en nogmaals bedankt! Vriendelijke groet, Team Stuntpakker.nl (Edith)

Goedkoop en heel snel!

Volledig naar wens. Overzichtelijke website, scherp geprijsd en ontzettend snel geleverd!!

Ah wat fijn om te horen dat u zo tevreden bent! Heel erg bedankt voor uw mooie review! Vriendelijke groet, Team Stuntpakker.nl

Super snelle levering. Leuke prijzen.

En zo hoort het toch :) Vriendelijke groet, Team Stuntpakker.nl

Supersnelle bezorging

De ene dag besteld, de andere dag in huis.

Super! Bedankt voor het mooie cijfer! Vriendelijke groet, Team Stuntpakker.nl

Sneller dan snel

Zondagavond besteld, maandag in huis !

Wij van Stuntpakker.nl zijn super snel :) Heel erg bedankt voor je review! Vriendelijke groet, Team Stuntpakker.nl

Vlotte levering

Dank u wel voor uw review. Ik hoop dat naast de vlotte levering verder alles ook dik in orde was! Vriendelijke groet, Team Stuntpakker.nl

Supersnelle levering!

Fijne website en goedkope artikelen van goede kwaliteit. Daarnaast nog een keurige levering!

Bedankt voor je review! Helemaal leuk om te horen! Vriendelijke groet, Team Stuntpakker.nl

Helemaal top!

Super snelle levering, netjes verpakt, mooie producten en dan nog zo goedkoop ook! Dit was mijn eerste bestelling, hier ga ik zeker vaker bestellen! Bedankt!

Ah dat vinden we echt super om te horen! Heel erg bedankt en graag tot de volgende keer :) Vriendelijke groet, Team Stuntpakker.nl

Goed en voordelig

Ruim assortiment voordelig en snel geleverd.

Wat wil je nog meer? :) Bedankt voor het goede cijfer, een 10, wauw! Vriendelijke groet, Team Stuntpakker.nl

Snelle levering tegen een scherpe prijs

Daar doen we het voor! Dank voor uw mooie beoordeling! Vriendelijke groet, Team Stuntpakker.nl

Super snelle en goede levering

Je bestelling wordt super snel geleverd, goedkope en goede kwaliteitsproducten.

Dank je wel Joyce voor je mooie review. We zijn super blij met de 10! Vriendelijke groet, Team Stuntpakker.nl

Snelle levering!

Mooie producten en super snel (de volgende dag) geleverd.

Tuut, tuut! :) Super dat het lekker snel gaat bij ons he? Dank voor de mooie review! Vriendelijke groet, Team Stuntpakker.nl

Juiste producten, snel geleverd

Alles ging zoals verwacht. Eerste keer bij hen besteld maar producten kwamen snel binnen in het tijdsblok wat was aangegeven. Prima bedrijf.

Super! Wij zeggen dan graag tot de volgende keer :) Vriendelijke groet, Team Stuntpakker.nl

Goedkoop,ruime keus,snelle bezorging

Nou wat fijn om te horen! Heel erg bedankt voor uw mooie beoordeling :) Vriendelijke groet, Team Stuntpakker.nl

alles klopt

Mooie prijs, extreem snelle levering, zorgvuldige communicatie.

Super bedankt voor de 10! Heel tof om te krijgen en heel erg bedankt voor de mooie review! Vriendelijke groet, Team Stuntpakker.nl

Gewoon O.K. !

Gewoon OK !

OK! :) Daar zijn we blij mee! Vriendelijke groet, Team Stuntpakker.nl

Snel, goede prijzen voor de producten en betrouwbaar

Mijn eerste ervaring met dit bedrijf, via google gevonden omdat ik op zoek was naar een bepaalde contioner. Na bestelling direct een bevestiging en even later al de verzendemail en het tijdframe waarin het geleverd zou worden. De volgende dag had ik mijn product al meteen in huis. Netjes verpakt. Super tevreden en als ik weer wat nodig heb, zal ik niet aarzelen weer te bestellen.

Wat een leuke review! Daar zijn we heel blij mee en heel graag tot de volgende keer! Vriendelijke groet, Team Stuntpakker.nl