Alleen maar uitstekende ervaringen!

Meerdere keren hier besteld, mooi aanbod van artikelen tegen lage prijzen. Snelle levering en een goede klantenservice!

Geweldige website

Fijne website die goede prijzen heeft. Artikelen zijn snel verzonden en geleverd. Zal zeker vaker via stuntpakker.nl bestellen

Klantvriendelijke webwinkel

Verrassend klantvriendelijke webwinkel. Ruime keuze, prettig werkende website, voordelige prijzen, eenvoudige bestelprocedure en vlotte levering. En uit alles blijkt dat klanttevredenheid bij deze winkel centraal staat.

Betrouwbaar

Vlotte afhandeling

Dit was de eerste maal dat ik iets bestelde bij U. Alles ging zeer vlot en correct.

Snel verzonden

Ik kwam hier tandenstokers tegen voor een hele mooie prijs. Echt de goedkoopste, gezien geen houdbaarheidsdatum en ik ze toch nodig heb er meteen een hele hoop besteld. Gezien ik de webshop niet kenden met creditcard besteld al waren de reviews goed. Dezelfde dag nog verzonden en de volgende dag in huis. Betrouwbare shop voor met producten voor stunt prijzen!

Snelle levering prima prijs

Zoals de titel al zegt, snel geleverd tegen een prima prijs

Je bent geweldig

Ik ga graag met u om in alle richtingen. Het product is origineel, de behandeling is goed, snelle levering en de prijzen zijn voor iedereen betaalbaar

Bestelling snel in huis, volgende dag

Prima gegaan allemaal. De bezorger was er 10 minuten eerder dan was doorgegeven. Helaas kon ik op jullie site niet kiezen bij DHL voor een steunpunt.

Snelle levering via Bol.com

Snelle levering en goed verpakt.

Prima, vandaag besteld volgende dag in huis. Klopt helemaal eerste keer hier besteld zal hier vaker terug komen bedankt allemaal.

Top service!

Ik had haarverf besteld. Maar kreeg per abuis de verkeerde kleur bezorgd. Dit werd super opgepakt en kreeg snel de juiste opgestuurd met een retourlabel voor de retourzending. Al met al heel fijn contact via de klantenservice gehad en prima opgelost! Aanrader!

Goede en snelle service

Makkelijk en overzichtelijke site waardoor ik snel de bestelling rond had. Stuntpakker heeft het pakket snel samengevoegd en snel opgestuurd en de volgende dag had ik het allemaal al binnen! Super!

super goedkoop en zeer snelle verzending

erg blij met mijn aankoop. producten zijn goed en zeer aantrekkelijk geprijst. verzending is top de volgende dag in huis.

Snel, makkelijk en goed geprijsd

Bamboo heren onderkleding besteld, werd snel geleverd en bleek prima kwaliteit. Direct meer besteld. Aanrader.

Positieve ervaring

Helemaal top zoals consument mag verwachten. Van bestellen tot afhalen volgens afspraak. Hier mogen andere bedrijven voorbeeld aan nemen ipv schuilen achter non argumenten.

the place to be

Uitstekende communicatie en efficiƫnte afhandeling van de bestelling

Doet de naam eer aan!

Uiterste tevreden over de wijze waarop mijn bestelling is aangenomen en verwerkt. De informatie over de zending was optimaal en de zending is ondanks deze drukke periode snel verwerkt en bezorgd.

Snel goedkoop en betrouwbaar levering

Snel goedkoop en betrouwbaar

prima. doen wat ze beloven.

Duidelijke omschrijving. Goede prijs, snelle levering. Zo hoort het gewoon.

snel geleverd, netjes verpakt, zeer tervreden

1-ste bestelling hier gedaan. Afhandeling qua betaling ging uitstekend. De goederen waren netjes gepakt in een doos en het is snel geleverd. Zeer tevreden.

Snelle service en goede prijs

Ik heb besteld op de site en ging bestellen aankoop gedaan zo,n snelle verzending echt mijn petje af in de drukke tijden

Top snel geleverd en netjes verpakt en in goede staat ontvangen

Douchegel besteld voor een hele goede prijs, snel geleverd en heel goed verpakt, in de doos extra karton ivm heel houden van de flessen en als extra versteviging voor het verzenden. Ik ga hier zeker weer bestellen.

Een dikke 10

Ik heb vaker besteld bij deze webshop en ben een tevreden klant, zo ook mijn moeder, die via mij besteld. Prachtige aanbiedingen! Vandaag mijn bestellingen binnen gehad Netjes verpakt. Wat ik zo leuk vindt is, dat op de pakbon, netjes genoteerd is wie de bestelling heeft ingepakt en door wie gecontroleerd Dit geeft een mooi beeld van het feit, dat er moeite gedaan wordt om het hele proces zo goed mogelijk te laten verlopen.