Zeer snelle levering

Product in winkels bijna niet te vinden , op deze site wel , besteld en de volgende dag al bezorgd !!

Duidelijke website leuke prijs

Leuke aanbiedingen voor echt een kleine prijs snel geleverd kort om een betrouwbare site om vaker wat te bestellen

Besteld en Geleverd. Period.

Besteld en Geleverd. Period.

Snel bezorgd goed verpakt

Uitstekende shop

Verkoopt over de datum spullen en reageert niet

Probleem gehad met winkel maar is netjes opgelost

Beste Geert, Gelukkig hebben wij zojuist contact gehad en wat een vervelende samenloop van omstandigheden. Wij hebben jouw mailtjes echt nooit ontvangen anders hadden wij dat al direct opgelost! Zoals net aan de telefoon al besproken, zullen wij nooit artikelen uitleveren die over datum zijn of zelfs maar een korte THT hebben, maar in jouw geval is dit artikel er tussendoor geglipt. Jouw aankoopbedrag is al gecrediteerd. Nogmaals mijn welgemeende excuses. Vriendelijke groet, Team Stuntpakker.nl

Ik ben op de hoogte gebracht dat het bestelde nog op zich laat wachten.

Zie boven staande

Goedkoop en snel

Pakket dag na bestelling ontvangen.Heel goedkoop.Zeer tevreden

Alle aspecten van de bestelling zijn goed gelopen

De opdracht is snel en correct uitgevoerd. De bezorging was ook binnen de afgesproken tijd. Ik mis alleen de mogelijkheid om achteraf te betalen.

pakket heel slecht verpakt

alle 5 bussen !!! van de steradent waren open, alles lag in een vuile natte kartonnen doos open en in stukken waardoor ze niet meer bruikbaar zijn!

Super Service

stuntpakker.nl ist sehr zu empfehlen da die Bestellung sehr schnell bearbeitet und verschickt wird, ich bestelle demnächst gerne wieder hier. Die Preise für meine Artikel waren sehr günstig.

Prima en netjes geleverd

De producten had ik de volgende dag al in huis. Keurig verpakt. Dikke prima

Goede service en kwaliteit

Pakket was snel samengesteld en snel verzonden en daardoor netjes volgende dag in huis!

Scherpe prijs, onmiddellijke levering, perfect verpakt !

Dit is de eerste keer dat ik bij stuntpakker bestel. Het is een overzichtelijke website met producten aan scherpe prijzen. De volgende dag werd het geleverd, perfect verpakt. Topwerk stuntmakers ! Dank je wel

Eenvoudig bestellen, snelle levering, goede prijs, TOP!

Bestelproces is eenvoudig en duidelijk, levering zeer snel, prijzen waar je vrolijk van wordt.

Niets op aan te merken.

Snelle levering.Ik had aangegeven het af te gaan halen bij een DHL punt ,maar het werd zelfs thuis bezorgd.

Gewoon goed en snel zonder vervelende verrassingen

Gewoon goed en snel zonder vervelende verrassingen

Super webwinkel met goed aanbod tegen scherpe prijzen!

De website is duidelijk ingericht en de producten die ik heb gekocht zijn ook precies als beschreven. Alles kwam netjes verpakt en optijd binnen. Inmiddels al meerdere orders gedaan. Ook de communicatie met de klantenservice heb ik zeer prettig ervaren.

Uitstekende aanbieding en snelle verzending!

Nergens een dergelijke aanbieding gevonden. De dag na de bestelling ontvangen. Producten in originele verpakking. Ik zal hier vaker iets kopen.

Benodigde artikelen gunstig geprijsd, snelle levering.

Bezorgmoment klopt totaal niet

Via deze website besteld, mede omdat de levering binnen 1-2 werkdagen zou zijn en ik de producten nodig had. Inmiddels zeker een week verder en de bezorgdatum blijft maar uitgesteld worden. Als ik dit had geweten had ik hier nooit besteld en ergens anders besteld omdat ik de producten zo snel mogelijk nodig heb.

Snel en goedkoop

Mijn bestelling is binnen 48 uur geleverd. Duidelijke communicatie.

Goede service, snelle levering

Pakket werd dezelfde dag verzonden, volgende dag bezorgd. Producten zijn zoals omschreven

Snelle service aan topprijs

Ik kocht droogshampoo aan een topprijs. Levering was heel snel en alles was netjes ingepakt. Ik ga de promoties in het oog houden en zeker nogmaals bestellen.

Heel goed.

Vanuit België besteld. Correct exact de bestelde producten geleverd, veilig verpakt en vergezeld van leveringsbon en contactgegevens. Niets op aan te merken. Tevreden.

Uitstekende eerste ervaring!

Goed verpakt en perfecte levering! Betrouwbaar!

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.