Prijs/kwaliteit is top en ontzettend snelle levering

Op geen enkele site hetzelfde product voor een lagere prijs kunnen vinden. Zeer snelle levering. Netjes verpakt met een controlebon die laat zien dat stuntpakker hun zending serieus nemen. In 1 woord TOP!

uitstekend, prima en prettige service

gewoon top, niets aan toe te voegen

Voordelige prijzen

Door DHL was mijn pakket zoekgeraakt maar door de vriendelijke klantenserviceafdeling is dit goed en snel opgepakt. Ik heb de bestelling als nog snel ontvangen.

Prima voor elkaar: snelle levering / goede prijs

Alles snel en vakkundig geleverd.

Met stuntpakker is niets mis

Met stuntpakker is niets mis, echter met de vervoerder van alles dat heeft 3 dagen geduurd......

4 t-shirt en 2 tank top

4 t-shirt en 2 tank top besteld, allemaal XL, 2 t-shirts waren echt klein..denk een M de rest was ok..e-mail gestuurd met opmerking, niks meer van gehoord!

Ben positief over de snelle levering van het produkt.

Waardeloos, geen reactie op klacht

Super slechte ervaring! Spullen zijn kapot binnen gekomen, hierbij is de inhoud van de fles door de hele doos gegaan. Direct foto’s gemaakt en gemaild en geen reactie gehad. Waardeloze verzending en waardeloze klantenservice die geen reactie geeft!

Goede prijzen en snelle levering

Betaalbaar shoppen, en netjes de volgende dag thuis.

Snelle levering en goede levering

Snelle levering en goed verpakt.

Snelle levering en goede producten

Producten waren in de winkels niet meer te koop hier gelukkig wel! We hadden alles snel in huis.

Netjes verpakt en geleverd wat ik bestelde

Ik kreeg de bestelling verpakt en keurig wat ik bestelde geleverd.

Snel geleverd via DHL

Makkelijk besteld, volgende dag bij DHL en dan bij Blokker afhalen. Volgende keer voor die ene € meer toch maar thuis laten bezorgen…

Goede kwaliteit van producten Duidelijke uitleg Zeer snelle levering

Wat een enorm snelle service en uitstekende klantvriendelijkheid

Ik heb ‘s avonds een bestelling geplaatst en de volgende ochtend had ik al bericht binnen. ‘S middags heb ik gelijk mijn bestelling af kunnen halen. Ik kreeg zelfs van een medewerker de vraag of ik een kopje koffie lustte. De bestelling kreeg ik van de eigenaar en dit is een zeer vriendelijke man. Kortom: TOPSERVICE!

Alles toppie gegaan bestelling contact levering <3

Super om te horen Anita! Bedankt en graag tot de volgende keer! Vriendelijke groet, Team Stuntpakker.nl

Altijd netjes geleverd en op tijd. Prima bedrijf!

Dank je wel Theo, we zijn blij met de 10! Vriendelijke groet, Team Stuntpakker.nl

Supertevreden!!

Eenvoudig bestellen in de webwinkel, Snelle levering. En super voordelig!

Dank je voor je review, wat fijn om te lezen. Heel graag tot de volgende keer! Vriendelijke groet, Team Stuntpakker.nl

Goede aanbieding en snel verzonden

Dit was mijn eerste ervaring met stuntpakker.nl. Vanwege de goedkope naam en archaïsche website was ik wel wat huiverig, maar de bestelling werd snel geleverd en de aanbieding was een goede.

Goede aanbieding en snel verzonden

Snelle en goede service

Snelle en goede service! En voordelig gewinkeld

Bedankt Petra voor je review, we zijn er blij mee. Heel graag tot de volgende keer! Vriendelijke groet, Team Stuntpakker.nl

Verkeerde produkt gekregen

De levering was supersnel, alleen kreeg ik niet wat ik besteld had. Ik had navullingen besteld voor de airwick freschmatic in de geur, home made cookies en ik kreeg 3 vanille geleverd. Jammer.

Beste Cisca, Allereerst nog dank je wel voor je bestelling maar wat vervelend om te lezen dat je per ongeluk de verkeerde geur hebt ontvangen. Onze excuses hiervoor want dit is natuurlijk nooit de bedoeling geweest. We vinden het wel erg jammer dat je ons dit niet hebt laten weten toen je de bestelling ontving. We hadden het graag opgelost. Nogmaals excuses en nog een hele fijne dag gewenst. Met vriendelijke groet, Team Stuntpakker.nl

Snel geleverd voor een goede prijs

De Swartzkopf haarverf gebruikt en het is goed gelukt

Super Willem, heel erg bedankt voor je review! Vriendelijke groet, Team Stuntpakker.nl

Snel en correct

Snel en correct

Goed om te horen, dank je wel voor je review! Vriendelijke groet, Team Stuntpakker.nl

Zijn SUPER

Overzichtelijke site, goede prijzen voor merk artikelen. Jammer van de zeer slechte, frustrerende bezorging door DHL. Na melding van de gestoorde bezorging perfect opgelost door meneer Mark van Stuntpakker.

Beste Pieter, Fijn dat het allemaal is goed gekomen! Heel erg bedankt voor uw beoordeling en het compliment! Met vriendelijke groet, Team Stuntpakker