Snel en correct

Snel en correct

Goed om te horen, dank je wel voor je review! Vriendelijke groet, Team Stuntpakker.nl

Zijn SUPER

Overzichtelijke site, goede prijzen voor merk artikelen. Jammer van de zeer slechte, frustrerende bezorging door DHL. Na melding van de gestoorde bezorging perfect opgelost door meneer Mark van Stuntpakker.

Beste Pieter, Fijn dat het allemaal is goed gekomen! Heel erg bedankt voor uw beoordeling en het compliment! Met vriendelijke groet, Team Stuntpakker

Fantastisch, geweldig,uitstekend personeel

Ik heb een bestelling geplaatst van dove vloeibare Handzeep silk en original bij het ontvangst bleek het niet te kloppen de bestelling ik heb meteen gebeld en ben supervriendelijk te woord gestaan door claudia. Het probleem werd meteen opgelost doordat het product dezelfde middag (vrijdag) nog bij jullie weg ging heb ik zaterdag de bestelling alweer kunnen ophalen bij het dhl-punt. Echt service een 10 met een griffel. En extra complimenten naar claudia supervriendelijk aardig en komt haar woord echt na, bij veel bedrijven is dit niet het geval Mvg helmien fijneman

Nou wat een ontzettend fijne review! Heel erg bedankt daarvoor, fijn dat we het zo naar uw tevredenheid hebben kunnen oplossen en heel graag tot de volgende keer! Vriendelijke groet, Team Stuntpakker.nl

Top prijzen Top service

Overzichtelijke site Transperante kosten Duidelijk Prima prijs Snelle service

Heel erg bedankt voor de mooie beoordeling, we er super blij mee! Vriendelijke groet, Team Stuntpakker.nl

Houdbaarheid van tandpasta Sensodyne

In de aanbieding van de sensodyne tandpasta wordt niet vermeld dat deze houdbaar zijn tot maart 2023. Het betreft 11 tubes. Na mijn commentaar omtrent bovengenoemde heeft Stuntpakker alert en zeer correct gereageerd.

Beste Johanna, allereerst nog dank u wel voor uw bestelling maar jammer om te lezen dat u niet tevreden bent. We vinden het ook jammer dat u geen contact met ons opgenomen hebt om dit op te lossen. U mag ons altijd alsnog een mail hierover sturen. We denken graag mee! Vriendelijke groet, Team Stuntpakker.nl

Snel en compleet geleverd tegen been scherpe prijs

compleet geleverd tegen been scherpe prijs

Super om te horen, heel erg bedankt voor je review en graag tot de volgende keer Jan! Vriendelijke groet, Team Stuntpakker.nl

Perfecte, Correcte levering volgens de afspraken.

Dit was wat ik nodig had.

Ontzettend bedankt voor je review, we zijn super blij met de 10! Heel graag tot de volgende keer! Vriendelijke groet, Team Stuntpakker.nl

Prima prijs en snel geleverd

Op zoek naar Sensodyne tand en tandvlees bescherming kwam ik uit bij stuntpakker.nl Ik kon nergens goedkoper terecht ( ook niet bij de bekende drogisterijen met de aanbiedingen) dus besteld en keurig op tijd in huis gekregen met een 10% korting bon voor de volgende bestelling. Keurig hoor dat je gewaardeerd wordt als klant, top. Een aanrader dus.

Dank je wel Robert voor je super toffe review! We zijn er blij mee en heel graag tot de volgende keer! Vriendelijke groet, Team Stuntpakker.nl

Leuke prijzen, snelle levering.

Voor het eerst besteld bij Stuntpakker.nl. Spannend omdat ik deze wegshop niet kende, maar boven verwachting netjes geleverd en ook nog eens voor een leuke prijs!

Beste Derya, wat een ontzettend leuke reactie! Heel erg bedankt en graag tot de volgende keer! Vriendelijke groet, Team Stuntpakker.nl

Uitstekend!

Niets dan lof over deze firma!

Ah super bedankt Gerda, echt heel fijn dat je zo tevreden bent over ons! Vriendelijke groet, Team Stuntpakker.nl

www.stuntpakker.nl is zéker aan te bevelen.

Website werkt prettig, afhandeling bestelling snel en goed.

Heel erg bedankt voor uw review. We zijn er blij mee! Graag tot de volgende keer! Vriendelijke groet, Team Stuntpakker.nl

Verkeerde kleur, wel juiste kleurnummer

Ik gebruik altijd Loreal Excellence 9.3. Van deze verf heb heb ik 2 verpakkingen besteld via Stuntpakker. Na het kleuren is mijn haar in plaats van zeer licht goud blond, DONKER geworden. Na contact met de klantenservice is dit zeer goed opgepakt. Dat de kleur dit keer anders bij mij heeft uitgepakt is voor iedereen een raadsel, maar het aankoopbedrag krijg ik teruggestort. Ik ben hier zeer tevreden over en zal zeker weer bij Stuntpakker bestellen. De bestelling was eenvoudig en ik kon het de volgende dag al ophalen bij ons service point.

Goede website, veel keus,leuke prijzen, snelle en goedverzorgde levering en als nodig bereikbaar. Heb meerdere malen een bestelling geplaatst en altijd prima inorde!

Ontzettend bedankt voor uw beoordeling. Daar zijn we super blij mee, heel fijn om te horen! Vriendelijke groet, Team Stuntpakker.nl

Super snelle levertijd!

Aantrekkelijke prijzen en super snelle levering! Ik zal hier zeker vaker bestellen.

Hoi Tim, wat een super toffe review, daar zijn we heel blij mee en heel graag tot de volgende keer! Vriendelijke groet, Team Stuntpakker.nl

Stunter met snelheid

Makkelijke website en een snelle levering

Super bedankt voor je bestelling en je review Ton! Heel graag tot de volgende keer! Vriendelijke groet, Team Stuntpakker.nl

perfect

zeer goede prijzen, snelle service en verzending. Leuke ervaring !

Dank je wel Kirsten, daar worden we blij van! Heel erg bedankt en graag tot de volgende keer! Vriendelijke groet, Team Stuntpakker.nl

Goeie aanbieding / snel geleverd/ dikke 10 voor stuntpakker

was mijn 1e bestelling. Was blij verrast hoe snel en zorgvuldig de bestelling is verzorgd. dikke 10 voor jullie.

Ah wat super leuk om te horen, heel erg bedankt en graag tot de volgende keer! Vriendelijke groet, Team Stuntpakker.nl

Super snel en netjes geleverd

Volgende dag in huis, en netjes verpakt

Ontzettend bedankt voor je review Dorien! Vriendelijke groet, Team Stuntpakker.nl

Snel en makkelijk te bestellen En snel geleverd

Goed om te horen, dank je voor de 10 en graag tot de volgende keer! Vriendelijke groet, Team Stuntpakker.nl

Duidelijke communicatie, vlotte levering

Duidelijk wanneer geleverd zou worden. Netjes verpakt.

Dank je Heidi, we zijn blij met je review! Vriendelijke groet, Team Stuntpakker.nl

Snelle levering.

Bedankt voor je review Ineke! Vriendelijke groet, Team Stuntpakker.nl

Dank je wel Jo en graag tot de volgende keer weer!

Zo besteld, zo bezorgd

Makkelijk bestellen, snel bezorgd.

Bedankt voor de beoordeling met een 10! Daar zijn we heel blij mee! Vriendelijke groet, Team Stuntpakker.nl

Bedankt voor de snelle levering

Goede prijs, goed verpakt en snel geleverd. BEDANKT. Een aanrader.

Jij ook bedankt en heel graag tot de volgende keer! Vriendelijke groet, Team Stuntpakker.nl

Positief

Snelle levering en goede prijs

Bedankt Bert voor je bestelling en je review! Vriendelijke groet, Team Stuntpakker.nl

Bosmanskamp 79 4191 MT Geldermalsen