Altijd goed geholpen

Kom er al jaren

Vriendelijk en deskundig

Wij komen al jaren bij Eltener Fahrradprofi voor onderhoud aan onze Flyer e-bikes. Ze helpen je vriendelijk en met kennis van zaken.

Snelle en prima service

Prima aankoop na goed advies. Goed geholpen bij schadeherstel.

Niet voldoende informatie bij aanschaf.

Een medewerker is, niet klant gericht. Werkplaats meer dan voldoende.

vriendelijk bekwaam ,,en goede informatie

positief eerlijk verhaal en betrouwbaar

Fijn zaken doen.

Snelle reactie op vragen vooraf en achteraf per mail.

Zeer deskundig en vriendelijk. uitstekende service en advies. Vertrouwenswaardig en hulpvaardig, kun

Wij zijn altijd zeer correct geholpen en geadviseerd bij het kiezen van een elektrische fiets. Toen onze accu tijdens een vakantie in het buitenland kapot was, heeft de Eltener Fahrradprofi dit super voor ons opgelost: een nieuwe accu werd naar ons vakantieadres gestuurd. Dit hebben wij heel erg gewaardeerd! Mijn zus, broer en schoonzus hebben inmiddels ook een fiets hier uitgezocht en wij fietsen allemaal met veel plezier op een fiets die goed bij ons past!

Goede service en afhandeling

Goede service, scherpe prijs, nakomen van afspraken. En nu fietsen maar.

Vriendelijk, Nederlandstalig en goed geholpen

Met Winora Sinus 19 met Bosch Active Line Plus motor twee geschikte sportieve ebikes gevonden.

Goede en vakkundige monteur.

Voor onderhoud aan mijn fiets ga ik altijd terug naar Eltener Fahrradprofi omdat ze de fiets goed kennen en goed weten wat er moet gebeuren.

goed en plezierig

heb jullie klantgerichtheid als zeer vriendelijk ervaren zal jullie bij anderen ook zeker aanbevelen met vriendelijke groeten J.A Seinen

Top. Al een aantal jaren zeer tevreden over fiets en service.

Top. Al een aantal jaren zeer tevreden over fiets en service.

Prima service, eerlijk en betrouwbaar advies prima service, ze staan altijd voor je klaar.

Degelijk en eerlijk advies en prima service. Staan altijd voor je klaar.

Vriendelijke ontvangst

2 fietsen gekocht en de eerste service beurt uitgevoerd, afspraak op tijd en zoals beloofd 1 uurtje werk en konden er op wachten. Zagen wel dat bij de eerste fietstocht dat het achterlicht niet brand bij 1 fiets. Verder goed geholpen.

Goed geholpen met duidelijke uitleg

Er wordt geweldig met je meegedacht en gericht op oplossingen. 👌👍

in 1 woord SERVICE

zelfs als we elkaar nog enkel aan de telefoon hebben gesproken is het een team wat laat zien wat service inhoud. blij dat er nog bedrijven bestaan die zo ver voor hun klanten willen gaan. enkel maar lof. wat moet dat wel niet voor recensie worden als de Haibike daadwerkelijk word opgehaald. kijken nu al uit het team te ontmoeten. groetjes Willem en Cindy

Vriendelijk en bekwam medewerkers. Uitstekend product.

Zeer aangenaam. Geen "hard sell" tactieken.

Fabelhaft, was für ein Unternehmen

Fantastische service, denken altijd met je mee!

Erg professioneel

Erge goeie ervaring

Goede service aardige mensen

Goede service hele aardige mensen

Super goede zaak

Ontzettend klantvriendelijk en SUPER service

Goede service, no-nonsense benadering

Goede vakbekwame mensen bij dit bedrijf

Uitstekende service van deskundig en vriendelijk personeel!

Uitstekende service van deskundig en vriendelijk personeel! Toen de display van mijn Flyer het af liet weten kon ik onmiddellijk terecht om deze te laten vervangen.