vriendelijk bekwaam ,,en goede informatie

positief eerlijk verhaal en betrouwbaar

Fijn zaken doen.

Snelle reactie op vragen vooraf en achteraf per mail.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Zeer deskundig en vriendelijk. uitstekende service en advies. Vertrouwenswaardig en hulpvaardig, kun

Wij zijn altijd zeer correct geholpen en geadviseerd bij het kiezen van een elektrische fiets. Toen onze accu tijdens een vakantie in het buitenland kapot was, heeft de Eltener Fahrradprofi dit super voor ons opgelost: een nieuwe accu werd naar ons vakantieadres gestuurd. Dit hebben wij heel erg gewaardeerd! Mijn zus, broer en schoonzus hebben inmiddels ook een fiets hier uitgezocht en wij fietsen allemaal met veel plezier op een fiets die goed bij ons past!

Goede service en afhandeling

Goede service, scherpe prijs, nakomen van afspraken. En nu fietsen maar.

Vriendelijk, Nederlandstalig en goed geholpen

Met Winora Sinus 19 met Bosch Active Line Plus motor twee geschikte sportieve ebikes gevonden.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Goede en vakkundige monteur.

Voor onderhoud aan mijn fiets ga ik altijd terug naar Eltener Fahrradprofi omdat ze de fiets goed kennen en goed weten wat er moet gebeuren.

goed en plezierig

heb jullie klantgerichtheid als zeer vriendelijk ervaren zal jullie bij anderen ook zeker aanbevelen met vriendelijke groeten J.A Seinen

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Top. Al een aantal jaren zeer tevreden over fiets en service.

Top. Al een aantal jaren zeer tevreden over fiets en service.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Prima service, eerlijk en betrouwbaar advies prima service, ze staan altijd voor je klaar.

Degelijk en eerlijk advies en prima service. Staan altijd voor je klaar.

Vriendelijke ontvangst

2 fietsen gekocht en de eerste service beurt uitgevoerd, afspraak op tijd en zoals beloofd 1 uurtje werk en konden er op wachten. Zagen wel dat bij de eerste fietstocht dat het achterlicht niet brand bij 1 fiets. Verder goed geholpen.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Goed geholpen met duidelijke uitleg

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Er wordt geweldig met je meegedacht en gericht op oplossingen. 👌👍

in 1 woord SERVICE

zelfs als we elkaar nog enkel aan de telefoon hebben gesproken is het een team wat laat zien wat service inhoud. blij dat er nog bedrijven bestaan die zo ver voor hun klanten willen gaan. enkel maar lof. wat moet dat wel niet voor recensie worden als de Haibike daadwerkelijk word opgehaald. kijken nu al uit het team te ontmoeten. groetjes Willem en Cindy

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Vriendelijk en bekwam medewerkers. Uitstekend product.

Zeer aangenaam. Geen "hard sell" tactieken.

Fabelhaft, was für ein Unternehmen

Fantastische service, denken altijd met je mee!

Erg professioneel

Erge goeie ervaring

Goede service aardige mensen

Goede service hele aardige mensen

Super goede zaak

Ontzettend klantvriendelijk en SUPER service

Goede service, no-nonsense benadering

Goede vakbekwame mensen bij dit bedrijf

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Uitstekende service van deskundig en vriendelijk personeel!

Uitstekende service van deskundig en vriendelijk personeel! Toen de display van mijn Flyer het af liet weten kon ik onmiddellijk terecht om deze te laten vervangen.

Perfecte organisatie

Fantastische hulp nadat boeven onze flyers gestolen hadden. Nog voor de Pinksterdagen de nieuwe flyers gebracht zodat we met Pinksteren toch nog konden fietsen.

Fantastisch gevoel.

Ik voel mij als klant heel goed behandeld en getuigd van vakmanschap. Dank u. Dit is in België zeldzaam! 👏👏👏

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Vriendelijk personeel en deskundig advies

Lange proefrit maken was geen probleem, betaling na levering was ook een hele positieve ervaring voor ons

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Je word goed geholpen hebben tijd voor je spreken goed Nederlands en prijs kwaliteit zeer goed

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Zeer goede service snel geholpen ook bij onverwachts tussendoor binnenfietsen bij de werkplaats. Top

Zeer goede service al jaren vertrouwd en dezelfde goede ervaringen met meerdere Flyer fietsen. Zowel de verkoop als onderhoud en service.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Over Eltener Fahrradprofi G.B.R.

Filter op Taal