Super goede zaak

Ontzettend klantvriendelijk en SUPER service

Goede service, no-nonsense benadering

Goede vakbekwame mensen bij dit bedrijf

Uitstekende service van deskundig en vriendelijk personeel!

Uitstekende service van deskundig en vriendelijk personeel! Toen de display van mijn Flyer het af liet weten kon ik onmiddellijk terecht om deze te laten vervangen.

Perfecte organisatie

Fantastische hulp nadat boeven onze flyers gestolen hadden. Nog voor de Pinksterdagen de nieuwe flyers gebracht zodat we met Pinksteren toch nog konden fietsen.

Fantastisch gevoel.

Ik voel mij als klant heel goed behandeld en getuigd van vakmanschap. Dank u. Dit is in België zeldzaam! 👏👏👏

Vriendelijk personeel en deskundig advies

Lange proefrit maken was geen probleem, betaling na levering was ook een hele positieve ervaring voor ons

Je word goed geholpen hebben tijd voor je spreken goed Nederlands en prijs kwaliteit zeer goed

Zeer goede service snel geholpen ook bij onverwachts tussendoor binnenfietsen bij de werkplaats. Top

Zeer goede service al jaren vertrouwd en dezelfde goede ervaringen met meerdere Flyer fietsen. Zowel de verkoop als onderhoud en service.

Zie boven

De afhandeling van de aankoop en het vertrouwen in de klant is fantastisch. Een kleine beschadiging werd opgelost door een andere nieuwe fiets te leveren. Waar maak je dat mee?

Vriendelijke mensen....en deskundig....

Gewoon goed....

Ik heb eindelijk een fiets die bij mij past!

Prettig, attent, klantgericht, kortom goede sfeer en uitstekende voorlichting! TOP!!!

Snelle service en goed meedenkend in mijn zoektocht naar een elektrische fiets.

Er is over en weer vertrouwen. Dat komen jullie steeds weer na.

Pluspunten

Wij zijn door Sjoerd heel goed en plezierig geïnformeerd over de keuze mogelijkheden van de Flyer fiets van mij en mijn vrouw. Allemaal prima !!! Hij neemt uitgebreid de tijd voor je. De service mogelijkheid die Sjoerd bied voelt goed, snel en voelt betrouwbaar. Ik heb al een aantal kennissen laten weten dat we zeer positief over Eltener Fahrradprofi zijn.

Pluspunten

vriendelijke medewerkers kennis van zaken

Pluspunten

Perfecte uitleg, veel keuze, zeer vriendelijk personeel

X

Pluspunten

Super service en veel enthousiasme bij de medewerkers. Onderhoud is gereed op het afgesproken tijdstip.

Pluspunten

Vriendelijk, goede informatie en voorlichting.

Pluspunten

heldere afspraken, correct, klantgericht

Pluspunten

Klant vriendelijk, gastvrij. Wordt d.m.v. mail goed op de hoogte gehouden over nieuwe ontwikkelingen en aan biedingen.

Pluspunten

altijd netjes geholpen en vriendelijk mensen fijn

Pluspunten

Snelle service, duidelijke informatie

Accessoires uitbreiden

Pluspunten

Duidelijke uitleg en een goed en deskundig advies, klantvriendelijk

Pluspunten

Komen afspraken na

Voor mij is het zo goed

Pluspunten

Zeer goede service. Ik kan mij niet bedenken wat beter zou kunnen. Kundige vaklui. Goede prijs kwaliteit verhouding.

Pluspunten

Snelle service Prima communicatie Scherpe prijzen Klantvriendelijk