Zéér slecht!

Al 2 maanden aan het wachten voor een oplossing met het geluid van mijn toestel! Ze doen gewoon niets! Zeker geen aanrader!

Top service reageren snel en zeer vriendelijk.

Echt een super service ze maken alles waar wat ze beloven echt een super dienstverlening!

Nemen de tijd en weten wat ze doen

Nemen de tijd en weten wat ze doen

We hebben toch spijt dat we met pin vandaag contact getekent hebben ze zijn: 1- niet klant vriendelijk 2-komen beloftes niet uit. 3- mentaliteit van 9uur t/m 17:30 uur. 4- klant staat niet centraal.

Redders in nood

Voor carnaval hadden wij nog 2 pin terminals nodig deze werden binnen 1 dag geleverd.

Super snel geleverd

Super snel geleverd, toen we storing hadden waren ze hier binnen 1 uur.

Meer dan tevreden over pinvandaag. Alle gemaakte afspraken nagekomen. Klantgericht en persoonlijk zoals het hoort! Binnen 1 dag pinautomaat in huis en de dag daarna ermee aan de slag!

Super Service

Super service, kreeg een backup 4G automaat tijdens een storing.

Deze week besteld en deze week geleverd echt super

Vorige week donderdag kwam ik er achter dat ik nog een pin apparaat geregeld moest hebben wat ik helemaal vergeten was. Direct met pin vandaag gebeld en dinsdag is alles geleverd en de eerste betalingen zijn er mee gedaan. Ik zeg echt een goeie service

Deze bedrijf is een fraud

Hij is een fraud, allert geen pinautomaten van hem kopen, ik heb een pin automaat in mei gekocht en toen de factuur al betaald, in juni pas de automaat binnen gekeregen maar hij deed niet, verkeerde software heeft hij, ik ben nog steeds mee bezig met hem twee keer de automaat naar hem gestuurd hij doet het nog niet. zit al twee manden zonder pin automaat en omzet verlies in mijn winkel.

Snel geregeld

Rabobank aanmeldingen moesten wij zelf nog helaas zelf regelen, de terminal hebben wij binnen 3 uur mogen afhalen in Tilburg.

Binnen 3 dagen hadden wij een werkende pin automaat

Goed en snel geleverd

Echt top heel erg snel geleverd

Heel erg snel geregeld top

Top thanks voor het snel helpen

Süper snel geleverd

Snel en goedservice

Snel en goedservice

Storing snel opgelost na het vallen van de terminal

Binnen 2 werkdagen hadden internet op onze nieuwe zaak. Bij kpn moesten wij 4 tot 6 weken wachten.

Super Service en Altijd vriendelijk

Echt een supersuper ze maken alles waar wat ze beloven echt een super dienstverlening!

Vriendelijk personeel en goede service

Vriendelijk personeel en goede service

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Heeft tweemaal onterecht een bedrag van 834 euro afgeschreven. Al meerdere malen contact gehad, meerdere keren gebeld maar het probleem nog steeds niet opgelost. Zeggen het op te volgen en terug te bellen maar iedere keer geen reactie!

• Afspraken nakomen

Pluspunten

Goede en vriendelijke service en een zeer snelle levertijd en aansluiting

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Is nog niet compleet mis een kabel

• Afspraken nakomen

Pluspunten

Ik vind het zelf super