Heel fijn

Heb de cursus bij Jacqueline Henock gevolgd en ben erg tevreden. Veel geleerd, fijne sfeer, en prettige docente die echt haar best doet om voor iedereen er een inspirerende en leerzame ervaring van te maken

Mooie reis met instrumenten voor het leven

De trainingen van Linda waren elke keer een fijn samenzijn. Linda heeft ons 8 weken lang "instrumenten" aangeboden die je op dagelijkse basis helpen grip te krijgen op je leven en jouw weg te banen. Ze deed dat heel professioneel en met aandacht voor ieder individu in de groep. Daarnaast was het samenzijn ook nog eens heel gezellig!

Goede kennismaking met mindfulness en wat praktische tips om mee aan de slag te gaan

De meditatie/mindfulness-oefeningen waren wat onwennig in het begin, maar ze werken wel! Goed om dat te ervaren. Ook een paar handige tips gekregen waar ik concreet mee aan de slag kan. Nu is het aan mezelf om het op te pakken.

Heerlijk elke week leren in een moment voor mezelf samen met anderen

Deze training heb ik als zeer waardevol ervaren en ik zou het iedereen aanbevelen om een beetje meer te leren over jezelf en over omgaan met je denken en emoties. Het is fijn elke week met een groepje te delen en inspiratie te krijgen onder begeleiding van een zeer empathische trainster

Hallo Maud, Wat een geweldig cijfer, dankjewel! Prachtig om te lezen over jouw ervaring met de training. Fijn dat je de training als zeer waardevol hebt ervaren en dat je zo veel gehad hebt aan de groep. Nog veel voorspoed gewenst. Vriendelijke groeten, Team MindfulnessFabriek

Verrijkend

De groep met deelnemers was heel inspirerend. Leuk om van elkaar te horen hoe iedereen met de stof bezig is en welke stappen er worden gezet. En leuk dat we een vervolgafspraak hebben gemaakt over een half uit jaar om te kijken waar iedereen dan staat.

Hallo Chantal, Hartikke bedankt voor die 10! Het is enorm fijn om te lezen dat je geïnspireerd bent door de training en dat je zo veel gehad hebt aan de andere deelnemers. Nog veel voorspoed gewenst. Vriendelijke groeten, Team MindfulnessFabriek

Superfijne en goede online training

Goede en prettige trainster van de Mindfulness classes. Iedere keer een ander thema voor verdieping. Laagdrempelig om mee te doen. Leuk dat dit online kan en ook zo goed werkt.

Hallo Manon, Super bedankt voor jouw beoordeling! Fijn dat je de training fijn vond. Goed om te horen dat je het zo goed vond werken online. Nog veel voorspoed gewenst. Vriendelijke groeten, Team MindfulnessFabriek

Enorm prettig om online samen te mediteren met context erom heen.

Een aangename meditatie break midden in de week!

Hallo Karin, Hartelijk bedankt voor dat mooie cijfer! Fijn dat je het als een fijne meditatie hebt ervaren. Nog veel voorspoed gewenst. Vriendelijke groeten, Team MindfulnessFabriek

Een onschatbare investering in jezelf.

Deze cursus is een onschatbare investering in jezelf. Je krijgt geen gouden advies dat uw leven zomaar zal veranderen... Je wordt echter uitgerust met een uitgebreide set van tools die het mogelijk maken om beter te reageren op stressvolle situaties. Onze coach, Joyce, was buitengewoon toegewijd en een ongelooflijk ondersteunende en open persoon, die de hele ervaring zeer persoonlijk en uniek heeft gemaakt. Haar expertise en interesse in het vakgebied zorgden voor een volledige behaaglijkheid in de zaal. Ze luisterde, steunde ons allemaal, maar respecteerde ook onze grenzen. Een geweldige coach voor een onvergetelijke reis. Bovendien was de groep waaraan ik was toegewezen zo geweldig om deze ervaring mee te maken. Om af te sluiten, ik vind het geweldig hoe de MBSR-cursus me heeft geholpen om te stoppen en over mezelf na te denken. Dit proces van acht weken stelde me in staat om mezelf, mijn reacties en mijn gedrag vanuit veel verschillende hoeken te bekijken, waarvoor ik buitengewoon dankbaar ben. Ik werd uitgerust met tools die mijn leven nu al ten goede veranderen. Bedankt!

Hallo Sandra, Wat een prachtig cijfer heb je ons gegeven, bedankt! Wat heb je ook een super mooi verhaal geschreven over jouw ervaring met de training. Goed om te lezen dat je uitgerust bent met de juiste set van tools. Fantastisch dat de MBSR-cursus je heeft geholpen om te stoppen met over te veel over jezelf nadenken, dat is een prachtig resultaat. Nog heel veel voorspoed gewenst. Vriendelijke groeten, Team MindfulnessFabriek

Verhelderend en leerzame training

Veel nieuwe inzichten gekregen over de wijze van denken over dingen, de oefeningen en leermomenten om rust te vinden. De input van collega cursisten geven aan hoe verschillend iedereen zijn of haar "druk" of "stress" ervaart en dan blijkt dat die van mij best nog wel mee vielen. Veel aan gehad en dank aan Jose!

Hallo Roel, Ten eerste willen we je bedanken voor dat fraaie cijfer. Fijn om te lezen dat je nieuwe inzichten hebt gekregen door de mindfulnesstraining. Goed dat je er veel aan gehad hebt. Nog veel voorspoed gewenst. Vriendelijke groeten, Team MindfulnessFabriek

Iedereen ter wereld zou deze training moeten doen

Ontzettend toegankelijke, mooie training waar je je leven lang iets aan hebt. Het samen oefenen stimuleert je om er thuis ook mee aan de slag te gaan. Toegankelijk, goed te begrijpen werkboek die je er steeds bij kunt pakken. Ik vind eigenlijk dat dit verplicht zou moeten worden voor iedereen haha, want iedereen zal hier iets aan hebben.

Hallo Mandy, Wow een 10! Super bedankt voor dat mooie cijfer. Wat schrijf je mooie woorden over de groepstraining. Verplichten is misschien een stapje te ver maar je enthousiasme wordt zeker gewaardeerd :). Nog veel voorspoed gewenst. Vriendelijke groeten, Team MindfulnessFabriek

Fijne trainer

Trainer gaf ruimte aan behoeften van de deelnemers. Legde alles heel duidelijk uit. Zorgde voor een goede sfeer.

Hallo Lilian, Wow een 10! Wat een geweldig cijfer, dankjewel! Erg fijn om te lezen dat je de ruimte hebt ervaren en dat alles duidelijk is uitgelegd. Nog veel voorspoed gewenst. Vriendelijke groeten, de MindfulnessFabriek

Boven verwachting helpend

Zelf heb ik last van angst- en paniekklachten, mede doordat ik niet vaak genoeg tijd voor mezelf neem. Ik wist niet goed wat ik kon verwachten, maar ik heb de cursus als zeer prettig en helpend ervaren. In het begin kost het veel tijd en zag ik het elke dag oefenen als 'moeten', maar inmiddels ben ik dit gaan zien als 'tijd voor mezelf'.

Hallo Petra, Bedankt voor je recensie. Wat fijn om te lezen dat je de cursus fijn vond en dat het je goed heeft gedaan. Hou die 'tijd voor mezelf' vast in de toekomst. Nog veel voorspoed gewenst. Vriendelijke groeten, de MindfulnessFabriek

Verhelderend

Mijn ervaring bij de MindfulnessFabriek was zeer aangenaam. Heldere communicatie en afspraken. Kon al snel bij een van de coaches terrecht. Hester heeft mij goed geholpen en ook mijn individuele punten behandeld. Ben er een hoop mee opgeschoten en overweeg een eventueel vervolg traject in de toekomst. Nu eerst aan de slag met de materie die me is geleerd in deze 8 sessies. Een aanrader in mijn ogen!

Hallo Arno, Wat een mooi cijfer heb je ons gegeven! Bedankt! Fijn om te lezen dat je een goede ervaring hebt gehad bij ons. Goed dat je ermee opgeschoten bent. Nog veel voorspoed gewenst en hopelijk tot snel. Vriendelijke groeten, de MindfulnessFabriek

Een echte aanrader!

Ik heb met veel plezier de cursus in Deventer gevolgd. Met de nodige rust, sympathie, kennis en professionaliteit heeft Ilse ons wegwijs gemaakt en laten ondervinden in hoe mindfulness een waardevolle aanvulling zou kunnen zijn in ons dagelijks bestaan. De cursus geeft je nieuwe inzichten, nieuwe denkpatronen en het is aan jou hoe je deze verder gaat toepassen. Ilse nogmaals bedankt.

Hallo Peter, Een 10! Wauw, bedankt! Prachtig om te lezen dat je de cursus met plezier gevolgd hebt. Fijn om te lezen dat het je nieuwe inzichten en denkpatronen heeft gegeven. Ik hoop dat je ze in de toekomst goed kan toepassen. Veel voorspoed gewenst. Vriendelijke groeten, de MindfulnessFabriek

Laagdrempelig en effectief

Met veel plezier heb ik twee online trainingen gevolgd (mindfulness basis en plus) bij De MindfulnessFabriek. De trainingen zitten goed in elkaar. De bijgeleverde boeken zijn een goede handleiding, die je ook na het volgen van de cursussen nog eens kan doornemen. Het heeft me veel inzichten gegeven ten tijde van een emotioneel beladen periode. Hiervoor had ik al ruime ervaring in het thema mindfulness en persoonlijke ontwikkeling, maar dit zijn trainingen die relevant blijven. Dit komt doordat ze een grote DOE factor hebben. Je kunt immers veel kennis hebben, maar het gaat erom dat je er wat mee doet. Een aanrader voor als je beginnend, maar zeker ook als je ervaren bent.

Hallo Margot, Wauw een 9! Super bedankt voor dat cijfer! Mooi dat je met veel plezier de trainingen hebt gevolgd. Wat fijn dat je zo enthousiast verteld over jouw ervaring. Bedankt voor het aanraden van de training. Nog veel voorspoed gewenst. Vriendelijke groeten, de MindfulnessFabriek

Heel veel geleerd

Ik vond de training heel prettig. Had al vaker over Mindfulness gelezen, maar het wekelijks bijeenkomen en het oefenen dragen wel echt bij aan het leereffect. We hadden een prettige groep en José is een fijne docent!

Hallo Marieke, Super bedankt voor dat prachtige cijfer! Schitterend om te lezen dat je de training prettig vond. Fijn dat de bijeenkomsten en het oefenen een goede bijdrage hebben geleverd. Nog veel voorspoed gewenst. Vriendelijke groeten, de MindfulnessFabriek

Super fijn

Ik vond het een hele fijne training en heeft mij rust gegeven . Ook kan ik dit goed toepassen thuis. Het heeft mijn ogen geopend hoe ik dingen ook anders kan doen in het leven . Tanya deed het heel erg goed. Ze luisterde goed naar je en ze nam de tijd.

Hallo Jose, Wauw een 10? Super bedankt! Mooi dat je de training fijn vond en dat het je rust heeft gegeven. Fantastisch om te horen dat je het goed kan toepassen en dat je ogen, spreekwoordelijk, geopend zijn. Nog veel voorspoed gewenst. Vriendelijke groetjes, de MindfulnessFabriek

Fijne trainingen

De trainingen heb ik als heel prettig ervaren. De mindfulness cursus heeft mij goede handvatten gegeven om tot rust te komen en heeft mij daarnaast inzichten gegeven in mijn patronen van gedachten en gevoelens. Ik zou het anderen zeker aanraden.

Hallo Esther, Erg bedankt voor je recensie! Fijn dat je de training prettig vond en dat de training je goede handvatten heeft gegeven. Bedankt dat je de training aanraad. Veel voorspoed gewenst. Vriendelijke groeten, de MindfulnessFabriek

De mindfulnesstraining bij Joyce heb ik als zeer prettig ervaren.

Fijne, open sfeer en heldere training sessies.

Hallo Maartje, Super bedankt voor dat prachtige cijfer! Goed om te lezen dat je de training sessies als fijn, open en helder hebt ervaren. Veel voorspoed gewenst. Vriendelijke groeten, de MindfulnessFabriek

De mindfulness training heeft mij veel inzichten en vaardigheden gegeven, waar ik echt wat aan heb.

Prettige sfeer. Tanya gaf duidelijke informatie, op groepsniveau en individueel. Open persoonlijkheid die je het gevoel geeft dat je alles kon vragen. Veel tips en techniek uitleg gekregen. Al met al een ervaring om verder mee te kunnen. De omgeving waar we waren was wel erg gehorig en in de zomer zeer warm.

Hallo Cindy, Wauw! een 9! Super bedankt! Wat fijn om te lezen dat je een prettige sfeer hebt ervaren. Bedankt voor de mooie woorden. Nog veel voorspoed gewenst. Vriendelijke groeten, de MindfulnessFabriek

Leerzaam

Ik heb de training als een fijne aanvulling ervaren. Ik had al wat ervaring met mindfulness, maar het op deze manier ervaren in een groep, dat was echt een top idee. De begeleiding van Tanya was super. Open en vriendelijk, kundig en vooral iemand die ook doorvraagt waardoor je echt aan het denken wordt gezet.

Hallo Agnes, Super bedankt voor je recensie! Het is erg fijn om te lezen dat je de training als een fijne aanvulling hebt ervaren. Mooi dat je ondanks jouw ervaring met mindfulness alsnog wat eruit hebt kunnen halen doormiddel van de groep. Veel voorspoed gewenst. Vriendelijke groeten, de MindfulnessFabriek

Een openbaring!

Ik vond het een hele fijne training. Tanya geeft goede tips en uitleg over de achtergrond van mindfulness. Fijn dat ze ook voorbeelden noemt. Ik ben mij bewuster geworden van waarom ik de dingen doe zoals ik ze doe en kan nu af en toe eerst een stapje terug zetten om te bepalen hoe ik ga reageren. Als tip voor Tanya heb ik dat het denk ik fijner is als ze grotendeels de opdrachten uit het werkboek volgt. Ik merkte dat er doordat we hier soms van afweken wat verwarring in de groep ontstond.

Hallo Maryse, Wat fijn om te lezen dat je het een fijne training vond. Goed om te lezen dat je bewuster bent geworden van waarom je bepaalde dingen doet en dat je dat stapje nu kan zetten. Veel voorspoed gewenst. Groeten, de MindfulnessFabriek

Super fijn, behulpzaam, effectief

Fijne cursus. Goed opgebouwd. Prettige mensen. Extreem nuttig voor beheersing van spanning en stress in mijn leven.

Hallo Mark, Super bedankt voor dat mooie cijfer en de complimentjes! Wat fijn om te lezen dat je zo veel gehad hebt aan de training. Nog veel voorspoed gewenst. Vriendelijke groeten, de MindfulnessFabriek

Heldere cursus met heel veel content in de vorm van werkboek, video en theorie

Ik volgde de ACT-cursus bij Linda en heb haar als een zeer prettige, betrokken docente ervaren. Ze was goed voorbereid, aandachtig en maakte de cursus persoonlijk relevant.

Hallo Anne, Super bedankt voor je review! Het is voor ons erg fijn om te lezen dat je de ACT-cursus goed hebt ervaren. Veel voorspoed gewenst. Vriendelijke groeten, de MindfulnessFabriek

Werkboek met praktijk opdrachten was erg waardevol!

Patronen herkennen en doorbreken heel help vol. Oefenen helpvol. Goed opgezette training en helpt je de juiste richting in als het zelf niet lukt. Soms wat tam de groep qua zaken delen. Daar kan de trainer de mensen meer in uitdagen.

Hallo Judy, Wat fijn om te lezen dat de training je geholpen heeft in het herkennen en doorbreken van patronen. Nog veel voorspoed gewenst. Vriendelijke groeten, de MindfulnessFabriek