Verfrissend en goede reminder.

Prettige en leerzame lessen

Hallo, Bedankt voor dit mooie cijfer! Wat fijn dat je de lessen als prettig en leerzaam hebt ervaren. Nog veel voorspoed toegewenst. Met vriendelijke groet, Team MindfulnessFabriek

Een heel leerzame training

Zinvolle trainingsavonden in combinatie met een goed boek hebben me op weg geholpen dingen in mijn leven te veranderen. Daardoor minder stress, en minder piekeren. Ik had dit eerder moeten doen.

Hallo Ton, Bedankt voor dit prachtige cijfer! wat fijn om te lezen dat je door de sessies goed op weg bent geholpen en dat je hierdoor minder stress en gepieker ervaart. Ik wens je succes met het vasthouden hiervan. Nog veel voorspoed toegewenst. Met vriendelijke groet, Team MindfulnessFabriek

Herstellend

Het is mijn eerste aanraking met een coach, ik kom zelf uit de zorg en welzijn sector en heb goede vrienden waaronder een psycholoog om mijn heen waarmee ik goed gesprekken kan voeren over wat ik mee maak. Dus ik twijfelde een beetje of ik meer uit coaching sessies zal halen. Ik ben tegendeel bewezen: de spiegel werd voor mij gehouden zonder oordeel. Juist met begrip en compassie. Hoewel ik in mijn eigen waarde gelaten werd, werd ik door die gespreken aangemoedigd om het anders te leren doen en te mogen zijn. Wie ik nu ben met mijn beperkingen te mogen leren omarmen: stap voor stap... in mijn eigen tempo met aandacht. Zacht voor mezelf te leren zijn, in het hier en nu te mogen leren zijn. Zelfs het verdriet/mijn verlies en piekeren mogen er ook zijn in het hier en nu. Het maakt deel uit wie ik ben. De kleine dingen die mij energie en vreugde geven niet niet uit het oog verliezen. Het zijn een enkele mooie dingen die uit uit mijn sessies met Resia heb mee genomen. Resia, je hebt nieuwe deuren voor mij geopend en ik dank jou daarvoor. Lieve groet, Farida

Hallo Farida, Bedankt voor dit prachtige cijfer! Je schrijft een mooi verhaal over wat je tijdens deze sessies hebt geleerd en over wat je meeneemt in je leven. Ik wens je veel succes met het toepassen van je nieuwe bevindingen. Nog veel voorspoed toegewenst. Met vriendelijke groet, Team MindfulnessFabriek

creëer bewustwording van je gedachtes, gevoelens en lichaam

middels mijn mindfulness sessies (en zelfstudie) ben ik bewuster geworden van mijn gedachtes en gevoelen. Ik ben mij bewust geworden van de automatische gedachtes en gevoelens die ontstaan. Door mindfulness ben ik in staat om beter tot rust te komen en te genieten van ontspanning. Ik ben in staat om mijn eigen gedachtes en gevoelen te observeren en te accepteren.

Hallo Leroy, Bedankt voor dit mooie cijfer! Wat fijn om te lezen dat je met behulp van de Mindfulness sessies meer bewustzijn hebt gevonden rond je gevoelens en gedachtes. Ik wens je veel succes met het vasthouden van dit bewustzijn. Nog veel voorspoed toegewenst. Met vriendelijke groet, Team MindfulnessFabriek

Waardevol!

Het gesprek in aansluiting aan de online-cursus heeft voor mij iets toegevoegd en nieuwe inzichten gegeven.

Hallo Dorothea, Bedankt voor dit prachtige cijfer! Het is fijn om te lezen dat je nieuwe, waardevolle inzichten hebt verkregen. Ik wens je toe dat deze nieuwe inzichten je nog veel zullen brengen. Veel voorspoed toegewenst. Met vriendelijke groet, Team MindfulnessFabriek

Resia weet de juiste oplossingen aan te dragen waardoor ik veel beter ben gaan slapen.

Bijna 1 jaar lang sliep ik slecht. Resia wist snel tot de kern te komen waar dit aan ligt. Ze heeft me gelijk vanaf de 1e sessie al goede praktische oefeningen en mooie inzichten gegeven waarmee ik direct aan de slag kon. Hierdoor kon ik snel resultaat boeken en ging het slapen al beter. Elke sessie kreeg ik weer nieuwe inzichten die me verder brachten. Ik kan haar zeker aanraden.

Hallo Ellen, Bedankt voor dit prachtige cijfer! Wat fijn om te lezen dat je met behulp van deze sessies en oefeningen zulke mooie resultaten hebt bereikt. Ik wens je succes met het toepassen van je nieuw verkregen inzichten. Nog veel voorspoed toegewenst. Met vriendelijke groet, Team MindfulnessFabriek

In de afgelopen weken heb ik training gehad van Dorien. Wat een ontzettend fijn mens. Er was direct een klik en ik voelde al vanaf het begin de ruimte om alles te delen wat ik wilde delen. Dat is een heel fijn gevoel. Vanaf het begin had ik een aantal leerdoelen voor mezelf opgesteld, zo praktisch als ik ben ingesteld. Al doende leert men zeggen ze toch altijd? Dat is precies wat je ervaart tijdens de training. Weg met de automatische piloot en het altijd maar "meer" moeten (willen!) doen. Je staat aan het stuur en alleen jij bepaalt wat er gaat gebeuren. Je leert dus voldoening te halen uit minder (met meer resultaat). Je weet stress te herkennen en erkennen en accepteren dat het gewoon soms even zo is. Heel waardevol en voor iedereen aan te raden. Jong en oud. Dit geeft rust, ruimte en regelmaat. Meer de echte jij!

Hallo Nicol, Bedankt voor dit prachtige cijfer! In jouw verhaal geef je heel mooi aan wat je hebt meegenomen vanuit de training en dat je hierin goed bent begeleid. Ik hoop dat jouw nieuwe inzichten je nog veel zullen brengen. Nog veel voorspoed toegewenst. Met vriendelijke groet, Team MindfulnessFabriek

Meer bewustzijn en meer rust

Gaande weg de training van 8 weken merkte ik dat ik een groter bewustzijn en meer rust begon te ervaren. De training is best persoonlijk en intiem, maar we werden als groep heel erg goed begeleid door Romy, onze trainer. Er kon in alle openheid en eerlijkheid ervaringen gedeeld worden en dat voelde erg goed. De communicatie vanuit de Mindfulnessfabriek voorafgaand aan de training had iets beter gekund: ik kreeg vrij laat te horen dat de training door zou gaan.

Hallo Patricia, Bedankt voor dit mooie cijfer! Wat fijn om te lezen dat de training je meer bewustzijn en rust heeft opgebracht en dat je tijdens de training goede begeleiding hebt gehad. Nog veel voorspoed toegewenst. Met vriendelijke groet, Team MindfulnessFabriek

Mindfulness om een eind te maken aan gepieker

Ik werd al meer dan een jaar geplaagd door gepieker, meestal werk gerelateerd. Doordat ik zo bezig was in mijn hoofd kon ik niet meer genieten van de aardige dingen in het leven en voelde ik me niet gelukkig. Iemand suggereerde dat een mindfulness wel eens zou kunnen helpen. In plaats van boeken daarover te lezen besloot ik een professionele cursus te volgen, één-op-één, niet in een groep. De cursus duurde 8 weken, elke week één uur en flink wat oefeningen om elke dag te doen. Dat is ook meteen mijn advies, doe de oefeningen en blijf ze doen. Door de oefeningen was ik beter in staat met mijn gepieker om te gaan en leerde ik meer in het hier en nu te leven. Ik denk nog wel na over problemen maar alleen als het mij uitkomt en zonder het "malen" wat eerder het geval was. Daardoor heb ik meer ruimte in mijn hoofd gekregen om ook van de kleine dingen te genieten. Kortom, het heeft mij veel gebracht en ik kan het jou zeker aanraden.

Waardevol op inhoud, perfect in de zorgvuldige wijze waarop die inhoud wordt gedeeld.

Ik heb ervaren dat binnen een eenvoudig, vast, kalm, zorgvuldig en ja uhm sober stramien een -in al zijn eenvoud- complexe boodschap het meest helder wordt. Dat is een lange zin. Om aan te geven dat in het kleine het grote makkelijker valt waar te nemen. De eenvoud van het welkom geheten worden, thee staat klaar, niet gaan ratelen-praten, een matje, een kussen, een opstelling, de zon, de rust, het belletje, de vriendelijke aandacht, het herhalend aangeven dat de geest zwerft, maar dat de aandacht terug gebracht kan worden en dat je nu even helemaal niets hoeft want dit is je tijd, hier mag je even zijn. Dat prent zich in. Dankjewel daarvoor. Die herhalende eenvoud werkt, naast adem en oefeningen, als een anker in onrustige tijden.

Hallo Carine, Bedankt voor dit prachtige cijfer cijfer! Het is fijn om te lezen dat je de wijze waarop de training werd gegeven zo goed hebt ervaren. In jouw verhaal geef je heel mooi aan wat deze training jouw heeft gebracht. Ik wens je succes met het vasthouden van dit gevoel in de toekomst. Nog veel voorspoed toegewenst. Met vriendelijke groet, Team MindfulnessFabriek

Mind (fulness) blowing!!

Dankzij deze cursus mindful pauzeren is er bij mij een grote ommekeer in mijn leven gekomen. Ik ben me bewust geworden van het hier en nu en wat ik hierin doe en beteken. Het heeft me een opstap gegeven om dit verder te gaan onderzoeken en ben op een retraite weekend geweest en start binnenkort een bewust ademhaling en je plaats innemen cursus van 2 dagen. Wat een mooi en bijzonder inzicht gekregen hier!! Cynthia bedankt voor je luisteren en je mooie woorden!

Hallo Nicky, Bedankt voor dit prachtige cijfer! Wat fijn om te lezen dat je dankzij deze cursus zulke mooie inzichten hebt gekregen. Ik wens je succes met de cursussen die je nog zal gaan volgen. Nog veel voorspoed toegewenst. Met vriendelijke groet, Wouter

De training heeft mij op weg geholpen mijn balans terug te vinden.

De lessen werden op een prettige, harmonieuze en kundige manier gegeven. Er was een goede balans tussen het krijgen van de leerstof en de gevarieerde oefeningen. De leerstof was praktisch en interessant en werd met deskundigheid gegeven. Er was veel gelegenheid ervaring te delen en altijd was er een respectvolle feedback van de trainer. Hierdoor kreeg je een beter inzicht wat je ervaringen waren (verdieping). De gevarieerde oefeningen heb ik als zeer leerzaam ervaren. De trainer was prettig, communicatief, goed en respectvol. Haar lessen waren altijd goed voorbereid en liepen goed. Mede hierdoor ontstond er in de groep onderling vertrouwen waardoor ervaringen makkelijker werden gedeeld. De lessen waren geen moment on-interessant, maar het juist het tegenovergestelde, waardoor de tijd altijd snel ging. Ik heb er veel aan gehad.

Hallo Rob, Bedankt voor dit prachtige cijfer! In jouw mooie verhaal zie ik dat je veel uit de Mindfulness training hebt kunnen halen en dat je deze in een fijne groep hebt kunnen doorlopen. Het is fijn om te lezen dat zowel de theorie als de oefeningen goed bij je aansloten en dat je hier nieuwe inzichten uit hebt kunnen halen. Ik wens je veel succes met het toepassen van de nieuwe inzichten die je hebt verkregen. Met vriendelijke groet, Team MindfulnessFabriek

Het was een prettige groep. De training werd gegeven door een prettige en kundige trainer.

Hallo Robert, Bedankt voor dit prachtige cijfer! Wat fijn om te lezen dat je zowel de groep als de trainer als prettig hebt ervaren. Nog veel voorspoed toegewenst. Met vriendelijke groet, Team MindfulnessFabriek

Relevant

Het waren 8 intensieve weken waarin veel zaken aan bod kwam. Dit was mijn 4e mindfullnes training en de eerste keer dat ik echt door had waar mondfullnes over gaat. Het huiswerk maakte dat het niet alleen de lessen waren. De teacher - Romy- ga goeie feedback op je ervaringen en was voor 100% betrokken

Hallo Bram, Bedankt voor dit prachtige cijfer! Het is fijn om te lezen dat je tijdens deze training nieuwe inzichten hebt verkregen in Mindfulness. Ik wens je veel succes met het toepassen van deze nieuwe inzichten in je leven. Nog veel voorspoed toegewenst. Met vriendelijke groet, Team MindfulnessFabriek

Een reis naar de bewustwording van het hier en nu

Gedurende de cursus besefte ik dat het hier en nu jarenlang niet interessant geweest moet zijn voor mij. Je had het verleden waaruit je ervaringen putte en de toekomst waarin je deze ervaringen weer ging benutten...... maar er ziet nog iets tussenin. Want wat gebeurt er Hier en Nu? En wat brengt dat teweeg aan gedachten, gevoelens en sensaties? Na 8 weken ben ik zo ver dat ik deze ervaring niet meer ga vergeten. En ik zal blijven oefenen om steeds mee 'In het moment' te blijven. Verder blijven de Levenshoudingen me bij. Die geven me richting. Ook de communicatie-oefening is leerzaam. Met behulp van je houding kun je zorgen dat je én de ander én jezelf hoort. Ik heb me geen moment verveeld en geprobeerd zoveel mogelijk te ervaren. Mindfulness zou verplichte kost moeten zijn op de middelbare school: het maakt mensen sterker, meer eigen en minder vluchtig.

Hallo John, Bedankt voor dit prachtige cijfer! In jouw mooie verhaal zie ik dat je veel kennis hebt opgedaan over het leven in het moment en dat je oefeningen hebt gevonden die je hierbij helpen. Ik wens je nog veel succes met het toepassen van wat je hebt geleerd tijdens de training. Nog veel voorspoed toegewenst. Met vriendelijke groet, Team MindfulnessFabriek

Verhelderend

Ik had hiervoor al veel aan persoonlijke ontwikkeling gedaan en een hoop onderwerpen waren niet meer nieuw voor mij maar toch heb ik nieuwe dingen geleerd.

Hallo Fauve, Bedankt voor dit mooie cijfer! Het is fijn om te lezen dat je ondanks jouw eerdere ervaringen nog nieuwe dingen hebt geleerd. Ik wens je veel succes met het toepassen van deze nieuwe kennis. Nog veel voorspoed toegewenst. Met vriendelijke groet, Team MindfulnessFabriek

Fijne training met concrete handvatten

Ik vond de ACT-training erg de moeite waard. Het gaf een mooi inkijkje in de methode van ACT, met concrete handvatten en oefeningen. Daar hielpen het werkboek en de app ook goed bij. De vele filmpjes waren erg sprekend en de voorbeelden ook makkelijk te vertalen naar je eigen leven. Linda is een fijne en betrokken trainer, die een open sfeer in de groep creëerde. Daarnaast vond ik het heel fijn dat er trainingen ingehaald konden worden als je een keertje niet aanwezig kon zijn.

Hallo Marloes, Bedankt voor dit mooie cijfer! wat fijn om te lezen dat je handvatten en informatie uit de training hebt kunnen halen die je kunt gebruiken in jouw leven. Ik wens je hier veel succes mee. Nog veel voorspoed toegewenst. Met vriendelijke groet, Team MindfulnessFabriek

Fijne kennismaking

Het was een hele fijne kennismaking met ACT. Linda wist goed in te spelen en aan te sluiten bij mijn behoeftes, waardoor mijn interesse in de cursus gegroeid is. De kennismaking gaf een compleet beeld.

Hallo Norea, Bedankt voor dit mooie cijfer! Het is fijn om te lezen dat je tijdens de cursus de ruimte hebt gevonden om bij jouw behoeftes stil te staan. Nog veel succes en voorspoed toegewenst. Met vriendelijke groet, Team MindfulnessFabriek

Heel fijn om in een prettige en veilige setting te werken aan mijzelf.

José heeft de cursus op een prettige manier vorm gegeven. Enerzijds het programma gevolgd, maar ook aangepast aan de groep. Ruimte gegeven voor wat er nodig was. De cursus was een heerlijk rustpunt in de week.

Hallo Gaby, Bedankt voor dit prachtige cijfer! Het is fijn om te lezen dat je de cursus als zo prettig hebt ervaren en dat je de ruimte hebt kunnen vinden om zo aan jezelf te werken. Ik wens je hier voor de toekomst nog veel succes mee. Nog veel voorspoed toegewenst. Met vriendelijke groet, Team MindfulnessFabriek

Interessante en leuke training

Ook deze vervolgtraining mindfulnessPLUS training via de MindfulnessFabriek gevolgd en het zat wederom goed in elkaar. Leuke groep en goede trainster (Linda). Ook zeer prettig dat er inhaalmomenten gepland konden worden toen ik er een keer niet bij kon zijn. De oefening in de act-app waren een mooie en goede aanvulling op de training en prettig om na afloop te kunnen blijven gebruiken. Het boek vond ik zelf iets minder prettig, maar dat is denk Ik ook een kwestie van smaak.

Hallo Manon, Bedankt voor dit mooie cijfer! Het is fijn om te lezen dat je de training als fijn hebt ervaren en dat je er de handvatten uit hebt kunnen halen die voor jou werken. Ik wens je nog veel succes met het toepassen van deze handvatten. Nog veel voorspoed toegewenst. Met vriendelijke groet, Team MindfulnessFabriek

Doen

Na een hele fijne mindfulness training gevolgd te hebben heb ik aaneengesloten de mindfulness plus training gevolgd. Op die manier wilde ik de ervaringen en inzichten die ik heb opgedaan verder vertalen naar concrete acties in mijn dagelijks leven. Fijn om daar bewust mee bezig te zijn met een leuke groep en enthousiaste en betrokken trainer. Het accepteren van mijn gevoelens en emoties en daar met meer afstand naar kijken en de onderliggende boodschap voor jezelf uit kunnen filteren is een belangrijke les geweest. In de training geleerd om minder te reageren en meer vanuit gewenste en helpende acties met gevoelens en emoties om te gaan. Al met al een aanrader indien je met praktische adviezen aan de slag wil om je leven meer aan te laten sluiten bij wat voor jou belangrijk is.

Hallo Christel, Bedankt voor dit prachtige cijfer! Wat fijn om te lezen dat zowel de Mindfulness als de Mindfulness Plus training je zo goed zijn bevallen. Uit je verhaal blijkt dat je veel inzichten hebt opgedaan en dat je de mogelijkheid hebt gevonden om deze toe te passen in je leven. Ik wens je hier voor de toekomst nog veel succes mee. Veel voorspoed toegewenst. Met vriendelijke groet, Team MindfulnessFabriek

Deze training heeft mij veel geleerd over mijzelf, wat ik wil in het leven en hoe ik daar kom.

Ik zou deze training zeker aanraden. Het heeft mij veel geleerd over wie ik ben, wat ik wil en of ik daar ook daadwerkelijk naar handel. De training geeft je veel bruikbare informatie, handvaten, tips en oefeningen mee waar je buiten de training om ook mee bezig kan. De compassievolle benadering vanuit ACT en de trainer maakte het voor mij erg prettig en leuk om deze training te volgen. Ik voelde dat ik volledig mijzelf mocht zijn en dat kan ik erg waarderen.

Hallo Amber, Bedankt voor dit prachtige cijfer! Wat fijn om te lezen dat je de training met plezier hebt doorlopen en dat je de ruimte had om jezelf te kunnen zijn. Ik wens je veel succes met het toepassen van je nieuwe inzichten en handvatten. Nog veel voorspoed toegewenst. Met vriendelijke groet, Team MindfulnessFabriek

Persoonlijke en open lessen

Ik heb gisteren de laatste les van de Mindfullness Plus training gehad. Ik heb de training met heel veel plezier gevolgd. Linda creerde een open sfeer tijdens de les. Dit maakte dat ik me niet geremd voelde bij het uitvoeren van de persoonlijke opdrachten en die ook durfde te delen met mijn mede cursisten. Verder vond ik deze Plus training erg goed aansluiten bij de eerste vooral vanwege zijn praktische en persoonlijke karakter. Veel opdrachten tijdens de les en in het boek zodat je de dingen leert toepassen in jouw eigen dagelijkse leven. Vooral de lessen over de waardes in je leven en hoe je daar invulling aan kan geven vond ik een eye-opener.

Hallo Ilse, Bedankt voor dit mooie cijfer! Wat fijn om te lezen dat je de training met zoveel plezier hebt doorlopen en dat je de ruimte hebt gevonden om de persoonlijke opdrachten te maken en te delen met je groepsleden. Ik wens je nog veel succes met het toepassen van wat je geleerd hebt in je dagelijkse leven. Nog veel voorspoed toegewenst! Met vriendelijke groet, Team MindfulnessFabriek

Afwisselende training en bewustwording voor mij.

Linda Eligh is een fijne en prettige trainer, die je laat nadenken over zaken. Geeft goede uitleg over Act, vraagt door, zorgt dat iedereen aan het woord komt. Ik heb de mindfulness plus training als een waardevolle aanvulling beschouwt op de 1ste mindfulness training. Leuke en leerzame oefeningen, concreet bezig zijn en nog veel meer. Kortom, een aanrader!

Hallo Lara, Bedankt voor dit prachtige cijfer! Het is fijn om te lezen dat je tijdens deze training nieuwe, aanvullende kennis hebt opgedaan over Mindfulness en dat het een waardevolle aanvulling voor jou is geweest. Ik wens je veel succes met het toepassen van deze nieuwe kennis. Nog veel voorspoed toegewenst. Met vriendelijke groet, Team MindfulnessFabriek

Het is zeker een aanrader!

Ik heb de online MindfulnessPLUS training van Linda heel erg fijn gevonden. Linda heeft erg veel theoretische kennis en ervaringskennis met de onderwerpen die aan bod komen en brengt dit op een leuke manier over in de lessen. Het is een hele fijne groep waar je veel over jezelf te weten komt en je praktische handvaten leert over hoe makkelijker in het leven te staan. Bedankt Linda!

Hallo Rosanne, Bedankt voor dit mooie cijfer! Het is goed om te lezen dat je de training als zo fijn hebt ervaren en dat je zoveel kennis hebt opgedaan over Mindfulness. Ik wens je veel succes met het toepassen van de handvatten die je hebt geleerd. Nog veel voorspoed toegewenst! Met vriendelijke groet, Team MindfulnessFabriek