Inspirerende cursus

Het heeft mij op een nieuw spoor in het leven gezet met meer ruimte voor rust, stilte en vaker met aandacht in het hier en nu te zijn. Ilse is een ontzettend fijne en inspirerende begeleidster.

Dag Chris, Hartstikke bedankt voor het prachtige cijfer! Heel fijn dat je nu meer ruimte hebt in je leven voor rust en aandacht. Ook heel fijn dat je sessies van Ilse zo inspirerend vond. Wij wensen jou alle voorspoed toe! Met vriendelijke groet, MindfulnessFabriek

Uit mijn hoofd de wereld in

Bijzonder. Ik hield vast aan dingen waar ik niet aan vast wilde houden. In deze cursus heb ik geleerd, en leer ik elke dag, dat je een keus hebt. En dat als je ruimte creëert, er andere antwoorden komen. Ik ben Ilse dankbaar voor haar inzicht.

Dag Sandy, Bedankt voor het prachtige cijfer en de mooie recensie! Fijn om te horen dat je nu hebt geleerd dat je elke dag een keuze hebt! Ook heel fijn dat je het goed kon vinden met Ilse. Wij wensen jou alle voorspoed toe! Met vriendelijke groet, MindfulnessFabriek

Leerzaam en betrokken

Al denk je heel veel te weten, een frisse kijk op de zaken biedt altijd weer meer handvaten. De zoom gesprekken waren gezellig en ontspannen.

Beste Peter, Bedankt voor het mooie cijfer! Fijn om te horen dat je nu meer handvatten hebt gekregen om om te gaan met stress in je leven. Ook heel mooi dat je de ZOOM gesprekken als gezellig en ontspannen hebt ervaren. Wij wensen jou alle voorspoed toe! Met vriendelijke groet, MindfulnessFabriek

zeer goede trainer/training; goede ondersteuning met boek/video's ed

Ik heb heel veel aan de training gehad door de gestructureerde aanpak, de trainer die goed heeft uitgelegd en voorgedaan waar het om gaat en die zoveel begripvolle vriendelijkheid en rust uitstraalde. Ik heb veel inzicht gekregen in hoe stress ontstaat en hoe ik met mijn gevoelens en gedachten mezelf saboteer en handvatten gekregen om dat anders te (gaan doen). Ik heb al behoorlijk wat ervaring met boeddhistische meditatie; deze cursus was een welkome aanvulling, met name door de structuur, de focus op stress en de heldere taal.

Dag Caroline, Bedankt voor het prachtige cijfer en de uitgebreide recensie! Heel fijn om te horen dat je nu nieuwe inzichten en handvatten hebt om dingen anders aan te pakken. Ook heel fijn dat je het zo goed kon vinden met de trainster. Het is natuurlijk van groot belang dat er een goede band ontstaat met de trainster om het traject zo goed mogelijk te doorlopen. Wij wensen jou alle voorspoed toe! Met vriendelijke groet, MindfulnessFabriek

Een goede opgebouwde groepstraining onder deskundige begeleiding.

De training is goed gestructureerd, met voldoende lesmateriaal en online audiofragmenten. Het was waardevol om de cursus in een groep te doen omdat je ervaringen kunt uitwisselen. Na het afronden van de cursus ben ik ervan overtuigd dat het reduceren van stress door middel van mindfulness echt werkt als je er dagelijks aandacht aan besteedt. De cursusleidsters gaf op een hele prettig manier les.

Dag Paul, Hartsikke bedankt voor het prachtige cijfer! Fijn dat je nu handvatten hebt waardoor je nu jouw stressniveau kan verlagen door middel van het gebruik van mindfulness. Wij wensen jou alle voorspoed toe! Met vriendelijke groet, MindfulnessFabriek

Fijne, persoonlijke en effectieve training

De MindfulnessFabriek is goed en flexibel omgegaan met de trainingen in Corona tijd. De trainer heeft ons op een praktische en bevlogen manier meegenomen in de materie.

Dag Anita, Bedankt voor het prachtige cijfer! Fijn om te horen dat je de trainingen als prettig hebt ervaren en het goed kon vinden met de trainster. Wij wensen jou alle voorspoed toe! Met vriendelijke groet, MindfulnessFabriek

Ik wou dat ik het jaren eerder had gedaan, life changing

Een warme groep met een hele competente en charmante trainer. Ik keek uit naar onze sessies en voelde me altijd opgeladen na de training. Ik zou het iedereen aanraden.

Dag Isabelle, Heel erg bedankt voor het prachtige cijfer! Heel fijn om te horen dat je telkens zo uitkeek naar de sessies en je een opgeladen gevoel eraan overhield! Wij wensen jou alle voorspoed toe! Met vriendelijke groet, MindfulnessFabriek

Mooie reis

De opbouw van de mindfulness plus training door Jeroen en Linda is erg goed. Veel praktische info in de vorm van filmpjes en oefeningen, naast kernachtig weergegeven theorie. Het is een mooi vervolg op de mindfulness training om meer context te krijgen bij de mindfulness-oefeningen en actiegericht met je gedrag aan de gang te gang.

Dag Marjanne, Hartelijk dank voor het mooie cijfer en de goede beoordeling! Heel fijn dat je de mindfulness plus training zo fijn vond om aan mee te doen. Ook heel fijn voor je dat je nu meer context hebt gekregen bij alle oefeningen die wij toepassen tijdens de cursus. Wij wensen jou alle voorspoed toe! Met vriendelijke groet, MindfulnessFabriek

Fijne, persoonlijke mindfulness coaching

Ik heb veel geleerd van de mindfulness coaching van Cynthia. Het was fijn om 1 op 1 te kunnen praten, zodat we veel aandacht konden besteden aan de dingen die ik lastig vond. Ondanks dat ik al het een en ander wist over mindfulness, was het een goede ervaring om er nu echt mee aan de slag te gaan. Ik oefen er nu bijna dagelijks mee en voel me kalmer en meer mezelf.

Dag Anna, Hartelijk dank voor de mooie recensie en het prachtige cijfer! Heel fijn om te horen dat je de 1 op 1 gesprekken met Cynthia zo fijn vond en dat je nu kalmer en meer zoals jijzelf door het leven kan gaan. Wij wensen jou alle voorspoed toe! Met vriendelijke groet, MindfulnessFabriek

Heel tevreden

Goede ervaring, veel aan gehad. Ging met plezier heen. Prima docenten allebei.

Dag Suzan, Hartelijk dank voor het prachtige cijfer! Heel fijn om te horen dat je de cursus met veel plezier hebt doorlopen en dat je uiterst tevreden bent over de docenten. Wij wensen jou alle voorspoed toe! Met vriendelijke groet, MindfulnessFabriek

Een praktische, fijne mindfulnesstraining met de focus op zelf ervaren

De MBSR Mindfulnesstraining was een fijne en leerzame ervaring. De opbouw van de training was logisch en het werkboek/de filmpjes waren goede ondersteuning. Cynthia faciliteerde op een prettige manier het gesprek in de groep, legde theorie helder uit en begeleidde de medaties met een fijne en rustige stem. Ik heb er concrete tips uitgehaald en vooral een manier van kijken die ik toepas in het dagelijkse leven. Het brengt mij meer rust en acceptatie.

Dag An, Hartstikke bedankt voor het mooie cijfer en de goede recensie! Heel goed om te horen dat je concrete tips hebt kunnen halen uit de cursus die je toe kan passen in het dagelijkse leven. Ook heel fijn dat er een goede band is ontstaat tussen jou en Cynthia. Dit is natuurlijk van groot belang om de cursus zo prettig mogelijk te doorlopen. Wij wensen jou alle voorspoed toe! Met vriendelijke groet, MindfulnessFabriek

Rustgevend

De basistraining Mindfulness heb ik gedaan uit nieuwsgierigheid en professionele belangstelling. Bree heeft mij geleerd dat het redelijk eenvoudig is om rust te creëren in lastige situaties die mij een onrustig gevoel geven. Ik heb door oefenen ontdekt dat de 3 minuten ademanalyse voor mij een goed instrument is om rust te vinden in ingewikkelde en lastige situaties. Ik heb Bree als een fijne trainer ervaren, ze heeft een prettige stem die rustgevend werkt, is invoelend en geeft een deelnemer alle ruimte om eigen ervaringen te delen, als je niets wilt delen is het ook goed. Bree deelde na elke sessie ter inspiratie via de e-mail info/filmpjes zodat ik hiermee kon toewerken naar een volgende sessie.

Dag Geert, Hartstikke bedankt voor de mooie recensie en het prachtige cijfer. Heel fijn om te horen dat je nu in staat bent om meer rust te creëren in lastige situaties en de 3 minuten ademanalyse je daarbij kan helpen! Ook heel goed dat je een goede band met Bree hebt opgebouwd. Dit is namelijk heel belangrijk en zorgt ervoor dat de cursus zo prettig mogelijk doorlopen kan worden. Wij wensen jou alle voorspoed toe! Met vriendelijke groet, MindfulnessFabriek

Respectvolle aandacht

Ik heb de acht bijeenkomsten als heel prettig ervaren: ruimte voor ieder om iets of niets te zeggen over de ontdekkingsreis naar meer bewustzijn over de impact van onze gedachten op ons dagelijks leven. Als voorbeeld: ik proef weer meer wat ik eet doordat ik er met mijn aandacht bij kan blijven.

Dag Marie-Jose, Hartstikke bedankt voor het prachtige cijfer en de mooie recensie! Heel fijn om te horen dat de cursus ervoor heeft gezorgd dat je nu meer bewust bent van alles wat je doet! Wij wensen jou alle voorspoed toe! Met vriendelijke groet, MindfulnessFabriek

Heeft mij verrassende inzichten verschaft

De cursus heeft mij meer gegeven dan ik had verwacht. Francisca geeft de cursus op een praktische en persoonlijke wijze. Hierdoor kon ik makkelijker manieren vinden om mindfulness in mijn leven te integreren. Ze heeft mij het inzicht gegeven dat je naast de formele oefeningen je mindfulness op allerlei manieren in je leven kan integreren. Ik ben super enthousiast en wil mij meer verdiepen in de materie.

Dag Rutha, Hartstikke bedankt voor het mooie cijfer en de prachtige recensie! Heel fijn om te horen dat je nu een manier hebt om mindfulness te integreren in je dagelijks leven. Ook heel fijn dat er een goede band is ontstaan tussen jou en Francisca en dat je nu enthousiast bent om je te verdiepen in de materie! Wij wensen jou alle voorspoed toe! Met vriendelijke groet, MindfulnessFabriek

Ik heb duidelijk antwoord gekregen op mijn vraag, Het gesprek is duidelijk en professioneel opgepakt.

Dag Jessica, Bedankt voor het mooie cijfer! Fijn dat je nu antwoord hebt op je vragen en dat je het traject als duidelijk en professioneel hebt ervaren. Wij wensen jou alle voorspoed toe! Met vriendelijke groet, MindfulnessFabriek

Zeer waardevol

De afgelopen twee maanden heb ik de (online) mindfulness cursus gevolgd bij Ilse van Dijk. Ik raad dit echt iedereen aan. Ondanks dat het online was vanwege de pandemie, was de cursus helder en leerden we van elkaar. Bedankt!

Dag Lieke, Hartstikke bedankt voor het mooie cijfer! Heel fijn om te horen dat je toch zoveel hebt gehad aan de cursus ondanks het feit dat alles online werd gegeven! Wij wensen jou alle voorspoed toe! Met vriendelijke groet, MindfulnessFabriek

Geweldige kennismaking met mindfullness

De mindfullness cursus bracht datgene wat ik er uit wilde halen, namelijk een kennismaking met Mindfullness. We hebben daarnaast diverse oefeningen die ik zeker zal blijven toepassen.

Dag Marcel, Hartstikke bedankt voor het mooie cijfer! Goed om te horen dat je nu goed hebt kennisgemaakt met mindfulness en dat je de oefeningen kan toepassen in het dagelijks leven. Wij wensen jou alle voorspoed toe! Met vriendelijke groet, MindfulnessFabriek

Praktische, effectieve methode om te oefenen met mindfulness

De 8- weekse training heeft ervoor gezorgd dat ik actief ben gaan oefenen met mindfulness door de stimulans van de groepsbijeenkomsten. Het oefenen en delen van ervaringen heeft er bij mij voor gezorgd dat ik meer momenten heb waarin ik bewust met aandacht aanwezig kan zijn en makkelijker mijn gedachten kan loslaten. Mindfulness ondersteunt bij het bewust opmerken, benoemen en vervolgens accepteren van dat wat je niet kunt veranderen én vanuit bewustzijn kiezen voor gedrag wat je wel kunt veranderen. Trainster is nuchter en open waarin zij ook haar eigen ervaringen deelt met mindfulness.

Dag Sanne, Hartstikke bedankt voor het mooie cijfer en de prachtige recensie! Heel goed dat je nu meer momenten hebt waarin je bewust bezig bent met je aandacht en dat je vervelende gedachtes nu beter kan loslaten. Ook heel goed om te horen dat je de trainster zo fijn vond, hier zijn wij altijd blij om! Wij wensen jou alle voorspoed toe! Met vriendelijke groet, MindfulnessFabriek

Eyeopener

Ik heb de online training mindfulness van Fransisca als zeer fijn ervaren. 8 weken met elkaar online oefenen en daarna dagelijks thuis oefenen is erg helpend geweest om het een onderdeel van m'n leven te laten worden. Fransisca was erg enthousiast en praktisch ingesteld, waardoor ik het ook goed kan beoefenen.

Hallo Jantien, Bedankt voor het prachtige cijfer! Heel fijn om te horen dat mindfulness je zoveel heeft kunnen helpen en dat het een onderdeel van je leven is geworden. Ook heel mooi om te lezen dat er een goede band was met Francisca was. Het is natuurlijk van groot belang dat er een goede band ontstaat met de trainster omdat het traject dan zo goed mogelijk doorlopen kan worden. Wij wensen jou alle voorspoed toe! Met vriendelijke groet, MindfulnessFabriek

Dag Lotte, Een 10! Wauw! Bedankt voor het prachtige cijfer! Ook super dat je de training top vond. Wij wensen jou alle voorspoed toe! Met vriendelijke groet, MindfulnessFabriek

Zeer de moeite waard; inspirerend en praktisch toepasbaar.

Ik vond het een leerzame en inspirerende training, leuke afwisseling tussen theorie en praktijk. Alle oefeningen waren laagdrempelig, gemakkelijk in je leven toe te passen waardoor de stap naar een meer mindful leven gemakkelijk gezet is. Dit had ook alles te maken met de wijze waarop Franscisca de training gaf; deskundig, met een goede dosis humor, respectvol naar elke deelnemer en allesbehalve ‘zweverig ‘. Ze wist veel te vertellen uit haar persoonlijke leven wat een bron van inspiratie was. Ik zou veel mensen de training aanraden, en vooral bij Franscisca.

Hallo Femke, Hartstikke bedankt voor het prachtige cijfer en de mooie recensie! Heel fijn om te horen dat je de training inspirerend en leerzaam vond. Ook super fijn dat je het zo goed met Francisca kon vinden. het is natuurlijk van groot belang dat er een goede band ontstaat met de trainster om het traject zo goed mogelijk te doorlopen. Wij wensen jou alle voorspoed toe! Met vriendelijke groet, MindfulnessFabriek

Fijne gesprekken

Ik heb 8 super fijne gesprekken gehad. IK heb mijn hart kunnen luchten en achteraf een hele andere kijk gehad op mijn ervaringen. Super veel inzichten gekregen op mijn eigen handelen, wat ik hier mee kan en wat ik hier niet mee kan. Deze tips en inzichten zullen mij in de toekomst altijd blijven helpen.

Hallo D, Hartstikke bedankt voor het mooie cijfer! Heel fijn om te horen dat je meer inzichten hebt gekregen in je eigen handelen. Wij hopen dat je nu een stuk meer in het hier en nu leeft! Wij wensen jou alle voorspoed toe! Met vriendelijke groet, MindfulnessFabriek

Verruimend

Deze cursus was een welkome en broodnodige aanvulling op het re-integratietraject om na een burn-out weer aan het werk te komen. Door de cursus heb ik handvatten ontdekt die me helpen stress te herkennen, te herleiden en daarom (vaak) te kunnen voorkomen. Rust in de dag inbouwen, momenten voor mezelf pakken en een betere balans creëren. Ik heb erg veel geleerd en handige tools gekregen.

Een individuele training met rust, aandacht en ruimte

De 8 wekelijkse training met Cynthia heb ik als zeer prettig ervaren. Zij is een rustige, serieuze, flexibele en leuke vrouw, Ze stond open voor mijn vragen, maar hield zich wel aan de materie van die week. Omdat het 1 op 1 was had ik misschien verwacht dat ik meer handvatten had kunnen krijgen om individuele situaties onder controle te krijgen. Maar ik snap ook dat een uur te kort is om buiten de doelstellingen van het hoofdstuk te veel op het persoon in te gaan. Cynthia gaf ook aan dat er meerdere mogelijkheden zijn na deze mindfulness training. Ik hoop dat ik er veel aan ga hebben en dat ik o.a. het mediteren/ademhalen kan toepassen in mijn drukke bestaan. Er zijn zeker dagelijks al dingen waar ik opmerkzaam op ben na de training. Ik ga deze training eerst goed intregreren in mijn leven en daarna ben ik zeker geïnteresseerd om door te gaan.

Hallo Lisette, Bedankt voor de mooie recensie! Heel fijn om te horen dat je het zo goed hebt kunnen vinden met Cynthia. Het is heel belangrijk voor ons dat er een goede band ontstaat omdat het traject dan zo goed mogelijk doorlopen kan worden. Jammer dat je misschien niet alle handvatten hebt gekregen die je misschien had verwacht van te voren. Wij hopen dat ondanks alles je de geleerde oefeningen kan toepassen in je dagelijks leven! Wij wensen jou alle voorspoed toe! Met vriendelijke groet, MindfulnessFabriek

Positief

Beter geleerd om met mijn gedachten om te gaan. Nu alleen nog wachten op de rekening voor de verzekering.

Hallo Anja, Goed om te horen dat je nu beter om kan gaan met je gedachtes! Wij wensen jou alle voorspoed toe! Met vriendelijke groet, MindfulnessFabriek