Heel leerzaam in een prettige omgeving

Ik heb veel geleerd en heb echt profijt van de training. De cursus is heel goed ingedeeld en ondanks dat de training niet live kon doorgaan was het online ook een goede ervaring. Henriëtte creëerde een warme en veilige omgeving waarin ik me goed voelde.

Mijn kind geopend

Was sceptisch en dacht zweverig,maar er zit veel handvaten aan en positief verrast,met een fantastische, enthousiaste trainer

Een goed vervolg op de Mindfullness training

Na de online Mindfullness training te hebben gevolgd, heb ik de recent de Mindfullnesspro training gedaan. De insteek hiervan is compleet anders. Het betreffen meer technieken die gebruikt kunnen worden. Ik ben overtuigd dat deze technieken werken en deze vind ik daarom goed. Ook wordt dit ruim ondersteund met een boek en filmpjes. Ik vond alleen de lengte van de sessies kort. Hierdoor heb ik naar mijn gevoel niet voldoende kunnen oefenen om bepaalde technieken onder de knie te krijgen.

hele fijne sessies gehad!

ik vond het erg fijn en het heeft mij heel erg geholpen!

Een waardevolle cursus

Een waardevolle cursus die je handvaten geeft om dingen aan te pakken op je eigen manier en ervoor zorgt dat je hier bewuster mee om kan gaan. Zelf de cursus bij Jeroen en Linda gehad, hier was ik erg over te spreken.

Een waardevolle ervaring

De ACT cursus geleid door Jeroen Kortooms en Linda Eligh was bijzonder informatief en effectief met een goede afwisseling en balans tussen uitleg van de principes van Act, behandeling van huiswerk, meditatie, oefening en gesprek in tweetallen. De leiders creeërden voor de deelnemers een veilige, open en vriendelijke omgeving waarin al snel over vertrouwelijke - en gevoelige kwesties gesproken kon worden. Voor mij vielen er verschillende kwartjes omtrent de realtie tussen motivatie en waarden en ook m.b.t. het omgaan met lastige gevoelens. veel dank.

Waardevolle inzichten

Ik heb veel over mezelf geleerd en handvaten gekregen in hoe ik met bepaalde situaties effectiever kan omgaan. Ik heb vooral geleerd flexibiliteit te hanteren in alle uitdagingen die in deze wereld aanwezig zijn :-)

Deze training is als een spiegel en handboek ineen.

Ondanks de weerstand die ik aanvankelijk voelde om een online training te volgen, kan ik na acht sessies niet anders dan concluderen dat deze training mij een spiegel heeft voorgehouden en handvaten heeft gegeven om situaties die ik lastig vind aan te gaan. Het heeft mij doen inzien dat ik niet een willoos slachtoffer ben die allerlei zaken overkomt, maar dat ik ook actief voor dingen kan kiezen die waardevol zijn voor mij. En dat voelt goed!

Leerzaam

Het waren 8 leerzame en fijne weken. In deze onrustige en onzekere tijd met Corona was de donderavond voor mij een rustpunt. Stilstaan bij jezelf en alles wat er leeft in je qua gedachten en gevoelens is heel belangrijk om mentaal fit te blijven. De wekelijkse terugkerende meditaties, act tools zijn helpend in de dagelijkse praktijk. Jeroen Kortooms en Linda Eligh waren de trainers die elkaar goed aanvulden en zeer kundig zijn op het gebied van Act en je veilig lieten voelen in de groep.

Dag Marieke, Wat fijn om te lezen dat je 8 hele waardevolle weken hebt mee mogen maken. Zeker in deze tijd is het van enorme toegevoegde waarde om deze lessen mee te nemen. En als ik kijk naar het resultaat wat je beschrijft draagt jouw inzet enorm bij aan een gezonder en gelukkiger leven. Daarmee heb je vast en zeker veel veerkracht gecreëerd om jezelf te wapenen tegen deze lastige tijden. Wij wensen jou nog heel veel waardevolle momenten toe en zullen de complimenten doorgeven aan Jeroen en Linda. Dat vinden ze vast fijn om te horen. Hartelijke groet, Mindfulnessfabriek

Geen zweverig gedoe, maar bruikbare handvatten en gedachtegoed

Jen van Horen is een prettige trainer, die je stap voor stap meeneemt in de wereld van mindfulness. De persoonlijke en empatische benadering zijn heel fijn. Jen heeft mij geholpen om mindfulness te leren kennen en daar datgene uit te halen waar ik zelf iets mee wil.

Dag, Wat fijn om te lezen dat je echt bruikbare handvatten en gedachtegoed hebt mee kunnen nemen vanuit de training. Dat draagt hoe dan ook bij aan een gezonder en gelukkiger leven. Hopelijk kan je de geleerde vaardigheden nog vaak toepassen in je leven. Wij wensen jou alle goeds toe voor de toekomst en bedankt voor je positieve recensie. Hartelijke groet, Mindfulnessfabriek

Je hebt er je levenlang iets aan.

Ik heb de individuele Minfulness training als erg prettig ervaren. Eerst wist ik niet wat ik moest verwachten. Je leert om te genieten van momenten, te leven in het nu en je vooral niet te druk te maken. Je leert veel oefeningen die je, je hele leven nog kan gebruiken. Dorien was een erg fijne coach, ze luistert echt naar je. Het heeft mij veel rust in mijn drukke hoofd gebracht.

Beste Britt, Wat mooi om te lezen dat je deze ervaring de rest van je leven meedraagt. Zo te zien draagt dit heel erg bij aan een gezonder en gelukkiger leven. Dat is een fijne start van 2021! Wij wensen jou nog heel veel fijne rust momenten toe. Wij zullen de complimenten doorgeven aan Dorien. Daar zal ze vast blij mee zijn! Hartelijk bedankt voor jouw mooie recensie en wij zijn heel erg blij dat we jou deze inzichten hebben kunnen geven. Hartelijke groet, Mindfulnessfabriek

Terug gaan naar de basis

Ik heb bij René een 9 weeks mindfulness cursus gevolgd. Ik heb de cursus als erg prettig ervaren. Rene is een down to earth, duidelijk en doelgericht persoon wat voor mij erg goed werkte om mijn aandacht erbij te kunnen houden. De cursus is goed vol te houden ondanks de corona tegenslagen die wie af en toe hadden. Ik raad De cursus aan, wellicht dat ik hem volgend jaar weer doe ter verfrissing.

Beste Bart, Wat fijn dat je een goede ervaring hebt gehad met de training en de trainer. De complimenten zullen wij doorgeven aan Rene. Daar zal hij vast blij mee zijn! Het is nooit verkeerd om nog eens een training te volgen. Mindfulness blijven oefenen draagt alleen maar meer bij aan een waardevol, gezond en gelukkig leven! Je bent altijd van harte welkom om weer een training bij ons te volgen. Hartelijke groet, Mindfulnessfabriek

Inspirerend en prettige sessies

Ondanks dat de sessies nu digitaal worden gegeven heel erg inspirerend. Fijne groep met mensen waar je de ruimte krijgt. Zeker een aanrader waar je de rest van je leven mee verder kan!

Beste Claudia, Wat fijn dat de digitale bijeenkomsten een goed resultaat hebben geleverd. We doen er alles aan om dezelfde kwaliteit na te streven. En dat is zo te horen gelukt! Fijn dat de groep jou ruimte heeft geboden. We zijn blij om te horen dat het je veel goeds heeft gebracht. We wensen je alle goeds toe voor de toekomst en hopelijk mogen alle vaardigheden die je hebt geleerd bijdragen aan een gezonder en gelukkig leven. Hartelijke groet, Mindfulnessfabriek

Een hele nieuwe ervaring rijker geworden.

Heb het heel prettig gevonden. Heb er veel van geleerd. Bewustwording. Een zeer fijne trainster waar je erg op je gemak voelde. Bracht rust in de groep. Kon goed luisteren. Werd geconfronteerd met mezelf. (Onrustig en deed veel op de automatische piloot)

Beste Anja, Bedankt voor je review en wat fijn om te horen dat je er zo veel van hebt geleerd. Een confrontatie met jezelf is soms even nodig om vervolgens weer in beweging te komen en vooruit te kunnen. Dat zorgt voor mooie veranderingen. Hopelijk dragen deze veranderingen bij aan een gezonder en gelukkiger leven. We wensen jou alle goeds toe voor de toekomst! Hartelijke groet, Mindfulnessfabriek

Het van binnenuit ervaren hoe heilzaam aandacht en rust zijn

Ik vind het een heel informatieve training waar voldoende ruimte was om vragen en verdieping te krijgen. Resia ademt rust uit, geeft het voorbeeld in de meditaties, hoort aan wat je tegenkomt, zonder oordelen en zonder het te werken veranderen of oplossen, wat mij betreft hebben wij het enorm getroffen met haar. De training zelf zit erg goed in elkaar, boek is super goed geschreven.

Beste Roos, Bedankt voor je positieve review! En ook nog eens een 10. Wat fijn dat we zo veel voor jou hebben kunnen betekenen. Dat zal zeker een bijdrage gaan leveren aan een gezonder en gelukkig leven. Het boek zal ten alle tijden beschikbaar voor je zijn. Hopelijk zal dit nog veel bieden. We zullen de complimenten doorgeven aan Resia. Daar zal ze vast blij mee zijn! We wensen je alle goeds toe voor de toekomst! Hartelijke groet, Mindfulnessfabriek

Kracht van, aandacht, stilte en vertragen

Geeft handige tools om bewuster te leven. Hele nuttige training voor iedereen die met meer aandacht door het leven wil.

Beste Sjoerd, Wat fijn om te horen dat je veel tools hebt geleerd om bewuster te leven. Dat draagt ten alle tijden bij aan een gezonder en gelukkiger leven. Fijn om te horen dat de training veel voor je heeft betekent. Wij wensen je alle goeds toe voor de toekosmst! Hartelijke groet, Mindfulnessfabriek

Ik wist het niet dat jij kan zo veel rust krijgen van meditatie end mindfullness

Geweldige coach and echt leuke groep.

Beste Justyna, Fijn om te horen dat je een fijne groep hebt meegemaakt. Dat maakt het allemaal nog waardevoller. Wij zijn blij om te lezen dat het je zo veel rust brengt. Hopelijk blijft dat zo voor in de toekomst. Oefening baart kunst! Wij wensen je alle goeds toe in de toekomst. Hartelijke groet, Mindfulnessfabriek

Het heeft mij veel gebracht.

Ik heb veel last van stress. De mindfulnesstraining heeft mij veel mogelijkheden geboden om hier beter mee om te gaan. De oefeningen bieden ontspanning en een andere kijk op hoe je in het leven staat. Het goed voor jezelf zorgen is een belangrijk ding, evenals vriendelijk voor jezelf zijn. "Het is wat het is". Niet altijd in de 'doe-modus' , maar 'zijn' in het hier en nu. De trainigen waren prima. We hadden een fijne groep en de trainster was ook heel plezierig. Een prettige stem en veel positieve uitstraling. Er was veel ruimte voor ieders emotie en inbreng.

Beste Annet, Wat fijn om te horen dat we zo veel voor je hebben kunnen betekenen. Hopelijk brengt dit veel waarde in je leven. De oefeningen blijven inzetten zal alleen maar meer ontspanning brengen op lange termijn! Mooi dat je daar zo veel aan hebt. Je hebt belangrijke lessen voor jezelf uit de training gehaald. Wij wensen je alle goeds voor de toekomst! Hartelijke groet, Mindfulnessfabriek

Bij de mindfulnessfabriek wordt je goed begleid op jou ontdekking naar mindfulness.

Ik heb in Nijmegen bij José de cursus gevolgd. José is een warm liefdevol persoon die iedere cursist ondersteuning geeft in hun ontwikkeling op het gebied van mindfullness. Het heeft voor mij gebracht dat ik meer naar mijn lichaam ben gaan luisteren en meer bewust ben wanneer ik teveel in mijn hoofd zit.

Beste Majorie, Hartelijk dank voor je mooie beoordeling. En ook nog eens een 10! Wij zijn heel blij dat het jou zo veel heeft gebracht. De complimenten zullen wij doorgeven aan José. Dat doet haar vast en zeker goed! Heel mooi dat je nu beter naar je lichaam luistert en meer bewust bent van wanneer je vast zit in je hoofd. Dat draagt zeker bij aan een gezonder en gelukkiger leven. Wij wensen jou alle goeds toe in de toekomst. Hartelijke groet, Mindfulnessfabriek

Inzichtgevend

Gedurende de training lukte het me om inzicht te krijgen in mijn positieve en negatieve gevoelens, oordelen en gedachtes. Dit inzicht zorgde ervoor dat ik automatisch rustiger werd, rustiger ging ademen en mijn pas vertraagde. Ik voel me meer tevreden en gelukkiger. Ik raad iedereen aan om een Mindfulnesscursus te doen.

Beste Cleo, Een 10! Wat fijn dat de training jou zo veel heeft gebracht. De inzichten in jouw gevoelens, oordelen en gedachtes zijn inzichten die je de rest van je leven kan gebruiken. Dit draagt bij aan een gezonder en gelukkiger leven. Wij wensen jou dan ook alle goeds toe in de toekomst. Hartelijke groet, Mindfulnessfabriek

Fijne, leerzame cursus

Ik heb de mindfullnesscursus gevolgd in Nijmegen. Erg blij met onze betrokken en open docente José en de flexibiliteit van de organisatie om gedurende de Covid-tijd onze cursus in goede banen te blijven leiden.

Beste Anne, Bedankt voor alle complimenten die je geeft. We zijn erg blij dat we in deze tijd een waardevolle bijdrage hebben kunnen leveren. De complimenten geven wij door aan José. Dat doet haar vast goed! We wensen je alle goeds toe voor in de toekomst. Hartelijke groet, Mindfulnessfabriek

Aanrader

Ik heb de mindfulnesstraining MBSR gevolgd bij José in Nijmegen. De cursus leert je beter te relativeren en laat zien dat je ook anders met spanning om kunt gaan. Ik ben het eens met mijn huisarts dat je beter een cursus kunt volgen, dan zelf met mindfulness te beginnen vanuit een boek. De cursus helpt namelijk om mindfulness meer structureel in je leven in te passen. José is een erg vriendelijke en warme vrouw en samen met de rest van de groep hebben we leerzame en gezellige trainingsdagen gehad.

Beste Roy, Allereerst hartelijk bedankt voor je positieve recensie. En ook nog eens een 10! Dat vertaalt zich in de mooie woorden die je geeft aan de training en inzichten. Wij geloven dat mindfulness kan bijdragen aan een gezonder en gelukkiger leven. En jij hebt mooie stappen daarin gezet mede omdat je nu weet hoe je het structuur in je leven in kan passen. Heel goed gedaan. Wij zullen de complimenten doorgeven aan José. Daar zal zij vast dankbaar voor zijn. Hartelijke groet, Mindfulnessfabriek

Goede start van bewuster leven en genieten

Fijne begeleiding en uitleg hoe het lichaam en de geest werkt. Het is een goed begin om te leren hoe je dingen anders aan kunt pakken en niet in de zelfde patronen blijft hangen.

Beste Brenda, Wat fijn om te horen dat je een mooie start hebt kunnen maken. Het is en blijft oefenen om alle vaardigheden te blijven onderhouden. Op die manier kan je lichaam en geest aan elkaar verbinden en creëer je een mooie en fijne balans. Wij wensen je alle goeds toe voor in de toekomst en wij zijn blij dat we jou een fijne begeleiding en uitleg hebben kunnen geven. Hartelijke groet, Mindfulnessfabriek

Goed voelen waar het om draait in mijn leven

De Mindfulness Plus online training heeft mijn manier van denken en voelen verrijkt. Ik heb geleerd om met moeilijke gedachten om te gaan en te voelen waar het voor mij echt om draait in het leven. Dat gaat me verder helpen!

Beste Birgt, Wat fijn dat je zo veel hebt opgestoken van de training. He zijn prachtige inzichten die je aanhaalt. Dit gaat je vast nog veel brengen. Het gaat om goed voelen. En zo te zien heb je geleerd om goed te voelen wat je voelt. Wij wensen je heel veel geluk en alle goeds toe met de nieuwe inzichten. Hartelijke groet, Mindfulnessfabriek

Ik heb veel handvatten aangereikt gekregen die ik goed kan gebruiken in mijn dagelijks leven.

Tijdens de Mindfulnessplus ONLINE heb ik meer inzicht gekregen en goede oefeningen geleerd die ik zelf kan toepassen. Hele fijn training, dank Jeroen en Linda!

Beste Elze, Allereerst bedankt voor je positieve review! De complimenten zullen wij doorgeven aan Jeroen en Linda. Daar zullen ze vast blij mee zijn. Wij wensen je nog heel veel plezier en genot van de inzichten die je hebt verkregen tijdens de oefeningen. Het gaat je vast en zeker nog veel goeds brengen. Hartelijke groet, Mindfulnessfabriek