Verhelderend en motiverend

Een verhelderende kijk op patronen in je leven. Je leert omdenken en tegelijkertijd leer je hoe belangrijk die self care voor het brein is.

Kirsten is een rolmodel voor Mindfulness

Zeer praktische training, waardoor de noodzakelijke oefening en uiteindelijke toepassing in eigen leven wordt gefaciliteerd.

Mindful en niet zweverig

Hele fijne online training (ik heb klassiaal lessen volgen niet gemist) met een docent die duidelijk en rustig de basis van mindfulness uitlegt. Ik had niet hele goede ervaringen met apps maar had me toch met enige aarzeling aangemeld. De MBSR lessen bleken heel praktisch en down-to-earth te zijn. En dat spreekt me wél aan. En de warme en kalme stem van Renée draagt daar zeker aan bij. Ik heb nieuwe inzichten gekregen en er is voldoende oefenstof waar je ook na afloop goed mee uit de voeten kunt. Aanrader dus!

Mijn hoofd is rustiger geworden dankzij mindfulness

Wat zijn deze 2 maanden snel voorbij gegaan en wat heeft het mij goed gedaan. Een fijne groep mensen bij elkaar, ik heb mij veilig gevoeld om dingen te delen. Tijdens de 1e les moesten we opschrijven wat je wilde leren, je intentie. Ik had last van stress en een druk hoofd en slecht slapen, en mijn wens was om meer rust te krijgen en meer vertrouwen in mijzelf. Ik denk dat dit redelijk gelukt is, want er aan werken moet ik zeker blijven doen. Gelukkig heb ik de tools en dat is een fijn gevoel Dank Romy en dank medecursisten.

Nuttige, flowende en inzichtgevende training

De training was een mooie mix van ervaren, stilstaan, erover praten en oefenen. Er mee bezig zijn en doen en de uitleg erbij helpt om alles helder te krijgen. De sessies waren op een prettig tempo, niet te snel en niet te langzaam. Cynthia is een prettige instructeur die veel vragen weet te beantwoorden en de kennis van mindfulness in pacht heeft.

Zeer nuttige, niet zweverige online mindfulnesstraining

Ik vond deze mindfulnesstraining zeer nuttig en zeker niet zweverig. Renee Piket geeft de training op een prettige manier en heeft een prettige stem. Ze begeleidt de trainingen op een prettige manier. De training begint en eindigt ze op de afgesproken tijden. Het mindfulnessboek dat je kunt ontvangen staat vol met praktische tips en oefeningen. Een aanrader voor één ieder die er voor open staat!

Goed georganiseerde cursus waar ik nog lang van kan profiteren

De cursus was erg goed georganiseerd met een duidelijke opbouw en structuur. De lessen waren online mogelijk waardoor het voor mij haalbaar werd om de training te volgen. De docente was uitstekend in staat om ook online een open sfeer te creëren en een groepsgevoel tot stand te brengen. Ook was zij erg goed in het bewaken van de tijd terwijl de hele les zij het gevoel van ruimte gaf en er geen enkele haast was en voldoende tijd voor vragen en delen van ervaringen. De docente had veel ervaring met mindfulness en het geven van trainingen. Voorafgaand aan de training ontvingen we als cursisten een werkboek met meer informatie per les wat erg prettig was. Ook stuurde de docente na elke les een e-mail met een korte samenvatting en het huiswerk. De docente zelf heeft de oefeningen ingesproken waar we mee oefenden. Dit gaf mij structuur en binding met de cursus door de week heen. Daarbij vind ik het heel prettig dat ik nu na de training kan blijven oefenen met deze oefeningen en kan teruglezen in het werkboek. Ik heb meer geleerd dan ik had verwacht en merk nu al duidelijke resultaten op dagelijkse basis. Ook heb ik de handvatten gekregen om te blijven oefenen. Ik vind het een prettig idee dat er meer cursussen zijn voor verdieping en oefendagen waar ik nog aan mee zou kunnen doen later als ik er behoefte aan heb.

Basis training verkocht als gevorderde

Ik heb gebeld en specifiek gevraagd - ik heb best veel ervaring met mindfulness, welke cursus past bij mij. Ik krijg te horen dat een van hen cursussen juist voor mij is. 5 van 9 mensen in die cursus deden voor de eerste keer mindfulness. De hele cursus was gewoon a 'starter'. Het ligt verder in de descriptie dat je een datum kan kiezen voor face-to-face dag als onderdeel van de cursus. Ik heb een email gekregen dat ik in 6 dagen naar Amsterdam moet om de face-to-face dag te doen. Als ik die dag niet kan, moet ik extra 35 euros betalen. 1000 euros voor 8 online sessies was toch niet genoeg, MindfulnessFabriek???

Mindfulness leert mij om thuis te komen bij mijzelf.

Door het volgen van de 8-weekse mindfulness training voel ik meer rust in mijn lijf. Het leert mij te zitten met mijn ongemak en te ontspannen in het moment. Hierdoor ervaar ik meer ontspanning gedurende de dag. De wekelijkse bijeenkomsten hielpen enorm bij het proces, omdat je dan ook andermans ervaring hoort. Daarnaast was het fijn om samen te oefenen. Het was fijn om de training van Romy te krijgen. Ze heeft een hele fijne energie, kan goed luisteren en legt alles goed uit. Bedankt voor de prettige begeleiding!

Response from the business owner

Hallo Nadia, Dank je wel voor de prachtige review en het mooie cijfer! Heel fijn om te horen dat je nu meer rust hebt in je lichaam en dat je hele prettige ervaringen hebt gehad tijdens de training en met de trainer. Wij wensen jou alle voorspoed toe! Met vriendelijke groet, Team MindfulnessFabriek

Fijne begeleiding in de kennismaking met mindfulness

Ik zou de cursus iedereen aanraden die graag kennis wilt maken met mindfulness. Je haalt echt uit de cursus wat je er in stopt. De begeleiding bij deze cursus maakt het verschil in hoe je het ervaart. Cynthia was een heel ervaren en begripvolle docente.

Response from the business owner

Hallo Devon, Wauw! Een 10! Dank je wel voor het prachtige cijfer en de goede review! Heel fijn om te horen dat je de training aanbeveelt aan iedereen die kennis wil maken met mindfulness en dat jouw ervaringen met de trainer zo positief waren. Wij wensen jou alle voorspoed toe! Met vriendelijke groet, Team MindfulnessFabriek

Hele fijne praktische en toegankelijke cursus

Erg blij dat ik deze cursus heb gevolgd: er komen allerlei verschillende tips en ideeen rondom mindfulness voorbij, zodat iedereen zelf kan kijken wat het beste voor hem/haar aansluit. Alles is gericht op praktische toepassing en ik merk na een aantal weken al zeker verschil. Vooral erg enthousiast over de trainer, die heel goed kan uitleggen en op een erg prettige manier de oefeningen begeleidt.

Very positive!

The course was very helpful and for the first time after many attempts, I feel I am able to meditate. There was plenty of helpful tips and I feel a positive difference nearly every day. The information was clear and well delivered with great guided meditations to try at home and videos as extra information on the subject.

Een openbaring

Mindfulness was voor mij totaal nieuw en het heeft me veel nieuwe inzichten gegeven. De begeleiding van Marita heb ik als erg prettig, professioneel en deskundig ervaren!

Response from the business owner

Hallo Tim, Dank je wel voor het prachtige cijfer! Heel fijn om te horen dat je nieuwe inzichten hebt gekregen en dat je ervarinen met Marita zo positief waren. Wij wensen jou alle voorspoed toe! Met vriendelijke groet, Team MindfulnessFabriek

Super leuke training!

Vanaf het moment dat ik de training begon, voelde ik me verwelkomd en ondersteund door de professionele en empathische trainer. Ze creëerden een veilige omgeving waarin ik me vrij voelde om mijn gedachten, gevoelens en ervaringen te delen. Gedurende de 8 weken van de training leerde ik belangrijke vaardigheden die mijn leven aanzienlijk hebben verrijkt. Ik ontwikkelde het vermogen om bewust aanwezig te zijn in het moment en mijn gedachten te observeren zonder erdoor meegesleept te worden. Dit stelde me in staat om stress en uitdagingen met meer veerkracht en kalmte te benaderen. Na de training ben ik vastbesloten om mindfulness voort te zetten en het verder te integreren in mijn dagelijks leven.

Response from the business owner

Hallo Ignas, Dank je wel voor het mooie cijfer en de goede recensie! Fijn om te horen dat je nu beter in staat bent om stressvolle ervaringen met meer veerkracht en kalmte te benaderen. Ook heel goed om te lezen dat je goede ervaringen had met de trainer! Wij wensen jou alle voorspoed toe! Met vriendelijke groet, Team MindfulnessFabriek

Hele fijne ervaring

Duidelijke communicatie. Prettige en rustige trainer die je ruimte laat om wat te zeggen of niets te zeggen. Ondanks dat het via Zoom was, had je wel het idee dat je de cursus met de hele groep deed.

Response from the business owner

Hallo Sophie, Dank je wel voor de mooie recensie. Fijn om te horen dat je goede ervaringen hebt gehad in de training en dat het groepsgevoel goed aanwezig was. Wij wensen jou alle voorspoed toe! Met vriendelijke groet, Team MindfulnessFabriek

Een fijne, laagdrempelige manier om kennis te maken met mindfulness.

Tanya heeft een fijne rustige stem, dit helpt bij de meditatie momenten. Ze heeft aandacht voor ieders beleving en zorgt voor een ontspannen sfeer.

Ik vond het een heel fijne training waar ik veel van heb geleerd

Ik heb de mindfulness training met Tanya als heel prettig ervaren. Tanya heeft een veilige (online) omgeving weten te creëren waarin mensen de ruimte kregen om ervaringen te delen met evenveel aandacht voor iedereen.

Een heerlijke training.

Cynthia, dank voor de fijne training. Helder, goed vormgegeven training. We hadden een fijne groep. Ik heb heel veel geleerd en ben er al mee aan de slag met het boek van jullie. Prachtige locatie en goede verzorging.

Waardevol voor mijn Mindfull leven en zelfvertrouwen.

erg mooie locatie waarin rust en natuur aanwezig en mede bepalend waren. Het inzetten van 2 verschillende coaches voor de 2 dagen is minder ervaren. Prima coaches maar liever 1 gezicht voor de 2 dagen.

Een fijne cursus die mij veel gebracht heeft

Het was een veilig leerklimaat. Tanya Reitsma geeft op een hele prettige manier les. Ze betrekt iedereen op een niet dwingende manier om dingen te delen. Ook voor de meditaties heeft zij een heel prettige stem. Ik zou de cursus zeker aanraden!

Training dat nieuwe inzichten geeft

De training heb ik als zeer positief ervaren. Tanya is een fijn en kundig coach met een mooie stem. In de training heb ik nieuwe inzichten opgedaan en tools uitgereikt gekregen om met bepaalde situaties om te gaan. Het is een praktische training waar ik ook daadwerkelijk iets aan heb gehad. Geen zweverige bedoeling maar praktische en duidelijk.

Fijne coach

Als zeer fijn ervaren, handige tools om mee aan de slag te gaan. Van kleine meditaties tot grotere meditaties. Romy bedankt !

Response from the business owner

Beste Rudi, Wauw een 10! Wat goed om te horen dat je de Mindfulness Pro training als zeer fijn hebt ervaren en dat je handige tools hebt gekregen om mee aan de slag te gaan. Wij wensen je alle voorspoed toe! Met vriendelijke groet, Team MindfulnessFabriek

Super fijne en relaxte training

Ik heb de training Mindclasses MBSR Plus gedaan en vond het een bijzondere en fijne ervaring. Ik ben weliswaar inmiddels wel flink beoefend op dit gebied en toch heb ik weer wat nieuwe inzichten opgedaan. De groep was fijn en het was ook fijn en leuk om de energie van Co-trainer Janneke Al erbij te ervaren.

Fijne, praktische en waardevolle training

Het helpt mij echt in het dagelijkse leven. Ik heb veel van de trainer geleerd en de groep. Er was een fijne open sfeer.

Response from the business owner

Beste Nanda, Wauw een 10! Bedankt voor je positieve review. We zijn verheugd te horen dat je onze training als praktisch en waardevol hebt ervaren. Met vriendelijke groet, Team MindfulnessFabriek

Ik kijk anders tegen mindfulness aan

In het begin was ik best sceptisch over mindfulness, maar gedurende de lessen vond ik het steeds fijner worden. Ik heb een aantal kleine aanpassingen kunnen doen in mijn leven waardoor ik af en toe meer rust ervaar.

Response from the business owner

Beste Floris, Bedankt voor je review en het delen van je ervaring met ons! Het doet ons goed om te horen dat je, ondanks dat je eerst sceptisch was, de mindfulness lessen als fijn hebt ervaren en kleine aanpassingen hebt kunnen maken in je dagelijks leven waardoor je af en toe meer rust kunt ervaren. We hopen dat je deze ervaringen kunt blijven toepassen en meer voordelen kunt halen uit mindfulness. Bedankt voor het vertrouwen in de Mindfulnessfabriek en we kijken ernaar uit om je weer te mogen verwelkomen. Met vriendelijke groet, Team MindfulnessFabriek

15 Nieuwegracht Utrecht 3512 LC

030 2271850