Fijn weekend met rust en aandacht

Het weekend is zoals je graag altijd wil leven. Met aandacht voor je gevoel. In plaats van altijd maar met je gedachten elders zijn. Het is duidelijk dat training geboden is.

Response from the business owner

Beste Aaltje, Wauw een 9! Bedankt voor het delen van je ervaring met ons. We zijn blij om te horen dat je een fijn weekend hebt gehad met meer rust en aandacht. We wensen je alle voorspoed toe! Met vriendelijke groet, Team MindfulnessFabriek

Het is ok.

Geweldige trainer voor een eerste kennismaking met mindfulness.

Response from the business owner

Beste Gerben, Hartelijk dank voor je review en het mooie cijfer dat je ons hebt gegeven! We zijn blij om te horen dat je de training als positief hebt ervaren en dat je Jacqueline een geweldige trainer vond. Wij wensen je alle voorspoed toe! Met vriendelijke groet, Team MindfulnessFabriek

Inzichtelijk

De cursus heeft me inzichten gegeven in rust vinden en bij jezelf blijven. Het trainen is daar echter een heel belangrijk onderdeel van en daar moet je wel voor open staan, klaar voor zijn. De cursus die ik gevolgd heb was online, ik vermoed dat je echt fysiek bij elkaar een betere ervaring zult hebben.

Response from the business owner

Beste Sanne, Bedankt voor het delen van je review en je inzichten over de training. Wat fijn om te horen dat je nieuwe inzichten hebt gekregen over het vinden van rust en bij jezelf blijven. Hoewel de online training veel voordelen heeft, begrijpen we dat sommige mensen de voorkeur geven aan fysieke bijeenkomsten en dat deze wellicht een andere ervaring kunnen bieden. We hopen dat je de opgedane inzichten en technieken kunt blijven gebruiken in je dagelijks leven. Met vriendelijke groet, Team MindfulnessFabriek

Bewustwording geleerd

Ik heb de mindfulness bij Jose Jansen als zeer prettig en kundig ervaren. De sfeer in de groep, de verschillende sessies en de fijne persoonlijkheid van Jose hebben mij bewust gemaakt van een aantal zaken waarvoor ik deze cursus heb gevolgd. Met de verschillende oefeningen via de QR-codes kan ik in mijn tijd de oefeningen doen en de rust vinden die ik zo nu en dan zoek. Bedankt Jose.

Response from the business owner

Beste Bas, Bedankt voor het delen van je positieve ervaring met de mindfulness training bij Jose. We zijn verheugd om te horen dat je de training als zeer prettig en kundig hebt ervaren en dat de sfeer in de groep, de verschillende sessies en de fijne persoonlijkheid van Jose hebben bijgedragen aan jouw bewustwording. We wensen je alle voorspoed toe. Met vriendelijke groet, Team MindfulnessFabriek

Uitstekende online therapie MCTa met vakbekwame docent

Onlangs heb ik de online MCTa kunnen afronden bij Bree. Vanaf dag 1 ben ik zeer deskundig begeleid door een betrokken, goed opgeleide en bovenal zeer fijne therapeut die me teruggaf wat ik nodig had aan de hand van het huiswerk. Dat deze therapie ook online kon, was voor mij een uitkomst in verband met de anders grote reisafstand en het werkte prima. Bree heeft me begeleid bij een voor mij diep proces en ik heb nu de regie over het piekeren. Dat was echt andersom. Door de vakkundige aanpak en het precies juist op mij afstemmen heb ik dit resultaat kunnen behalen. Ik kreeg heldere instructies die soms confronterend waren en dat was ook nodig. Bovenal heb ik kunnen leren hoe ik de regie kon pakken en dat is gelukt. Ik ervaar het als een ware zegen dat ik ook in (heel!) moeilijke tijden nu met het piekeren kan omgaan en naar mijn hand zetten in plaats van dat het piekeren mij overheerste.

Response from the business owner

Beste Antonieke, Wauw wat een mooie review! Bedankt voor het delen van je positieve ervaring met de online MCTa therapie bij Bree. We zijn verheugd om te horen dat je een uitstekende ervaring hebt gehad en dat je Bree als een zeer vakbekwame en fijne therapeut hebt ervaren. We zijn ook blij om te horen dat de therapie ook online goed werkte en dat je nu de regie hebt over het piekeren en je het als een ware zegen ervaart. We wensen je alle voorspoed toe! Met vriendelijke groet, Team MindfulnessFabriek

Zinvol en ontspannen

Het was een moment om elke week naar uit te kijken.

Response from the business owner

Beste M, Bedankt voor het mooie cijfer! Wat goed om te horen dat je de Mindfulnes Pro training als zinvol en ontspannen hebt ervaren en dat je er elke week weer naar uit hebt gekeken. We wensen je alle succes en voorspoed toe. Met vriendelijke groet, Team MindfulnessFabriek

Waardevol voor de rest van je leven!

Ik heb de training op locatie door José als zeer prettig ervaren. Het vergt even een investering in je tijd voor een aantal weken, maar je krijgt tools mee waar je de rest van je leven je voordeel mee kunt doen in een maatschappij die alsmaar door raast. Oefenen in een kleine groep, waarin je de ruimte krijgt om te delen wat je wilt en als je dat wilt. José is begripvol, geduldig en zeer prettig als mindfulness docente.

Response from the business owner

Beste Lindy, Wat fantastisch dat je de Mindfulness PLUS training een 10 geeft! Het is geweldig om te horen dat je de training als prettig en waardevol hebt ervaren. Bedankt voor het delen van je feedback en we wensen jou alle voorspoed toe. Met vriendelijke groet, Team MindfulnessFabriek

Erg fijn!

Jacqueline is een erg fijne begeleidster. Ik heb deze cursus met plezier gevolgd en voel dat ik een groei in mezelf heb gemaakt op gebied van mindfullness. Hoewel het online vaak als een drempel wordt ervaren, wist Jacqueline met de nodige didactische werkvormen het interessant te houden. Dit deed ze met alle handigheid. Ook inhoudelijk heb ik nieuwe handvaten gekregen die ik toe kan passen. Door deze follow-up cursus zijn alle theoretische onderwerpen in elkaar gesmolten en it all make sense now! :-)

Response from the business owner

Beste Fauzia, Wauw wat een mooi cijfer! Het is fantastisch om te horen dat je de cursus met plezier hebt gevolgd en dat je merkt dat je gegroeid bent op het gebied van mindfulness. Bedankt voor je feedback en we wensen je veel succes toe met het toepassen van de nieuwe handvaten. Met vriendelijke groet, Team MindfulnessFabriek

Fijn en nuttig gesprek

Goeie ervaring. Plezierig contact. Geluisterd en tips gekregen hoe ik mindfullness in mijn dagelijks leven kan gebruiken.

Response from the business owner

Beste Janet, Wauw, een 10! We zijn blij dat je zo'n goede ervaring hebt gehad en bedanken je voor het delen van jouw positieve feedback. Met vriendelijke groet, Team MindfulnessFabriek

Verrijkende en waardevolle kennis voor mijn verdere leven

Op aanraden van mijn psycholoog in het herstel van ptss en depressie ben ik gestart met de MBSR training en vervolgens de Mindclasses. Hier heb ik kennis opgedaan die ik de rest van mijn leven kan inzetten. Zoals het erkennen en omgaan met verschillende emoties, gedachtestroom, zelfwaarde en compassie. Ik kijk er met een fijn gevoel op terug en het is een verrijking voor mij geweest om de training te volgen.

Response from the business owner

Beste Jessica, Bedankt voor het delen van je positieve ervaring met de MBSR training en de Mindclasses! Het doet ons goed om te horen dat je deze kennis de rest van je leven kunt inzetten en dat het een verrijking voor je was om de training te volgen. Wij wensen je alle voorspoed toe. Met vriendelijke groet, Team MindfulnessFabriek

Hele prettige cursus, die mij veel verder heeft geholpen dan ik vooraf had verwacht.

Ik had verwacht dat het heel zweverig zou zijn, maar ik liep tegen zoveel dingen aan in mijn leven dat ik er toch 'iets' mee moest. Ik had vrij snel door dat ik heel veel aan deze cursus zou hebben. Ik kwam er namelijk achter dat ìk wel goed ben, maar dat ik mijn gedachtes op een andere manier moet benaderen. Ook zag ik dat mijn gevoelens goed zijn en dat ik ze moet omarmen en ze mag voelen. Ik heb meer compassie voor mijzelf, oordeel minder en kan beter omgaan met stressvolle situaties. Niet omdat ik nou zo goed ben, maar omdat ik vanaf een afstandje naar de situatie kijk en hem omarm.

Response from the business owner

Beste Inga, Wauw, bedankt voor het mooie cijfer! Wat goed om te horen dat je anders naar je gedachten en gevoelens kunt kijken en meer compassie voor jezelf hebt. Wij wensen jou alle voorspoed toe! Met vriendelijke groet, Team MindfulnessFabriek

Op maat gemaakte tips

In een half uur de juiste handvatten meegekregen die ook nog realiseerbaar zijn. Bedankt Michel

Response from the business owner

Beste Marieke, Bedankt voor je positieve feedback over de training met Michel. Fijn om te horen dat je in korte tijd de juiste handvatten hebt gekregen en dat deze ook realiseerbaar zijn. We wensen je alle voorspoed toe! Met vriendelijke groet, Team MindfulnessFabriek

Veel geleerd!

Het is goed dat Renee bij het kennismakingsgesprek vertelde dat er elke dag ''huiswerk'' te doen is en dat dit essentieel is. Bij les 4 werd mij een beetje duidelijk wat Mindfulness voor mij betekend.

Response from the business owner

Beste Sandra, Bedankt voor het delen van jouw ervaring met ons! We zijn blij om te horen dat je de uitleg van Renee tijdens het kennismakingsgesprek nuttig vond en dat het belang van het dagelijkse huiswerk benadrukt werd. We begrijpen dat mindfulness soms tijd nodig heeft om te landen en het is daarom goed om te horen dat je bij les 4 meer inzicht kreeg in wat mindfulness voor jou kan betekenen. We wensen jou alle voorspoed toe! Met vriendelijke groet, Team MindfulnessFabriek

Degelijke cursus, basiscursus voor mindfulness

Fijne en degelijke cursus die je introduceert in mindfulness. Prettige en zeer toegankelijke docent.

Response from the business owner

Dankjewel voor jouw positieve review over onze mindfulnesscursus. Het doet ons goed om te horen dat je de cursus als fijn en degelijk hebt ervaren en dat je de docent als prettig en zeer toegankelijk hebt ervaren. We hopen je in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen bij MindfulnessFabriek. Met vriendelijke groet, Team MindfulnessFabriek

Een hele bijzondere ervaring

Voor iemand die normaal alles vanuit de ratio bekijkt, was dit in eerste instantie enigszins uit mijn comfortzone. Onder begeleiding van Cynthia heb ik in een weekend een mooie basis kunnen leggen om met meer aandacht voor mens en omgeving in het leven te staan en beter te luisteren naar mijn eigen behoeften. Dank je Cynthia voor de rust en de inzichten die jij hebt gebracht.

Response from the business owner

Beste Saskia, Wauw een 8! Bedankt voor je positieve review en feedback. Het is fijn om te horen dat je je comfortzone hebt kunnen overstijgen en dat je inzichten hebt gekregen om met meer aandacht voor mens en omgeving in het leven te staan. Cynthia zal blij zijn te horen dat ze heeft kunnen bijdragen aan jouw persoonlijke groei en rust. We hopen je in de toekomst nog eens te mogen verwelkomen. Met vriendelijke groet, Team MindfulnessFabriek

Aanrader

Leuke oefeningen en fijne locatie

Response from the business owner

Beste Maarten, Wauw een 10! Bedankt voor dit mooie cijfer. Het is goed om te horen dat de training je goed is bevallen. Met vriendelijke groet, Team MindfulnessFabriek

Erg verhelderend en helpend

Erg verhelderend en helpend. Prettige sfeer en locatie. Dank, José!

Response from the business owner

Beste Maud, Wauw een 10! Bedankt voor dit mooie cijfer en het delen van je ervaring. We zijn blij om te horen dat je de training als verhelderend en helpend hebt ervaren en dat je tevreden was met de locatie en de sfeer tijdens de training. Met vriendelijke groet, Team MindfulnessFabriek

Deze cursus is een cadeautje voor jezelf.

Ik heb de mindfulness cursus als heel erg fijn ervaren. Ik heb erg veel nieuwe tools geleerd waar ik nog heel veel aan zal hebben. José heeft onze groep ontzettend fijn begeleid, waarbij er veel ruimte was voor iedereen. Er heerste een hele prettige sfeer tijdens de trainingen. Verder waren er veel verschillende oefeningen en onderwerpen die tijdens de training aanbod kwamen. Samenvattend zou ik je deze cursus zeker aanraden!!

Response from the business owner

Beste Maud, Wat fantastisch om te horen dat je de mindfulness training zo positief hebt ervaren en dat je veel nieuwe tools hebt geleerd en veel ruimte hebt gekregen tijdens de trainingen. We zijn blij om te horen dat Jose de groep goed heeft begeleid en er een prettige sfeer heerste tijdens de trainingen. We willen je bedanken voor het delen van je positieve ervaring en hopen dat je de geleerde tools in de toekomst nog vaak kunt toepassen. Met vriendelijke groet, Team MindfulnessFabriek

Waardevolle mindfulnesstraining

Erg fijne training gevolgd bij José Jansen. Elke week keek ik weer uit naar de training. Fijne begeleiding, fijne meditaties, prettige ruimte en leuke medecursisten. José zorgde voor een veilige omgeving waarin je jezelf ook bloot durfde te geven. Luisterde goed en zonder oordeel. Ik heb veel over mezelf geleerd en ga de mindfulness zeker toepassen in m'n eigen leven. Ik raad deze training aan!

Response from the business owner

Beste Rosa, Bedankt voor het delen van jouw positieve ervaring met onze training! We zijn blij dat je hebt genoten van de begeleiding van José Jansen, de fijne meditaties, prettige ruimte en het veilige gevoel. We hopen je in de toekomst weer te mogen verwelkomen! Met vriendelijke groet, Team MindfulnessFabriek

Kickstarter voor een mindful bestaan

Deze training is voor mij echt een kickstarter geweest om bezig te gaan met mindfulness, mediteren en bewuster aanwezig zijn in het moment. De avonden geleid door José waren perfect. Duidelijke uitleg, ruimte voor het delen van ervaringen en verbreden van eigen inzichten, rustige geleide meditaties en een heerlijk kopje thee. Ik heb veel geleerd tijdens deze training en ben blij met de kleine groep waarin deze werd gegeven. Het boek is begrijpelijk geschreven en kan makkelijk als naslagwerk gebruikt worden.

Response from the business owner

Beste Martijn, Wat fijn dat de mindfulness training zo goed bevallen is en dat je het cijfer 10 geeft! Het doet ons goed om te horen dat de avonden geleid door José duidelijk waren en er ruimte was voor het delen van ervaringen en inzichten. Bedankt voor jouw positieve feedback en wij wensen je veel succes met het toepassen van mindfulness in jouw dagelijks leven. Met vriendelijke groet, Team MindfulnessFabriek

Een fijne hernieuwde kennismaking met mindfulness onder de liefdevolle begeleiding van Tanya.

Response from the business owner

Beste Maarten, Dankjewel voor je geweldige review! Fijn om te horen dat je een fijne hernieuwde kennismaking hebt gehad met mindfulness, onder de liefdevolle begeleiding van Tanya. Met vriendelijke groet, Team MindfulnessFabriek

Heel aangename, leerrijke en rustgevende ervaring.

De mindfulness MBSR training is voor mij een heel aangename, leerrijke en rustgevende ervaring geweest.

Response from the business owner

Beste Ferre, Bedankt voor je positieve review over jouw ervaring met onze mindfulness MBSR training. We zijn blij om te horen dat je de training als aangenaam, leerzaam en rustgevend hebt ervaren. Veel geluk toegewenst! Met vriendelijke groet, Team MindfulnessFabriek

Kennismaking met mindfullness

Herhaling, oefeningen, toepasbaar in praktijk en wat theorie. Cursus brengt je veel bij

Response from the business owner

Beste Saviël, Bedankt voor je feedback over onze mindfulness training. We vinden het fijn om te horen dat je de herhaling, oefeningen en toepasbaarheid waardevol vond! Wij wensen jou alle voorspoed toe! Met vriendelijke groet, Team MindfulnessFabriek

Het heeft mijn leven in positieve zin veranderd

Ik heb me aangemeld, omdat ik tools wilde hebben om met stress en angst om te gaan. De oefeningen helpen mij en geven mij meer vertrouwen. Meer vrijheid. Ik vond de trainer, Tanya, erg prettig. Hele vriendelijke, lieve begeleiding. En ondanks de groepsles ook persoonlijke aandacht. Heel veel dank voor alles.

Response from the business owner

Beste Shanti, Bedankt voor het geven van een 9 als cijfer en het delen van jouw positieve ervaring met ons en onze trainer Tanya. We zijn blij om te horen dat de oefeningen jou hebben geholpen om beter om te gaan met stress en angst en dat Tanya's begeleiding vriendelijk en persoonlijk was. Met vriendelijke groet, Team MindfulnessFabriek

Inhoudelijk goed, organisatie slordig

Ik zal eerst beginnen met het positieve deel. De cursus werd gegeven door een deskundige trainer op een mooie locatie. De trainer krijgt 5 sterren. Goede tips en handvatten om stress te verminderen. Na afloop van elke training kregen we een mooie mail met duidelijke instructies. De organisatie daarentegen is voor veel verbetering vatbaar. Het is vanaf het begin tot heden erg slordig georganiseerd. Een greep uit wat is voorgevallen: geen mail ontvangen voorafgaand aan de cursus. De data waren zonder overleg en informeren gewijzigd. Ik kwam hier achter door te bellen. Mails werden toen niet beantwoord. Hierdoor heb ik een bijeenkomst moeten missen. Ik kreeg ook geen informatie voor deel 2 van de cursus. Ook weer zelf moeten opvragen. Bij navraag bleek ik pas over een poos verder kan omdat alles volgeboekt is. Er is verder geen informatie beschikbaar over het verloop van deel 2. Ik kreeg destijds wel veel mails om mij aan te moedigen om de STAP-subsidie op tijd aan te vragen. Er werd mij in de mail gevraagd om een constructieve review te geven. Bij deze. Ik vraag aan de mindfulness fabriek om mijn kritiek ter harte nemen en het administratieve proces grondig te verbeteren. Ik had al maanden geleden mijn klachten geuit maar ik zie nog geen verbetering. Het is een behoorlijk prijzige cursus van € 1000 en daar past dit kwaliteitsniveau niet bij. Ik zet aanbevelen op ja maar wees voorbereid op een chaotisch proces. .

Response from the business owner

Beste Linda, Bedankt voor je positieve feedback over onze deskundige trainer en de waardevolle tips om stress te verminderen. We willen ons echter verontschuldigen voor de problemen die je hebt ervaren met betrekking tot de organisatie van de cursus. We begrijpen dat het ontbreken van mails en informatie over deel 2 frustrerend voor je is geweest en we zullen ons best doen om onze administratieve processen te verbeteren. We waarderen je aanbeveling en wensen je alle voorspoed toe! Met vriendelijke groet, Team Mindfulnessfabriek

15 Nieuwegracht

Utrecht 3512 LC