Zeer waardevolle cursus

Verrijkende cursus waarbij je jezelf nog beter leert kennen en controle leert te krijgen over je gedachtes en gevoelens. Leuk groepsprocess, goed & afwisselend lesmateriaal, met daarnaast uitstekende begeleiding door Romy. Voelt goed aan wat er nodig is bij elke les. Zou het iedereen aanraden!

Beste Alex, Dank je wel voor je feedback en het prachtige cijfer! Geweldig om te horen dat je de cursus waardevol vond en het je heeft geholpen om meer controle te krijgen over je gedachten en gevoelens. Bedankt voor het delen van je positieve ervaring en wij wensen jou veel voorspoed toe! Met vriendelijke groet, Het team van MindfulnessFabriek

Training van Martine was super waardevol

Ik heb veel geleerd en het lukt mij sinds het afronden van de cursus om mindfulness te blijven beoefenen. Ik vond Martine een hele fijne trainer. Ze legde duidelijk uit, er was een fijne sfeer in de groep en ik voelde me vrij alles te vragen en uit te spreken wat ik ervaarde.

Hi! Wauw een 10! Wat fijn om te horen dat je zo'n positieve ervaring hebt gehad. We zijn blij dat Martine een goede indruk op je heeft gemaakt en dat je je vrij voelde om te delen en vragen te stellen in de groep. Wij wensen je alle voorspoed toe! Met vriendelijke groet, Team Mindfulnessfabriek

Gedegen inspirerende training o.l.v. professionele empathische trainer

Trainer werkt met de groep vanuit de praktijk van het leven, dus niet slechts vanuit de theorie. Trainer heeft oog voor het individu, maar kan dit integreren zodat de hele groep wat leert. Lesmateriaal is toegankelijk en prikkelend. Je wordt goed begeleid in het thuis doen van de oefeningen.

Amazing training!

I have followed the MBSR training online with Kim as coach and I have been amazed by the results the training and the practice had on my way to react to stress. Every exercise is really easy and the way Kim guides you through the training is absolutely remarkable : lots of advice, lots of sharing, no judgment, and also sharing her personal story and how mindfulness helped her. I enjoyed every single session and I actually am going to miss them on Friday mornings ;-) I am thankful for what I learned and I am motivated to keep practicing and adding more mindfulness to my daily life.

Dear Gwladys, Thanks for the amazing review! It's great to hear that you had a wonderful experience with Kim as your coach during the online MBSR training. We love to hear that you enjoyed every session and are motivated to continue practicing mindfulness. We wish you all the best! Kind regards, Team MindfulnessFabriek

Bree heeft mij super geholpen met het beheersen van MCTA

Aangezien ik een periode veel piekerde waar angst uit voortkwam, ben ik in contact gekomen met Bree. Zij heeft mij erg goed geholpen door middel van MCTA training. Bree is open, eerlijk en je voelt het wederzijds vertrouwen. Zeker een aanrader!

Wauw een 10! Bedankt voor het delen van deze mooie review! Wat fijn om te horen dat Bree je goed heeft geholpen met MCTA-training en dat je haar als open, eerlijk en betrouwbaar hebt ervaren. Wij wensen jou alle voorspoed toe! Met vriendelijke groet, Team MindfulnessFabriek

Ik heb de MCT training en de invulling door de therapeute als zeer positief ervaren.

Ondanks dat ik er tegenop zag om digitaal de sessies aan gegaan, ben ik zeer positief over deze sessie. De therapeute Bree had echt aandacht voor mij en de situatie. Doormiddel van haar motivatie, inzicht en voorstellen ben ik weer in een positieve levensfase terecht gekomen.

Beste Twan, Wauw een 8! Bedankt voor deze positieve review. Wat goed om te horen dat Bree echt aandacht voor jou en jouw situatie had en jou heeft geholpen om weer in een positieve levensfase te komen. Wij wensen jou alle voorspoed toe! Met vriendelijke groet, Team MindfulnessFabriek

Een fijne ervaring om je bewust te worden van&te leren omgaan met automatische reacties!!

De mindfulnesstraining heeft mij inzicht gegeven en bewust gemaakt van mijn automatische reacties en hoe snel ik spanningen opbouw in mijn lijf. Het heeft mij geleerd om anders om te gaan met spanningen en gedachten. Met vriendelijke aanwezigheid en begeleiding van onze coach Tanya ;-)

Hallo Vrony, Wauw, wat een mooie feedback! Het is fantastisch om te horen dat de mindfulnesstraining je zoveel inzicht en bewustzijn heeft gegeven over jezelf en je automatische reacties. Het feit dat je nu anders kunt omgaan met spanningen en gedachten, laat zien hoe krachtig en effectief mindfulness kan zijn. En prettig om te lezen dat onze coach, Tanya, je op een vriendelijke manier heeft begeleid. Bedankt voor het delen van jouw ervaring en veel succes met het toepassen van mindfulness in jouw dagelijks leven! Met vriendelijke groet, Team MindfulnessFabriek

Heleboel Eye-openers en de meditaties maken mijn leven kalmer en positiever!

Het was erg fijn om me te kunnen verdiepen in dingen die ik theoretisch wel al wist maar na deze seminar kan ik veel beter handelen. Soms écht zo’n feest van herkenning! De meditaties voelen zo bevrijdend en mijn stress-level is beslist gedaald. In de ‘klas’ hadden we goed en open contact; en Linda van Dijk begeleidde ons fantastisch. Zij is zo kalm en rustig en niet-oordelend, erg fijn..

Hallo Henriëtte, Wauw! Een 10! Hartstikke bedankt voor het mooie cijfer! Wat fijn dat de meditaties zo bevrijdend waren en dat je de begeleiding van Linda als zo prettig hebt ervaren! Wij wensen jou alle voorspoed toe! Met vriendelijke groet, Team MindfulnessFabriek

De trainer en training was inhoudelijk top, de organisatie laat de wensen over

De organisatie vanuit de Mindfulness fabriek zelf laat nog de wensen. Drie dagen voordat de training zou starten werd ik geinformeerd dat de groep vol zat en dat er geen plek was. Dit had veel eerder gekund mede omdat ik wel plat gespamd werd over het aanvragen van het STAP-budget. De communicatie over het vervolg, de online lessen had duidelijker gekund. Uiteindelijk is er een externe trainer aangetrokken die de training heeft gegeven. De trainer en de training zelf kan ik iedereen aanraden. Ze heeft veel kennis van zaken en is geloofwaardig doordat ze het zelf ook veel toepast in haar eigen leven. Ze is altijd bereikbaar voor vragen en totaal niet zweverig. De opbouw is heel overzichtelijk met verschillende thuisoefeningen. Kortom top! Aansluitend aan de fysieke trainingen zijn er ook nog online trainingen die worden aangeboden. Deze worden door een andere trainer gegeven en heb ik op dit moment nog niet gevolgd dus geen idee hoe deze ervaring is.

Beste Julia, Allereerst willen we je bedanken voor het delen van je ervaring met MindfulnessFabriek. Het spijt ons dat de communicatie over de beschikbaarheid van de groep niet op tijd was en dat de communicatie over de online lessen niet duidelijker was. We zullen zeker ons best doen om onze communicatie te verbeteren en ervoor te zorgen dat dit niet nogmaals zal gebeuren. We zijn blij om te horen dat je wel erg tevreden was over de externe trainer en de training zelf. We doen ons best om onze trainers zorgvuldig te selecteren, zodat ze de beste kwaliteit mindfulness training kunnen bieden. We waarderen het dat je de tijd hebt genomen om je feedback met ons te delen en als je nog vragen hebt of verdere feedback wilt delen, neem dan gerust contact met ons op. Met vriendelijke groet, Team MindfulnessFabriek

Een cadeau aan jezelf.

Een intensief weekend onder leiding van Cynthia in een prachtige omgeving in een kleine groep. Diverse oefeningen en meditaties gedaan die (her)nieuwe(de) inzichten hebben gegeven waar ik wat mee kan. Een aanrader voor iedereen die zich wil onderdompelen in mindfulness-beter voelen.

Beste M, Bedankt voor het delen van jouw positieve ervaring met ons mindfulness-weekend onder leiding van Cynthia. We zijn blij om te horen dat je de oefeningen en meditaties nuttig vond en nieuwe inzichten hebt gekregen waar je iets mee kunt. We hopen je in de toekomst weer te mogen verwelkomen! Met vriendelijke groet, Team MindfulnessFabriek

rust gevend

Beter omgaan met de dagelijkse dingen

Beste Mario, Wauw een 8! Bedankt voor je positieve review. We zijn blij om te horen dat je onze training als rustgevend hebt ervaren en dat je beter kan omgaan met dagelijkse dingen. Wij wensen jou alle voorspoed toe! Met vriendelijke groet, Team MindfulnessFabriek

Prettige mindfulness training

Heel prettige en fijne mindfulness trainig gehad van Martine Folkersma. Helder in haar uitleg en ze laat iedere deelnemer, die daar behoefte aan heeft, zich uitspreken over wat er wordt ervaren en staat daar bij stil. Begeleiding met aangename zachte stem. Zeker een aanrader, in elk geval voor mij als beginner in mindfulness. Kanttekening is de planning vanuit de Mindfulness fabriek. Eerste lesdag was bij aankomst de groep vol en kon ik weer huiswaarts. Vervolgens zitten, door het later instromen, de vervolg Mindclasses direct achter de basis cursus en is hier geen andere mogelijkheid voor.

Beste Tom, Wauw een 8! Bedankt voor het delen van je ervaring met de mindfulness training van Martine. We zijn blij om te horen dat je de training als prettig hebt ervaren en dat Martine duidelijke uitleg gaf en zorgde voor een veilige en open sfeer. Wij wensen jou alle voorspoed toe! Met vriendelijke groet, Team MindfulnessFabriek

Het was oké

De cursus had ik al eerder gehad hierdoor heb ik vooraf contact gezocht of dat de cursus dan wel tot een verdieping zou zorgen. Dit zou wel het geval zijn. Zo gaf Lody aan. Dit heb ik niet zo ervaren. Ik zou het als verdieping cursus dus niet aanraden. Wel voor de beginner. Ook is mijn ervaring toen ik wat vragen had over gratis producten/video’s ik eerst geen reactie kreeg. Na aanmelden kreeg ik meteen reactie op al mijn e-mail. Binnen het premium weekend wordt je echt ontzorgd. Lekker gegeten, en gebruik gemaakt van zwembad en sauna. Echt heerlijk. Cynthia is een fijne lerares. Ze kan de stof in alle rust en helder overbrengen. Wellicht kan je iets meer de verbinding opzoeken met de cursisten als ik dan toch een punt van verbetering mag meegeven.

Beste Natascha, Bedankt voor je feedback en jammer om te horen dat je de verdiepingstraining niet als zodanig hebt ervaren. We waarderen je opmerkingen over het verbeteren van de interactie tussen de docent en de cursisten en zullen dit meenemen in onze toekomstige trainingen. We zijn blij dat je hebt genoten van de premium weekendervaring en het ontspannende gebruik van het zwembad en de sauna. Bedankt voor je deelname en we hopen dat je toch nog iets waardevols uit de cursus hebt kunnen halen. Met vriendelijke groet, MindfulnessFabriek

Een prettige kennismaking met mindfullness

Dankzij Tanya Reitsma heb ik kennis gemaakt met mindfullness en ben ik erachter gekomen dat het me wat brengt. Ze was heel vriendelijk.

Veel rust gevonden!

Afgelopen week de 8 weekse MBSR training onder begeleiding van Jacqueline afgerond. Het is een cadeautje voor jezelf. Op een hele tastbare manier maak je kennis met verschillende mindfulness technieken om zo te ontdekken wat wel en wat niet voor jou werkt. Jacqueline heeft veel persoonlijke aandacht voor iedereen in de groep en faciliteert de begeleide meditaties op een hele kalme en fijne manier. Zeker een aanrader!

Beste Iris, Wat fijn om te horen dat je de 8-weekse MBSR training onder begeleiding van Jacqueline als een cadeautje voor jezelf hebt ervaren en dat je veel rust hebt gevonden. Bedankt voor het delen van je positieve ervaring en het aanraden van deze training aan anderen! Met vriendelijke groet, Team MindfulnessFabriek

Geweldige ervaring en zeker aan te raden

Ik heb recent de 8 wekelijkse mindfulness cursus gevolgd bij de MindfulnessFabriek met Jacqueline als instructeur en ik ben meer dan tevreden zijn met deze ervaring. Jacqueline is een ongelooflijk kundige en ervaren lerares die ons allemaal de hele tijd betrokken en gefocust hield. De cursus was een geweldige introductie tot mindfulness en meditatie, en ik heb veel geleerd van Jacqueline's lessen. Ze was erg geduldig en begripvol en zorgde er altijd voor dat alle vragen werden beantwoord. Ik beveel het volgen van een mindfulness cursus met Jacqueline en MindfulnessFabriek van harte aan!

Degelijke training en materiaal

De MBSR training zit goed in elkaar en het materiaal is goed, gedegen en professioneel. Vooral het boek en de video's. Wel een beetje gek vond ik dat de bijeenkomsten van de online versie zoveel korter zijn dan live (1,5 uur ipv 2,5 uur vond ik echt te kort...) en ook de stiltedag was bijna de helft van de live-versie. Hierdoor voegden de bijeenkomsten voor mij te weinig toe aan het geheel. Via Zoom was ook even zoeken, ook voor de trainer. Online heeft voor- en nadelen, maar ik heb het gevoel dat er met langere bijeenkomsten meer uit te halen is dan nu het geval was. Verder veel onduidelijkheid (gebrek aan informatie vanuit de MindfulnessFabriek) over het plus-gedeelte...

Hallo Noortje, Dank je wel voor je review en je recensie. Fijn om te horen dat je de training als goed en professioneel hebt ervaren. Jammer om te horen dat ervaringen met de MindfulnessFabriek wat minder goed waren. Wij wensen jou alle voorspoed toe! Met vriendelijke groet, Team MindfulnessFabriek

Fijne online MBSR-training!

Ik heb een plezierige ervaring gehad met de online MBSR-training. We hadden een leuke en hechte groep, en daarnaast een deskundige mindfulness trainer. De cursus heeft me meer ruimte, rust en inzichten gegeven. Wellicht ga ik in de toekomst nog een aanvullende cursus doen bij de MindfulnessFabriek.

Hallo Jens, Bedankt voor jouw prachtige cijfer en review! Wij zijn als team blij om te horen dat de training jou meer ruimte, rust en inzichten heeft gegeven. Wij wensen je als team alle voorspoed toe en wellicht tot een volgende training! Met vriendelijke groet, Team MindfulnessFabriek

Een hele fijne ervaring.

De online-cursus werd op een hele prettige wijze door Claudia begeleid. Leuk om medecursisten uit het hele land te ontmoeten. De mindfulnesscursus heeft mij de nodige inzichten gegeven, waarmee ik verder kan.

Beste Jacqueline, Bedankt voor je mooie cijfer! Wat fijn om te lezen dat Claudia de online cursus op een prettige wijze heeft begeleid. Het doet ons verder goed om te lezen dat de mindfulness training je de nodige inzichten heeft gegeven waarmee je verder kunt. Wij wensen jou veel geluk toe! Met vriendelijke groet, Team MindfulnessFabriek

Door de mindfulness training ben ik als bewust mens gegroeid

Ik heb waardevolle inzichten gekregen en bovendien zeer bruikbare handvatten om meer in het moment te leven. Ik merk dat ik sinds de training veel bewuster bezig ben met wat er NU in mij leeft, dit helpt om opener en vrijer in het leven te staan. Het lukt me beter om bij mezelf te blijven en te accepteren wat zich aandient. Mijn meditatie beoefening is veel meer geïntegreerd, waar ik heel blij mee ben!

Beste Marijn, Bedankt voor je prachtige cijfer! Goed om te lezen dat je zulke waardevolle inzichten hebt opgedaan tijdens de training en dat je bruikbare handvatten hebt gekregen om meer in het moment te leven. Wat fijn dat je sinds de training veel bewuster bezig bent met wat er nu in je leeft en dat het je helpt om opener en vrijer in het leven te staan. Ook prettig dat het je nu beter lukt om jezelf te blijven en dat je de dingen meer kunt accepteren. Wij wensen jou verder veel geluk toe! Met vriendelijke groet, Team MindfulnessFabriek

Aangename en heldere training.

Aangename en heldere training. Voor de inhoudelijke achtergrond was er tijdens de online sessies niet veel tijd, maar de filmpjes achteraf waren verhelderend. Misschien een goed idee om die vóórafgaand aan de bijeenkomsten te versturen, in plaats van achteraf.

Beste Anoniem, Bedankt voor je review. Wat fijn dat je de training als aangenaam en helder hebt ervaren. Wij willen jou verder bedanken voor de feedback, dit zal worden doorgegeven. Veel geluk! Met vriendelijke groet, Team MindfulnessFabriek

Leerzame training, fijne trainer.

Plezierig, helder, bruikbaar en leerzaam. Prettige groep en betrokken trainer. Zeker aan te bevelen.

Beste Nicole, Bedankt voor je mooie cijfer! Wat fijn dat je de training als plezierig, helder, bruikbaar en leerzaam hebt ervaren. Ook goed om te lezen dat de groep en de trainer zo betrokken waren en dat je de training zeker zou aanbevelen. Wij wensen jou veel geluk toe! Met vriendelijke groet, Team MindfulnessFabriek

Een stap dichterbij zelfacceptatie

Een waardevolle cursus aan de hand van een duidelijk geschreven leerboek en met begeleiding van een een heel lief meisje die Mindfulness heel toegankelijk maakt

Beste Tina, Bedankt voor je mooie cijfer! Wat fijn dat je de training als waardevol hebt ervaren en dat je het werkboek zo duidelijk vond. Ook goed om te lezen dat je zo tevreden bent over de trainer. Wij wensen jou veel geluk toe! Met vriendelijke groet, Team MindfulnessFabriek

Ik heb de training als zeer prettig ervaren

Ik heb veel nieuwe dingen geleerd in de training, de opzet en structuur van de training is heel prettig. Elke dag oefeningen klinkt in het begin wat veel, maar oefening baart kunst. Ik vond de begeleidende meditaties van Romy ook prettig. Ze heeft een rustige en fijne stem en kon alles goed uitleggen en verwoorden.

Beste Kimora, Bedankt voor je mooie cijfer! Wat fijn dat je zoveel nieuwe dingen hebt geleerd tijdens de training en dat je de opzet en de structuur van de training als prettig hebt ervaren. Het doet ons verder goed om te lezen dat je zo tevreden bent over Romy. Wij wensen jou veel geluk toe! Met vriendelijke groet, Team MindfulnessFabriek

Fijne,niet zweverige mindfulness-training

Tot voor kort geleden dacht ik dat mindfulness niet mijn ding zou zijn. Me toch aangemeld voor de training en hier absoluut geen spijt van gekregen maar juist veel aan gehad(ook nu training afgelopen is ) Dit alles door het zeer duidelijke werkboek en minstens zoveel door de heldere/duidelijke en absoluut niet zweverige aanpak van cursus-leidster Cynthia Stijger !!!

Beste Hans, Bedankt voor je prachtige cijfer! Wat fijn dat je zoveel aan de training hebt gehad. Ook goed om te lezen dat je het werkboek duidelijk vond en dat je zo tevreden bent over Cynthia. Wij wensen jou verder veel geluk toe! Met vriendelijke groet, Team MindfulnessFabriek