Fijne,niet zweverige mindfulness-training

Tot voor kort geleden dacht ik dat mindfulness niet mijn ding zou zijn. Me toch aangemeld voor de training en hier absoluut geen spijt van gekregen maar juist veel aan gehad(ook nu training afgelopen is ) Dit alles door het zeer duidelijke werkboek en minstens zoveel door de heldere/duidelijke en absoluut niet zweverige aanpak van cursus-leidster Cynthia Stijger !!!

Beste Hans, Bedankt voor je prachtige cijfer! Wat fijn dat je zoveel aan de training hebt gehad. Ook goed om te lezen dat je het werkboek duidelijk vond en dat je zo tevreden bent over Cynthia. Wij wensen jou verder veel geluk toe! Met vriendelijke groet, Team MindfulnessFabriek

Bewustworden en relativeren

Ik deed de mindfulnesstraining op aanraden van anderen en ik heb er geen spijt van gehad. De begeleiding van José heb ik als zeer prettig ervaren. Ze stelt je snel op je gemak en het is nooit zweverig. Ik leerde me bewust te worden van de momenten waarop ik normaal in de stress zou schieten. Daardoor kon ik snel relativeren en voorkomen dat ik door zou schieten in mijn emoties. Het was, naast gezellig, ook zeer waardevol.

Beste José, Bedankt voor je geweldige cijfer! Fijn om te lezen dat je de begeleiding van José als zeer prettig hebt ervaren. Wat waardevol dat je je bewust bent geworden van de momenten waarop je normaal gesproken in de stress zou schieten en dat je op deze momenten nu meer kunt relativeren. Het doet ons goed om te lezen dat je de training als gezellig en waardevol hebt ervaren. We wensen jou veel geluk toe! Met vriendelijke groet, Team MindfulnessFabriek

Fijne training

Een aanrader voor iedereen om 8 weken dedicated hiermee bezig te zijn. Ook als je geen tijd/zin of geduld hebt om elke dag te mediteren, geeft het veel handvatten om om te gaan met dagelijkse stress of negatieve gedachten. Cynthia is een geduldige en toegewijde trainer. Ik heb haar als een fijne trainer ervaren.

Beste Marieke, Bedankt voor je mooie cijfer! Leuk om te lezen dat je de training aan iedereen aanraadt. Het doet ons verder goed om te lezen dat je Cynthia een geduldige en toegewijde trainer vindt. Wij wensen jou veel geluk toe! Met vriendelijke groet, Team MindfulnessFabriek

Een mooie manier om jezelf te leren kennen en houden

Er is veel te leren en beleven in de acht weken. Mindfulness is stap voor stap uitgelegd en gedemonstreerd. Het is vooral een heel practisch training, met een dosis theorie erbij. Werken met de andere cursus volgers is een bonus van deze training. Zo zijn veel ervaringen en ideen gedeeld. Mindfulness MBSR is een aanrader als je wilt van jezelf beter leren kennen, en een zachter, vriendelijker blik aan de wereld willen hebben.

Beste Rory, Bedankt voor je prachtige cijfer! Wat fijn dat je zoveel hebt geleerd en beleefd in de periode van de training. Goed om te lezen dat je ervaringen met de groep zo postief waren en dat er veel ideeën en belevingen met elkaar zijn uitgewisseld. Wij wensen jou verder veel geluk toe! Met vriendelijke groet, Team MindfulnessFabriek

Ongedwongen kennismaking met mindfulness

De 8-weekse mindfulness training heb ik als zeer praktisch en fijn ervaren. Onze coach Jacqueline wist direct een rustige, veilige omgeving te creëren waarin ik mijn eigen ontwikkeling kon doormaken. De oefeningen bouwen goed op, en het hielp mij dat er benadrukt werd dat je zelf de keuze hebt wat je ermee doet tijdens het oefenen thuis. Deze ongedwongen sfeer helpt in het zelf willen doen (ipv moeten). Ik neem veel handvatten mee en het is voor mij nu een stuk laagdrempeliger om te mediteren.

Beste Cathelijn, Bedankt voor je geweldige cijfer! Wat mooi dat je de training als praktisch en fijn hebt ervaren. Het doet ons verder goed om te lezen dat je zo tevreden bent over Jacqueline. Wat waardevol dat je handvatten kunt meenemen vanuit de training en dat het voor jou nu laagdrempeliger is geworden om te mediteren. Wij wensen jou veel geluk toe! Met vriendelijke groet, Team MindfulnessFabriek

Fijne ervaring

De slaapcoaching met Resia heeft mij uit de vicieuze cirkel gehaald, waar ik in zat door veel gepieker 's nachts. Op een ontspannen manier alles weer even op een rijtje zetten en de tools krijgen om slecht slapen te doorbreken en goed slapen vast te houden.

Beste A, Bedankt voor je prachtige cijfer! Het doet ons goed om te lezen dat de slaapcoaching jou uit een vicieuze cirkel van nachtelijk gepieker heeft gehaald. Wat fijn dat je op een onspannen manier alles voor jezelf op een rijtje hebt kunnen zetten en dat je tools hebt gekregen om het slechte slapen te doorbreken. Wij wensen jou verder veel geluk toe! Met vriendelijke groet, Team MindfulnessFabriek

waardevolle en inspirerende training! :-) ik heb genoten!

“De mindfullness training bij Jose heeft een hele mooie en waardevolle aanvulling gegeven op mijn levenspad. Het heeft een heleboel inzichten gegeven en doorbreekt ook bepaalde patronen die zich niet meer dienen in mijn leven. Ik kijk er met veel positiviteit op terug en raadt het iedereen aan om dit ook te kunnen ervaren en voelen. Jose is daarnaast een hele fijne trainster. Haar toegankelijkheid, warmte en openheid geeft je snel een gevoel van “thuis komen”. Niets is raar, niets “moet” en alles is bespreekbaar.

Beste Natasha, Bedankt voor het mooie cijfer! Wat fijn dat de training jou zulke waardevolle aanvullingen heeft gegeven. Mooi ook dat je zoveel inzichten hebt gekregen en dat deze inzichten bepaalde belemmerende patronen hebben doorbroken. Het doet ons verder goed om te lezen dat je zo tevreden bent over José. Wij wensen jou veel geluk toe! Met vriendelijke groet, Team MindfulnessFabriek

Super fijne training gehad, veel geleerd van en met trainster Bernadette!

Ik vond het een erg fijne en leerzame training. De fijne groep maar zeker ook trainster Bernadette heeft daar zeker aan bijgedragen. Bernadette begeleidt op een hele natuurlijke en rustige manier de trainingen. Waardoor er veel ruimte is voor persoonlijke inbreng, maar Bernadette ons ook veel kon leren. Ik vond het boek ook een fijn onderdeel, goed opgebouwd en gaf structuur aan mijn persoonlijke leerproces.

Beste Mirthe, Heel erg bedankt voor je prachtige cijfer! Het doet ons goed om te lezen dat je de training als fijn en leerzaam hebt ervaren. Wat mooi ook dat de groep en de trainer aan deze ervaring hebben bijgedragen. Ook prettig om te lezen dat je zo tevreden bent over het boek en dat het structuur heeft kunnen bieden aan je persoonlijke leerproces. Wij wensen jou verder veel geluk toe! Met vriendelijke groet, Team MindfulnessFabriek

Super fijne cursus

Ik vond het een super fijne cursus, goede dynamiek en heel fijn hoe Tanya de cursus leidde. Ze betrok iedereen erbij en voelde de groep goed aan.

Beste Lonneke, Ontzettend bedankt voor je prachtige cijfer! Het doet ons goed om te lezen dat je de training als prettig hebt ervaren en dat er zo'n fijne dynamiek heerste in de groep. Verder is het ook leuk om te lezen dat je zo tevreden bent over Tanya. Wij wensen jou veel geluk toe! Met vriendelijke groet, Team MindfulnessFabriek

Ontspannen

Minder zweverig dan gedacht, fijne groep, goede trainer en inzichtvol.

Beste Cor, Bedankt voor je mooie cijfer! Prettig om te lezen dat de groep zo fijn was en dat je tevreden bent over de trainer. Waardevol dat de mindfulnesstraining jou inzichten heeft gegeven. Wij wensen jou verder veel geluk toe! Met vriendelijke groet, Team MindfulnessFabriek

Fijne trainingsdagen met een top trainster

Ik wou het liefste voor de fysieke trainingen gaan en kwam terecht bij Tessa van der Sluis. In een klein groepje hebben we de training gevolgd in een heel leuk klein huisje in de natuur. De trainingen waren 2,5 uur en vlogen voorbij. Ik heb zoveel mogen leren en het heeft mij meer gebracht dan ik vooraf had gedacht. Tessa is naar mijn mening de beste trainer hiervoor, heel lief, vriendelijke en een rustige uitstraling. Ze heeft een hele fijne stem die je door de oefening heen begeleid. Ik ben gekomen tot nieuwe inzichten en sta nu voor de mooie uitdaging om het te blijven toepassen in mijn leven. Ik heb een hele leuke groep mensen leren kennen, het was een plek waar je jezelf kon zijn. Ene kant is het toch ook een heerlijke stap dat de trainingen klaar zijn en je nu zelf door moet gaan, maar toch ga ik het ook erg missen. Tevens fijn contact gehad met De MindfulnessFabriek, ik kon snel aansluiten bij de trainingen en de benodigdheden worden ook goed geregeld.

Fijne trainingsdagen met een top trainster

Leerzame training voor meer balans en rust in het leven!

Cynthia heeft mij op een prettige en rustige manier door de training begeleid. Ik heb er echt veel van geleerd. Stilstaan bij het "hier en nu" en onbevooroordeeld te zijn in datgene wat je ziet, hoort of denkt. Ik had in mijn leven veel stress en ervaarde een moeilijke periode door privéomstandigheden. Ik was uit balans geraakt en weer op zoek naar mezelf. De training bevatte een aantal mooie aspecten: vertrouwen in jezelf hebben, je verwonderen, loslaten, geduld en acceptatie. Allen belangrijk om niet vast te blijven zitten in het verleden en de toekomst, maar meer in het heden te zijn en daarvan te genieten. Oefenen om te luisteren naar je ademhaling en je lichaam waren voor mij van groot belang om rust te vinden tussen mijn hoofd (verstand) en lichaam. Nu er voor zorgen dat ik dit eigen maak en onderdeel laat zijn van mijn dagelijkse leven. Bedankt, Cynthia!

Waardevol voor een evenwichtige balans tussen verstand en lichaam!

Cynthia heeft me op een goede manier ondersteund in de mindfulness-wereld. Ik heb er veel van opgestoken en geleerd om weer balans te krijgen in mijn leven na een moeilijke periode van stress en andere moeilijke omstandigheden in het leven. Stilstaan bij het "hier en nu" is de kern. Ook is het belangrijk om te leren je gedachten er te laten zijn en ze vriendelijk te ontvangen en ook te vervangen door andere gedachten. Onbevooroordeeld zijn en je zelf verwonderen. Luisteren naar je lichaam door de oefeningen bracht me tot rust en nieuwe inzichten. Dank Cynthia voor deze leerzame periode!

waardevolle en inspirerende training

waardevolle en inspirerende training