Ondergedompeld worden in een omgeving van rust, fijne accommodatie en een bijzonder fijne “leerkracht” aan cynthia welke ons handvatten gegeven heeft om zelf meer in het nu en de rust te zijn. Het was echt heel leerzaam en fijn. Tevens ook getroffen met fijne mede cursisten.

Bewustworden en relativeren

Ik deed de mindfulnesstraining op aanraden van anderen en ik heb er geen spijt van gehad. De begeleiding van José heb ik als zeer prettig ervaren. Ze stelt je snel op je gemak en het is nooit zweverig. Ik leerde me bewust te worden van de momenten waarop ik normaal in de stress zou schieten. Daardoor kon ik snel relativeren en voorkomen dat ik door zou schieten in mijn emoties. Het was, naast gezellig, ook zeer waardevol.

Verrijkende en inspirerende cursus! Aanrader

De mindfullness training bij Jose heeft een hele mooie en waardevolle aanvulling gegeven op mijn levenspad. Het heeft een heleboel inzichten gegeven en doorbreekt ook bepaalde patronen die zich niet meer dienen in mijn leven. Ik kijk er met veel positiviteit op terug en raadt het iedereen aan om dit ook te kunnen ervaren en voelen. Jose is daarnaast een hele fijne trainster. Haar toegankelijkheid, warmte en openheid geeft je snel een gevoel van “thuis komen”. Niets is raar, niets “moet” en alles is bespreekbaar. Jose mijn hartelijk dank voor de mooie en fijne training!

Verrijkende en inspirerende cursus! Aanrader

Leerzaam gesprek

Het gesprek voegde echt iets toe langs de video's. Kreeg ook andere tips mee en hij nam de tijd voor het gesprek.

Hallo Romy, Bedankt voor je mooie cijfer! Wat fijn dat je het gesprek met de trainer als leerzaam hebt ervaren en dat het een mooie toevoeging was op de video’s die je hebt bekeken. Wij wensen jou verder veel gelukt toe! Met vriendelijke groet, Team MindfulnessFabriek

Hele fijne ervaring, met veel handvaten voor de toekomst!

Toen ik deze training ging volgen ben ik er open in gaan staan. Ik was al bekent met mindfulness maar door de training ben ik er nog bewuster mee aan het werk gegaan. Het geeft mij nu steun en vertrouwen in mezelf en dat ik met mooie oefeningen mezelf weer terug kan vinden.

Hallo Monica, Bedankt voor het prachtige cijfer! Fijn dat je door de training nog bewuster met mindfulness aan de slag kunt gaan. Verder doet het ons goed om te lezen dat de training jou aan meer zelfvertrouwen heeft geholpen én dat je dankzij de oefeningen jezelf meer terug kunt vinden. Wij wensen jou verder veel geluk toe! Met vriendelijke groet, Team MindfulnessFabriek

Een kijkje in je eigen keuken nemen

Over het algemeen heb ik de training als zeer fijn ervaren. 'Een kijkje in je eigen keuken nemen' is hoe ik het zou omschrijven. De lessen en theorie sluiten mooi op elkaar aan. Je leert in een korte tijd echt voelen en krijgt inzicht in je eigen gedachtestroom. Wel vond ik de theorie in het boek soms ietwat complex, taai en niet altijd helder. Hier werd gelukkig tijdens de les uitgebreid aandacht en verdieping aan gegeven ter verduidelijking. Wel vond ik de groepsgrootte te groot waardoor er weinig ruimte was voor persoonlijke aandacht. Ook werden er voor de eerste training duidelijke restricties gegeven wat er voor zorgde dat mensen terughoudender waren en dus niet volledig open en kwetsbaar durfde te zijn. Voor mij persoonlijk vond ik dit een groot gemis voor deze training. Ik had gehoopt dat ik meer had kunnen en mogen delen wat voor meer verbinding en erkenning tussen de cursisten had gezorgd. Al met al zou ik deze training zeker aanbevelen. Het leert je leven in het in hier en nu en genieten van de kleine dingen. Dat wat we juist vergeten zijn door de rush van het dagelijks leven.

Hallo Zita, Bedankt voor je beoordeling. Goed om te lezen dat je de training over het algemeen als zeer fijn hebt ervaren. Ook prettig dat je beter hebt leren voelen en dat je inzicht hebt gekregen in je eigen gedachtestroom. We willen je bedanken voor de feedback. Dit zal worden doorgegeven. Wij wensen jou verder veel geluk toe! Met vriendelijke groet, Team MindfulnessFabriek

Nieuwegracht 15

3512 LC Utrecht