een goede ervaring

snel reactie op de bestelling en keurige levering binnen 2 dagen!

TOP

Zeer goede ervaring Netjes ingepakt Persoonlijk kaartje erbij

Uitstekend!!!

Ik koop bijna al mijn kleren daar, echt top kwaliteit.

Uitstekend!!!

Ik koop bijna al mijn kleren daar, echt top kwaliteit.

Een fantastische zaak!

Wat een fantastische en professionele zaak! Je word en heel goed en persoonlijk geholpen. Ze nemen alle tijd voor je, en kijken wat het beste voor jou is. Een echte aanrader dus!

Met aandacht verstuurd

Fantastisch trouwpak!

Hele fijne ervaring. De keuze qua stoffen is enorm. Het hele proces is zeer transparant. De voorraad per stof en levertijd zijn van te voren al bekend. Het pak zelf is ook zeer mooi. Ties heeft me goed geholpen.

broek maatje te groot besteld, terugsturen geen probleem en kleinere maat heel snel weer in huis

Uitstekend.

Ik heb altijd goede ervaringen en ik ben altijd tevreden over jullie service.

Uitstekend geholpen altijd, ik raad het iedereen aan.

Prima service en mooi aanbod aan kleding

Prima service en mooi aanbod aan kleding

Op en top kwaliteit!!

Ik heb een pak besteld van een merk dat ik vaker draag en dit is zeer netjes verpakt en opgestuurd.

Aankoop snel en correct afgehandeld

Binnen twee uur had ik mijn aankoop in huis. Één artikel was niet helemaal naar mijn zin maar kon ik diezelfde dag nog ruilen. Prima service !

Mooie kleding, schoenen en uitstekende service.

Mooie kleding, schoenen en accessoires en prima advies en service. In de winkel maar zeker ook via de website.

Zeer goed service!

Het contact met Ties is altijd erg prettig, correct en dienstbaar. De service van de winkel en de kwaliteit van de kleding is zeer goed!

Super service ook tijdens de lockdown!

De click-collect service werkt super, ook als je uiteindelijk andere kledingstukken neemt dan besteld!

Gisterenavond een bestelling geplaatst en vandaag ontvangen. Super netjes en topkwaliteit

Het bestelde kwam netjes ingepakt en bezorgd vanwege de lockdown

Kleding was snel geleverd en helemaal naar mijn zin!

Goede kwaliteit en een snelle levering en nog een handgeschreven bedankje! Daar scoor je punten mee!

Bij de verzending was iets misgelopen. Keurig en vriendelijk opgelost.

Snel geleverd en netjes verpakt, zoals altijd.

Snel geleverd en netjes verpakt, zoals altijd.

In de middag besteld en in de middag persoonlijk bezorgd. Topservice.

Prima en snelle service

Snelle persoonlijke service bij last minute kerstcadeau!

Top Service

Actieve medewerkers, en daardoor snelle service Voor mensen die twijfelen dit is echt een aanrader. vooral in de tijd van corona. Dank u zeer,

's Avonds besteld en de volgende dag al persoonlijk bezorgd. Wat een service, geweldig!!

Visstraat 13-15 3311KX Dordrecht

Over Alexander Roodfeld Herenmode

Alexander Roodfeld is sinds 1927 gevestigd in Dordrecht. Wij adviseren iedere klant bij het aankopen van hun heren garderobe. Wij verkopen hoog gesegmenteerde merken met een lange historie. Sinds 2008 shopt u ook online op www.roodfeld.nl Wij doen er alles aan om onze bezoekende klant in onze webshop en winkel in Dordrecht te verrassen met nieuwe merken. Wij volgen de mode nauwlettend.