Pluspunten

Top webshop ! Uitstekende communicatie, snelle levering en perfect advies

• Betrouwbaarheid

Pluspunten

Heel goed en correct te woord gestaan over de telefoon. Gedane bestelling snel verzonden en al de volgende dag in huis. Zeer plezierige winkel!

• Betrouwbaarheid

Pluspunten

Alexander Roodfeld heeft een mooie collectie en kent een zeer gewaardeerde, persoonlijke service. Mijn online aankopen werden met een persoonlijke note van de heer T. Roodfeld thuis afgeleverd. Ook mijn aankopen in de winkel gingen gepaard met een goede service en ruime aandacht voor de kwaliteit van het product.

In mijn online bestelling had ik aangeven de aankopen op te willen halen in de winkel, echter, in de bevestigingsmail stond dat mijn aankopen zowel bezorgd zouden worden via PostNL en dat ik gekozen had voor het afhalen van de aankopen in de winkel (zie onderstaande notificaties): "Bedankt voor uw bestelling bij Alexander Roodfeld. Wij hebben uw bestelling ontvangen en zullen er voor zorgen, dat uw bestelling zo spoedig mogelijk verstuurd wordt via postNL. Binnenkort ontvangt u het verzoek van Kiyoy om een beoordeling te schrijven over ons. Wij waarderen het enorm als u hier even de tijd voor neemt. Voor vragen kunt u een email sturen naar of even met onze winkel in Dordrecht bellen. Ons telefoonnummer is 078-6147088 Hartelijke groet, ALEXANDER ROODFELD HERENMODE BV Dank voor uw bestelling! Allereerst hartelijk dank voor uw bestelling bij ons in de webshop! U hebt gekozen om uw bestelling bij ons in de winkel op te halen. Wij zullen uw bestelling netjes apart leggen en wachten geduldig op uw bezoek! Alvast hartelijk dank en graag tot ziens! Groet, ALEXANDER ROODFELD HERENMODE BV" Ik heb contact opgenomen met de heer Roodfeld en dit gemeld. Op zich geen probleem, maar dit zal voor verwarring (kunnen) zorgen. Uiteindelijk de heer Roodfeld gevraagd de aankopen op te sturen en hij kwam deze zelfs persoonlijk afgeven aangezien ik in dezelfde woonplaats resideer. Aankopen waren netjes verpakt en voorzien van een

• Betrouwbaarheid

Pluspunten

Snelle levering en bij het geleverde product, zat een handgeschreven bedankbriefje. Erg leuk!

• Betrouwbaarheid

Pluspunten

Ze verkopen mooie kleding voor een goede prijs en zijn zeer klantgericht.

Niet

• Betrouwbaarheid

Pluspunten

Wat een aardige mensen! Even gebeld om de juiste maat te achterhalen en mijn Jacob Cohen jeans past perfect! Leuke webshop!!

• Snelheid/Levertijd

Pluspunten

Korte lijnen , duidelijk , snelle orderafhandeling .

• Snelheid/Levertijd

Pluspunten

Enkel positieve ervaringen met dit bedrijf. Mooi assortiment en een snelle en correct afwikkeling van de orders.

• Snelheid/Levertijd

Pluspunten

Persoonlijke aandacht.

• Snelheid/Levertijd

Pluspunten

top verpakking, mooie envelop voor retourneren. goede service zowel in de winkel, telefonisch als online

ga zo door

• Snelheid/Levertijd

Pluspunten

Persoonlijkheid dmv een kaartje

• Snelheid/Levertijd

Pluspunten

Persoonlijk geschreven brief erbij,super attent,dank.

• Snelheid/Levertijd

Pluspunten

Snelle levering en goed contact met winkel. Super service!

geen

• Snelheid/Levertijd

Pluspunten

prima in orde, zeker aan te bevelen.

geen op of aanmerking .

• Snelheid/Levertijd

Pluspunten

Vriendelijk en servicegericht! Persoonlijk contact

Nvt

• Snelheid/Levertijd

Pluspunten

prettig overleg, snelle service, uitgekiende collectie

• Snelheid/Levertijd

Pluspunten

kwaliteit, vriendelijkheid, snelheid, nieuwsbrief

• Snelheid/Levertijd

Pluspunten

zeer snelle reactie op mail

• Snelheid/Levertijd

Pluspunten

Staan je snel en correct te woord. Verzending ook snel. Track and trace verzenden vantevoren zou mooi zijn.

Track and trace

• Snelheid/Levertijd

Pluspunten

Mooie jeans online besteld en de volgende dag al in huis! Mooi verpakt en een kaartje met een persoonlijke boodschap van Ties. Dat is de verwachting overtreffen, erg leuk! Heel erg tevreden en blij met de nieuwe jeans

• Snelheid/Levertijd

Pluspunten

Mooie collectie en snelle levering van de bestelling.

• Snelheid/Levertijd

Pluspunten

Super Fijn bedrijf

Visstraat 13-15

3311KX Dordrecht

Over Alexander Roodfeld Herenmode

Alexander Roodfeld is sinds 1927 gevestigd in Dordrecht. Wij adviseren iedere klant bij het aankopen van hun heren garderobe. Wij verkopen hoog gesegmenteerde merken met een lange historie. Sinds 2008 shopt u ook online op www.roodfeld.nl Wij doen er alles aan om onze bezoekende klant in onze webshop en winkel in Dordrecht te verrassen met nieuwe merken. Wij volgen de mode nauwlettend.