Krijg geen contact

Heb klompen ontvangen maar wil ze retourneren. Heb berichtje gestuurd en gevraagd om te helpen maar tot op heden geen reactie terug ontvangen

Mooie klompen passen perfect

Goeie informatie bij de aankoop, precies kunnen kopen wat ik wou. Ben er heel blij mee.

Prima klompen, snelle levering

Grote keuze in klompen, niet duur. Snelle levering, en de klompen zijn geweldig!

Super, en snelle levering

Alles Top geregeld

Snel en netjes geleverd

snel en netjes

Top geleverd

17.00 uur besteld en de andere morgen voor 9uur geleverd Keurig

Bestelling vlot en adequaat geleverd. Goed.

Bestelde klompen zijn snel geleverd. Geen gedoe gewoon bestellen en ontvangen.

Ik heb nog geen ervaring maar voor de eerste keer vind ik het goed

Erg slecht en teleurstelling

Op 26 mei 2 paar klompen besteld en betaald na 2 weken nog niet ontvangen achteraan gemailt en werd uiteindelijk alsnog verstuurd. Nu 11 juli nog steeds niets ontvangen. Volgens track en trace zijn de klompen retour afzender. Wederom gemailt dat ik mijn geld 54 euro!!! Terug wil maar ook op mijn mail wordt niet gereageerd. Erg grote teleurstelling en ik voel mij opgelicht.

Alles naar wens, bedankt

Snelle levering. Bij sommige reacties zie ik slecht ,geen antwoord op mail,slechte levering. Ik ervaar het helemaal anders. Super tot de volgende keer.

Gevraagde klompen perfect snel geleverd

Ondanks mededeling op de site dat levering langer zou kunnen duren, binnen een dag ontvangen. Bravo.

Goede website, snelle levering..... top!

Nieuwe klompen nodig. Wil natuurlijk precies dezelfde. Op goedkopeklompen.nl snel gevonden!

Prima klompen, prima prijs, prima service

Prima klompen, prima prijs, prima service, vlot geleverd

Slechte levering

Slechte levering ik wacht nu al 14 dagen! op mijn bestelling reageren niet op mail reageren niet op de telefoon ( pakken gewoon niet aan!) riekt naar oplichterij. Eigenlijk 0 sterren maar die mogelijkheid mag niet.

Wel betaald maar verder niets gehoord

Klop en besteld en betaald. Verder niets meer vernomen. Ook op mijn mail wordt niet gereageerd. En dan sturen ze wel een mail met de vraag een beoordeling te geven....

Gemakkelijk besteld, snel geleverd

Ik gebruik altijd klompen voor het werken in mijn tuin. Nu mijn paar versleten was heb ik hier goedkope klompen gevonden en deze ook vrij eenvoudig kunnen bestellen. De levering was (in deze huidige crisis) snel en de pasvorm van de klompen was goed.

Reageren niet

Klompen besteld. Bleken te groot, maar gelukkig paste mijn vriend ze, dus heb ik ze hem gegeven. Op de website is geen retourneringsbeleid te vinden. Nieuwe klompen voor mezelf besteld. Kreeg een mail dat ze niet leverbaar waren met een andere suggestie. Gereageerd dat dit geen probleem was, maar dat ik de maat van de klompen wilde wijzigen. Hierna heb ik niks meer vernomen ook niet na meerdere keren contact op te hebben genomen. Dit kan alleen per mail. Ik heb nu dus wel betaald voor een tweede paar klompen, maar al twee weken niks vernomen...

geen communicatie

zaterdag klompen besteld en betaald, geen orderbevestiging ontvangen. op de website geen contactgegevens te vinden. telefoonnummer en klachtenformulier gevonden via google, telefoon wordt niet opgenomen, klachtenformulier kan niet worden verwerkt (zegt de website.) ander emailadres gevonden, mail gestuurd, geen reactie.

Mooie klompen snelle levering top

Helaas nog niets ontvangen.

Ik wacht in spanning op de levering.

Niets ontvangen

Tot op heden nog niets ontvangen

Super snel binnen

Snel binnen

Goede Klompen

Klompen zijn mooi, klantencommunicatie over levering en dergelijke zou beter kunnen. Al met al prima en niet te duur

prima service