Alles netjes in huis aan scherpe prijzen!

Hoewel niet alles direct in één keer leverbaar was, alles uiteindelijk netjes verzorgd ontvangen. Scherpe prijzen en goed assortiment. Tot de volgende keer :)

Snel, vriendelijk, deskundig

Een fijn laagdrempelig kantoor waar ik enorm goed geholpen ben met mijn oude trage laptop. Zeer warm aanbevolen!

goede persoonlijke begeleiding en advies, kwaliteit en prijs

Ze hebben aandacht voor je probleem en vraag, denken mee in oplossingen die betaalbaar zijn en passen binnen je bedrijf.

Klantvriendelijk en uitstekend geholpen

Laagdrempelige en vriendelijke service en hulp bij probeelm laptop

Vriendelijk personeel, snelle service!

Goed advies gekregen. Volgende dag mijn bestelling ontvangen.

Perfectie, snelle klantenservice!

Mijn HP LaserJet vroeg om een nieuw onderdeel, niet zo makkelijk leverbaar. En dan zal je net zien, dat je veel printwerk hebt te doen! Een webshop was moeilijk te vinden. Via Internet vond ik echter Office1 Amersfoort als mogelijke leverancier. Bingo! Met één belletje was het binnen no-time duidelijk dat ze het onderdeel konden leveren. Hoewel ik nog geen klant was, werd de order per direct verwerkt, nog voor ik betaald had. En zo kon ik binnen 24 uur al mijn printwerk weer de deur uit krijgen. Klasse, dat Office1 team!

Snel

17uur besteld, volgende ochtend werd het bezorgd, zeer te tevreden

Uitstekende, betrouwbare en snelle dienstverlening

Uitstekende, betrouwbare en snelle dienstverlening

Top refurbished IPhones!

Snelle levering en bij vragen altijd snel bereikbaar!

Zeer tevreden over de uitstekende service van Office1!

Zeer tevreden over de uitstekende service van Office1!

BEDANKT VOOR SERVICE!

BEDANKT VOOR SEVICE EN IK KOM TERUG!

Sinds kort bestel ik mijn producten bij Office1 en kan niks anders zeggen wat een super service. Snel goed en volgens afspraak geleverd. Ik zou iedereen dit bedrijf aanbevelen.

Snel en vriendelijk geholpen, mijn laptop doet het weer prima.

Mijn laptop deed het na een mislukte update niet meer. De problemen zijn snel verholpen, ik kon de laptop de volgende dag ophalen.

Snelle levering, service is goed

Bestelling snel geleverd, top service

Behulpzaam, vriendelijk en kundig advies!

Na binnen te zijn gelopen met mijn desktop PC die niet langer wilde opstarten, ben ik direct geholpen door wat kruistesten uit te voeren die het probleem hebben blootgelegd. Welgeteld 5 minuten stond ik weer buiten met een werkende PC.

Super service!

Hele persoonlijke en professionele aanpak.

Snel geholpen

Blij met de hulp die ik gekregen heb en snel geleverd

Vriendelijk en behulpzaam personeel

Had problemen met Windows opstarten. Dit was binnen één dag verholpen. Personeel is vriendelijk en behulpzaam. Zij geven ook wat begrijpelijke uitleg over hetgeen ze gedaan en gevonden hebben.

Correct, nauwgezet, betrouwbaar en zakelijk

Reden voor transactie was onderhoud en bijstelling Personal Computer, dat volledig volgens afspraak, binnen de gestelde termijn werd voldaan naar groot genoegen van klant.

Snelle en professionele service, voor hele schappelijke tarieven

Snelle en professionele service, voor hele schappelijke tarieven

Pluspunten

Wij hebben diverse meubels besteld voor in de centrale hal van een kantoorgebouw. Office 1 heeft goed meegedacht en snel geleverd. Tussentijds zijn we goed op de hoogte gehouden van de voortgang en we zijn erg tevreden over de kwaliteit.

perfect, zeker aan te bevelen

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Erik Duits is terug van weggeweest en maakt nu deel uit van Office 1. Gelukkig maar. Tijdens zijn afwezigheid waren we aangewezen op collega's voor problemen met hard- en software. Ze waren duurder, minder goed of ze mogen bepaalde reparaties niet doen (hardware).

goede service, goed behandeld