Betrokken!

Hans en zijn team zijn enorm betrokken. Ze hebben een flink aantal klanten en toch merk je in het contact dat ze aandacht voor jou als klant hebben. We zijn een groeiend recruitmentbureau en Accon (Hans en team) bieden mij los van het operationale stuk (BTW/aangiftes) ook vaak de mogelijkheid om te sparren over zaken. die bij deze groei komen kijken. Ze denken mee en zoomen in op het bedrijf en de situatie om het best mogelijke advies te geven. Vaker zat ik met Hans om de tafel en ook vaker heeft hij mij geholpen om mij in contact te brengen met de juiste mensen om doelen te behalen. Door de koppeling die we nu hebben gemaakt met de facturatiemodule loopt e.e.a. soepel. Het systeem biedt veel mogelijkheden voor mij als ondernemer in deze drukke fase weet ik zeker dat (wanner ik alles goed aanlever) de cijfers en de daarbij horende admnistratie in elk geval klopt! Dank jullie wel voor jullie inspanningen tot dusver.

Super goed geholpen

Door boekhouder Bünyamin ben ik uitstekend geholpen. Nog tijdens ons telefoongesprek kwam hij met nuttige tips en adviezen. Voorlopig reken ik er dan ook op dat wij de komende jaren klant blijven bij Acconline. For sure!

Heel goede service en ondersteuning!

Mijn boekhouding wordt snel en goed verwerkt door Acconline. Het blijkt dat ze met goede software werken waardoor mijn cijfers tijdig opgeleverd worden. Dat is voor mij belangrijk om het juiste inzicht te krijgen.

Zeer deskundig

Zeer betrouwbaar en zetten een stap je meer. Ga zo door. Hebben alle deskundige onder 1 dak.

Deze partij heeft mijn administratie totaal geruïneerd achtergelaten

Deze partij heeft mijn administratie totaal geruïneerd achtergelaten. Ze meenden ook nog dat ze het recht hadden om er voor betaald te worden. Er zijn zelfs werkzaamheden dubbel gefactureerd. Talloze boekingen waren niet juist geboekt. Er zat 15% verschil tussen de werkelijk gemaakte omzet en de omzet die deze partij via de administratie rapporteerde. Contact met deze partij was rampzalig te noemen. Van de naar schatting meer dan 100 gemaakte afspraken zijn de nagekomen afspraken helaas niet eens op 1 hand te tellen. Ze hebben zelf toegegeven fout te zitten. Ook heb ik van een medewerker gehoord dat dit soort praktijken vaker plaats hebben gevonden/ nog steeds plaatsvinden bij andere klanten. Maar de enorme schade die ze hebben veroorzaakt oplossen en/ of vergoeden… vergeet het maar. Het contact was - zacht uitgedrukt - zeer frustrerend en onprofessioneel. Helaas heb ik hierdoor behoorlijk wat gedonder met de belastingdienst gehad omdat zaken niet op tijd waren ingediend. Ik raad je aan niet met deze hobbyistische partij in zee te gaan. Want meer dan dat kun je het niet noemen. Toen ik fouten wilde melden wist ik nog niet wat voor beerput met ellende ik uiteindelijk ging opentrekken. Wil je hier meer over weten? Of wil je weten wie het netjes gefikst heeft en waar ik nu tevreden klant ben? Neem dan even contact met me op zodat je niet dezelfde fout begaat als ik. Dat scheelt je een heleboel kopzorgen. 1 zoekopdracht via Google en je kunt me vinden. ;-)

Goed geholpen door Rojin

Bedankt voor deze fijne ervaring. Ik heb goed advies gehad van Rojin! Bedankt!

Pluspunten

- Goed bereikbaar per telefoon - Snel antwoord op vragen - Foto bonnetjes op mobiel is zo makkelijk

Misschien telefonisch wat langer bereikbaar?

Pluspunten

Enthousiast over het concept

Best wel lastig om te beoordelen of de BTW aangifte correct is als je geen inzicht krijgt hoe hij samengesteld/opgebouwd is. De rapportages geven niet aan tot welk moment het boeken up-to-date is. De rapportages geven nu een onbetrouwbaarbeeld van het resultaat. Daardoor ga je ze ook niet gebruiken.

Pluspunten

De servicedesk

Pro-actief bontzorgen

Pluspunten

Snel handelen.. Alle tijd nemen

Pluspunten

systeem en service werken prima

geen

Pluspunten

Te kort klant om te beoordelen

Te kort klant om te beoordelen

Pluspunten

Goede communicatie met helpdesk , Rachelle Beijers.