YS4000i inverter generator klinkt als een klok! ( letterlijk en figuurlijk). De techniek binnenin ziet er prima uit! Uiteraard mag men geen appels met peren vergelijken. Maar voor deze prijs boven verwachting. Het bedrijf.. service is uitstekend te noemen, bij vragen moet je wel even aan de bel trekken maar het wordt afgehandeld. Net als iedereen hebben zij het ook druk, en dat is een goed teken! Dus…..prima! Blij met mijn aankoop!

niets op aan te merken Gewoon goed

gewoon goed

Top bedrijf goed advies en super snelle levering.

Vriendelijk en flexibel

Super gegaan

Snelle en goede bezorging

Duidelijk en supersnel!

Duidelijke omschrijving, goede prijs, vriendelijke communicatie, snel antwoord bij vragen. Kortom: dikke duim!

so far so good

My first experience with this company; service and communication with the company was very good, delivery arrived on the specified day but only at 16.30 hrs without any indication from the driver as to his expected arrival time, quality of the product - we will have to wait and see.

Snel geleverd maar wel defect

Ik kreeg de machine binnen en ik de vloeistoffen gevuld en boekje gelezen maar deed niets, bij veder kijken bleek de bougie compleet door de helft te zijn gebroken, maar er zat een nieuwe bij, na die geplaatst te hebben alles helemaal goed en werkt goed, het betreffende hier wel een 2e kans product (tip, misschien beter na kijken voor weder verkoop) Veder super tevreden hoor en netjes alles vermeld op de site

Snelle levering!

Eén van de weinige bedrijven die hun toezegging over levertijd nakomt!

Retour geen probleem

Het retour zenden ging zonder problemen

Prima service!

De staat van mijn aankoop was uiteindelijk iets anders dan omschreven. Optimal trading heeft hier zeer netjes op gehandeld! Iedereen blij.

Top levering

Prima conform verwachting

Had een generator besteld. Werd keurig op tijd afgeleverd zoals beloofd. Klantverwachting waargemaakt, prima dus!

Super snel en keurig geleverd

Aggregaat op dinsdag avond besteld, woensdag netjes een bericht. vrijdag al geleverd, netjes verpakt en op palletje.

Snelle levering. Goed verpakt.

Goede en snelle levering. Aggregaat goed en snel verpakt. Goed op de hoogte gebracht wanneer alles geleverd wordt.

Snel bezorgd en goed verpakt

Aggregaat gekocht, top ding, werk heel goed en ben erg blij dat ie zo snel bezorgd was.

Om het product eerst te zien mochten we langskomen en hebben een duidelijke uitleg en demonstratie gekregen. Het was precies zoals het op de website stond. Uiteraard direct ter plaatse afgerekend en mee naar huis genomen. Top!

Prima geholpen

Zijn afspraak keurig nagekomen. Alles op tijd geleverd

Complimenten voor Angela voor de uitstekende service na aankoop.

Goede snelle levering !

Wij kregen een aggregaat die beschadiging had op gelopen bij de post Dit is perfect en snel opgelost

Prima vlotte service en communicatie

prima!

werd keurig op de hoogte gehouden mbt levering.

Goedel service

Netjes gebeld voor een afspraak om te bezorgen, werdt mooi s'morgens op tjjd bezorgd, goed contact goede service goede levering ik ben tevreden

kerkweg 34 3235xl Rockanje