Workshop gevolgd en een prachtig tasje gemaakt.

Deskundige begeleiding, rustige uitleg, prettige sfeer. Je maakt het ook echt helemaal zelf. Het was erg leuk om te doen en ik ben zeer ingenomen met en trots op het resultaat.

• Zou u ons aanbevelen? Ja
  • Welk model kocht je? N.v.t.

Prachtig

Met mijn wensen voor een nieuwe tas naar Monsak gegaan. Na wat goede adviezen van Margriet en samen sparren over de ideale tas heeft ze hem gemaakt. Ik heb nu mijn ideale tas!

• Zou u ons aanbevelen? Ja
  • Welk model kocht je? N.v.t.

Heel erg vriendelijk. En snel.

Ik ben snel en heel vriendelijk geholpen. De tas was er al na één dag. En hij is prachtig.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Vandaag een workshop gevolgd: Gezellige sfeer, goede begeleiding en duidelijke uitleg. Heel blij met mijn zelfgemaakte duurzame tasje. Keep up the good work girls!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Vandaag het zwarte honingraattasje ontvangen.Ik ben er zo blij mee..Het is een superhandig tasje en ik heb het mezelf cadeau gedaan voor m´n 81 ste verjaardag!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Vlugge service Mooie en degelijke producten

De handtas valt kleiner uit dan gedacht niettegenstaande de afmetingen er bij staan

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

- zeer mooie tas - mooi verpakt - snelle verzending - persoonlijk briefje - leuk extraatje erbij :)

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Supermooie producten, snel geleverd, leuke verpakking, snelle service en goed bereikbaar :).

• Zou u ons aanbevelen? Ja

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Snelle service en prachtige producten!

Niets ben super blij met de tas!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Bestelling werd snel bezorgd, netjes ingepakt, mooi product.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Mooie produten, handgemaakt, recyclage leder, goede en snelle service ook naar het buitenland. Leuk kaartje met boodschap en sleutlhanger ontvangen bij de bestelling. Mooi verzorgde website.

Op de website zou ik ‘mat zwart’ zou eerder omschrijven als daim, nubuck of ruw leder. Zou graag bij elke tas ook een filmpje zien met de binnenkant van de tas, nu maar af en toe. Ook graag telkens een foto plaatsen van hoe de tas hangt of gedragen wordt op een persoon. Het gebeurd al, maar nog niet overal. Op die manier kan je je een beter beeld vormen van jouw aankoop online. Daarom zijn de kleuren van e fotôs ook zo belangijk om zo waarheidsgetrouw mogelijk weer te geven.

5 stars: perfect, definitely recommended

Positive

I placed an order all the way from the U.K. for a bespoke handmade washbag for my boyfriend for his birthday. I contacted Monsak through Facebook and was immediately in contact with Margriet who supported me with examples of previous work and suggestions to help make my gift truly unique. Monsak was absolutely incredible in making sure my gift arrived on time (typically I’m quite a last minute person) but Margriet stayed in contact with me the entire time and informed me of its postage. The quality was absolutely incredible and is a truly stunning and unique wash bag, I cannot recommend Monsak enough and it is truly a gift that has sentimental value that wouldn’t have been possible to create without the support and talent of Margriet and Monsak.

Suggestions

I have nothing to suggest as I feel everything is beautiful and incredible.

Pluspunten

Ik heb hier een cursus gevolgd waarbij ik mijn droomtas mocht ontwerpen en maken. Margriet heeft mij zo goed geholpen dat iedereen nu denkt dat ik deze tas gekocht heb. Precies zoals ik het wil, van leer dat ik zelf uitgekozen heb en met een kwaliteit die jaren meegaat. Ik ben heel blij met het resultaat!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Mooie producten en korte lijntjes

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Een heel erg mooi produkt van hoge kwaliteit. Zeer klantvriendelijk kontakt, en een zeer snelle levering. Een absoluut aan te raden bedrijf en produkt.

Geen.....

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Mooie tassen en hele snelle levering.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Mooie tas die nog heerlijk naar leer ruikt en snel geleverd!

nvt

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Goede snelle service, mooi product!

Nul

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Snelle bezorging, vriendelijk kaartje bij bezorging. Prachtig tasje.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Op tijd en volledig naar wens geleverd

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Fantastische producten, evenals service!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

5 Sterne: perfekt, auf jeden Fall empfehlenswert

Positive

ganz tolle Tasche, Innenleben sehr durchdacht, wunderschönes Material

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Yes

Pluspunten

Supersnelle levering en goede kwaliteit

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Over Monsak

Filter op Taal