Leuke workshop veel geleerd. En super blij met mijn tas.

Wat een keus aan materialen. Dat was misschien well het moeilijkste. Bij het maken van de tas werden we super goed begeleid. En er was ruimte om hey ontwerp hier en daar aan te passen, zo tof dat dat kon.

Heel goede workshop!

Ik heb de workshop kleine tas gedaan. Het was super! Mooi materiaal, tijd om te kiezen (kleur leer, kleur rits etc) en duidelijke uitleg. Ze deed haar best om iedereen met een eigen tas en blij weg te laten gaan. Mijn tas is heel mooi geworden.

• Welk model kocht je? N.v.t.

Mooie kwaliteit en superservice!

Ik wilde mijn nieuwe aanwinst toch omruilen voor een ander (iets groter) model. Dat was geen enkel probleem! Ben daarom langs gegaan bij het atelier. Een aanrader, want wat een keuze! Ze denken met je mee en nemen alle tijd. Uiteindelijk heeft Margriet (tegen weinig extra kosten) speciaal een tas naar wens gemaakt. En en passant heb ik nog een andere (werk)tas erbij gekocht.. Het is gewoon een leuk merk!

• Welk model kocht je? Sak 6

Heel leuke workshop met geweldig resultaat

Ik heb de workshop gedaan voor de kleine handtas. De ontvangst, uitleg en het enthousiasme en resultaat waren top! Ik ben er heel blij mee!

• Welk model kocht je? N.v.t.

Heel blij met mijn prachtige nieuwe tas

Vandaag in gebruik genomen als werktas. Heel erg mooi, alles past er overzichtelijk in en draagt comfortabel. Heel erg fijn dus.

• Welk model kocht je? Sak 7 - 7 klein

Zeer leerzame workshop

Knus atelier, goede uitleg en begeleiding. Het was erg leuk om te doen en ik ben zeer tevreden met het resultaat: een prachtig schoudertasje.

Super leuk om te doen!

Zeer relaxed en geweldig dat je in zo'n korte tijd onder zeer plezierige begeleiding een mooie tas kunt maken!

• Welk model kocht je? N.v.t.

De workshop was helemaal top!

Helemaal top omdat het op een hele plezierige manier uitgelegd werd, rustig, duidelijk, professioneel!

Kwaliteit en Persoonlijk

Monsak heeft voor mij een rugzak gemaakt die ik zelf ontworpen had. Margiet heeft mij ontwerp aangevuld met haar kennis en ervaring. Zo zijn we tot een prachtig ontwerp gekomen die ook nog heel praktisch is. De kwaliteit van de materialen als de constructie van de tas is van hoog niveau. Margriet let goed op de details, iets wat een vereiste is voor een tas die je elke dag gebruikt.

• Welk model kocht je? N.v.t.

Gave clutch gemaakt en superblij mee.

Goed rustige uitleg, leuke locatie en mooie materialen. Intensieve dag die een geweldig resultaat heeft opgeleverd.

• Welk model kocht je? Sak 12 - 12 mini

Trots op mijn eigen monsak rugzak, veel geleerd!

Geweldig leuk om de maxi workshop bij monsak te doen. Met vakkundige begeleiding, veel keuze (kleuren) gered leer, handige snijmallen en geduld wordt je door de stappen van het maken van je leren tas geloodst. Tussendoor een heerlijke lunch bij de overburen. Ik heb echt een fantastische dag gehad bij Margriet en Corine, dank jullie wel! Een aanbeveling voor iedereen die wel eens met leer wil werken!

• Welk model kocht je? Sak 7 - 7 klein

Superblij met mijn tas!

Ik bestelde heel last-minute een laptoptas, op de valreep voor mijn werktrip. Helaas bleek de tas uitverkocht en zou deze pas na de trip beschikbaar zijn, maar Margriet is speciaal extra naar het atelier gekomen om de tas af te maken zodat ik 'm toch mee kon! Wat een fantastische service! De tas zelf is stevig, zodat ik 'm lekker vol kan proppen met al mijn spullen die ik mee sjouw. Het leer is prachtig en zacht, helemaal wat ik zocht! Zou het zeker aanbevelen.

• Welk model kocht je? Sak 10 - 10 klein

Eindelijk de Monsak rugzak

Een paar jaar geleden werd ik verliefd op een rugzak. Het bleek een tas van Monsak te zijn. Ik vond ruim E 300.- teveel geld om aan een tas te besteden en parkeerde mijn wens. Achteraf gezien was dat niet zo slim. Ik heb meer dan E 300,- aan tassen besteed, maar het was toch elke keer niet die ene tas waar ik verliefd op was. Uiteindelijk koos ik er toch voor om de tas te kopen. Tijdens een leuk bezoek aan het atelier van Margriet, koos ik twee mooie kleuren leer uit en werd mijn droomtas binnen twee weken gemaakt. Wat ben ik blij, ik heb m eindelijk : -)

• Welk model kocht je? Sak 8

Workshop gevolgd en een prachtig tasje gemaakt.

Deskundige begeleiding, rustige uitleg, prettige sfeer. Je maakt het ook echt helemaal zelf. Het was erg leuk om te doen en ik ben zeer ingenomen met en trots op het resultaat.

Prachtig

Met mijn wensen voor een nieuwe tas naar Monsak gegaan. Na wat goede adviezen van Margriet en samen sparren over de ideale tas heeft ze hem gemaakt. Ik heb nu mijn ideale tas!

• Welk model kocht je? N.v.t.

Heel erg vriendelijk. En snel.

Ik ben snel en heel vriendelijk geholpen. De tas was er al na één dag. En hij is prachtig.

Pluspunten

Vandaag een workshop gevolgd: Gezellige sfeer, goede begeleiding en duidelijke uitleg. Heel blij met mijn zelfgemaakte duurzame tasje. Keep up the good work girls!

Pluspunten

Vandaag het zwarte honingraattasje ontvangen.Ik ben er zo blij mee..Het is een superhandig tasje en ik heb het mezelf cadeau gedaan voor m´n 81 ste verjaardag!

Pluspunten

Vlugge service Mooie en degelijke producten

De handtas valt kleiner uit dan gedacht niettegenstaande de afmetingen er bij staan

Pluspunten

- zeer mooie tas - mooi verpakt - snelle verzending - persoonlijk briefje - leuk extraatje erbij :)

Pluspunten

Supermooie producten, snel geleverd, leuke verpakking, snelle service en goed bereikbaar :).

Pluspunten

Snelle service en prachtige producten!

Niets ben super blij met de tas!

Pluspunten

Bestelling werd snel bezorgd, netjes ingepakt, mooi product.