Gave clutch gemaakt en superblij mee.

Goed rustige uitleg, leuke locatie en mooie materialen. Intensieve dag die een geweldig resultaat heeft opgeleverd.

• Welk model kocht je? Sak 12 - 12 mini

Trots op mijn eigen monsak rugzak, veel geleerd!

Geweldig leuk om de maxi workshop bij monsak te doen. Met vakkundige begeleiding, veel keuze (kleuren) gered leer, handige snijmallen en geduld wordt je door de stappen van het maken van je leren tas geloodst. Tussendoor een heerlijke lunch bij de overburen. Ik heb echt een fantastische dag gehad bij Margriet en Corine, dank jullie wel! Een aanbeveling voor iedereen die wel eens met leer wil werken!

• Welk model kocht je? Sak 7 - 7 klein

Superblij met mijn tas!

Ik bestelde heel last-minute een laptoptas, op de valreep voor mijn werktrip. Helaas bleek de tas uitverkocht en zou deze pas na de trip beschikbaar zijn, maar Margriet is speciaal extra naar het atelier gekomen om de tas af te maken zodat ik 'm toch mee kon! Wat een fantastische service! De tas zelf is stevig, zodat ik 'm lekker vol kan proppen met al mijn spullen die ik mee sjouw. Het leer is prachtig en zacht, helemaal wat ik zocht! Zou het zeker aanbevelen.

• Welk model kocht je? Sak 10 - 10 klein

Eindelijk de Monsak rugzak

Een paar jaar geleden werd ik verliefd op een rugzak. Het bleek een tas van Monsak te zijn. Ik vond ruim E 300.- teveel geld om aan een tas te besteden en parkeerde mijn wens. Achteraf gezien was dat niet zo slim. Ik heb meer dan E 300,- aan tassen besteed, maar het was toch elke keer niet die ene tas waar ik verliefd op was. Uiteindelijk koos ik er toch voor om de tas te kopen. Tijdens een leuk bezoek aan het atelier van Margriet, koos ik twee mooie kleuren leer uit en werd mijn droomtas binnen twee weken gemaakt. Wat ben ik blij, ik heb m eindelijk : -)

• Welk model kocht je? Sak 8

Workshop gevolgd en een prachtig tasje gemaakt.

Deskundige begeleiding, rustige uitleg, prettige sfeer. Je maakt het ook echt helemaal zelf. Het was erg leuk om te doen en ik ben zeer ingenomen met en trots op het resultaat.

• Welk model kocht je? N.v.t.

Prachtig

Met mijn wensen voor een nieuwe tas naar Monsak gegaan. Na wat goede adviezen van Margriet en samen sparren over de ideale tas heeft ze hem gemaakt. Ik heb nu mijn ideale tas!

• Welk model kocht je? N.v.t.

Heel erg vriendelijk. En snel.

Ik ben snel en heel vriendelijk geholpen. De tas was er al na één dag. En hij is prachtig.

Pluspunten

Vandaag een workshop gevolgd: Gezellige sfeer, goede begeleiding en duidelijke uitleg. Heel blij met mijn zelfgemaakte duurzame tasje. Keep up the good work girls!

Pluspunten

Vandaag het zwarte honingraattasje ontvangen.Ik ben er zo blij mee..Het is een superhandig tasje en ik heb het mezelf cadeau gedaan voor m´n 81 ste verjaardag!

Pluspunten

Vlugge service Mooie en degelijke producten

De handtas valt kleiner uit dan gedacht niettegenstaande de afmetingen er bij staan

Pluspunten

- zeer mooie tas - mooi verpakt - snelle verzending - persoonlijk briefje - leuk extraatje erbij :)

Pluspunten

Supermooie producten, snel geleverd, leuke verpakking, snelle service en goed bereikbaar :).

Pluspunten

Snelle service en prachtige producten!

Niets ben super blij met de tas!

Pluspunten

Bestelling werd snel bezorgd, netjes ingepakt, mooi product.

Pluspunten

Mooie produten, handgemaakt, recyclage leder, goede en snelle service ook naar het buitenland. Leuk kaartje met boodschap en sleutlhanger ontvangen bij de bestelling. Mooi verzorgde website.

Op de website zou ik ‘mat zwart’ zou eerder omschrijven als daim, nubuck of ruw leder. Zou graag bij elke tas ook een filmpje zien met de binnenkant van de tas, nu maar af en toe. Ook graag telkens een foto plaatsen van hoe de tas hangt of gedragen wordt op een persoon. Het gebeurd al, maar nog niet overal. Op die manier kan je je een beter beeld vormen van jouw aankoop online. Daarom zijn de kleuren van e fotôs ook zo belangijk om zo waarheidsgetrouw mogelijk weer te geven.

5 stars: perfect, definitely recommended

Positive

I placed an order all the way from the U.K. for a bespoke handmade washbag for my boyfriend for his birthday. I contacted Monsak through Facebook and was immediately in contact with Margriet who supported me with examples of previous work and suggestions to help make my gift truly unique. Monsak was absolutely incredible in making sure my gift arrived on time (typically I’m quite a last minute person) but Margriet stayed in contact with me the entire time and informed me of its postage. The quality was absolutely incredible and is a truly stunning and unique wash bag, I cannot recommend Monsak enough and it is truly a gift that has sentimental value that wouldn’t have been possible to create without the support and talent of Margriet and Monsak.

Suggestions

I have nothing to suggest as I feel everything is beautiful and incredible.

Pluspunten

Ik heb hier een cursus gevolgd waarbij ik mijn droomtas mocht ontwerpen en maken. Margriet heeft mij zo goed geholpen dat iedereen nu denkt dat ik deze tas gekocht heb. Precies zoals ik het wil, van leer dat ik zelf uitgekozen heb en met een kwaliteit die jaren meegaat. Ik ben heel blij met het resultaat!

Pluspunten

Mooie producten en korte lijntjes

Pluspunten

Een heel erg mooi produkt van hoge kwaliteit. Zeer klantvriendelijk kontakt, en een zeer snelle levering. Een absoluut aan te raden bedrijf en produkt.

Geen.....

Pluspunten

Mooie tassen en hele snelle levering.

Pluspunten

Mooie tas die nog heerlijk naar leer ruikt en snel geleverd!

nvt

Pluspunten

Goede snelle service, mooi product!

Nul

Pluspunten

Snelle bezorging, vriendelijk kaartje bij bezorging. Prachtig tasje.

Over Monsak