Gezellige dag met een heel tof eindresultaat

Hele leuke workshop waarbij je stap voor stap je eigen leuke tas maakt! De uitleg is helder en daarom is het goed te doen. Het moeilijkste is eigenlijk het kiezen van een kleur :)

• Welk model kocht je? Workshop mini

Zo leuk om iets te maken!

Ik heb het kleine tasje gemaakt bij Margriet en Liz. Het was zo leuk om een middag iets te maken en geconcentreerd bezig te zijn. Liz legt het goed uit, dus iedereen kan het. Al heb je nooit achter een naaimachine gezeten. Het resultaat is super profi!

Onwijze aanrader!!

Samen met mijn twee beste vriendinnen hebben wij ieder een tas gemaakt. Super spannend om kleur keuzes te maken, om (correct en efficiënt) in de huiden te snijden en om met de machines te werken maar wat was het eindresultaat fantastisch! Iedereen (met en zonder ervaring) kan dit! Zeker met de fijne begeleiding van Margriet en team! Duidelijke uitleg en goede tips en tricks! Hele leuke en leerzame ochtend; een onwijze aanrader!

Een echte aanrader!

Deze workshop is een echte aanrader! En super leuk om als cadeau te krijgen. Na 3 uurtjes heb je zelf een eigen tasje gemaakt. Waar je jaren plezier van hebt. Ik kom zeker terug om een maxi te gaan maken.

Fantastische workshop

Deze workshop was fantastisch! Margriet nam ons mee in het creatieproces en met haar deskundigheid en enthousiasme werd het maken van een tasje simpel en erg leuk. We hebben genoten en komen graag nog eens terug.

• Welk model kocht je? Workshop mini

Gezellige workshop met super resultaat!

Met deskundige begeleiding van Margriet zet je helemaal zelf een professioneel ogend tasje in elkaar. Ook als je helemaal niet handig bent, gaat je dit lukken.

• N/A

Fantastisch met als resultaat een tas voor het leven

We kregen de workshop als cadeautje en hebben nu een prachtige herinnering voor ons leven. Want zolang denk ik dat het tasje mee gaat. Na een mooie uitleg over het ontstaan van het bedrijf en waarom er gebruik word gemaakt van gered leer mochten we aan de slag. Een keuze maken uit alle verschillende prachtige kleuren die er zijn, de rits en het hengsel. Ik denk dat dit ook gelijk het moeilijkste was van de gehele workshop. Uiteindelijk kwam ik tot de conclusie dat ik voor verschillende tinten groen ging met als verassing een geel vakje binnenin. Hierna kregen we uitleg hoe we de diverse delen het best konden snijden uit het leer en gingen we langzaamaan de tas in elkaar zetten. Ook hier had ik nog een twijfelpuntje, want hoe zet je de rits erin. Maar ik wist niet dat dit zo makkelijk ging. Dankzij de duidelijke uitleg, waardoor we stap voor stap onze tas steeds meer vorm zagen krijgen. Na de workshop kon ik nog niet helemaal geloven dat ik de tas zelf had gemaakt. Maar wat ben ik er ontzettend blij mee en hij gaat zeker vaak gedragen worden. Nu al zin om ook een maxi workshop te volgen. Want wat zien de rugtassen er ook mooi uit. En hoe bijzonder is het dan dat je die ook zelf kan maken.

De perfecte tas

Was al langer op zoek naar een duurzame tas die groot genoeg was om zowel mijn flexibele werkplek als een goede lunch in mee te nemen. Die heb ik met deze tas gevonden. Het leer is van hele mooie kwaliteit, de tas heeft een aantal fijne vakken voor mijn laptop, telefoon en sleutels en de uitstraling is mooi zakelijk en vrouwelijk.

• Welk model kocht je? Sak 7 - 7 klein

Hele leuke workshop

Hele mooie tas gemaakt. Alles wordt duidelijk uitgelegd, zodat echt iedereen met een mooie tas naar huis gaat. Keus uit veel soorten leer, het gereedschap waar je mee werkt is goed. Voldoende afstand ivm Corona. Gewoon top. Hele leuke ochtend gehad!

Erg geslaagde workshop

het was de eerste keer voor ons om met leer te werken om een tas te maken. Je wordt goed begeleid zodat je ook echt met een product naar huis gaat waar je trots op bent. Ik kan het iedereen aanraden.

• Welk model kocht je? Workshop mini

Mooi eindresultaat aan het eind van een leuke middag

Samen met mijn zus heb ik een mini-workshop gevolgd. Mijn zus had totaal geen naaiervaring en is toch met een mooie tas naar huis gegaan. Er was een grote keuze aan kleuren leer en tijdens de workshop kun je zelf ook kiezen uit een aantal modellen. Hierdoor hebben mijn zus en ik nu allebei een andere tas. Heel leuk. De uitleg was ook heel goed en de workshopleidster paste het tempo aan, aan de cursisten. Hierdoor kon iedereen op zijn eigen tempo werken. Ik denk er zelfs over na om in de toekomst nog de workshop maxi te gaan volgen.

• Welk model kocht je? Workshop mini

Een leuke workshop met prachtig resultaat!

In een ongedwongen sfeer hebben we een leuke workshop gehad. En, mede dankzij de goede uitleg en begeleiding, zijn we met een prachtige tas naar huis gegaan.

Very satisfied

I always wanted have the experience to work with leather and I love sewing therefore I signed up for the 1 day workshop at Monsak. Margriet explained everything well, so I could learn about how to handle and work with leather. Now I have a handmade beautiful leather bag. I am very happy with the result. I can highly recommend this workshop at Monsak.

• Welk model kocht je? Workshop maxi

Friendly, fast, great!

And Retour was easy too. I found my perfect Backback!

• Welk model kocht je? Sak 7 - 7 klein

Erg leuk om zo iets zelf helemaal te maken! Goed concept!

Fijne duidelijke begeleiding, professioneel opgezet. Mooie materialen en leuk moeder-dochter uitje.

erg mooi en unieke tas!

Hi Margriet, Het vakmanschap en ontwerp van mijn Monsak-handtas is prachtig - zowel het interieur als de buitenkant zijn perfect - ik ben dol op deze tas! Veel succes bij al jou creatieve en zakelijke avonturen! Met vriendelijke groet, Jennifer

• Welk model kocht je? Sak 10 - 10 klein

Heel goed, ik heb een mooie tas!

Laat ik mij even voorstellen, mij naam is: Lenie Holdinga, In februari, dit jaar is er bij mij een LVAD, (steunhart) geplaatst, als je uit het ziekenhuis wordt ontslagen worden de batterijen en controler in een bijbehorende tas mee naar huis gegeven. Het is een heel handige tas, overal is om gedacht, maar ik dacht: ja het is wel een handige tas, maar ik rommel ermee in de tuin en ik doe klusjes in huis ermee, ik heb hem dag en nacht in gebruik, eigenlijk zou ik wel een mooie leren tas willen hebben. Dus zijn wij, mijn man en ik, op internet gaan zoeken, en toen vonden we de site van Monsak, daar lazen wij dat je zelf kunt zeggen hoe je je tas wilt hebben. Wij hebben kontakt opgenomen met Margriet, nou ja, een schot in de roos! Margriet wilde graag voor mij aan de slag, vond het een uitdaging, want ze had een hoop tassen gemaakt maar nog nooit een LVAD-tas. Wij zijn naar haar toegegaan en Margriet heeft de maten genomen, gekeken hoe het allemaal zat en is aan de slag gegaan voor mij. Ik heb nu een prachtige tas, van mooi leer, en wat net zo belangrijk is, net zo handig als de orginele, maar dan veel luxer. Ik ben er ontzettend wijs mee, en krijg ook veel complimentjes, de tas ziet er van buiten uit als een mooie leren schoudertas, en dat vind ik ook heel fijn. Wat ik maar zeggen wil, als u denkt over een mooie leren tas voor een LVAD, Margriet weet hoe zo,n tas in elkaar steekt, zij doet het met veel enthousiasme, en..... ze kan het!

• Welk model kocht je? Customize tas

Heel leuk, fijne ervaring met mooi resultaat

Dit was een cadeau aan een vriendin en was zeer geslaagd! Je doet iets actiefs, met een (soms uitdagende) leercurve en praktisch product als resultaat. Fijne ruimte, goede begeleiding en veel mogelijkheden wat betreft materialen en opties. Veel ruimte voor eigen creativiteit. Ontzettend leuk dat je aan het einde iets in je handen hebt, waar je trots op kunt zijn! Ik zou deze workshop zeker aanbevelen, ook als je geen ervaring hebt met de naaimachine (zoals ik).

• Welk model kocht je? Workshop mini

Heel fijne workshop met een mooi resultaat

We hebben een aangename dag gehad! Alles wordt stap voor stap uitgelegd zodat het eindresultaat er mooi uitziet.

• Welk model kocht je? Workshop maxi

Ik wilde graag een extra hengsel aan de Sak 9 (groot), zodat ik hem ook kort over één schouder kan dragen. Margriet heeft dit geregeld, na veel te hebben overlegd via mail. Toen ik de tas kreeg, was ik helaas toch niet helemaal tevreden omdat ik het hengsel te kort vond. Geen probleem: ik kon de tas terugsturen en Margriet heeft het hengsel langer gemaakt. Ik ben heel blij met het resultaat! Margriet neemt de tijd voor je wensen en stuurde foto’s om te checken of het goed is. Hele goede en snelle service!

• Welk model kocht je? Sak 9 groot - 9

We hebben een héle leuke ochtend gehad! Eerst alles uitzoeken:leer,rits, garen. Daarna ga je aan de slag! Margriet weet je zo te helpen dat je de tas echt helemaal zelf maakt, ook als je totaal geen ervaring hebt! Ze zorgt ervoor dat je met een mooi exemplaar de deur uit gaat!!

Fantastisch!!!!

Als je binnenkomt kijk je je ogen al uit door al het moois wat er door Margriet is gecreëerd! Na een kennismaking en uitleg over dit fantastische product mag je een keuze maken uit zo veel mooi en gered leer dat je ogen te kort komt! Door de helder uitleg en de supergoed begeleiding maak je daarmee een hele mooie tas die nog mooier aandoet doordat je hem zelf gemaakt hebt! Ik kom zeker nog een keer terug en dan voor de shopper!

een hele leuke ochtend!

Het was een hele leuke ochtend met een mooi tasje als eindresultaat!

• Welk model kocht je? Workshop mini

Echt super leuke workshop!

Een aanrader voor iedereen die graag knutselt. Leerzaam, leuk en gezellig om met een vriendin te doen!

Super service!

Ik heb een hele fijne ervaring met Monsak. Omdat ik twijfelde over de kleur kreeg ik verschillende stukjes leer toegestuurd. Dat - en het op en neer gemail - hielp heel goed bij het maken van een keuze. De tas was er snel en is prachtig!

• Welk model kocht je? Sak 8