Echt een supertas

Ik heb een bestaand model laten vermaken: wat minder breed en hoog. Via de site heb ik het formulier voor een tas customizen ingevuld, en daarna met Margriet gevideobeld op afspraak. Dat werkt prima - ze laat de modellen zien, de kleuren en denkt fijn mee over hoe je de tas gebruikt en bijvoorbeeld hoe groot je zelf bent. Ook fijn: duidelijke communicatie over de prijs. Staaltjes toegestuurd gekregen en via de mail keuzes gemaakt voor de rist en de hengsels. Steeds snel antwoord, en iets meer dan twee weken later is mijn tas bezorgd. En hij is prachtig!

• Welk model kocht je? Customize tas

Ontzettend leuke, leerzame middag en ook nog met mooi resultaat!

Wij hebben de workshop mini als ontzettend leuk en leerzaam ervaren. Margriet neemt echt de tijd om dingen goed uit te leggen. We gingen met onwijs leuke, zelfgemaakte tassen naar huis. Ze waren boven verwachting gelukt!

• Welk model kocht je? Workshop mini

Ik ben heel blij met mijn supermooie en functionele tas! Ik zocht al langere tijd een mooie tas waar mijn laptop in zou passen maar die niet zo groot was. Ik had een tas (Monsak 8) op de website gespot die ik erg mooi vond maar die nog niet aan al mijn (praktische) wensen voldeed. Zo wilde ik er onder andere rugzakdraagbanden op laten bevestigen. Omdat ik niet naar de winkel kon komen, hebben Margriet en ik een videobel afspraak ingepland. Erg prettig om Margriet te kunnen spreken en de tas op deze manier te kunnen zien. Tijdens het videobellen hebben we mijn wensen voor de tas besproken waarbij Margriet met fijne extra suggesties (tas verbreden, vakjes aan de zijkanten toevoegen voor flesje water of paraplu) kwam. Vandaag heb ik de aangepaste tas ontvangen en ik vind het eindresultaat super: heel mooi en praktisch!

• Welk model kocht je? Sak 8

Super leuke workshop met mooi resultaat.

Wij hebben de maxi workshop gedaan: in 1 dag een mooie grote tas gemaakt. Alle stappen worden goed uitgelegd, ook als je van jezelf denkt dat je niet creatief bent, is dit goed te doen. Persoonlijke aandacht was erg leuk, alles ging erg gemoedelijk. Lunch was ook goed verzorgd en hele dag door koffie of thee. Kortom: echt een aanrader!!!

• Welk model kocht je? Workshop maxi

Mijn favoriete rugzak is na de reparatie nog mooier geworden

Na een aantal jaren trouwe dienst was mijn favoriete rugzak aan een opknapbeurt toe. Dit was supersnel binnen een week geregeld. Margriet heeft mijn tas nog mooier gemaakt!

• Welk model kocht je? N.v.t.

Perfect afternoon making my own leather bag

This was a great workshop, good selection of leathers to create a unique handbag. I would definitely recommend this.

• Welk model kocht je? Sak 7 - 7 klein, Workshop mini

Vrijheid ontspannen productief inspiratie , dit zijn de woorden die bij mij opkomen

Verwondering, drie mooie stukjes leer zijn na 3 uur werken omgetoverd tot mijn tas. Een goede uitleg en voorbereiding heeft dit mogelijk gemaakt. Met veel voldoening en trots ging ik naar huis. Voor mij is er een nieuwe uitdaging geboren, t.z.t. de workshop voor een grotere tas.

• Welk model kocht je? N.v.t.

Super leuke creatie middag met bovenverwacht resultaat!

Als zussen-uitje zijn we bij Monsak een tas gaan maken. We hoopten voornamelijk een gezellige middag te hebben. Toen we aankwamen in het prachtige atelier zagen we bij binnenkomst allemaal tassen hangen uit de eigen collectie van Monsak. Boven onze verwachting zijn we naar huis gegaan met een mini uitvoering die niet veel onder deed aan de prachtige professionele tassen die we bij binnenkomst zagen hangen. De uitleg was heel duidelijk en door de kleine stapjes in het proces was het heel goed op te volgen. Zo ontzettend leuk om uiteindelijk met een tas naar huis te gaan waar we echt trots op zijn! Heel erg bedankt voor de fijne middag.

• Welk model kocht je? Workshop mini

Precies wat ik me had voorgesteld!

Het is gelukt om precies de tas te maken die aan mijn voorbeeld en beschrijving voldoet! Echt super! Het was best wel spannend wat eruit zou komen. Ik had niet durven geloven dat de tas zo mooi en handig zou worden als ik had gehoopt. Alle vakjes zijn gelukt en super mooi leer. Met hartelijke dank aan mijn lieve man die me dit als kerstcadeau had gegeven!

Super leuk uitje!

Vandaag hebben een vriendin en ik de workshop Maxi gevolgd bij Monsak. Coronaproof, privé voor twee. Zeker nu in deze vreemde tijden is het leuk om iets leuks op de planning te hebben. En het is natuurlijk altijd leuk om iets nieuws te leren! Je leert hoe je van begin tot eind een leren tas in elkaar zet. Alles wordt duidelijk en geduldig uitgelegd en de materialen die we mochten gebruiken zijn prachtig. Het was gezellig, de lunch was heerlijk en het resultaat is super! Dit is een workshop waarbij je iets leert en maakt waar je echt iets aan hebt. Kortom, het was een zeer geslaagde dag en ik zou het iedereen aanraden! Denk dat ik deze zelfgemaakte tas heel lang met veel plezier zal dragen!

• Welk model kocht je? Workshop maxi

De tas die mijn collectie compleet maakt!

Gisteren is de tas (Sak 10 klein) toegekomen. Echt een prachtige tas! (Opnieuw!). Het leer, het ontwerp, net groot genoeg én ook niet te groot. De tas waar ik nog naar op zoek was! Echt heel heel mooi! Dank je wel!

• Welk model kocht je? Sak 10 - 10 klein

Prachtig maatwerk van duurzaam leer en super service

De tas die ik door Margriet heb laten maken draag ik dagelijks met trots. De tas is volledig op maat gemaakt van prachtig leer met een verhaal. Monsak zit op een hele mooie locatie, en je voelt bij het betreden dat je een echt atelier binnenkomt waar mooie spullen worden gemaakt, maar dan op een hele vrijblijvende manier. Je voelt je uitgenodigd. Verder is de service top, ik kreeg binnen no time reactie en voor dat ik het wist had ik al een paar stalen leer thuis liggen om uit te kiezen. Voor de prijs die je betaald krijg je bij Monsak producten van hoge kwaliteit en met een verhaal. Naast de tas heb ik ook een portemonnee laten maken die door het meedenken van Margriet uiterst handig en minimalistisch is. Verder voel je de hoge kwaliteit van het leer als je de producten van Margriet in je handen hebt. Kortom, als je van tassen houdt, van kwaliteit, unieke producten met een verhaal, mooi design en goede service, dan zit je bij Monsak helemaal goed!

• Welk model kocht je? Customize tas

Helemaal op maat, helemaal je ding!

De tas is daarnet toegekomen. Echt wauw!! Prachtig gewoon! Het is echt wat ik in gedachten had en zo mooi uitgevoerd met zo’n prachtig leer. Ik kijk er al naar uit om de tas met fierheid te dragen! En stiekem kriebelt het ook al voor al een nieuw ideetje.. Je hoort zeker nog van me! Echt dank je wel!

• Welk model kocht je? Customize tas

Prachtige tas helemaal naar wens!

Margriet heeft voor mijn moeder een sak 9 groot customized gemaakt. Het hele proces van het leer uitzoeken tot het bespreken van de extra (maatwerk) details van de diepte van de tas, type hengsels etc verliep - allemaal online - zeer vlot en duidelijk, met een prachtige tas helemaal naar wens als resultaat waar ze vele jaren plezier van gaat hebben. Leuke tip ik heb bij margriet wat extra leer (als van de nieuwe tas) besteld tezamen met de template voor het maken van een (Mon diy-project) etui, en heb deze zelf gemaakt als extra cadeautje voor in haar nieuwe tas waar ze fijn wat kleine spulletjes in kwijt kan.

• Welk model kocht je? Customize tas

Zóóó trots op mijn meiden en onze tasjes!

Vorige week met mijn dochters (12 en 17 jaar) een tasje gemaakt. Vond het super leuk met Mijn meiden om te doen. Was benieuwd hoe ze dit zouden doen, maar waren beiden heel gedreven en precies. Liz was heel geduldig en liet ons rustig alles doen. Geen gehaast. Ape-trots op mijn meiden en onze tasjes. Compliment voor Liz! “Dit was ècht heel leuk om te doen, mam!”

De ideale tas

Op zoek naar de ideale werktas als verjaardagscadeau voor mijn vrouw kwam ik uiteindelijk bij Monsak terecht. Hier was het mogelijk om de tas precies aan haar wensen te laten voldoen. Na wat heen en weer gemail met Margriet (dank voor het geduld!) was "de tas" uiteindelijk samengesteld en besteld. Al een paar dagen later plofte deze op de mat en hij was inderdaad precies zoals ze hem hebben wou. En ook nog eens mooi! Hij werd meteen op de foto gezet en vol trots aan alle vriendinnen geappt. Inmiddels is de tas al een paar weken in gebruik en hij bevalt prima. Echt een aanrader als je precies DIE tas wilt hebben.

Geweldig leuke werkshop!

Vorige week heb ik samen met mijn moeder een mini workshop gedaan. Het was in één woord geweldig! Super lieve dames, super begeleiding, persoonlijke aandacht, mooie materialen en een hele fijne sfeer. Ik zelf had nog nooit met een naaimachine gewerkt, dus vond het spannend, maar ik ben super blij met het resultaat. Door de goede persoonlijke begeleiding kan iedereen dit. Heb je zin in een ontzettende leuke creatieve dag, dan moet je echt een tas bij Monsak gaan maken. Mijn moeder en ik hebben genoten en zijn trots op onze eigen gemaakte tasje! Dank voor alles Margriet en Lies

• Welk model kocht je? Workshop mini

Een mooie ontdekkingsreis met als resultaat een one of kind tas! 100% goud waard!

Èen mooie en bijzondere samenwerking met Margriet gehad. Wanneer krijg je nu de kans om je eigen tas te ontwerpen? Van duurzaam leer én de kleur, tot aan de details van afwerking. Geen standaard tas, maar echt MIJN tas met alle wensen die gerealiseerd konden worden. Om trots op te zijn en de tas is van grote kwaliteit.

• Welk model kocht je? Customize tas

Super leuk en zoooo trots!

Super leuke en leerzame dag gehad met een prachtige tas als resultaat! Ik had nooit gedacht dat ik zoiets zou kunnen maken met mijn twee linker handen. Van de workshop mini zo enthousiast geworden dat ik die workshop maxi toch ook echt moest gaan doen. Ik kom sowieso nog een keer terug!

• Welk model kocht je? Workshop mini, Workshop maxi

Wow! TOP!

Een super geweldige verwen middag. Super te doen voor diegene die maar weinig ervaring hebben met een naaimachine. Hele rustige uitleg, vragen stellen geen probleem. En als kan en mag binnen de mogelijkheden. Ik zou dit iedereen aanraden om dit samen/ od kado te geven aan een vriendin,zus, geliefde of collega. Ook leuk als “zusjes dag” samen te doen. Kortom een geweldige ervaring met als resultaat een EIGEN GEMAAKTE TAS. Hoe gaaf is dat!!!! Dank Monsak voor een super middag!

top creatieve ochtend

met veel plezier, goede begeleiding en in een ontspannen sfeer, hebben wij 2 hele mooie tassen gemaakt. We komen terug om de rugzak te maken!

• Welk model kocht je? Workshop maxi

Top tas met alles erop en eraan!

Na jaren een Eastpak te hebben gehad werd het toch echt tijd voor een nieuwe rugtas.. Ik heb nu een tijdje de Sak 7 klein zwart en ben er superblij mee. Ideaal dat de rugtas zoveel vakken heeft en ook voorzien is van stevige handvaten. Ook komt die goed van pas aangezien ik nu ben afgestudeerd en begin bij mij eerste baan. Een Eastpak voelt dan toch wat meer ‘student-achtig’ maar met de sak 7 durf ik goed voor de dag te komen! ;) Ik raad Monsak iedereen aan omdat het tassenlabel de perfecte combi is van kwaliteit en creativiteit. Een kijkje nemen in het atelier is de moeite zeker waard.

• Welk model kocht je? Sak 7 - 7 klein

Gezellige dag met een heel tof eindresultaat

Hele leuke workshop waarbij je stap voor stap je eigen leuke tas maakt! De uitleg is helder en daarom is het goed te doen. Het moeilijkste is eigenlijk het kiezen van een kleur :)

• Welk model kocht je? Workshop mini

Zo leuk om iets te maken!

Ik heb het kleine tasje gemaakt bij Margriet en Liz. Het was zo leuk om een middag iets te maken en geconcentreerd bezig te zijn. Liz legt het goed uit, dus iedereen kan het. Al heb je nooit achter een naaimachine gezeten. Het resultaat is super profi!

Onwijze aanrader!!

Samen met mijn twee beste vriendinnen hebben wij ieder een tas gemaakt. Super spannend om kleur keuzes te maken, om (correct en efficiënt) in de huiden te snijden en om met de machines te werken maar wat was het eindresultaat fantastisch! Iedereen (met en zonder ervaring) kan dit! Zeker met de fijne begeleiding van Margriet en team! Duidelijke uitleg en goede tips en tricks! Hele leuke en leerzame ochtend; een onwijze aanrader!