Superleuk en een beetje spannend..uitdaging!

Superleuke middag gehad met een vriendin en nog twee deelneemsters olv Margriet. De locatie geeft al direct een ontspannen vakantie gevoel. Mooi licht en knus atelier. Overzichtelijk ingedeeld. Margriet is duidelijk in de uitleg, straalt rust en vertrouwen uit. Er hing een hele relaxte en gezellige sfeer. Je kunt de keuzes zelf maken en er wordt meegedacht als je dat wilt. Heerlijk om met je handen bezig zijn en focus op je werk. Soms best even spannend als het er op aan kwam met snijden en op de machines. Maar allemaal met een prachtige tas naar huis gegaan. Al veel complimenten gehad en zelf ook trots! Geweldig om op deze manier kennis te maken met dit mooie ambacht. Echt een aanrader!

• Welk model kocht je? N.v.t.

Een leuke gezellige workshop met een prachtig resultaat

Ik heb de maxi workshop gedaan. Het was een leuke dag met goede begeleiding. De dag is omgevlogen. Corine en Iris denken mee en helpen als het nodig is. En het resultaat is prachtig. Zo blij met mijn nieuwe tas.

Super leuke workshop

Gezelligheid, leuke ontvangst door Margriet met een kop koffie. Een mooie kleur leer uitgezocht voor een festival tasje. Goede uitleg en veel plezier met de collega dames. Margriet neemt de tijd voor je en is duidelijk in het uitleggen. Er zijn ook kant en klare tassen te koop, echt prachtig leer. Kortom word je hebberig van. Een aanrader voor een gezellig samen zijn.

• Welk model kocht je? N.v.t.

Zelfs een niet-creatieveling gaat met iets unieks naar huis!

Een super gezellige ochtend gehad! Je voelt je gelijk welkom bij Margriet, in haar mooie lichte atelier. De workshop met de 'vouwtechniek' is zelfs voor iemand met 2 linkerhanden heel goed te volgen en je gaat naar huis met een uniek en heel persoonlijk tasje/etuitje. Zeker voor herhaling vatbaar en dan ga ik voor de grote tas!

Ontzettend leuke praktische workshop

Het begint al met de locatie, wat een leuk atelier heeft monsak. Na een korte uitleg over materiaal etc mogen wij los. Als een kind in een snoepwinkel ga je op zoek naar jouw materialen, wat al super leuk is. Vervolgens lekker zelf rommelen en snijden onder toezicht van Margiet en haar team. Ze begeleid je bij iedere stap. Onder het genot van een kopje thee en chocolade maak je je accessoires die je vervolgens mee mag nemen. Wat een leuk aandenken aan een bijzondere dag (in ons geval een vrijgezellenfeest). Bedankt voor de gezellige middag, echt een aanrader!

• Welk model kocht je? N.v.t.

Wondermooie tas met een zeer fijne klantenservice!

Vorig jaar kreeg ik een supermooie tas cadeau van mijn familie. Het formaat van de tas was bijna perfect, maar na enkele malen dragen was de tas als snel niet meer zo mooi. Hoewel het zeker geen goedkope tas was, was het leder niet van een mooie kwaliteit. Ik klopte bij Margriet aan om een soortgelijk formaat te maken, maar dan in een Monsakjasje: mooi leder, uitstekende kwaliteit, no-nonsens-design en een uitstekende klantenservice. Na wat heen-en-weer gemail stond het ontwerp op punt en even later stond de tas voor de deur. Ik ben er helemaal gek van: het ontwerp is helemaal perfect! Een Monsaktas-op-maat is een uitstekende investering en méér dan zijn geld waard!

• Welk model kocht je? N.v.t.

Heerlijke middag gehad, goede en duidelijke uitleg over alles gekregen. Met een leuk tasje en een ervaring rijker naar huis gegaan!

Superleuk!

Tevoren heerlijk geluncht bij de buren, op advies van en gereserveerd door Margriet. Dat begon al met topservice! Hartelijk ontvangen, duidelijke uitleg, mooie materialen, voldoende tijd en uiteindelijk een tasje waar ik blij mee en trots op ben. (Enige puntje van verbetering: als de band van mijn heuptasje een beetje schuin was ingenaaid, zou het tasje mooier op de heup vallen.) Vooral het gebruik van de naaimachine, wat nieuw was voor mij, viel me erg mee. Ik ga sparen voor de maxi workshop!

• Welk model kocht je? N.v.t.

Leuke workshop veel geleerd. En super blij met mijn tas.

Wat een keus aan materialen. Dat was misschien well het moeilijkste. Bij het maken van de tas werden we super goed begeleid. En er was ruimte om hey ontwerp hier en daar aan te passen, zo tof dat dat kon.

Heel goede workshop!

Ik heb de workshop kleine tas gedaan. Het was super! Mooi materiaal, tijd om te kiezen (kleur leer, kleur rits etc) en duidelijke uitleg. Ze deed haar best om iedereen met een eigen tas en blij weg te laten gaan. Mijn tas is heel mooi geworden.

• Welk model kocht je? N.v.t.

Mooie kwaliteit en superservice!

Ik wilde mijn nieuwe aanwinst toch omruilen voor een ander (iets groter) model. Dat was geen enkel probleem! Ben daarom langs gegaan bij het atelier. Een aanrader, want wat een keuze! Ze denken met je mee en nemen alle tijd. Uiteindelijk heeft Margriet (tegen weinig extra kosten) speciaal een tas naar wens gemaakt. En en passant heb ik nog een andere (werk)tas erbij gekocht.. Het is gewoon een leuk merk!

• Welk model kocht je? Sak 6

Heel leuke workshop met geweldig resultaat

Ik heb de workshop gedaan voor de kleine handtas. De ontvangst, uitleg en het enthousiasme en resultaat waren top! Ik ben er heel blij mee!

• Welk model kocht je? N.v.t.

Heel blij met mijn prachtige nieuwe tas

Vandaag in gebruik genomen als werktas. Heel erg mooi, alles past er overzichtelijk in en draagt comfortabel. Heel erg fijn dus.

• Welk model kocht je? Sak 7 - 7 klein

Zeer leerzame workshop

Knus atelier, goede uitleg en begeleiding. Het was erg leuk om te doen en ik ben zeer tevreden met het resultaat: een prachtig schoudertasje.

Super leuk om te doen!

Zeer relaxed en geweldig dat je in zo'n korte tijd onder zeer plezierige begeleiding een mooie tas kunt maken!

• Welk model kocht je? N.v.t.

De workshop was helemaal top!

Helemaal top omdat het op een hele plezierige manier uitgelegd werd, rustig, duidelijk, professioneel!

Kwaliteit en Persoonlijk

Monsak heeft voor mij een rugzak gemaakt die ik zelf ontworpen had. Margiet heeft mij ontwerp aangevuld met haar kennis en ervaring. Zo zijn we tot een prachtig ontwerp gekomen die ook nog heel praktisch is. De kwaliteit van de materialen als de constructie van de tas is van hoog niveau. Margriet let goed op de details, iets wat een vereiste is voor een tas die je elke dag gebruikt.

• Welk model kocht je? N.v.t.

Gave clutch gemaakt en superblij mee.

Goed rustige uitleg, leuke locatie en mooie materialen. Intensieve dag die een geweldig resultaat heeft opgeleverd.

• Welk model kocht je? Sak 12 - 12 mini

Trots op mijn eigen monsak rugzak, veel geleerd!

Geweldig leuk om de maxi workshop bij monsak te doen. Met vakkundige begeleiding, veel keuze (kleuren) gered leer, handige snijmallen en geduld wordt je door de stappen van het maken van je leren tas geloodst. Tussendoor een heerlijke lunch bij de overburen. Ik heb echt een fantastische dag gehad bij Margriet en Corine, dank jullie wel! Een aanbeveling voor iedereen die wel eens met leer wil werken!

• Welk model kocht je? Sak 7 - 7 klein

Superblij met mijn tas!

Ik bestelde heel last-minute een laptoptas, op de valreep voor mijn werktrip. Helaas bleek de tas uitverkocht en zou deze pas na de trip beschikbaar zijn, maar Margriet is speciaal extra naar het atelier gekomen om de tas af te maken zodat ik 'm toch mee kon! Wat een fantastische service! De tas zelf is stevig, zodat ik 'm lekker vol kan proppen met al mijn spullen die ik mee sjouw. Het leer is prachtig en zacht, helemaal wat ik zocht! Zou het zeker aanbevelen.

• Welk model kocht je? Sak 10 - 10 klein

Eindelijk de Monsak rugzak

Een paar jaar geleden werd ik verliefd op een rugzak. Het bleek een tas van Monsak te zijn. Ik vond ruim E 300.- teveel geld om aan een tas te besteden en parkeerde mijn wens. Achteraf gezien was dat niet zo slim. Ik heb meer dan E 300,- aan tassen besteed, maar het was toch elke keer niet die ene tas waar ik verliefd op was. Uiteindelijk koos ik er toch voor om de tas te kopen. Tijdens een leuk bezoek aan het atelier van Margriet, koos ik twee mooie kleuren leer uit en werd mijn droomtas binnen twee weken gemaakt. Wat ben ik blij, ik heb m eindelijk : -)

• Welk model kocht je? Sak 8

Workshop gevolgd en een prachtig tasje gemaakt.

Deskundige begeleiding, rustige uitleg, prettige sfeer. Je maakt het ook echt helemaal zelf. Het was erg leuk om te doen en ik ben zeer ingenomen met en trots op het resultaat.

Prachtig

Met mijn wensen voor een nieuwe tas naar Monsak gegaan. Na wat goede adviezen van Margriet en samen sparren over de ideale tas heeft ze hem gemaakt. Ik heb nu mijn ideale tas!

• Welk model kocht je? N.v.t.

Heel erg vriendelijk. En snel.

Ik ben snel en heel vriendelijk geholpen. De tas was er al na één dag. En hij is prachtig.

Pluspunten

Vandaag een workshop gevolgd: Gezellige sfeer, goede begeleiding en duidelijke uitleg. Heel blij met mijn zelfgemaakte duurzame tasje. Keep up the good work girls!