Ik wilde graag een extra hengsel aan de Sak 9 (groot), zodat ik hem ook kort over één schouder kan dragen. Margriet heeft dit geregeld, na veel te hebben overlegd via mail. Toen ik de tas kreeg, was ik helaas toch niet helemaal tevreden omdat ik het hengsel te kort vond. Geen probleem: ik kon de tas terugsturen en Margriet heeft het hengsel langer gemaakt. Ik ben heel blij met het resultaat! Margriet neemt de tijd voor je wensen en stuurde foto’s om te checken of het goed is. Hele goede en snelle service!

• Welk model kocht je? Sak 9 groot - 9

We hebben een héle leuke ochtend gehad! Eerst alles uitzoeken:leer,rits, garen. Daarna ga je aan de slag! Margriet weet je zo te helpen dat je de tas echt helemaal zelf maakt, ook als je totaal geen ervaring hebt! Ze zorgt ervoor dat je met een mooi exemplaar de deur uit gaat!!

Fantastisch!!!!

Als je binnenkomt kijk je je ogen al uit door al het moois wat er door Margriet is gecreëerd! Na een kennismaking en uitleg over dit fantastische product mag je een keuze maken uit zo veel mooi en gered leer dat je ogen te kort komt! Door de helder uitleg en de supergoed begeleiding maak je daarmee een hele mooie tas die nog mooier aandoet doordat je hem zelf gemaakt hebt! Ik kom zeker nog een keer terug en dan voor de shopper!

een hele leuke ochtend!

Het was een hele leuke ochtend met een mooi tasje als eindresultaat!

• Welk model kocht je? Workshop mini

Echt super leuke workshop!

Een aanrader voor iedereen die graag knutselt. Leerzaam, leuk en gezellig om met een vriendin te doen!

Super service!

Ik heb een hele fijne ervaring met Monsak. Omdat ik twijfelde over de kleur kreeg ik verschillende stukjes leer toegestuurd. Dat - en het op en neer gemail - hielp heel goed bij het maken van een keuze. De tas was er snel en is prachtig!

• Welk model kocht je? Sak 8

Zeer leuke ervaring om zelf zo’n mooie rugtas te kunnen maken

Een leuke workshop om te volgen. Margriet legde alles duidelijk uit. Fijne machines om mee te werken in een lekker “fris” atelier. Je maakt een tas waarvan je denkt dat het gekocht is in de winkel. Mooi en professioneel met mooie materialen en mooi gered leer. Het atelier ligt goed aan te rijden in Amsterdam op een leuke lokatie aan het Rembrandtpark.

• Welk model kocht je? Workshop maxi

Super mooie tas!

Jaren geleden... 10 jaar denk ik..... ben ik bij Margriet in het atelier geweest en heb ik een tas bij elkaar gezocht. Deze tas gebruik ik nog wekelijks met plezier. Nu ik voor mijn verjaardag een nieuwe tas wilde uitzoeken, wist ik meteen dat ik er weer één van Monsak wilde. Via de customize mogelijkheden én de app hebben we wat bij elkaar gezocht en opnieuw mag het resultaat er zijn! Dank je Margriet, tot over een paar jaar weer ;-) Hartelijke groeten Emmy

• Welk model kocht je? Sak 8

Gewéldig!

Samen met een vriendin heb ik een Monsak mini gemaakt. Margriet heeft ons goed geholpen, geïnspireerd, vermaakt en begeleid. Een superleuke ervaring, keurig op anderhalve meter, met een prachtig eind-resultaat! Wij zijn héél blij met onze tasjes!!

• Welk model kocht je? Workshop mini

Super leuk EN corona-proof :)

Ik heb laatst samen met iemand anders bij Margriet een workshop gevolgd. Het concept om gered leer te gebruiken vind ik super tof. Ik heb van soepel grijs leer een stoer schort gemaakt. Leer uitzoeken, bedenken welk kleur stiksel, leer uit snijden en in elkaar zetten, alles onder begeleiding met veel ruimte voor eigen inbreng :) Ook in deze tijd van corona en 1,5 m samenleving is het heel werkbaar. Het atelier van Margriet is ruim genoeg om met 2 man/vrouw een workshop te volgen; je hebt namelijk een grote werkbank en eigen naaimachine tot je beschikking, allemaal op ruime afstand van elkaar. Wat mij betreft een aanrader!

• Welk model kocht je? Workshop mini

Gezellige middag met mn vriendin

Ik en mijn bestie zien elkaar niet al te vaak...daarom doen we zo af en toe een workshop. Kunnen we bijkletsen en gelijk wat leuks doen. Vooral nu in de corona-situatie was dit top! Gezelligheid, onder de juiste maatregelen en ook nog eens iets echt tofs gemaakt! Beiden hadden we niet verwacht mey een toonbaar tasje naar huis te gaan. Bij thuiskomst viel de mond van mijn dochter open toen ik vertelde dat ik het helemaal zelf had gemaakt. "Hoe kan jij dat??!!" Riep ze. Vooral heel cool dat je zelf je tasje kunt samenstellen met verschillende kleuren leer. En wat ik extra cool vind is dat je werkt met afgekeurd leer. Kleine oneffenheidjes in het leer, die ervoor zorgen dat het normaal in de prullenbak beland. Zonde! Wij snijden er wel omheen!

• Welk model kocht je? Workshop mini

Super makkelijk en leuk om te doen!

Een vriendin gaf mij de tip om een DYI Etui bij jullie te bestellen. Ik dacht; zou zelfs een nitwit zoals ik dit kunnen? En wat blijkt, het is me gelukt! De handleiding is makkelijk te volgen, alles wordt stap voor stap uitgelegd, waardoor het ook prima is uit te voeren. Het leer is van goede kwaliteit. Heb echt met heel heel plezier de etui zelf gemaakt. Zeker een aanrader!

• Welk model kocht je? N.v.t.

Supermooi resultaat, goede begeleiding en fijne sfeer!

Vandaag heb ik de Mini workshop gedaan, in verband met de corona maatregelen met 1 andere cursist in plaats van 3 mede-cursisten. Hierdoor lukte het goed om de 1,5 meter afstand aan te houden, terwijl het niet afdeed aan de kwaliteit van de instructie en begeleiding. Margriet legde alles nog steeds duidelijk uit en deed alles voor, dus het tasje is supergoed gelukt!

• Welk model kocht je? Workshop mini

Een leuke workshop op een prima ( Corona veilige ) locatie.

Zaterdag 2 mei hebben mijn dochter en ik een leuke workshop gehad bij Margriet. In deze Corona tijd was het een uitdaging. Maar dit ging super. We konden op veilige afstand de uitleg van Margriet goed volgen. Het was een super gezellige ochtend. Dit is zeker een aanrader, even eruit in de nieuwe 1.5 meter maatschappij. Margriet alles was super. Dank je wel. Ik Kim gauw nog een keer langs. Groet Jolanda.

• Welk model kocht je? Sak 8, Workshop mini

Zoooooo leuk!!!! 😍

Bij Monsak kun je diy projectjes bestellen, zodat jezelf thuis een etui, brillenkoker kunt maken! Er komt nog een projectje aan! Ook in dezelfde stijl! Zo leuk om te maken! Oeh ik kan gewoon niet wachten op de volgende! Prachtig stevig leer in schitterende kleuren zitten in het pakket! Heel compleet! Het is ook snel binnen met een lief persoonlijk berichtje van Margriet! Euh ik denk er over om de brillenetui nog een keer te maken.. 😊

• Welk model kocht je? N.v.t.

Creatieve manier om samen op afstand creatief te zijn!

Ik haal altijd veel ontspanning uit het maken van dingen. Voor de corona crisis had ik bijvoorbeeld elke week 2.5 uur tekenles. Nu ben ik op zoek naar andere manieren om mijn gedachten te verzetten met iets creatiefs. Via instagram zag ik de mogelijkheid om van leer een etui te maken. Een materiaal dat ik nog niet kende! Via live online workshop heb ik hem in elkaar gezet, daarna heb ik er nog mijn eigen twist aan gegeven door ee een bloemenprint op te zeefdrukken! Ik ben helemaal blij met het eindresultaat en dat ik dan nog een kleine ondernemer kan steunen in deze bijzondere tijden is helemaal mooi meegenomen :)

• Welk model kocht je? N.v.t.

Top!!! Ik zou zo meteen een nieuwe handtas kopen!

Ik ben echt tevreden over mijn Monsakaankoop! Het leder is erorm mooi en kwaliteitsvol! Ik ben ook echt fan van het design! Fijn ook dat ik op voorhand enkele stalen opgestuurd kreeg. De communicatie met Margriet liep ook vlot! Ondanks dat er wat zaken misliepen (pakketje raakte verloren in de post, lederstuk was te klein voor diy etui project) heeft Marlies dit klantvriendelijkheid opgelost! De DIY webdinar ga ik ook zeker aanbevelen aan anderen!

• Welk model kocht je? Sak 10 - 10 klein

Met je handen werken, even uit je hoofd en gewoon in het moment zijn. Daar verlangt iedereen op z’n tijd naar en monsak en Margriet maken het mede mogelijk met de online workshop. Alles wordt verzorgd: van patronen, materialen tot aan de stap voor stap begeleiding van Margriet inclusief handige aanvullende filmpjes. Margriet creëert tijdens de webinar een sfeer van saamhorigheid, ondanks dat zij ons niet ziet en wij elkaar niet zien, toch voelt het alsof we samen iets moois aan het maken zijn en dat is heel bijzonder. De tijd vliegt tijdens de workshop en voor je het weet kijk je vol trots naar wat je gemaakt hebt, in mijn geval zowel de mon-first-aid-kit en de bril etui. Alles wat monsak en Margriet met ons delen is echt waar: leer is een prachtig materiaal om mee te werken, helemaal volgens monsak’s visie met gered en duurzaam leer. Tijdens de webinar is Margriet goed bij te houden en als je iets meer tijd nodig hebt, is het geen probleem. Voor mij zijn de DIY kit en de gaatjes tang zo handig en kan ik in de toekomst zeker nog gebruik van maken. Het is zo bijzonder om met mijn handen te kunnen werken en omdat Margriet alles zo goed en duidelijk uitlegt, hoef je helemaal niet handig te zijn. Het is zo gaaf om met elke handeling een product tot leven te zien komen en het smaakt naar meer. Ik sta op het punt een leer te bestellen bij monsak zodat ik dierbaren blij kan maken met iets moois en daarnaast deel ik met iedereen die het maar horen wil, zelf ook mee te doen met een online workshop. Je zult jezelf achteraf heel dankbaar zijn. Ken je het gevoel wanneer je iets ziet of koopt en denkt: „Dit is zo mij." of dat je tegen vriendinnen zegt dat iets zo bij hen past? Dat gevoel krijg je ook tijdens de online workshops. Vanaf het moment dat je een leerkleur kiest tot en met het eindresultaat. Je kunt het je eigen maken en ook dat is heel bijzonder.

• Welk model kocht je? N.v.t.

Eenvoudig DIY project met groot resultaat

Ik heb het patroon voor het 1e Mon-DIY-Project besteld, daarbij zat een heel duidelijk stappenplan. In korte tijd zet je zo gemakkelijk een leuke, duurzame, leren etui in elkaar. Op naar Mon-DIY nr 2!

• Welk model kocht je? N.v.t.

Makkelijk en mooi resultaat!

Ik ben een fervent DIY-er, maar het moet bij mij wel makkelijk te doen zijn, anders haak ik af. Met de DIY-kit van Mon Sak was het echt zo leuk om een eigen, leren etuitje te maken. In nog geen halfuurtje was het me gelukt en ik krijg er al zoveel complimentjes over. En dan kan ik weer trots vertellen: zelf gemaakt, met Mon Sak.

• Welk model kocht je? N.v.t.

Superfijn om met je handig bezig te zijn en iets te maken wat er meteen mooi uitziet!

De DYI etui-online workshop was leuk, laagdrempelig en eenvoudig te volgen. Super om meteen iets te maken waar je trots op bent en er mooi uitziet. Vond het leuk om met leer te werken en een paar basis tips mee te krijgen. Dank je wel Margriet voor je uitleg en enthousiasme. Ik zou het zo weer doen!

• Welk model kocht je? N.v.t.

Zelf maken, mooi product én verantwoord

Heb de DIY etui gemaakt. Omdat ik de kleuren even in het echt wilde zien ben ik langs gegaan in het atelier. Je wordt meteen verwelkomd en heb een kleur kunnen kiezen die online niet verkrijgbaar is. Heel flexibel en klantgericht! De workshop is heel makkelijk en je hebt een mooi resultaat! In quarantaine tijden leuk om bezig te zijn. En met "gered" leer dus ook nog eens MVO. Ik heb meteen zin om meer te maken en een groter project aan te pakken. Kom maar op met die workshops en DIY!!

Super leuk!

Enkele weken geleden heb ik bij Margriet van Monsak een webinar gevolgd en zelf een etui gemaakt. Van echt leer en zonder naaimachine. Het resultaat is super! Het is een leuk project om even je zinnen te verzetten in deze periode en je houdt er een functioneel en zelfgemaakt item aan over. Je merkt direct dat Margriet liefde heeft voor haar vak en dat ook weet over te brengen op haar cursisten. Er wordt alleen gebruik gemaakt van gered leer dat anders zou worden weggegooid. Fantastisch initiatief!

• Welk model kocht je? N.v.t.

Heel blij met mijn custommade tas!

Mijn perfecte tas zat al een tijdje in mijn hoofd. Het moest een combinatie van 2 tassen ‘en nog wat’ worden. Ik stuurde Margriet foto’s en vroeg haar wat de mogelijkheden waren. Ze nodigde me uit om het ontwerp door te nemen en gaf meteen een schatting van de kosten (dus je weet meteen waar je aan toe bent). Margriet is een professional, ze weet waar ze het over heeft, ze neemt de tijd om het ontwerp goed door te nemen en geeft advies over welke leersoorten je het beste kunt nemen. Gelukkig maar, want dat scheelt een hoop keuzestress! ;-) Het resultaat was nog mooier dan verwacht. Twijfel je? Niet nodig. Margriet kan die tas waar je van droomt gewoon maken.

• Welk model kocht je? Customize tas

Super leuke workshop, en je gaat met een mooie tas naar buiten!

Super leuke workshop, en je gaat met een mooie tas naar buiten! Lekker heldere en praktische aanpak. Ongelofelijk hoeveel je kan doen in 3 uur. Leuk om zelf achter de naaimachines te zitten. Margreet is een leuke down to earthe docent. Absolute aanrader. Kadootje voor jezelf of om samen met een vriendin of je moeder te doen.