Gezellig een echte aanrader!

Gezellig met mijn dochter afgelopen zaterdag een workshop mogen volgen bij jullie. Geweldige ervaring, leerzaam en gezellig! Je bent versteld van wat je maakt, totaal niet verwacht dus super trots op de resultaten. Ook als je het nog nooit gedaan hebt krijg je door stap voor stap uitleg een duidelijke uitleg zodat iedereen dit kan! Een echte aanrader dus!!!

Geweldige sjieke Sak11 met laptopsleeve

Op afstand met Margriet het perfecte leer uitgezocht voor mijn nieuwe Sak11 en bijpassende laptopsleeve. Zwart met donker aubergine, heel erg mooi! Margriet wist direct wat ik wilde en belangrijk vond. Ze heeft voorbeelden en kleuren doorgestuurd en telefonisch hebben we alles afgestemd. Ging prima en het resultaat is echt prachtig, precies zoals ik voor ogen had. Margriet is een echte vakvrouw met oog voor detail en wensen van de klant!

GEWELDIG!

Een tas, helemaal naar mijn wens! Een aantal keer contact gehad om door te spreken wat ik wilde. Margriet dacht echt superfijn mee. Ik ben er heel erg blij mee! Hij is supergaaf!

Vakvrouwschap

Al jaren koop ik tassen die net niet alles konden dragen, of juist te groot en daarom te zwaar. Margriet maakte voor mij een tas die precies goed is! Met vakjes die geniaal zijn en leer waar ik voortdurend mijn neus in wil steken. Het ontwerpen was een feest en Margriet hielp me ook mijn wens niet uit het oog te verliezen. Het is een hele mooie fijne vakvrouwschapstas geworden die alleen maar mooier zal worden!

• Welk model kocht je? Customize tas

Leuke workshop met als beloning een leuke tas

Ik heb weinig met tassen maar ik ging mee voor de gezelligheid. En gezellig was het. Margriet is een inspirerende vrouw met passie voor leer, tassen en voor het leren maken van tassen. Met haar hulp maak je met gemak een super leuke tas, zelfs als je nog nooit met een naaimachine hebt gewerkt. De tijd vliegt voorbij, voor je het weet sta je weer buiten met een echte leren tas die nog heel bruikbaar is ook. Deze workshop is een aanrader! Ik overweeg zelfs om nog een keer deze workshop te doen, om de tas in nog in een ander kleurtje te maken :-)

leuke relaxte workshop

Leuk om te leren hoe een tas gemaakt wordt en te werken met een professionele leernaaimachine. Prachtig atelier in gezellige omgeving met cafe op pleintje. Goede begeleiding. Deze workshop is echt een aanrader!

Vernieuwend

Heb een hele leuke en vernieuwende workshop gevolgd, althans, voor mezelf. Margriet is heel enthousiast, bevlogen, geduldig en leert je in een korte tijd wat kneepjes van het vak. Ik vind het ook waardevol dat ik meer meer over leer en verduurzaming daarvan heb geleerd. Ik vond het leuk om het in een kleine groep op avontuur te gaan (voor iedereen was het allemaal nieuw). De workshop is goed te volgen - dat zeg ik als leek :). Je wordt geïnspireerd door het atelier dat volhangt met mooie creaties en uiteraard losse onderdelen. Margriet begeleidt je in elke stap. En de tas; die is prachtig geworden!

Een nieuwe ervaring

Ik dacht dat ik dit niet kon, had geen ervaring met naaimachines en voelde me geen ‘crea bea’. In de workshop kreeg ik goede begeleiding en ging alles stapje voor stapje (en dat gezellig samen met mijn vriendinnen). Hierdoor lukte het toch een eigen tas te maken waar ik super blij mee ben. Een beetje van jezelf en een beetje van Monsak :-).

Creatieve middag

Samen met mijn moeder een workshop mini gevolgd. Het was een creatieve, maar vooral een gezellige middag. Margriet neemt je stap voor stap mee in het proces; eigenlijk kan er niks mis gaan! Super trots op het resultaat. Aanrader!

Mijn unieke tas

Ik ben vooral zo gecharmeerd van het concept en de passie waarmee Margriet werkt. Vanuit het hart ❤️ In het atelier werd ik bijna verleid om direct een ‘kant en klare’ tas mee te nemen. Ik viel op de kleur flessen groen. Maar dit stuk gered leer was niet voldoende voor een hele tas. Margriet maakte een fantastische combinatie met grijs met stukken groen. Mijn unieke tas. (niet te ver gezocht, maar gewoon heel tof) Heel blij mee.

Iedereen (ik ook) kan het

Vandaag met drie enthousiaste vriendinnen de workshop mini gedaan. Nou zijn we van goede wil, maar echt handig zijn we niet. Toch gingen we vol goede moed, een lekkere cappuccino en een peptalk van Margriet aan de slag. We hebben heel veel lol gehad en echt, onze "onhandigheid" viel alleszins mee. We hebben stap voor stap, goed begeleid door Margriet hele mooie tasjes gemaakt. Het grappige is dat onze smaak en persoonlijkheid goed te zien zijn. Het resultaat: heel veel lol, gezelligheid en een mooi tasje. We kijken terug op een fijne en leuke workshop.

• Welk model kocht je? Workshop mini

Prachtige tas op maat - precies zoals ik wilde

Jaren terug had ik tijdens een workshop bij Margriet zelf een tas ontworpen en gemaakt. Nu wilde ik graag een nieuwe tas erbij: een combinatie van die tas en een andere bestaande tas met wat nieuwe eisen. Margriet dacht goed mee, liet me verschillende soorten leer zien en vroeg echt door wat ik wilde, zodat er geen misverstand kon bestaan. En het resultaat mag er zijn: de perfecte tas die al die 'net-niet' tassen overbodig maakt. Ik ben superblij!

Echt een supertas

Ik heb een bestaand model laten vermaken: wat minder breed en hoog. Via de site heb ik het formulier voor een tas customizen ingevuld, en daarna met Margriet gevideobeld op afspraak. Dat werkt prima - ze laat de modellen zien, de kleuren en denkt fijn mee over hoe je de tas gebruikt en bijvoorbeeld hoe groot je zelf bent. Ook fijn: duidelijke communicatie over de prijs. Staaltjes toegestuurd gekregen en via de mail keuzes gemaakt voor de rist en de hengsels. Steeds snel antwoord, en iets meer dan twee weken later is mijn tas bezorgd. En hij is prachtig!

• Welk model kocht je? Customize tas

Ontzettend leuke, leerzame middag en ook nog met mooi resultaat!

Wij hebben de workshop mini als ontzettend leuk en leerzaam ervaren. Margriet neemt echt de tijd om dingen goed uit te leggen. We gingen met onwijs leuke, zelfgemaakte tassen naar huis. Ze waren boven verwachting gelukt!

• Welk model kocht je? Workshop mini

Ik ben heel blij met mijn supermooie en functionele tas! Ik zocht al langere tijd een mooie tas waar mijn laptop in zou passen maar die niet zo groot was. Ik had een tas (Monsak 8) op de website gespot die ik erg mooi vond maar die nog niet aan al mijn (praktische) wensen voldeed. Zo wilde ik er onder andere rugzakdraagbanden op laten bevestigen. Omdat ik niet naar de winkel kon komen, hebben Margriet en ik een videobel afspraak ingepland. Erg prettig om Margriet te kunnen spreken en de tas op deze manier te kunnen zien. Tijdens het videobellen hebben we mijn wensen voor de tas besproken waarbij Margriet met fijne extra suggesties (tas verbreden, vakjes aan de zijkanten toevoegen voor flesje water of paraplu) kwam. Vandaag heb ik de aangepaste tas ontvangen en ik vind het eindresultaat super: heel mooi en praktisch!

• Welk model kocht je? Sak 8

Super leuke workshop met mooi resultaat.

Wij hebben de maxi workshop gedaan: in 1 dag een mooie grote tas gemaakt. Alle stappen worden goed uitgelegd, ook als je van jezelf denkt dat je niet creatief bent, is dit goed te doen. Persoonlijke aandacht was erg leuk, alles ging erg gemoedelijk. Lunch was ook goed verzorgd en hele dag door koffie of thee. Kortom: echt een aanrader!!!

• Welk model kocht je? Workshop maxi

Mijn favoriete rugzak is na de reparatie nog mooier geworden

Na een aantal jaren trouwe dienst was mijn favoriete rugzak aan een opknapbeurt toe. Dit was supersnel binnen een week geregeld. Margriet heeft mijn tas nog mooier gemaakt!

• Welk model kocht je? N.v.t.

Perfect afternoon making my own leather bag

This was a great workshop, good selection of leathers to create a unique handbag. I would definitely recommend this.

• Welk model kocht je? Sak 7 - 7 klein, Workshop mini

Vrijheid ontspannen productief inspiratie , dit zijn de woorden die bij mij opkomen

Verwondering, drie mooie stukjes leer zijn na 3 uur werken omgetoverd tot mijn tas. Een goede uitleg en voorbereiding heeft dit mogelijk gemaakt. Met veel voldoening en trots ging ik naar huis. Voor mij is er een nieuwe uitdaging geboren, t.z.t. de workshop voor een grotere tas.

• Welk model kocht je? N.v.t.

Super leuke creatie middag met bovenverwacht resultaat!

Als zussen-uitje zijn we bij Monsak een tas gaan maken. We hoopten voornamelijk een gezellige middag te hebben. Toen we aankwamen in het prachtige atelier zagen we bij binnenkomst allemaal tassen hangen uit de eigen collectie van Monsak. Boven onze verwachting zijn we naar huis gegaan met een mini uitvoering die niet veel onder deed aan de prachtige professionele tassen die we bij binnenkomst zagen hangen. De uitleg was heel duidelijk en door de kleine stapjes in het proces was het heel goed op te volgen. Zo ontzettend leuk om uiteindelijk met een tas naar huis te gaan waar we echt trots op zijn! Heel erg bedankt voor de fijne middag.

• Welk model kocht je? Workshop mini

Precies wat ik me had voorgesteld!

Het is gelukt om precies de tas te maken die aan mijn voorbeeld en beschrijving voldoet! Echt super! Het was best wel spannend wat eruit zou komen. Ik had niet durven geloven dat de tas zo mooi en handig zou worden als ik had gehoopt. Alle vakjes zijn gelukt en super mooi leer. Met hartelijke dank aan mijn lieve man die me dit als kerstcadeau had gegeven!

Super leuk uitje!

Vandaag hebben een vriendin en ik de workshop Maxi gevolgd bij Monsak. Coronaproof, privé voor twee. Zeker nu in deze vreemde tijden is het leuk om iets leuks op de planning te hebben. En het is natuurlijk altijd leuk om iets nieuws te leren! Je leert hoe je van begin tot eind een leren tas in elkaar zet. Alles wordt duidelijk en geduldig uitgelegd en de materialen die we mochten gebruiken zijn prachtig. Het was gezellig, de lunch was heerlijk en het resultaat is super! Dit is een workshop waarbij je iets leert en maakt waar je echt iets aan hebt. Kortom, het was een zeer geslaagde dag en ik zou het iedereen aanraden! Denk dat ik deze zelfgemaakte tas heel lang met veel plezier zal dragen!

• Welk model kocht je? Workshop maxi

De tas die mijn collectie compleet maakt!

Gisteren is de tas (Sak 10 klein) toegekomen. Echt een prachtige tas! (Opnieuw!). Het leer, het ontwerp, net groot genoeg én ook niet te groot. De tas waar ik nog naar op zoek was! Echt heel heel mooi! Dank je wel!

• Welk model kocht je? Sak 10 - 10 klein

Prachtig maatwerk van duurzaam leer en super service

De tas die ik door Margriet heb laten maken draag ik dagelijks met trots. De tas is volledig op maat gemaakt van prachtig leer met een verhaal. Monsak zit op een hele mooie locatie, en je voelt bij het betreden dat je een echt atelier binnenkomt waar mooie spullen worden gemaakt, maar dan op een hele vrijblijvende manier. Je voelt je uitgenodigd. Verder is de service top, ik kreeg binnen no time reactie en voor dat ik het wist had ik al een paar stalen leer thuis liggen om uit te kiezen. Voor de prijs die je betaald krijg je bij Monsak producten van hoge kwaliteit en met een verhaal. Naast de tas heb ik ook een portemonnee laten maken die door het meedenken van Margriet uiterst handig en minimalistisch is. Verder voel je de hoge kwaliteit van het leer als je de producten van Margriet in je handen hebt. Kortom, als je van tassen houdt, van kwaliteit, unieke producten met een verhaal, mooi design en goede service, dan zit je bij Monsak helemaal goed!

• Welk model kocht je? Customize tas

Helemaal op maat, helemaal je ding!

De tas is daarnet toegekomen. Echt wauw!! Prachtig gewoon! Het is echt wat ik in gedachten had en zo mooi uitgevoerd met zo’n prachtig leer. Ik kijk er al naar uit om de tas met fierheid te dragen! En stiekem kriebelt het ook al voor al een nieuw ideetje.. Je hoort zeker nog van me! Echt dank je wel!